FórumKasinaSpin Million Casino - všeobecná diskuze

Spin Million Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od carlocabras86
|
7144 zobrazení 26 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
xzxgra
před 2 roky

Podívejte, požádal jsem svého švagra, který pracuje v Guardia di Finanza, o radu, řekl mi, abych dal svou duši na pokoj, protože peníze nelze získat zpět. Hrajte pouze na stránkách autorizovaných s certifikací ADM

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Od toho dne stále stejný příběh.

Rádi bychom vás informovali, že jsme obdrželi vaše dokumenty. Neprošly však naším ověřovacím procesem, protože jejich platnost vypršela.


Sami nahrajte následující dokumenty do sekce "Můj účet"> "Dokumenty", aby bylo možné dokončit proces ověření účtu a váš čekající výběr mohl být okamžitě zpracován.


• Pas nebo řidičský průkaz – musí být vidět všechny 4 rohy dokladu, vaše jméno, fotografie, datum narození a datum vypršení platnosti

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

No, v tomto případě, pokud nejste schopni vyřešit problém s kasinem, řekl bych, že je čas podat stížnost.

Klidně d tak tady:

https://casino.guru/complaints/create

Poskytněte veškerou související komunikaci, kterou můžete. Ale mějte na paměti, že toto kasino nemá licenci a má velmi špatnou pověst, takže vám nemohu slíbit dobrý konec.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
carlocabras86
před 2 roky

Ahoj,

když kasino není registrováno pod žádným licenčním úřadem – jako je toto, je doslova nedotknutelné. To je smutné, ale pravdivé.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Tato stránka je strašná, ne jednou, ale dvakrát jsem vyhrál velmi vysokou částku, takže bylo téměř nemožné vybrat peníze Pokaždé, když mě žádali o další a věci, které nebyly možné, bylo to hloupé NEPLYNUJTE SI PENÍZE S TÍMITO STRÁNKAMI.

Automaticky přeloženo:
adq180207
před rokem

Ach ne, další hráč se špatnou zkušeností 🙁.

Chcete se prosím podělit o to, jaký dokument jste považovali za nejproblematičtější a kdy bylo uvedeno ověření? Můžeme se pokusit vám pomoci, pokud kasino vyslyší vaši budoucí stížnost.

Více o tom, jak funguje reklamační proces - zde .


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ach ne, další hráč se špatnou zkušeností 🙁.

Chcete se prosím podělit o to, jaký dokument jste považovali za nejproblematičtější a kdy bylo uvedeno ověření? Můžeme se pokusit vám pomoci, pokud kasino vyslyší vaši budoucí stížnost.

Více o tom, jak funguje reklamační proces - zde .


Automaticky přeloženo:
před rokem

Podívám se, jestli je ještě mám, ale byl to vtip, nebyl jsem si jistý, proč jsem je nechal dvakrát, aby mi to udělali, myslím, že se to naučím napoprvé

Automaticky přeloženo:
adq180207
před rokem

Bohužel jste se rozhodli hrát v hrozném kasinu podle našich zkušeností, obrovského množství nevyřešených stížností a negativních recenzí hráčů. Jsem si jistý, že jste to dříve nevěděli, ale mohu vám doporučit, abyste si prohlédli každé kasino, než tam alespoň začnete hrát. Určitě vám to může pomoci, abyste se podobným potížím v budoucnu vyhnuli 😕

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky