Tato stránka je hrozná. Vložil jsem 7krát za 48 hodin v celkové výši 730 $. Prohrál jsem první vklady a nakonec jsem dostal zůstatek na 1300 $. Již jsem odeslal své dokumenty a neobdržel jsem žádné push back. Ve 3 hodiny ráno poté, co jsem dosáhl velké výhry na kotoučích a kolech, jsem obdržel níže uvedený e-mail. Vykopli mě, když jsem hrál, a nevyplatí mi zůstatek. Požádal jsem o svých 730 $, které jsem vložil zpět, a oni si mohou moje výhry ponechat, ale buď neodpoví, nebo řeknou, že se na to podívají.
Zde je e-mail, který jsem obdržel, nemám ponětí, na jaký "profil" odkazují, protože předtím jsem neměl žádné problémy. Pokud mě na svých stránkách nechtějí, nevadí mi to, ale mohou mi alespoň vrátit částku, kterou jsem vložil. To je podle mě krádež.
Milá Cassandro Gunsolus,
Kontaktujeme vás ze společnosti Slots Capital.
Chci vás informovat, že váš účet "35484306" byl uzavřen, protože vaše údaje jsou uvedeny v negativní databázi kasina.
To znamená, že jste mohli mít předchozí online spor, možná s jiným kasinem.
V souladu s naší firemní politikou nemůžete mít účet v našem kasinu.
S přátelským pozdravem,
Jose
Řízení rizik kasina
security@slotscapital.lv
This site is terrible. I deposited 7 times in 48 hours for a total of $730. I lost the first deposits and finally got my balance to $1300. I already sent in my documents and haven't received any push back. At 3 A.M after I hit a big win on Reels and Wheels I received the below email. They kicked me off as I was playing and will not pay me my balance. I asked for my $730 that I deposited back and they can keep my winnings, but they either don't answer or say they will look into it.
Here is the email I received, I have no idea what "profile" they are referring to as I haven't had any issues prior. If they don't want me on their site thats fine with me, but they can at least return the amount I put in. That's stealing in my opinion.
Dear Cassandra Gunsolus,
We are contacting you from Slots Capital.
I am writing to inform you that your account "35484306" has been closed as your details are listed in the negative Casino database.
This means that you may have had a previous online dispute, possibly with another casino(s).
In line with our company policy, you are unable to hold an account with our Casino.
Kind regards,
Jose
Casino Risk Management
security@slotscapital.lv
Automaticky přeloženo: