před rokem
lol!!!!
Jsi nejlepší Radko!
díky za předběžnou aktualizaci!
D.
lol!!!!
You’re the best Radka!
thanks for the pre-update!
D.
0
lol!!!!
Jsi nejlepší Radko!
díky za předběžnou aktualizaci!
D.
lol!!!!
You’re the best Radka!
thanks for the pre-update!
D.
Je perfektní. Oba doufáme, že se věci pohnou správným směrem a že vyšetřování kasina dopadne ve váš prospěch.
Držíme palce 🤞😊
She's perfect. We both hope that things will move in the right direction and that the casino's investigation will turn out in your favour.
Fingers crossed 🤞😊
Děkuji Jaro!
vy jste nejlepší v tom, co děláte!
Opravdu si vážím vaší obětavosti vůči nám! (Hráči).
Děkuji za vaši podporu!
D.
Thank you Jaro!
you guys are the best at what you do!
I really appreciate your dedication tu us! (The players).
thanks for your support!
D.
Teď jsem vlastně trochu zklamaný 🙁.
Doufal jsem v konečný verdikt. ALE, buďme spravedliví, zranění bylo zcela mimo moje očekávání a je to vážný problém.
Počkáme ještě chvíli? 😂
Mějte se skvěle!✨
Now, I'm actually a bit disappointed 🙁.
I was hoping for a final verdict. BUT, let's be fair the injury was completely outside my expectations and it is a serious issue.
Shall we wait a bit longer? 😂
Have an awesome one!✨
Snažíme se pomáhat, jak nejlépe umíme. Doufám, že najdete trochu trpělivosti a nakonec bude vše v pořádku. 😊
We are trying to help as best we can. I hope you will find a little patience and everything will be all right in the end. 😊
Hahaaaa!!
jsi vtipná Radko!
Jsem vlastně lékař v důchodu a nyní jsem „pacient"!!!
Zdá se, že mají „veškerý čas na světě" no, já mám čas vesmíru... podívejme se, komu dojde čas jako prvnímu! Lol…
samozřejmě dokud jsme živí a zdraví!
Na zdraví!
D.
Hahaaaa!!
you’re funny Radka!
I’m actually a retired doctor, and now I’m the "patient"!!!
They seem to have "all of he time in the world"well, I have the time of the universe… let’s see who runs out of time first! Lol…
as long as we are alive and well of course !
cheers!
D.
Jsem vtipný, že? Sotva s vámi drží krok 😀💚.
Věřím, že jsem již řekl, že, jak vidíte, nemohu si pomoci, ale neustále mě udivuje míra trpělivosti, kterou nám neustále projevujete. Myslím to vážně! 😎🙌
Tak sakra jo! Celý čas vesmíru, protože všechno musí nakonec dospět ke svému konci 🙂
I'm funny, am I? Barely keeping up with you 😀💚.
I believe I already said that, as you can see, I can't help myself but, I'm constantly amazed by the level of patience you keep showing us. I mean it! 😎🙌
So, hell yeah! All the time of the Universe since everything has to reach its end eventually 🙂
Ahoj Radko!
ani nevíš, jak jsi mi usnadnil tak dlouhé čekání, zbožňuji tě!!! Hehe!,
nicméně…
Sotva pochybuji, že mi zaplatí, věřím, že jsem se zmínil o tom, co mi řekli po telefonu, že? ne? Zástupce mi před chvílí zavolal a pokusil se se mnou uzavřít velmi urážlivou dohodu a nabídl 200 dolarů výměnou za mé mlčení!! Doslova řekl: „Pokud si tyto peníze nevezmete, později už nebude žádná dohoda a nemůžete to zveřejnit nebo definitivně žádná dohoda neexistuje" buuu, nejsem hloupý a nikdy nedostanu podplaceni za mlčení, jsem si docela jistý, že alespoň dostanou ponaučení, že by měli věci uvést na pravou míru a že „lidé" nejsou hloupí, jak si myslí… ani se nikoho nebojí…
rozhodně nejsem všichni z výše uvedených, Lol…
Řeknu: nikdy se nevzdávej, než začneš bojovat, lidi!!
Na zdraví!
D
Hi Radka!
you have no idea how much easier you had made this long wait for me, I adore you!!! Hehe!,
however…
I hardly doubt they are going to pay me, I believe I had mention what they told me by phone right? Didn’t I? The representative called me a while ago and tried to make a very insulting deal with me he offered $200 bucks in exchange of my silence!! He literally said "if you don’t take this money is not going to be a deal anymore later and you can’t make it public or definitively there is no deal at all" buuut, I’m not stupid and I will never get bribed for silence, I’m pretty sure at least they will get the lesson that they should get things straight and that "people" are not stupid as they think they are… neither afraid of no one…
definitely I’m not all of the above, Lol…
I’ll say: never give up, before putting a fight people!!
cheers!
D
Ohhh, nemohlo by to být úžasnější, kdyby to náhodou skončilo dobře, ale nejsem příliš optimistický, raději se nechám dobře překvapit, když zaplatí, než mít velká očekávání a být na konci silně zklamaný…
nikdy nepochybuji o vaší moci pomoci a oceňuji všechnu tvrdou práci, kterou jste do toho vložili, ale tihle kluci jsou opravdu špatní... Říkám vám, že budu velmi překvapen, když to vzdají...
i tak držím palce…
Ohhh it couldn’t be more amazing if it happens to end well but I’m not to optimistic I prefer to have a good surprise if they en up paying rather than have great expectations and be strongly disappointed at the end…
i never doubt your power to help and I appreciate all the hard work you had put into it but this guys are really bad… I’m telling you I’ll be very surprised if they give up this one…
still I keep my fingers crossed tho…
Šťastné pondělí! ✨😉
Vzpomínám si, že jste se zmínil o „zvláštní/konečné dohodě", která vám byla nabídnuta v minulosti, protože jsem neprodleně informoval zpracovatele stížností. Zuřil jsem, že se někdo snaží koupit si vaše mlčení, zatímco se zdálo, že nepřichází v úvahu žádná úprava nebo bezpečnostní opatření, takže technicky - "Jo, udělali jsme nějakou chybu, ale vzali jsme těch pár babek a neptejte se dál, protože prozatím nestarejte se o ostatní hráče..."
V žádném případě!
Mohu vás ujistit, že i vedoucí týmu pro stížnosti mnohokrát mluvil s vedením, aby naše body byly docela jasné a navrhl spravedlivá řešení nejen pro vás, ale také způsoby, jak zabránit tomu, aby se to stalo někomu jinému.
Myslím, že to je pravděpodobně důvod, proč stále věřím v šťastný konec! 🤞🤞🤞
Čekám téměř netrpělivě, zatím mějte skvělý den! 🙌
Happy Monday! ✨😉
I recall you mentioned the "special/final deal" you were offered in the past because I promptly informed the complaint handler. I was furious someone was trying to buy your silence while no adjustment or safety measures seemed not to be considered, so technically - "Yeah, we made a sort of mistake yet take those few bucks and do not ask further, since for now, we do not care about other players,..."
No way!
I can assure you that even a leader of the Complain Team has spoken to the management many times making our points pretty clear, and suggested fair solutions not just for you, but also ways to prevent this from happening again to anyone else.
I think this is probably the reason why I still believe in a happy ending! 🤞🤞🤞
I'm waiting almost impatiently, for now, have an awesome day! 🙌
Naprosto rozumím vašemu pohledu. Ale myslím, že naděje umírá poslední, takže se vždy snažím myslet pozitivně. I když na druhou stranu vím, že v mém případě nejde o peníze.
Ale i tak si myslím, že není potřeba být negativní a doufat, že vše dobře dopadne, i když se to protáhne.
Navíc oceňuji, že působíte celkem klidně a jen díky pozitivní energii, kterou vyzařujete, doufám, že vše dopadne ve váš prospěch.
Taky držím palce.
I absolutely understand your point of view. But I think hope dies last, so I always try to think positive. Although on the other hand, I know that in my case it doesn't involve money.
But I still think that there is no need to be negative and hope that everything will turn out well, even if it drags on.
Additionally, I appreciate that you're acting quite calm and just because of the positive energy you're radiating, I hope that everything will work out in your favour.
Fingers crossed too.
Ach Radko!
co je život bez přátel?... právě jste mi zase zlepšili den, udělám to. Zkus zůstat pozitivní a já za tebe zase postavím hlavu...
měj se kluci!
D.
Oh Radka!
what is life without friends?… you guys just made my day again, I’ll. Try to stay positive and I’ll put my head up again for you…
luv ya guys!
D.
S pozitivním přístupem jde všechno snáze, i když vím, že to nemůžete mít věčně. Ale někdy je nejlepší si to nechat a myslím, že ty dobré věci k sobě přitahuješ potom.
Hodně štěstí 😊
With a positive attitude everything goes easier, even though I know that you can't have it forever. But sometimes it's best to keep it, and I guess you attract the good things to yourself afterwards.
Good luck 😊
Nedělej to, to jsem udělal já. Čekám od 10.9
Dont do it.Its what I did. Been waiting since 10/09
Takže jestli tomu dobře rozumím, vyhráli jste nějaké peníze, ale abyste je mohli úspěšně vybrat, museli jste provést vklad a teď čekáte na jeho zpracování?
So if I understand it correctly, you won some money, but in order to withdraw them successfully, you had to make a deposit and now you're waiting for it to be processed?
Ano pane. To je správně. Doslovně.
Byla to minuta, ale věřím, že to byl kupón, který jsem vyplatil, ale který je tady ani tam, protože akceptovali výběr poté, co jsem musel provést požadovaný minimální vklad 25 $, což jsem okamžitě udělal. Rád bych zmínil, že 16. dne konečně odpověděli na můj e-mail (e-maily) po 7 dnech bez odpovědi a dali mi typické kecy typu "je to stále v procesu"...takže...možná to stále chápu . Ale recenze (nejen zde) říkají něco jiného. Tento (a 4 další) jsem již označil za ztrátu
Yes Sir. That is correct. Verbatim.
Its been a minute but I believe it was a coupon I cashed out on however that is here nor there because they accepted the withdraw after I had to make the required $25 minimum deposit, which I did immediately. Id like to mention, to be fair on the 16th they finally answered my email(s) after 7 days of no response and gave me the typical "its still in the process" crap...so...maybe I still get it. But the reviews (not just here) say otherwise. I have already chalked this one (and 4 others) up as a loss
Víš co? Podle naší sekce stížností bylo v minulosti mnoho hráčů placeno, „rychlost" výběru (omlouvám se, že jsem to musel říct 😀) však byla neuvěřitelně nízká! Škálováno od 3 týdnů do 3 měsíců.
Znám přísloví: Naděje je nejhorší droga, ale v tomto případě jeden hráč řekl:
"Kamaráde, teď musíš počkat... dej tomu aspoň 2 měsíce"
nebo
"Odstoupení jsem podal 10. září bylo schváleno 22. září a teď říkají, že došlo ke zpoždění, ale společnost, která zpracovává platbu, ale opakovali to samé dokola, že to trvá 7 až 10 obchodů." dny."
Jen jsem tě chtěla trochu rozveselit.🙂
You know what? According to our complaint section, many players were paid in the past, the withdrawal "speed" (I'm sorry I had to say that 😀) was however incredibly low! Scaled from 3 weeks to 3 months.
I know the saying, Hope is the worst of drugs, ...but in this case, well, one player said:
"Buddy you now have to wait... Give it 2 months at least"
or
"I submitted the withdrawal on the 10th of September it was approved on the 22nd of September and now they are saying that there is a delay but the company that processes payment but they repeated the same thing over and over saying it takes 7 to 10 business days."
I just wanted to cheer you up a bit.🙂
Tenhle...mám v úmyslu jen "počkat". Podívejte se, co se stane. Přestal jsem je kontaktovat, ale nevyčerpám své coiny jako ostatní 3. Pokud to přijde, když to přijde, pravděpodobně na to zapomenu a bude to příjemné překvapení. Jako když jsem v kapse džín našel ostrou dvacetidolarovou bankovku. 🙂
This one...I intend to just "wait it out". See what happens. Stopped contacting them but not gonna deplete my coins like I did the other 3. If it comes , when it comes, Ill likely have forgotten about it and it will wind up being a nice surprise. Like finding a crisp $20 bill in my jeans pocket. 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.