Ahoj.
Řekl bych, že jde spíše o aktuální dostupnost než o nějaký právní nárok.
Pokud možnost platby již není (z jakéhokoli důvodu) k dispozici, musí kasino jistě najít jiný způsob. Myslím, že zákon ti v tom nepomůže. Navíc, proč si myslíte, že se jedná o pokus o podvod, prosím?
Slyšeli jste někdy, že kasina nařizují společnostem třetích stran nazývaným „poskytovatelé plateb, aby prováděli všechny transakce jménem kasin? Problémy s nedostupnými platebními možnostmi obvykle pocházejí od poskytovatelů, nikoli od kasin.
Zníte dost znepokojeně používáním karty, proto vám doporučuji, abyste příště požádali o podporu předem, abyste se vyhnuli podobným komplikacím. Nemůžu ublížit, řekl bych.
Stížnost lze jistě podat, ale nevěřím, že se tím dále posunete.
Bylo by to svým způsobem podvod, pokud byste své peníze nikdy nedostali kvůli chybějícím platebním možnostem. To, co jste popsal, je pouze nedostatek vámi preferovaného.
No, klidně to zkus, uvidíme. 🤷♀️
Hello.
I'd say this is about the current availability rather than some legal claim.
If the payment option is no longer (for any reason) available, the casino must surely find another way. I think the law won't help you with that. Additionally, what makes you think this is a fraud attempt, please?
Have you ever heard that casinos order third-party companies called "payment providers to run all transactions on behalf of the casinos? Usually, the problems with unavailable payment options come from the providers, not from casinos.
You sound pretty concerned about using the card hence, next time I suggest you ask for support in advance to avoid similar complications. Can't hurt, I'd say.
The complaint can surely be lodged, but I don't believe it will get you any further.
It would be sort of a fraud if you have never gotten your money due to missing payment options. What you described is just a lack of your preferred one.
Well, feel free to try that, we shall see. 🤷♀️
Automaticky přeloženo: