DomůFórumKasinaSlots Plus Casino - všeobecná diskuze

Slots Plus Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Radka
|
1 586 zobrazení 14 odpovědí |
|
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slots Plus Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

bude smazáno

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hej kreténi, nikomu nepomůžeš, že jo, jen ze sebe děláš hlupáka.

Automaticky přeloženo:
YOM3ROCA
před rokem

Vaše stížnost byla vyřešena a nyní čekáme pouze na odpověď kasina, což závisí výhradně na kasinu, kasino se může rozhodnout nekomunikovat a stížnost je uzavřena jako nevyřešená a kasinu je přiděleno záporné skóre, což snižuje jeho hodnocení v rámci webu, takto fungují stížnosti

Automaticky přeloženo:
YOM3ROCA
před rokem

Ve skutečnosti jste si vybrali kasino s hodnocením 2,3 z 10 , nyní poneseme odpovědnost za vaši žádost o pomoc?

Upřímně, buďte spravedliví a v budoucnu se takové chybě vyvarujte.

https://casino.guru/Slots-Plus-Casino-review

Další urážlivý příspěvek a já ho schovám.

Buďte trpěliví a rozumnější, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mám detail s automatem plus kasino, před 20 dny mi schválili platbu, kterou jsem neobdržel a v účetnictví mi říkají, že není konkrétní datum platby (žádný limit čekání). Rád bych věděl, jestli je v tomto kasinu více takových případů, protože jeden možná není velký problém, ale pokud se spojíme, mohli bychom proti nim vygenerovat dobrý případ s nadějí, že zajistíme, že lidé nebudou pokračovat být lhaní a v míře dosažení toho, že nám zaplatí, co dluží, a možná dosáhnout spravedlnosti pro ty, kteří prošli stejným problémem a mnoho nedosáhli. Čekal jsem na vaše komentáře, bez dalších okolků se loučím s přáním dobrého odpoledne a hodně štěstí kolegové att. Fernando Ramírez.


Automaticky přeloženo:
ferramflo
před 6 měsíci

V našem systému máme2 stížnosti na toto kasino. Už vidím, že obojí je vyřešeno a hráči dostali své peníze. V tomto případě bych tedy navrhoval, abyste podali stížnost zde s naším týmem a oni se určitě jako vždy vynasnaží, aby se to vyřešilo.

Zde je odkaz pro vás, pokud máte zájem. Dejte nám prosím vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Děkuji mnohokrát, kasino mi e-mailem oznámilo, že můj požadavek na platbu byl autorizován a probíhá dokončování platby, takže ještě pár dní počkám, co se stane, a pokud nepřijde žádná odpověď, chtěl bych upozornit, abych pokračoval v mém případě, nebo bych dal kasinu v případě platby kredit, který si zaslouží. Velice vám děkuji za pozornost, s pozdravem, att Fernando Ramírez.

Automaticky přeloženo:
ferramflo
před 6 měsíci

Moje potěšení. Ujistěte se, že nás informujete, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, dobrý den, nejprve přijměte srdečný pozdrav a gratulace k vašim příjemným a velmi užitečným stránkám. No, jak jsem řekl v posledních dnech, souhlasil jsem s tím, že budu informovat, jestli můj detail zpoždění platby s kasinem SLOT PLUS byl napraven poté, co poslali e-mail o rychlé platbě, ale nebylo tomu tak, znovu se na vás obracím s žádostí o vaši podporu a názor komunity guru, abychom zvýšili svůj hlas a prosadili svá práva ve prospěch lepších a spravedlivějších herních podmínek, i když souhlasíme s tím, že je to možnost prohrát, když vyhrajeme, rádi obdržíme ovoce naší oddanosti, což je jak to na vás zůstalo pro případnou nadcházející situaci v tomto ohledu, děkuji vám za pozornost, mějte i nadále skvělé odpoledne.

Automaticky přeloženo:
ferramflo
před 6 měsíci

Moc děkuji za milá slova a je mi opravdu líto, že se problém zatím nevyřešil.

Důrazně doporučuji, abyste zde podali stížnost s naším týmem, aby bylo možné nalézt nejlepší řešení.

Pokud potřebujete pomoc, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, dobrý den, protože jsem vám již předložil svou stížnost, doufám, že není příliš pozdě, ale také, že pokud existuje něco, co lze nebo by se mělo udělat, mělo by se to udělat, protože chování stránek jako slot plus není fér , no, čekalo se na vaše komentáře, dobrý den.

Automaticky přeloženo:
ferramflo
před 6 měsíci

Ahoj!

Snažil jsem se vysledovat vámi zmíněnou stížnost, ale žádnou jsem nenašel. Abyste předešli případným nedorozuměním, dokončili jste tento proces: https://casino.guru/complaints/create 👈?

K tomu, aby vám pomohla, je nezbytná plně podaná stížnost. Pokud budete mít někdy potíže, dejte nám vědět a my se pokusíme poskytnout rady.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, pokud jsem vyplnil ten formulář, tak nevím proč reklamace není jako taková, ale není problém, udělám to znovu, děkuji.

Automaticky přeloženo:
ferramflo
před 6 měsíci

Dejte nám prosím vědět, kdykoli budete mít pocit, že potřebujete pomoc, samozřejmě.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky