Ahoj znovu.
Zkuste se uklidnit, prosím. Věc, kterou musíte pochopit, je, že každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když je to požadováno, aby se stížnost posunula dál . Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní. Teď jsi vlastně na řadě ty.
Navíc se při pohledu na bezpečnostní index kasina domnívám, že jste měli možnost zjistit, že tomuto kasinu se nedá věřit, takže jste to vůbec zkontrolovali?
https://casino.guru/star111-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
Varování bylo celkem jasné:
"Velmi vysoká hodnota zadržených výher ve stížnostech hráčů ve vztahu k velikosti kasina"
Je mi líto, že jste si vybrali tak špatně. Teď jen doufám, že si s námi nakonec promluví. To je jediná naděje.
Příště si nejprve udělejte průzkum, prosím 🙏. Vsadím se, že byste v této situaci nebyli.
Hello, again.
Try to calm down, please. The thing you need to understand is that each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days. Now, it's actually your turn.
Additionally, looking at the casino's Safety Index, I believe you had a chance to find out this casino is not to be trusted, so have you even checked that?
https://casino.guru/star111-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
The warning was pretty clear:
"Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size"
I'm sorry you've made such a poor choice, Now I just hope they will talk to us eventually. That's the only hope.
Next time, do some research first, please 🙏. You would not be in this situation, I bet.
Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo: