DomůFórumKasinaSpinBet Casino - všeobecná diskuze

SpinBet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od vanya.tkach
|
3 410 zobrazení 31 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Konenas příspěvek smazal/a
před 6 měsíci

ahoj personál,


Toto kasino přijímá Kanadu, ale ne lidi z Ontaria. Právě jsem se zeptal na live chat. Tak to prosím aktualizujte! Jen se snažím pomoci!


Díky kluci

Automaticky přeloženo:
belloelton249
před 6 měsíci

Ahoj,

Děkujeme mnohokrát za vaši zpětnou vazbu. Předám tuto poznámku datovému týmu. Jen pro potvrzení mechanismu obvykle nastavujeme to, co vidíme napsané v podmínkách, ale nikdy neuškodí podívat se dvakrát, že?

Ještě jednou díky a užijte si prázdniny! ✨

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Ano, jsem v Ontariu a vytvořil jsem si účet a nechalo mě to. Pak jsem šel do chatu, abych se zeptal na použití vpn pro několik poskytovatelů a řekl jsem, že jsem z Ontaria a paní řekla, že Ontario není povoleno. Řekl jsem jí, proč necháváte lidi dělat účty, a ona řekla, že v registračním formuláři je uvedena pouze země Kanada. Většina kasin zakazuje Ontario podle IP, ale tohle je jedno stinné, protože jsem mohl depo a přišel o peníze, aniž bych měl šanci dostat zaplaceno lol. Proto je nejlepší jej aktualizovat, aby pomohl lidem. Díky!


Tobě taky Radko, veselé vánoce a nový rok!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
belloelton249
před 6 měsíci

Veselé svátky!

Ještě jednou děkuji za informaci.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

V současné době mi odmítají přístup k mému účtu a téměř 50 000 $ bez rýmu nebo důvodu. Podpora je velmi vágní. Zdvořilý, ale velmi neužitečný při řešení čehokoli.

Moje aktivní stížnost -

https://casino.guru/spinbet-casino-player-s-account-is-closed-without

Upraveno
Automaticky přeloženo:
andrew2406
před 3 měsíci

Dobrý den, mohl byste nám alespoň trochu přiblížit, co stojí za tím, že vám byl zablokován účet s tolika penězi? Provádí kasino nějakou kontrolu hry nebo existuje jiný důvod? Za takové peníze bych si představoval, že by to mohlo být, ale raději se zeptám.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj všichni,


Řeším frustrující problém se Spinbet.com a zajímalo by mě, jestli má někdo podobnou zkušenost. Co se stalo:

• Pokusil jsem se o výběr 16. října 2024, ale můj účet byl zablokován.

• Můj KYC byl původně zamítnut, protože jsem nahrál svůj britský pas místo svého NZ.

• Můj účet zůstal pozastaven až do 26. března 2025, kdy jsem e-mailem znovu odeslal svůj novozélandský pas a účet za energie.

• O něco později podpora potvrdila, že můj KYC byl schválen, a oznámila, že můj účet bude odemčen.

• Ale když jsem se pokusil přihlásit, dostal jsem tuto zprávu:


file


„Váš režim ‚Take A Break' je aktivní.

Povolili jste Take A Break, takže přihlášení momentálně není možné.

Začátek: 18. března 2025, 14:50.

Čas ukončení: Neplatné datum")


Nikdy jsem neaktivoval režim Take A Break.

Podpora o tom byla velmi vágní. Stále dostávám obecné odpovědi jako:


"Stále čekáme na schválení od našeho specializovaného týmu. Žádný časový rámec, ale nemělo by to trvat déle než 24 hodin."


"Omlouvám se za frustraci, kterou zažíváte. Chápu vaše obavy a chci vás ujistit, že náš tým stále aktivně pracuje na vašem případu. Bohužel v současné době čekáme na aktualizaci od našeho finančního oddělení, abychom mohli pokračovat."


To bylo před týdnem a stále mám na účtu zablokováno 49 997,56 NZD. Ani mi neřeknou, co se děje, ani mě nenechají vybrat do BTC a zavřít účet.


Měl někdo jiný podobný problém? Jak jste to vyřešili? Už mi dochází trpělivost s jejich podporou.


Ocenil bych jakoukoli radu!

Automaticky přeloženo:
andrew2406
před 3 měsíci

Přesunul jsem sem i váš příspěvek, abychom nyní viděli všechny poskytnuté informace pohromadě.

Náš tým již začal pracovat i na vaší stížnosti , tak snad bude brzy vidět nějaký pohyb. 🙏


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Pokaždé, když se zeptám, co je zač, dostávám hloupé obecné odpovědi. Hra byla 100% férová. U některých slotů jsem měl dobrých pár roztočení.

"Podrobnosti vyšetřování nebyly zveřejněny, ale prosíme je o trpělivost během tohoto procesu. Pokud budete mít nějaké dotazy nebo budete v budoucnu potřebovat další pomoc, neváhejte se na nás obrátit."
Automaticky přeloženo:
andrew2406
před 3 měsíci

Takže podle odpovědi by to mohlo být tak, že se jedná o vyšetřování ze strany kasina nebo poskytovatele hry. Hráli jste i s nějakým bonusem?

Už jsem četl delší příspěvek a váš problém. Vidím, že došlo k přestávce, o které jste řekl, že se na ni neptal. Kontaktovali jste kvůli tomu podporu, ale zatím jste nic nového neslyšeli.

Proto, jak řekla Romi, dobře, že jsi podal stížnost a doufám, že ti nějak pomůžeme.

Držíme palce 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Díky, kámo! Těšíme se na pozitivní výsledek. Opravdu si vážíte všeho, co děláte, abyste tomu malému klukovi pomohli.

Automaticky přeloženo:
andrew2406
před 3 měsíci

Pokusíme se udělat maximum.

Tak ať to dobře dopadne. 😉

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky