před 7 měsíci
OdpovědětCitovat0
Právě jsem se znovu zeptal, v chatu právě napsali toto:
"Váš výběr nepřekročil odhadovaný časový rámec, žádáme vás o vyčkaní."
Nemyslím si, že peníze dostanu tak rychle, ozvu se vám v pondělí.
I just asked again, the chat just wrote this:
"Your withdrawal has not exceeded the estimated time frame, we kindly ask you to wait."
I don't think I'll get my money so quickly, I'll get back to you on Monday.
ich habe eben nochmals nachgefragt , der Chat schrieb gerade das:
"Your withdrawal has not exceeded the estimated time frame, we kindly ask you to wait."
ich denke nicht das ich so schnell mein Geld bekommen werde, ich werde mich Montag nochmal melden.
Dnes jsem se znovu ptal - nic nového kromě podrobné odpovědi, proč to trvá 21 dní... případy podvodu, účtu, převodu, hazardních her atd.
Proto to trvá 21 dní, protože všechno se musí důkladně zkontrolovat. Je to údajně pro mou bezpečnost a bezpečnost kasina. Je to úplně normální! V jakémkoli kasinu by to trvalo tak dlouho...
Tohle by bylo už třetí kasino, které mi nevyplatí peníze do týdne! Je to těžké, když máte s tímhle online sračkou svázané ruce (omlouvám se).
Asked again today - nothing new apart from a detailed answer as to why it takes 21 days... cases of fraud, account, transfer, gaming etc.
That's why it takes 21 days because everything has to be checked thoroughly. It's supposedly for my safety and the casino's safety. It's completely normal! Any casino would take that long....
This would be the third casino that doesn't pay me my money within a week! It's tough when your hands are tied with this online crap (sorry).
Heute nochmals nachgefragt -nichts neues abgesehen von einer ausführlichen Antwort warum es 21 Tage dauert.... Betrugsfälle , Konto , Überweisung , Spielgeschehen etc.
deshalb dauert es 21 Tage weil alles genaustens geprüft werden muss , es wäre zu meiner Sicherheit und der Sicherheit des Casinos . angeblich auch völlig normal! Jedes Casino würde so lange dauern....
Wäre das 3 Casino was mir mein Geld nicht ausbezahlt innerhalb einer Woche ! Schon Hart wenn einem die Hände gebunden sind bei dem Online mist (sorry).
Zdá se, že jste opravdu otravný zákazník.
Jen počkejte, to jsem taky udělal.
You seem to be a really annoying customer.
Just wait, I did that too.
Du scheinst echt ein nerviger Kunde zu sein.
einfach abwarten, hab ich auch.
Dnes jsem se znovu ptal - nic nového kromě podrobné odpovědi, proč to trvá 21 dní... případy podvodu, účtu, převodu, hazardních her atd.
Proto to trvá 21 dní, protože všechno se musí důkladně zkontrolovat. Je to údajně pro mou bezpečnost a bezpečnost kasina. Je to úplně normální! V jakémkoli kasinu by to trvalo tak dlouho...
Tohle by bylo už třetí kasino, které mi nevyplatí peníze do týdne! Je to těžké, když máte s tímhle online sračkou svázané ruce (omlouvám se).
Asked again today - nothing new apart from a detailed answer as to why it takes 21 days... cases of fraud, account, transfer, gaming etc.
That's why it takes 21 days because everything has to be checked thoroughly. It's supposedly for my safety and the casino's safety. It's completely normal! Any casino would take that long....
This would be the third casino that doesn't pay me my money within a week! It's tough when your hands are tied with this online crap (sorry).
Heute nochmals nachgefragt -nichts neues abgesehen von einer ausführlichen Antwort warum es 21 Tage dauert.... Betrugsfälle , Konto , Überweisung , Spielgeschehen etc.
deshalb dauert es 21 Tage weil alles genaustens geprüft werden muss , es wäre zu meiner Sicherheit und der Sicherheit des Casinos . angeblich auch völlig normal! Jedes Casino würde so lange dauern....
Wäre das 3 Casino was mir mein Geld nicht ausbezahlt innerhalb einer Woche ! Schon Hart wenn einem die Hände gebunden sind bei dem Online mist (sorry).
No, bohužel je to tak; trvá déle, než poskytovatel hry zkontroluje hry, které jste hráli.
Jen doufám, že bude všechno v pořádku a brzy se dozvíš nějaké dobré zprávy.
Well, unfortunately, it is like that; it takes longer when the game provider checks the games you have played.
I just hope that everything will be fine and you will have some good news soon.
Myslím, že se ti daří dobře... je VELKÝ ROZDÍL, jestli budeš čekat 4 dny jako TY nebo 14 dní jako já!
A během této doby jsem se na chatu třikrát ozval, pamatuji si některé vaše příspěvky, ve kterých jste reagoval podobným způsobem (Betsolino).
Pokud také čekáte na peníze od 3 kasin (déle než týden i přes ověření), rád vás uvidím!
I think you're doing fine... it does make a DIFFERENCE whether you wait 4 days like YOU or 14 days like I did!
And during this time I have contacted the chat three times, I remember some of your posts in which you reacted in a similar way (Betsolino).
If you're also waiting for money from 3 casinos (for more than a week despite verification), I'd like to see you!
ich glaub ja wohl dir gehts ganz sauber .... es macht sehr wohl ein UNTERSCHIED ob man wie DU 4 Tage wartet oder wie ich 14 Tage !
Und in dieser Zeit habe ich 3 mal den Chat kontaktiert , ich erinner mich an einige Beiträge von dir in der du schon ähnlich reagiert hast (Betsolino) .
Wenn man dazu noch von 3 Casino`` s auf Geld wartet (seit mehr als 1 Woche trotz Verifizierung) würde ich dich gerne mal sehen!
Pomohlo vám někdy neustálé kontaktování živého chatu a dotazování se na výběry?
Has it ever helped to constantly contact live chat and ask about withdrawals?
Hat es jemals was gebracht, ständig den Live Chat zu kontaktieren und nach der Auszahlung zu fragen?
Takže v úterý uplynulo 21 dní a bohužel stále nic nového – moje výplata se stále zpracovává. Takže moje otázka:
Kdy je nejlepší čas podat stížnost? Někde jsem tu četl něco o #.
čtení „po 14 dnech".....
So, on Tuesday, the 21 days are up, and unfortunately, there's still nothing new – my payout is still being processed. So here's my question:
When is the best time to file a complaint? I read something about # somewhere here.
"after 14 days" read.....
Also am Dienstag sind die 21 Tage rum , es gibt leider immer noch nichts neues - meine Auszahlung ist immer noch in Bearbeitung. Daher mal die Frage hier :
Ab wann sollte ich am besten eine Beschwerde einlegen? Ich hatte mal hier irgendwo etwas von #
"nach 14 Tagen " gelesen.....
Nerozumím tomu. Všichni si stěžujete na toto kasino, ale stále hrajete, žádáte o vrácení peněz, snažíte se podvodníky podvést a máte kvůli tomu problémy. Nestojí to za to! Prostě hrajte někde jinde.
i don’t understand. you all complain about this casino but still continue to play, ask for refunds, try to scam the scammers and get in trouble for it. not worth it! just play someplace else.
Nepodváděl jsem a jejich podmínky uvádějí, že výplaty probíhají do 7–21 pracovních dnů, kromě víkendů! Je skvělé, že jsi dostal své peníze. Hrál jsem s bonusem, takže možná proto. Ale nazývat mě podvodníkem nebo jakkoli jinak je neslušné – to, co se děje tady na fóru.
Nyní jsem oficiálně podal stížnost.
Edit: Je šílené, kolik toho všichni mluví, když jim dorazí peníze. Taky jsem se podíval na tvůj profil, 9mkpr. Prosím, nechovej se, jako by TY si nikdy nestěžoval!
a protože jsem podle xSirous169 stalker, zeptal jsem se znovu a dostal zajímavou odpověď. 
I didn't cheat, and their terms and conditions state that payouts take 7-21 business days, excluding weekends! It's great that you got your money. I played with a bonus, so maybe that's why. But calling me a cheater or anything else is rude—what's happening here in the forum.
I have now officially filed a complaint.
Edit: It's crazy how much everyone talks when their money arrives. I also took a look at your profile, 9mkpr. Please don't act like YOU never complain!
and because I'm a stalker according to xSirous169, I asked again and got an interesting answer. 
ich habe nicht betrogen und es steeht in ihren AGB`` s das eine Auszahluing 7-21 Werktage dauert OHNE WOCHENENDE! Schön das Ihr euer Geld bekommen habt , ich habe mit einem Bonus gespielt , vielleicht liegt es ja daran. Aber mich betrüger nennen oder sonstiges ist schon - unhöflich was hier im Forum passiert.
Ich habe Offiziel nun Beschwerde eingelegt.
Edit: Wahnsinn was ein großes Maul alle haben wenn ihr Geld angekommen ist , auch bei dir 9mkpr habe ich mal in dein Profil geschaut. Tue hier bitte nicht so als würdest DU dich nie beschweren!
und weil ich stalker bin laut xSirous169 , habe ich nochmal gefragt und bekam eine Interessante Antwort.
Nehrál jsem s bonusem a už s nimi nehraji. Asi jsem měl štěstí, že jsem dostal své peníze. Taky nemluvím německy, takže bych ocenil překlad 🤣
i didn’t play with bonus and i no longer play with them. i was probably lucky to get my money. i also don’t speak German so appreciate a translation 🤣
Nepodváděl jsem a jejich podmínky uvádějí, že výplaty probíhají do 7–21 pracovních dnů, kromě víkendů! Je skvělé, že jsi dostal své peníze. Hrál jsem s bonusem, takže možná proto. Ale nazývat mě podvodníkem nebo jakkoli jinak je neslušné – to, co se děje tady na fóru.
Nyní jsem oficiálně podal stížnost.
Edit: Je šílené, kolik toho všichni mluví, když jim dorazí peníze. Taky jsem se podíval na tvůj profil, 9mkpr. Prosím, nechovej se, jako by TY si nikdy nestěžoval!
a protože jsem podle xSirous169 stalker, zeptal jsem se znovu a dostal zajímavou odpověď. 
I didn't cheat, and their terms and conditions state that payouts take 7-21 business days, excluding weekends! It's great that you got your money. I played with a bonus, so maybe that's why. But calling me a cheater or anything else is rude—what's happening here in the forum.
I have now officially filed a complaint.
Edit: It's crazy how much everyone talks when their money arrives. I also took a look at your profile, 9mkpr. Please don't act like YOU never complain!
and because I'm a stalker according to xSirous169, I asked again and got an interesting answer. 
ich habe nicht betrogen und es steeht in ihren AGB`` s das eine Auszahluing 7-21 Werktage dauert OHNE WOCHENENDE! Schön das Ihr euer Geld bekommen habt , ich habe mit einem Bonus gespielt , vielleicht liegt es ja daran. Aber mich betrüger nennen oder sonstiges ist schon - unhöflich was hier im Forum passiert.
Ich habe Offiziel nun Beschwerde eingelegt.
Edit: Wahnsinn was ein großes Maul alle haben wenn ihr Geld angekommen ist , auch bei dir 9mkpr habe ich mal in dein Profil geschaut. Tue hier bitte nicht so als würdest DU dich nie beschweren!
und weil ich stalker bin laut xSirous169 , habe ich nochmal gefragt und bekam eine Interessante Antwort.
Je dobře, že jste podali stížnost nyní. Náš tým celou situaci důkladně prošetří a doufejme, že se o ní brzy dozvíme více.
Prosím, odpovězte na některé doplňující otázky, kdykoli to bude možné.
It's good that you have filed a complaint now. Our team will thoroughly investigate the whole situation, and hopefully soon we'll learn more about it.
Please reply to some additional questions there whenever possible.
Stále nic nového a moje stížnost postupuje poměrně pomalu. Chtěl jsem e-mailovou adresu finančního týmu, abych jim mohl napsat, ale nemohu ji získat.

There's still nothing new, and my complaint is also progressing rather slowly. I wanted the email address of the finance team so I could email them, but I can't get it.

Es gibt immer noch nichts neues , auch meine Beschwerde läuft eher schleppend. Ich wollte die Email Adresse vom FinanzTeam um dort mal per Mail nachzufragen , aber die bekomme ich nicht....

Vidím, že ti napsali docela obecnou odpověď. Provedlo pro tebe kasino nějakou bezpečnostní kontrolu, nebo o ní nic nevíš?
Co se týče stížností, je jich docela dost, což znamená, že se k hráči nemůžeme hned dostat, když odepíše, a k tomu jsou časovače.
Ale doufám, že brzy budeme vědět víc, nebo že kasino bude kontaktováno námi. 🙂
I see they just wrote you a pretty general answer. Did the casino do any security check for you or you don't know anything about it?
As far as complaints go, there are quite a lot of them, which means that we can't get to the player right away when he writes off and that's what the timers are for.
But I hope that soon we will know more, or the casino will be contacted by us.🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.