Hmm, možná podpora něco špatně pochopila nebo si to špatně vyložila, nevím. Každopádně největším problémem je asi ten cashback.
Vím, že pokud jde o bonusy, kasino je nemusí hráči dávat bez udání důvodu, ale pokud vám řeknou, že vám pošlou e-mail, bylo by to pro mě matoucí.
Takže zkuste vydržet, pokud jste napsali e-mail, někdy to není pár hodin nebo den, než se vám dostanou hned. Uvidíme, jestli něco odepíšou.
Hmm, maybe support just misunderstood or misinterpreted something, I don't know. Anyway, probably the biggest problem is the cashback.
I know that when it comes to bonuses, the casino doesn't have to give them to the player without giving a reason, but if they tell you that they'll email you, that would be confusing to me.
So try to hold out if you have emailed, sometimes it's not a couple of hours or a day that they get to you right away. Let's see if they write something off.
Automaticky přeloženo: