Děkuji za sdílení vaší zkušenosti. To zní velmi frustrující, pokud jste požádali o uzavření účtu více než 30krát a kasino nebo váš VIP manažer tomu brání, je to vážný problém.
Víte, proč kasino odmítá uzavřít váš účet? Vysvětlili vám situaci? Jakékoli podrobnosti, které můžete poskytnout, pomohou pochopit, co se děje a jak postupovat.
Jelikož se jedná o vážný problém, doporučuji taképodat formální stížnost zde . Nezapomeňte přiložit všechny důkazy – e-maily, protokoly chatu a veškerou korespondenci s vaším VIP manažerem. To umožní případ přezkoumat a doufejme, že náš tým bude schopen vám pomoci.
Jste uvnitř?
Thank you for sharing your experience. That sounds very frustrating if you’ve requested account closure over 30 times and the casino or your VIP manager is preventing it, that’s a serious concern.
Do you know why the casino is refusing to close your account? Have they given you any explanation about the situation? Any details you can provide will help understand what’s going on and how to proceed.
Since this is a serious issue, I would also recommend filing a formal complaint here. Make sure to include all evidence emails, chat logs, and any correspondence with your VIP manager. This will allow the case to be reviewed and hopefully our team will be able to help.
Are you in?
Automaticky přeloženo: