DomůFórumKasinaStellare Casino - všeobecná diskuze

Stellare Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 6 měsíci od Romi
|
4 378 zobrazení 48 odpovědí |
|
1 2 3
rentcartrani
před 4 měsíci

Asi před měsícem mi někdo volal, že jsou ze Stellar Casino...chtěli vědět, proč už nehraju jako dřív atd., ale když jsem jim napsal do chatu, řekli mi, že se nemohou dovolat ...tak kdo mi volal? ? Ale opravdu se nedá nic dělat? Jsem černá😭😭😭

Automaticky přeloženo:
rentcartrani
před 4 měsíci

AHOJ

Jak je možné, že to k nim nemohu zpětně dohledat? Takže ani nemůžeš vědět, kde jsou?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré ráno

Dnes ráno jsem je kontaktoval, protože na jejich webu je jasně uvedeno, že je můžeme kontaktovat zprávou, chatem nebo požádat o zavolání zpět...ODPOVĚDĚLI MI, ŽE SE NEMOHOU VOLAT...MÍSTO PŘED MĚSÍCEM NĚKDO JMÉNEM CASINO STELLARE MI VOLALA. ..JSOU TO PODVODNÍCI...CHCI SVOJE PENÍZE...

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hej, musím říct, že mi to dalo čas, abych zjistil, kdo jsi. Zdá se tedy, že jste přešli z Michelabo na michelu . je to tak?

Kromě toho, že jste pod profilem Michelabo publikovali hlavně ve vláknu o kasinu Stellar Spin, což se zdá být chybou, protože stížnost pod stejným profilem byla podána proti kasinu Stellare - ve skutečnosti dvakrát, má nějaký problém s došlo k vašemu předchozímu účtu?

Dejte mi vědět, prosím. Podle mě to vytváří zbytečná nedorozumění. Udělám, co bude v mých silách, abych ti pomohl, alespoň s profily.

Je mi líto, že kasino Stellare nereaguje. 🙁

V každém případě, aby bylo fórum dobře organizované, vytvořil jsem vlákno nazvané „ Moje zkušenosti s kasinem Stellare " a přesunul jsem tam všechny vaše související příspěvky.


Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Změnil jsem svůj e-mail, a proto se objevili Michela a Michelabo... Chtěl jsem pochopit, co děláte... odpověděl bordel?

Automaticky přeloženo:
michela
před 4 měsíci

Zdá se, že první účet byl jen test, možná? 🙂

Omlouvám se, ale nerozumím otázce ohledně nepořádku. Mám ale nápad:

Co takhle zůstat jen u jednoho účtu, nejlépe toho, pod kterým byla stížnost vytvořena? Myslíte, že by to pro vás byl problém? Otevření více než jednoho účtu není omezeno, ale při některých příležitostech, jako je například tento, je komunikace trochu obtížnější dohnat.

Dejte mi prosím vědět, co si o tom myslíte.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Dobrý večer Radko

Vždy používám pouze svou přezdívku michybo

Automaticky přeloženo:
michela
před 4 měsíci

No momentálně používáš michela a ne michelabo, takže jak bylo řečeno, nejlepší by bylo, kdybys napsal z účtu, kde máš reklamaci, abychom se v tom neztratili. Byli bychom vděční. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ok, píšu Michele...díky a omlouvám se

Automaticky přeloženo:
michela
před 4 měsíci

Nic se neděje, je to v pohodě, jen si rozumíme a vysvětlilo se to.

Co se však stížnosti na toto kasino týká, viděl jsem, že čekáme na odpověď kasina, takže pokud uslyšíte něco nového, můžete to určitě sdílet.

Doufám, že to budou dobré zprávy. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Doufám, že mám také dobré zprávy....

Automaticky přeloženo:
michela
před 4 měsíci

Ahoj, jen jsem se chtěl zeptat, jestli nemáte ještě něco nového? 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dobrý večer Jaro

Odpusť mi...co bych si zase měl dát? Jsou to zloději, nezaplatili mi těch 1400 eur..případ jste uzavřeli...co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
michela
před 4 měsíci

Vážená michelo/Michelabo,

Mohl byste prosím nadále používat účet " Michelabo ", pod kterým jste vytvořili obě stížnosti na kasino Stellare? To by bylo skutečně oceněno.

Pro všechny ztracené v této konverzaci přidávám obě stížnosti sem:

https://casino.guru/profile-complaints/418829/michelabo 👈

Je nám líto, že zástupce kasina neměl zájem o spolupráci; protože společnost nevlastní žádnou licenci, nezbývá nic jiného dělat.

Abyste se vyhnuli podobnému problému, doporučuji hrát v kasinech s licencí ADM (AAMS) . To je pravděpodobně nejbezpečnější způsob.


Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Není tedy možnost je hodnotit negativně? nemám slov

Automaticky přeloženo:
michela
před 4 měsíci

Kasino získalo černé body a bude sankcionováno sníženým bezpečnostním indexem. Pokud vás to zajímá, můžete také napsat uživatelskou recenzi a popsat věci o kasinu. Ale bohužel, protože po této stížnosti není moc kam se obrátit, protože kasino nemá licenci, nemůžete udělat mnohem víc.

je mi to líto. 😥

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Na vaší stránce kasino Guru mi říká, že nemohu recenzovat kasino stellare...co mám dělat? Řekli mi, že licenci mají, ale to evidentně není pravda

Automaticky přeloženo:
michela
před 4 měsíci

Můžete prosím udělat snímek obrazovky toho, co vám ukazuje a proč nemůžete zadat uživatelskou recenzi?

Ohledně licence vám bohužel pravděpodobně lhali.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
michela
před 4 měsíci

Toto je snímek obrazovky

Automaticky přeloženo:
michela
před 4 měsíci

Chápu, takže důvod je tam vysvětlen. Je to proto, že toto kasino vám pravděpodobně nelze ukázat, protože je ve vaší zemi nakonfigurováno. Takže předpokládám, že bude možné zveřejnit vaši recenzi pouze na fóru.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky