DomůFórumKasinaSlotsmines Casino - všeobecná diskuze

Slotsmines Casino - všeobecná diskuze

 od atti38
|
2 102 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slotsmines Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Nehrajte v tomto kasinu opravdu špatné kasino Vyhrál jsem 700 € z roztočení zdarma, přidali na můj účet pouze 50 € Vydělám 1300 € z 50 € a vyberu si je potřeboval 25 hodin na kontrolu, jestli nepíšu, bude to tam déle agb is bodnout 1-25€ hodin a pak to znovu zopakovali a přidali 50€ na můj účet

Automaticky přeloženo:
atti38

Informace o maximální výši výplaty jsou obvykle uvedeny v bonusových podmínkách a je velmi důležité si je pokaždé přečíst. Našli jste to tam?

Mohu se také zeptat, zda poté, co vám kasino zaplatilo maximum, což bylo 50 €, byly peníze zobrazeny jako skutečný zůstatek a vy jste s nimi pak pokračovali ve hře?

Vysvětlete prosím problém podrobněji, abychom mu mohli přijít na kloub a pokusit se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:

Odstoupil někdo z tohoto místa? Nyní čekám na dva výběry a všechny dobré recenze se zdají být falešné.

Automaticky přeloženo:
delc22

Mohu se prosím zeptat, jak dlouho čekáte na výběr a zda je váš účet plně ověřen?

Na toto kasino máme vlastně jen jednu stížnost, tak snad bude vše v pořádku.


Automaticky přeloženo:

ano, můj účet je plně ověřen, za 4 dny se obávám, že je napsáno „okamžitá" doba zpracování, ale zjevně tomu tak není

Automaticky přeloženo:
delc22

Zkuste tedy být trochu trpěliví, prosím, a průběžně nás o situaci informujte.

Kasinům dáváme celých 14 dní, než budeme schopni zasáhnout, tak snad se do té doby vše vyřeší.

Automaticky přeloženo:

Stále čekáte, divte se, proč má toto místo tolik dobrých recenzí 🤨, už téměř 6 dní

Automaticky přeloženo:
delc22

Mohu se zeptat, jakou platební metodu jste použili a jak dlouho byste podle vašeho názoru považovali za dobré čekat na platbu?🤔

Automaticky přeloženo:

Požádal jsem o výběr na kreditní kartu, ale odmítli to a zeptali se, zda mohu vybrat bankovním převodem, což jsem udělal a je to téměř týden, podpora mi dnes ráno řekla, že to může trvat 7 dní, ale nikdy jsem nemusel čekat 7 dní předem bankovním převodem. Čekám na 3 výběry v celkové výši 2600 eur

Automaticky přeloženo:

nyní byl jeden z mých výběrů zamítnut a vrácen na můj účet, kontaktoval jsem podporu a řekli, že došlo k technickému problému a mám to zkusit znovu, myslíte, že bych měl reklamovat?

Automaticky přeloženo:
delc22

To je opravdu politováníhodné. Domnívám se však, že musíme zaměstnancům poskytnout určitý čas na vyřešení technických problémů, které mohou v kasinu nastat. Tady je důležitá část. Na zvládnutí takové situace dáváme kasinu celých 14 dní. I když tedy můžete podat stížnost, nic důležitého se na naší straně nestane, dokud tato doba neuplyne. Jen abych zabránil chybám z mé strany, jak dlouho se, prosím, snažíte?

Automaticky přeloženo:

nyní znovu odmítli můj třetí výběr, nyní říkají, že mám zkusit jinou metodu, kreditní karty nefungují, bankovní převody nefungují, docházejí mi možnosti.. toto místo je katastrofa

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
delc22

Ahoj. Pokud mohu odhadnout, mohl by být problém s poskytovatelem plateb a jeho dosahem na určitých trzích... A co krypto? Vím, že tato metoda má několik slabých míst, ale v podobných situacích je to obvykle nejjednodušší řešení.

Přijali byste kryptoměnu? Možná to můžete zkusit navrhnout kasinu. Zkusme cokoliv, co by mohlo být opravdu užitečné.

Automaticky přeloženo:

Aktualizace, zpracovali můj poslední výběr za 1050 eur na skrill, ale dva výběry před 8 dny v celkové výši 1600 eur stále „probíhají", takže opravdu nechápu, co se děje, alespoň něco z toho mám a doufám, že se mi podaří zrušit staré čekající výběry na bankovní převod a zkusit je vybrat na skrill.

Automaticky přeloženo:
delc22

Možná by to byl dobrý nápad. Zkusili jste se na to zeptat podpory?🤔

Automaticky přeloženo:

ano, řekli mi, že musím počkat 7 pracovních dnů a pak prozkoumají, jestli jsem do té doby neobdržel... tak jsou pravidla bank.. takže 7 pracovních dnů je zítra, nemyslím si, že mám naději, že to zítra dostanu

Automaticky přeloženo:
delc22

Dejte nám prosím vědět, zda budou nějaké aktualizace.

Dobré je, že s vámi kasino stále komunikuje, tak doufám, že se to brzy vyřeší. V opačném případě zasáhne náš reklamační tým.

Automaticky přeloženo:

řekli mi dnes ráno, abych byl trpělivý, že na tom pracují, budu si stěžovat herní komisi, pokud do večera nic neuslyším

Automaticky přeloženo:

ok, vše v pořádku, bankovní převody byly vráceny na můj účet a vybírám je na skrill. Šťastný konec

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky