před rokem
Kdo ti to udělal? Automaty Vegas nebo sunrise sloty? Každopádně jsou to stejní lidé!!!
banda podvodníků!
Who did that to you? Slots of Vegas or sunrise slots? Anyways they are the same people!!!
bunch of crooks!
Kdo ti to udělal? Automaty Vegas nebo sunrise sloty? Každopádně jsou to stejní lidé!!!
banda podvodníků!
Who did that to you? Slots of Vegas or sunrise slots? Anyways they are the same people!!!
bunch of crooks!
Taky by mě zajímalo, jak to dopadlo. Viděl jsem, že stížnost byla uzavřena, protože hráč přestal reagovat.
Ale pokud mluvíme o vašem případě, máte stejný problém s odstoupením od smlouvy? Dostali jste těch 100 babek nebo je to stále v procesu řešení?
I would also like to know how it turned out. I saw that the complaint was closed because the player stopped reacting.
But if we are talking about your case, do you have the same problem with the withdrawal ? Did you get the 100 bucks or is it still in the process of being resolved ?
Chápu tvé negativní pocity, měl bych je taky. Hráli jste s bonusem nebo ne? Chápu správně, že byla překročena maximální sázka? Stalo se to podle kasina více než jednou nebo jen jednou? Pokud ano, přečetli jste si smluvní podmínky, které se na něj vztahují?
Toto kasino pro mě osobně má docela nízký bezpečnostní index a uvažoval bych o hraní v jednom z těchto kasin. Jak vidíte, ani uživatelské recenze na toto kasino nevypadají příliš pozitivně. Pokud mohu doporučit, můžete se podívat na tento index pro jiná kasina na našem webu a rozhodnout se, zda je toto konkrétní kasino pro vás, nebo zda byste si raději vybrali jiné kasino.
Vidím, že jste ještě nepodal stížnost na tento případ, takže si myslím, že by to mohlo být užitečné.
Dejte nám vědět, jak jste se rozhodli.
I understand your negative feelings, I would have them too. Did you play with the bonus or not ? Do I understand correctly that the maximum bet has been exceeded ? Has it happened more than once according to the casino or just once ? If so, did you read the Terms and Conditions that apply to it ?
This casino for me personally has a pretty low safety index and I would consider playing in one of these casinos. As you can see, even the user reviews for that casino don't look very positive. If I may recommend, you can check this index for other casinos on our website and decide if this particular casino is for you or if you would rather choose another casino.
I see that you have not yet filed a complaint on this case, so I think it could be useful.
Let us know how you decide.
Abych dostal 100 babek, musím ověřit svou peněženku a vložit 10 dolarů. Pochybuji, že to stojí za to. Pokud vložím, ale nevyberu 100 $
To get 100 bucks, I need to verify my wallet, make a deposit of 10 dollars. I doubt it's worth it. If I deposit, but I don’t withdraw $100
Чтобы получить 100 баксов мне нужно верифицировать кошелек, внести депозит 10 долларов. Я вот сомневаюсь, стоит это делать. Если внесу, а 100 долларов не выведу
To zní jako ověřovací vklad. Toto je standardní postup pro ověření vaší platební možnosti a registrace do platebního systému kasina. Zkontroloval bych však pravidla pro požadavky na sázení, možná zjistíte, že tento vklad je třeba také vsadit, abyste získali výhry. Zeptejte se kasina a sdílejte, co jste se naučili, prosím.
That sounds like a verification deposit. This is a standard procedure to verify your payment option and register in in the casino's payment system. I would however check the rules for wagering requirements, you may find this deposit needs to be wagered too in order to get winnings. Ask to the casino and share what you learn, please.
Toto je odpověď, kterou jsem obdržel od podpory. Myslíte, že se tomu dá věřit?
This is the response I received from support. Do you think this can be trusted?
Вот такой ответ я получил от поддержки. Как Вы думаете этому можно верить?
Zní mi to docela normálně. Ale stále posíláte stejný snímek obrazovky, pokud se nemýlím. Všimli jste si mého doporučení ohledně požadavků na sázení? Ptali jste se na to také?
Sounds quite normal to me. But you keep posting the same screenshot again if I'm not mistaken. Have you noticed my recommendation about the wagering requirements? Have you asked about that too?
Snažil jsem se odpovědět a vypršel časový limit, jsou oškliví, nehrají hej odpojeno tam 800# tohle byla falešná promo akce 100 nejlepších získejte ceny Bylo mi 42 volejte na bezplatné číslo je odpojeno 1 (833) 214-4099 živý chat nikdy nefungoval Nathan je jediný, kdo kdy vrátil e-mail, ale je v finance na výplaty, schválení trvá týdny a po schválení jsou to ještě dva až tři týdny, jaké číslo aplikace mi dali je falešné
I tried to reply and it timed out they are nasty don’t play hey disconnected there 800# this was a fake promo top 100 get prizes I was 42 call the toll free number it’s disconnected 1 (833) 214-4099 live chat never worked Nathan is the only one that ever returned an email but he’s in finance for payouts it’s takes weeks for approval then once approved it’s two to three more weeks the what’s app number they gave me is bogus
Radka!!!!
Zítra bude zveřejněno konečné rozhodnutí o mých případech!!!
tak nervózní!!!
D.
Radka!!!!?
Tomorrow the final decision on my cases will be posted!!!
so nervous!!!
D.
Jsem tu!!!
Čekání na důležitou aktualizaci – nebuďte nervózní, s tím vlastně nic nenaděláte, buďme optimisté, dobře?
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🙌🙌🙌
I'm here!!!
Waiting for an important update - don't be nervous, nothing you can actually do about it, let's just be optimistic, ok?
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🙌🙌🙌
Promiňte, moje chyba – měl bych zmínit, že tým pro stížnosti je pohřben pod pyramidou nedávno podaných stížností. Každý měsíc posouvají své maximální limity,...
Žádám vás, abyste zůstali trpěliví 💚, všichni dělají maximum a zároveň se každý člen věnuje tomu, aby vzal co nejvíce případů, bohužel dny stále poskytují jen 24 hodin na jejich vyřízení.
Toto je výsledek.
Držím palce a doufám, že tu brzy najdu dobré zprávy! 🙌
BTW: miluji svého avatara, je tak roztomilý ✨👌
Sorry, my fault - I should mentioned that the Complaint Team is buried under the pyramid of recently submitted complaints. They are pushing their maximum limits each month,...
I ask you to stay patient 💚, they are all doing their best, and at the same time, each member is dedicated to taking as many cases as possible, sadly days still provide only 24 hours to deal with them all.
This is the result.
I'll keep my fingers crossed, and hoping to find good news here sooooooon! 🙌
BTW: love your avatar, it's so cute ✨👌
Díky za aktualizaci Radka! Nebojte se, naprosto chápu, že byste si měli vzít veškerý čas, který potřebujete, trpělivě čekám, nemusíte spěchat…
vy jste nejlepší!
Thanks for the update Radka! Don’t worry I understand completely you guys should take all the time you need I’m patiently waiting no need to rush…
you guys are the best!
Vysoce ceněné!
Dejte mi vědět, jakmile se objeví novinky, protože někdy se prostě zapomenu podívat 😀.
Mějte se dobře a zůstaňte úžasní ✨
Much appreciated!
Let me know as soon as news arises because sometimes, I just forget to check 😀.
Be well, and stay awesome ✨
Ahoj, naše krásné sluníčko!
Právě jsem to četl - zní mi to dobře. Po tom všem, co bylo řečeno, jsem přesvědčen, že to může vyjít!
Stále držím palce, ale zůstávám velmi pozitivní směrem ke konečné dohodě.
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞✨✨✨🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
Hey there, our pretty sunshine!
I just read that - it sounds good to me. After all being said I'm convinced it may work out!
I still keep my fingers crossed, yet, staying very positive toward the final agreement.
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞✨✨✨🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
Čekal jsem na výběr ve výši 1200 USD, moje ověření bylo rychlé, ale „schválení" trvalo celých 10 dní, a to bylo 23. srpna. Neustále zjišťuji se zákaznickou podporou svou výplatu a ona okamžitě odpovídá, že to bude další 7-10 dní na odeslání platby. Držím palce, ale vypadá to na mnohem delší čekací dobu, než je skutečně potřeba.
I’ve been waiting on a $1200 withdrawal, my verification was speedy, but it took the full 10 days to "approve" and that was on august 23. I keep checking with customer support about my payout and she promptly responds it will be another 7-10 days for the payment to be sent. I am keeping my fingers crossed, but it seems like a much longer wait time than is really needed.
Čekal jsem na výběr ve výši 1200 USD, moje ověření bylo rychlé, ale „schválení" trvalo celých 10 dní, a to bylo 23. srpna. Neustále zjišťuji se zákaznickou podporou svou výplatu a ona okamžitě odpovídá, že to bude další 7-10 dní na odeslání platby. Držím palce, ale vypadá to na mnohem delší čekací dobu, než je skutečně potřeba.
I’ve been waiting on a $1200 withdrawal, my verification was speedy, but it took the full 10 days to "approve" and that was on august 23. I keep checking with customer support about my payout and she promptly responds it will be another 7-10 days for the payment to be sent. I am keeping my fingers crossed, but it seems like a much longer wait time than is really needed.
Ahoj.
Je mi líto, že to říkám, ale ano, v minulosti bylo toto kasino známé opravdu opožděnými výběry.
Podívejte se do sekce stížností: https://casino.guru/complaints/resolved
Naštěstí se většina problémů vyřešila, i když to nějakou dobu trvalo. 🤦♀️ Jsem docela přesvědčen, že vaše výhry nakonec dorazí, ale abych byl 100%, žádám vás, abyste byli trpěliví a informovali nás.
Vydržte!🤞🤞✨
Hello.
I'm sorry to say that, but yes, in the past, this casino was known for really delayed withdrawals.
Check out the complaint section: https://casino.guru/complaints/resolved
Luckily, most of the issues were resolved, though it took some time. 🤦♀️ I'm quite convinced your winnings will arrive eventually, but to be 100% I ask you to be patient and keep us posted.
Hold on!🤞🤞✨
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.