Náš zaměstnanec podpory uzavřel tento chat
Zprávy
Propagační akce
Vítejte v živé podpoře! Jak vám dnes můžeme pomoci?
Zahrajte si novou hru s navýšením VIP vkladu. Bass Baggin' je tady a můžete hrát s 300% více A bez pravidel. To znamená, že žádné hraní a žádné limity pro výběry, takže můžete hrát déle, abyste trefili náhodný Jackpot a vydělali celou věc OKAMŽITĚ. Použijte kód 300BASS před dalším vkladem k uplatnění nároku a získejte navíc 30 roztočení zdarma.
Vítejte v živé podpoře. Než najdete nejlepšího zástupce, který vám pomůže, pomozte nám urychlit práci zadáním svého požadavku nebo dotazu zde:
činidlo
děkujeme, že jste nás kontaktovali.
Brzy s vámi bude jeden z našich zástupců.
Ahoj
jaký je maximální výběr
Ahoj Channery.
Vítejte a děkujeme, že jste kontaktovali Slots Of Vegas. Chatujete s Baghi johnsonem ze zákaznické podpory.
Dovolte mi chvíli zkontrolovat váš účet. Děkuji, že to se mnou snášíte.
Obávám se, že váš zůstatek je nepeněžní, protože výhry pocházejí z několika volných žetonů v řadě. Mějte na paměti, že kasino umožňuje jeden bezplatný žeton a pouze jeden žeton zdarma po každém vkladu. Chcete-li hrát o skutečné peníze, další transakce po každé pozornosti na vašem účtu musí být vklad.
ne není
Váš poslední bonus měl následující pravidla:
35 $ zdarma čip
40X přehrání
Všechny povolené hry
Výplata maximálně 100 $
to je jediné, co jsem použil
o čem to mluvíš?
28. 8. 2024 3:50:49 a 28. 8. 2024 4:03:06 jste vyplatili dva žetony zdarma v hodnotě 35 $. Podívejte se prosím na svou historii transakcí.
Je ještě něco, s čím vám mohu pomoci?
není pravda... právě jsem se zaregistroval a hrál jediný nabízený bonus ke hře zdarma
Vykoupil jsem pouze 35 $ zdarma a přehrál jsem to
Vaše historie transakcí nepotvrzuje vaše slova. Musím upřednostnit informace, které se mi zobrazí v systému. Je ještě něco, s čím vám mohu pomoci?
říkáš, že jsem vykoupil dvakrát 35 $?
to je nemožné.. jak bych to udělal...je to lež
potřebuji to eskalovat .. to je nesprávné. tvoje lhaní
to je špatně.. řekneš mi, jak je možné, že jsem dvakrát přehrál hru za 35 $, ukaž mi transakci a já ti řeknu, že i tvůj systém je špatný!!!
bez ohledu na to, co ukazuje, je to chyba a vy to víte!
Zkoušel jsem uplatnit kód kupónu a odmítl ho, takže jsem zkusil druhý pomocí webu, takže nemůžete spočítat ten, který neprošel
viz kódy tam.. Zkoušel jsem to a selhalo, pak jsem zkusil další a fungovalo to, a tak jsem vykoupil pouze jeden!
mýlíte se... potřebuji tento účet eskalovat, protože mě to podvádí o mou hru!
Pokud byste si s námi chtěli zahrát a ujistit se, že se v budoucnu vyhnete případným nedorozuměním, doporučuji vám seznámit se s našimi Podmínkami a podmínkami, se kterými souhlasíte při registraci. Pro vaši informaci zde je odkaz na stránku Smluvních podmínek naší webové stránky Slots Of Vegas:
https://www.slotsofvegas.com/terms.php
4. Hráči nemohou uplatnit více bezplatných bonusů za sebou. Pokud jste uplatnili jeden bonus bez vkladu a následně vám byl nabídnut další, musíte mezitím provést vklad skutečných peněz, abyste měli nárok na výběr druhého bonusu bez vkladu.
Je ještě něco, s čím vám mohu pomoci?
nezáleží na tom, že první kód selhal, takže nebyl využit
Protože od vás nedostávám žádnou odpověď, bude tento chat uzavřen. Děkujeme, že jste kontaktovali Slots Of Vegas. Máte-li jakékoli další otázky, kontaktujte nás kdykoli prostřednictvím našeho živého chatu. Děkuji za váš čas a přeji hezký den.
Na konci našeho chatu uvidíte krátký průzkum, velmi bychom ocenili minutu vašeho času na ohodnocení mnou poskytované služby. Děkuju.
tvé podvádění
a pokud mě podrazíte, půjdu do fóra a dám všem vědět, co jste udělali
Omlouvám se za předchozí zprávu, byla odeslána automaticky.
Vyplatili jste několik bezplatných žetonů v řadě a nemáte nárok na výběr.
Vážíme si vašeho dotazu a zájmu o hraní v našem kasinu, rád bych vás informoval, že naše podpůrné služby, stejně jako mnoho dalších výhod, mohou být posíleny pro naše vkládající hráče. Rádi vám však pomůžeme s vaším vkladem a poskytneme vám úžasný zápasový bonus nebo zodpovíme jakékoli otázky, které můžete mít ohledně hraní v našem kasinu. Ceníme si vašeho pochopení a chceme, abyste si užili fantastický herní zážitek!
Nový
Na konci našeho chatu uvidíte krátký průzkum, velmi bychom ocenili minutu vašeho času na ohodnocení mnou poskytované služby. Děkuju.
Our Support Staff member has closed this chat
Messages
Promotions
Welcome to Live Support! How can we help you today?
Play the new game with a VIP deposit boost. Bass Baggin' is here and you can play with 300% more AND no rules. That means no playthrough and no cashout limits, so you can play for longer to hit the random Jackpot and cash out the whole thing IMMEDIATELY. Use code 300BASS before your next deposit to claim and get 30 Free Spins on top.
Welcome to Live Support. Before finding the best agent to assist you, please help us expedite things by typing your request or question here:
agent
Thank you for contacting us.
One of our representatives will be with you shortly.
hi
whats max withrawl
Hi Channery.
Welcome and thank you for contacting Slots Of Vegas. You are chatting with Baghi johnson from Customer Support.
Allow me a moment to check your account. Thank you for bearing with me.
I'm afraid you balance is non-cashable as the winnings come from multiple free chips in a row. Keep in mind that the casino allows one sign up free chip and only one free chip after every deposit. To play for real money, the next transaction after each freebie in your account needs to be a deposit.
no its not
Your last bonus was with the following rules:
$35 Free Chip
40X Playthrough
All Allowed Games
$100 Max Cash-out
thats the only one i used
what are you talking about?
You redeemed two $35 free chips on 8/28/2024 3:50:49 AM and 8/28/2024 4:03:06 AM. Please check out your transaction history.
Is there anything else I may help you with?
not true.. i just signed up and played the only free play bonus offered
I only redeamed a $35 free play and played it through
Your transaction history does no confirm your words. I have to prioritize the information reflected to me in the system. Is there anything else I can assist you with?
your saying i redeamed twice $35??
thats impossible.. how would i have done that.. its a lie
i need this escalated.. this is incorrect. your lying
this is wrong.. you tell me how its possible for me to have redeamed $35 play twice show me the transcation and i'll tell you even your system is wrong!!!
regardless of what it shows its an error and you know it!!
i tried to redeam on coupon code and it rejected it so i just tried the other using the site so you can't count one that didn't go throught
see the codes there.. i tried on and it failed then i tried another and it worked and so i only redeamed one!
your wrong.. i need this account escalated as this is cheating me of my play!
If you would like to play with us and make sure to avoid any misunderstandings in the future I recommend that you familiarize with our Terms and Conditions which you have agree upon once registering. For your reference here's the link to the Terms and Conditions page of our website Slots Of Vegas:
https://www.slotsofvegas.com/terms.php
4. Players cannot redeem multiple free bonuses consecutively. If you have redeemed one No Deposit Bonus and are subsequently offered another one, a real-money deposit needs to have been made in the interim for you to be eligible to withdrawal the second No Deposit Bonus.
Is there anything else I can assist you with?
doesn't matter the first code failed so it didnt redeem
Since I am not receiving any response from you, this chat will be closed. Thank you for contacting Slots Of Vegas. If you have any other questions please contact us anytime via our Live Chat. Thank you for your time and have a great day.
At the end of our chat, you will see a short survey, we would greatly appreciate a minute of your time to rate the service I provided. Thank you.
your cheating
and if you cheet me i will go to the forums and let everyone know what you have done
I apologize for my previous message, it has been sent automatically.
You have redeemed multiple free chips in a row, and are not eligible for a withdrawal.
We appreciate your inquiry and interest in playing at our casino, I would like to inform you that our support services, as well as many other benefits, can be boosted for our depositing players. However, we would be more than happy to assist you with your deposit and provide you with an awesome match bonus or answer any questions you may have related to playing in our casino. We value your understanding and want you to enjoy a fantastic gaming experience!
New
At the end of our chat, you will see a short survey, we would greatly appreciate a minute of your time to rate the service I provided. Thank you.
Upravil
Romi před 2 měsíci
Důvod:
Odkaz byl pasivní.
Automaticky přeloženo: