FórumKasinaSpinpirate Casino - všeobecná diskuze

Spinpirate Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od Isco33
|
15461 zobrazení 131 odpovědí |
|
1...4 5 67
Přidat příspěvek
před rokem

Moc doufám, že se vše podaří a stále v to věřím. Jinak bych nechápal, proč by si vůbec dělali čas na odpověď, když se stejně vzdali kasina. No, pondělí ukáže, jestli je to všechno pravda.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

To zní velmi uklidňující. Děkuji za pěkné informace a přeji hezký víkend. LG

Automaticky přeloženo:
Spinpirate Casino
před rokem

Děkuji mnohokrát za zpětnou vazbu!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Snad se dnes něco stane 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, v to také doufám.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Drazí,


Rádi bychom využili této příležitosti k vyjádření našeho upřímného uznání za vaši trpělivost a pochopení během nedávného zpoždění při zpracování plateb. Chápeme, že to pro vás byla frustrující doba, a chceme vás ujistit, že jsme neúnavně pracovali na co nejrychlejším vyřešení problému.


Rádi bychom se omluvili za všechny nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit, a za stres nebo obavy, které vám to mohlo způsobit. Bohužel jsme zaznamenali větší problém s jedním z našich platebních portálů, který ovlivnil naši schopnost zpracovávat platby tak efektivně, jak bychom chtěli.


S potěšením však oznamujeme, že platby se nyní opět přesouvají a dnes budeme zpracovávat cashouty pro naše hráče. Víme, že vám tato zpráva přijde jako úleva, a usilovně pracujeme na tom, aby se toto zpoždění v budoucnu již neopakovalo.


Jako projev našeho uznání za pochopení bychom vám rádi oznámili, že každý hráč najde v následujících dnech na svém účtu malou dobrotu. Doufáme, že vám toto gesto pomůže napravit všechny způsobené nepříjemnosti a že si hraní na naší platformě užijete.


Ještě jednou se omlouváme za případné nepříjemnosti způsobené zpožděním při zpracování plateb. Přejeme vám hodně štěstí s dobrotou, kterou brzy dostanete, a těšíme se, že vám i nadále budeme poskytovat ty nejlepší možné herní zážitky.


Děkujeme za vaši trvalou podporu a pochopení.


S pozdravem,

Scatterhall / Spinpirate


Automaticky přeloženo:
Spinpirate Casino
před rokem

Všechno dobré, jste přeci jen člověk a pokud včas informujete hráče, neměly by nastat žádné problémy.


Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zatím se mi nic nestalo. Nebyly přijaty žádné peníze a výplata stále čeká. Pokud se do středy nic nezmění, můžete předpokládat, že peníze jsou pryč.

Protože ať se řekne cokoli, když pošlou peníze, trvá maximálně 2 pracovní dny, než mi peníze přijdou na účet. To bylo zatím v každém kasinu, kde jsem vyplácel.


Dám tedy Spinpirate do středy „výhodu pochyb" a pak peníze odepíšu a pokusím se tomu nějak kontrovat (nevím úplně jak). Protože kdyby a zde zdůrazňuji to „kdyby". Pokud je to bezostyšná krádež, považoval bych za velmi slabé a pochybné, kdybyste mohli odejít bez jakýchkoli následků a aniž by byl někdo jakkoli stíhán.


Jak jsem řekl dříve, doufám v to nejlepší, samozřejmě, a pro tuto chvíli to odkládám na „svou banku".



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Saint90
před rokem

Hele, neměl bys peníze odepisovat a zůstávat naladěni, i když to bude trvat déle to přijde 🙂


V nejhorším případě napište poskytovateli licence

Automaticky přeloženo:
Saint90
před rokem

Provozujete nelegální hazard a chcete proti němu zakročit, všimli jste si něčeho?

Automaticky přeloženo:
fpfeil94
před rokem

A lidé z jiných zemí, kteří nedostanou své peníze zpět? Hrají také všichni „načerno"?

Automaticky přeloženo:
Saint90
před rokem

Záleží na zákonech, ale teď je to o vás a předpokládám, že sídlíte v Německu.

I kdyby to pro nás bylo legální, v tomto případě by neexistoval žádný reálný způsob, jak získat zisky, natož vaše vklady a ano, provozovatelé z toho ve většině případů mohou vyváznout bez trestu, zejména v kabinách s "licence Curacao" .


Doufejme jen, že to provozovatelé Scatterhall & Spinpirate opravdu myslí vážně a začnou rozjíždět výplaty jednu po druhé.


Mnozí se zde chovají emotivně, ale urážka kasina pokrok neurychlí, spíše se stane opak, takže buďte v klidu a doufejte 🍀






Automaticky přeloženo:
před rokem

Omlouváme se za takové zpoždění. Měli jsme nějaké problémy s platbami, které jsou nyní opraveny. Ode dneška budou všechny platby zasílány hráčům a vy dostanete své peníze v co nejkratším čase.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohl by zde Casinoguru vydat varování, prosím? 3 dny a stále žádné peníze.

Automaticky přeloženo:
Saint90
před rokem

Pro mě taky ne. Taky tam nic není

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohl by zde Casinoguru vydat varování, prosím? 3 dny a stále žádné peníze.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bohužel nemůžeme. Povolujeme kasinům 14 celých dní na provedení všech šeků a plateb. Kromě toho musíme mít jistotu, že se to děje pravidelně bez dalších problémů, např. problémů s bankami, poskytovateli plateb a podobně.

Každý hráč, který si udělá čas na procházení uživatelských recenzí, fóra a otevřených stížností, by měl vidět, že máte obavy.




Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

už je to tak zřejmé, že je to podvod

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj @Spinpirate, mohl bys nás informovat, co se děje?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Obdržel už někdo výběry?

Automaticky přeloženo:
tigaspt03
před rokem

Ne. Počkejte teď přesně 2 týdny

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky