FórumKasinaSlotsmines Casino - všeobecná diskuze

Slotsmines Casino - všeobecná diskuze

před 5 měsíci od atti38
|
1155 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
před 5 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slotsmines Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 5 měsíci

Nehrajte v tomto kasinu opravdu špatné kasino Vyhrál jsem 700 € z roztočení zdarma, přidali na můj účet pouze 50 € Vydělám 1300 € z 50 € a vyberu si je potřeboval 25 hodin na kontrolu, jestli nepíšu, bude to tam déle agb is bodnout 1-25€ hodin a pak to znovu zopakovali a přidali 50€ na můj účet

Automaticky přeloženo:
atti38
před 5 měsíci

Informace o maximální výši výplaty jsou obvykle uvedeny v bonusových podmínkách a je velmi důležité si je pokaždé přečíst. Našli jste to tam?

Mohu se také zeptat, zda poté, co vám kasino zaplatilo maximum, což bylo 50 €, byly peníze zobrazeny jako skutečný zůstatek a vy jste s nimi pak pokračovali ve hře?

Vysvětlete prosím problém podrobněji, abychom mu mohli přijít na kloub a pokusit se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Odstoupil někdo z tohoto místa? Nyní čekám na dva výběry a všechny dobré recenze se zdají být falešné.

Automaticky přeloženo:
delc22
před 2 týdny

Mohu se prosím zeptat, jak dlouho čekáte na výběr a zda je váš účet plně ověřen?

Na toto kasino máme vlastně jen jednu stížnost, tak snad bude vše v pořádku.


Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

ano, můj účet je plně ověřen, za 4 dny se obávám, že je napsáno „okamžitá" doba zpracování, ale zjevně tomu tak není

Automaticky přeloženo:
delc22
před 2 týdny

Zkuste tedy být trochu trpěliví, prosím, a průběžně nás o situaci informujte.

Kasinům dáváme celých 14 dní, než budeme schopni zasáhnout, tak snad se do té doby vše vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Stále čekáte, divte se, proč má toto místo tolik dobrých recenzí 🤨, už téměř 6 dní

Automaticky přeloženo:
delc22
před 2 týdny

Mohu se zeptat, jakou platební metodu jste použili a jak dlouho byste podle vašeho názoru považovali za dobré čekat na platbu?🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Požádal jsem o výběr na kreditní kartu, ale odmítli to a zeptali se, zda mohu vybrat bankovním převodem, což jsem udělal a je to téměř týden, podpora mi dnes ráno řekla, že to může trvat 7 dní, ale nikdy jsem nemusel čekat 7 dní předem bankovním převodem. Čekám na 3 výběry v celkové výši 2600 eur

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

nyní byl jeden z mých výběrů zamítnut a vrácen na můj účet, kontaktoval jsem podporu a řekli, že došlo k technickému problému a mám to zkusit znovu, myslíte, že bych měl reklamovat?

Automaticky přeloženo:
delc22
před týdnem

To je opravdu politováníhodné. Domnívám se však, že musíme zaměstnancům poskytnout určitý čas na vyřešení technických problémů, které mohou v kasinu nastat. Tady je důležitá část. Na zvládnutí takové situace dáváme kasinu celých 14 dní. I když tedy můžete podat stížnost, nic důležitého se na naší straně nestane, dokud tato doba neuplyne. Jen abych zabránil chybám z mé strany, jak dlouho se, prosím, snažíte?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

nyní znovu odmítli můj třetí výběr, nyní říkají, že mám zkusit jinou metodu, kreditní karty nefungují, bankovní převody nefungují, docházejí mi možnosti.. toto místo je katastrofa

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
delc22
před týdnem

Ahoj. Pokud mohu odhadnout, mohl by být problém s poskytovatelem plateb a jeho dosahem na určitých trzích... A co krypto? Vím, že tato metoda má několik slabých míst, ale v podobných situacích je to obvykle nejjednodušší řešení.

Přijali byste kryptoměnu? Možná to můžete zkusit navrhnout kasinu. Zkusme cokoliv, co by mohlo být opravdu užitečné.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Aktualizace, zpracovali můj poslední výběr za 1050 eur na skrill, ale dva výběry před 8 dny v celkové výši 1600 eur stále „probíhají", takže opravdu nechápu, co se děje, alespoň něco z toho mám a doufám, že se mi podaří zrušit staré čekající výběry na bankovní převod a zkusit je vybrat na skrill.

Automaticky přeloženo:
delc22
před týdnem

Možná by to byl dobrý nápad. Zkusili jste se na to zeptat podpory?🤔

Automaticky přeloženo:
před týdnem

ano, řekli mi, že musím počkat 7 pracovních dnů a pak prozkoumají, jestli jsem do té doby neobdržel... tak jsou pravidla bank.. takže 7 pracovních dnů je zítra, nemyslím si, že mám naději, že to zítra dostanu

Automaticky přeloženo:
delc22
před týdnem

Dejte nám prosím vědět, zda budou nějaké aktualizace.

Dobré je, že s vámi kasino stále komunikuje, tak doufám, že se to brzy vyřeší. V opačném případě zasáhne náš reklamační tým.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

řekli mi dnes ráno, abych byl trpělivý, že na tom pracují, budu si stěžovat herní komisi, pokud do večera nic neuslyším

Automaticky přeloženo:
před týdnem

ok, vše v pořádku, bankovní převody byly vráceny na můj účet a vybírám je na skrill. Šťastný konec

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky