Ano, vše skončilo tak, jak jsem očekával... No, co chci od kasina, které nemá live chat, natož e-mail! Poté, co jsem provedl 1 nebo 2 vklady, uzavřel několik sázek, požádal o výběr a nahrál dokumenty pro ověření, čekal jsem více než týden na kontrolu svých dokumentů. Ale nikdy nebyli. A dnes jsem se nemohl přihlásit ke svému účtu. A protože mi za necelý měsíc nikdo neodpověděl, prohrál jsem opět 150 dolarů ve prospěch dalších podvodníků. Takže na vašem místě bych přehodnotil své hodnocení tohoto kasina, i když bych jim nedal ani nejnižší hodnocení... 
Yes, everything ended as I expected... Well, what do I want from a casino that has no live chat, much less email! After I made 1 or 2 deposits, placed a few bets, requested a withdrawal, and uploaded documents for verification, I waited more than a week for my documents to be checked. But they never were. And today I couldn't log into my account. And since no one has responded to me in less than a month, I lost $150 again to more scammers. So if I were you, I would reconsider my rating for this casino, although I wouldn't give them even the lowest rating... 
Да, все закончилось, как я и предполагал... Ну а что я хочу от казино, где нет ни лайв-чата, ни тем более электронной почты! После того, как я внес 1 или 2 депозита, сделал несколько ставок, запросил вывод средств и загрузил документы для верификации, я ждал больше недели пока мои документы проверят. Но, их так и не проверили. А сегодня я не смог войти в свою учетную запись. А так как менее чем за месяц мне никто ни разу так и не ответил, то я снова потерял 150 долларов на очередных мошенниках. Поэтому я на вашем месте пересмотрел оценку данному казино, хотя даже минимальную оценку я им-бы не поставил...
Automaticky přeloženo: