Rád bych řekl něco pozitivního, ale skutečně se zdá, že se vedení kasina rozhodlo vyhodit kasino do odpadu tím, že nevyplatí a ignoruje stížnosti hráčů. Přál bych si, abychom k tomuto závěru dospěli tak brzy, ale bohužel bychom mohli být schopni reagovat na újmu, kterou hráči nahlásili, až poté, co kasino projde.
Snažíme se alespoň varovat ostatní tím, že udržujeme stížnosti viditelné a vlákna fóra živá, snadno si je všimneme.
No a co zpětné zúčtování? Řekl bych, že je spravedlivé zkusit zvážit současný přístup kasina.
I would love to say something positive, yet it truly seems the casino management has decided to throw the casino into the garbage by not paying out and ignoring the players' complaints. I wish we could reach that conclusion so early, but unfortunately, we might only be able to react to the harm that the players have reported after the casino takes its course.
We at least try to warn others by keeping the complaints visible and forum threads alive, easy to be spotted.
Well, what about chargebacks? I would say it is fair to try considering the casino's current approach.
Automaticky přeloženo: