Ahoj,
Domnívám se, že by bylo spravedlivé uvést , že podle vaší stížnosti :
„...Toto zpoždění může být způsobeno nedokončeným ověřením KYC nebo velkým množstvím žádostí o výběr.
Proto doporučujeme hráčům, aby byli trpěliví, plně spolupracovali s kasinem a po žádosti o výběry počkali alespoň 14 dní, než podá stížnost .
Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, dejte nám prosím vědět a my zasáhneme a pokusíme se pomoci vy..."
Zatím bych neřekl, že vám kasino nehodlá platit. Protože vaše ověření nebylo provedeno, výběr nelze zpracovat.
Doufám, že to nebude trvat příliš dlouho.
Hello,
I feel it would be fair to mention that according to your complaint:
"...This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint.
If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, please, let us know and we will intervene and try to help you..."
For now, I would not say that the casino does not intend to pay you. Since your verification has not been carried out, the withdrawal can't be processed.
I hope it would not take too long.
Automaticky přeloženo: