Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaSporttyp Casino - všeobecná diskuze

Sporttyp Casino - všeobecná diskuze

 od rokita555
|
474 zobrazení 8 odpovědí |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Sporttyp Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Ahoj. Provedl jsem zálohu, ale peníze nepřišly na účet. Na formulář zpětné vazby nikdo neodpovídá. Neexistuje žádný živý chat. Nikde na webu nemohu najít informace o e-mailu. Můžete mi prosím říct, jestli mají e-mailovou adresu, abych je mohl nějak kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
rokita555

Dobrý den, viděl jsem, že mají pouze formulář, kde musíte vyplnit nějaké základní údaje a sdělit jim, v čem je problém, ale vy říkáte, že vám neodpovídají. Kdy jste vložili peníze a jak dlouho čekáte na peníze? Je v bance vše v pořádku a peníze prošly bez problémů?

Automaticky přeloženo:

Vklad byl proveden před více než 12 hodinami. Kryptoměna je obvykle připsána během několika minut. Poskytovatel služeb, který zálohu přijal, navíc zaslal oznámení o přijetí zálohy. To, že do 12 hodin nepřišla žádná odezva na formulář zpětné vazby, není problém. Můžeš počkat. Ale to, že nemají e-mailovou adresu, je velmi zvláštní.

Automaticky přeloženo:
rokita555

Ano, je to tak, takže pokud vám to nebude vadit, pravděpodobně bych po napsání formuláře ještě nějakou dobu počkal, než se vám ozvu. Snad vám to vysvětlí a ozvou se vám. Pokud zjistíte něco nového, můžete mi dát vědět?

Automaticky přeloženo:

Ahoj. Právě teď, po 24 hodinách!!!, se na účtu objevil vklad. Nyní mi ale bez mého souhlasu připsali 100% bonus na vklad. Požádal jsem je o odstranění bonusu ve formuláři zpětné vazby. Mám pocit, že s tímto kasinem budou stále problémy...

Automaticky přeloženo:
rokita555

Takže je dobře, že se problém vyřešil. Určitě pokud bonus nechceš tak nehraj s penězi a počkaj až budeš mít informaci že je zrušen nebo potvrzení že nějak nebude problém. To bych udělal já.

Automaticky přeloženo:

Ano, vše skončilo tak, jak jsem očekával... No, co chci od kasina, které nemá live chat, natož e-mail! Poté, co jsem provedl 1 nebo 2 vklady, uzavřel několik sázek, požádal o výběr a nahrál dokumenty pro ověření, čekal jsem více než týden na kontrolu svých dokumentů. Ale nikdy nebyli. A dnes jsem se nemohl přihlásit ke svému účtu. A protože mi za necelý měsíc nikdo neodpověděl, prohrál jsem opět 150 dolarů ve prospěch dalších podvodníků. Takže na vašem místě bych přehodnotil své hodnocení tohoto kasina, i když bych jim nedal ani nejnižší hodnocení... file

Automaticky přeloženo:
rokita555

Kasino je čerstvé, takže nejlepší způsob, jak zjistit, zda bude poctivé nebo ne, je podat stížnost. Každopádně stížnosti na sportovní sázení neřešíme, protože nemáme žádné odborníky.

Každopádně bezpečnostní index 6,5 není podle mě vysoký a byl bych opatrný s tím, co jsem řekl, že je nové. Už počáteční situace, o které jsme mluvili, byla dost zvláštní a takovou částku bych do kasina nevložil.

Předpokládám, že byste to udělali nahrubo. 😕

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky