Šťastné pondělí! ✨😉
Vzpomínám si, že jste se zmínil o „zvláštní/konečné dohodě", která vám byla nabídnuta v minulosti, protože jsem neprodleně informoval zpracovatele stížností. Zuřil jsem, že se někdo snaží koupit si vaše mlčení, zatímco se zdálo, že nepřichází v úvahu žádná úprava nebo bezpečnostní opatření, takže technicky - "Jo, udělali jsme nějakou chybu, ale vzali jsme těch pár babek a neptejte se dál, protože prozatím nestarejte se o ostatní hráče..."
V žádném případě!
Mohu vás ujistit, že i vedoucí týmu pro stížnosti mnohokrát mluvil s vedením, aby naše body byly docela jasné a navrhl spravedlivá řešení nejen pro vás, ale také způsoby, jak zabránit tomu, aby se to stalo někomu jinému.
Myslím, že to je pravděpodobně důvod, proč stále věřím v šťastný konec! 🤞🤞🤞
Čekám téměř netrpělivě, zatím mějte skvělý den! 🙌
Happy Monday! ✨😉
I recall you mentioned the "special/final deal" you were offered in the past because I promptly informed the complaint handler. I was furious someone was trying to buy your silence while no adjustment or safety measures seemed not to be considered, so technically - "Yeah, we made a sort of mistake yet take those few bucks and do not ask further, since for now, we do not care about other players,..."
No way!
I can assure you that even a leader of the Complain Team has spoken to the management many times making our points pretty clear, and suggested fair solutions not just for you, but also ways to prevent this from happening again to anyone else.
I think this is probably the reason why I still believe in a happy ending! 🤞🤞🤞
I'm waiting almost impatiently, for now, have an awesome day! 🙌
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: