FórumKasinaSlotHunter Casino - všeobecná diskuze

SlotHunter Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od paulicklars
|
2783 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s SlotHunter Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

špatný zákaznický servis a dlouhé čekání na platbu

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
paulicklars
před 2 roky

Ahoj,

řekl bys nám prosím, co konkrétně je tak špatně? Zdá se mi, že nemůžete projít ověřením, ale z jakého důvodu? Jsou vaše dokumenty zastaralé nebo možná ve špatném formátu?

Informovalo vás kasino o tom, co je s těmito dokumenty špatně?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Za prvé to trvalo hodiny a pokusy, než mě vůbec ověřili. Jednoduše svévolně a opakovaně vyžadovat dokumenty, i když jsem je již nahrál!


Pak řekl, že jste nyní ověřeni a peníze jsou na cestě ke zpracování, aby byly znovu zrušeny.


teď bych měl znovu změnit BIC, což je pravděpodobně špatně, což není pravda!

Nyní jsem tedy zadal BIC ve formě dopisu a znovu požádal o výplatu a zákaznickou podporou jsem byl ujištěn, že by to nyní mělo fungovat...


Zůstávám zvědavý, protože už mi to bylo oznámeno jako nesprávné a kdyby se muži nebo ženy jednoduše podívali na to, jak jsem zaplatil, a převedli to zpět, nebyly by žádné problémy...


Předem děkuji za vaši pomoc

Nyní čekám na další kroky z kasina


S pozdravem, Lars

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji, bylo to hotovo a peníze jsem obdržel!


chyba byla asi na mé straně, i když podpora nebyla zrovna nápomocná 😉

Automaticky přeloženo:
paulicklars
před 2 roky

Ahoj,

Děkuji za aktualizaci. Jsem rád, že se tento problém nakonec podařilo překonat. 👍

A chtěl se zeptat, jak se daří 😀. Doufejme, že se kvalita podpory zvýší, věříme, že vstřícná a laskavá podpora je pro dobrá kasina nutností.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, vyhrál jsem částku 1750 €. Provedl jsem všechna ověření a úspěšně nahrál. Vše bylo schváleno a vše, co tento web požadoval, bylo nahráno a jak jsem řekl již ověřeno. Moje platba je stále pokaždé zamítnuta a zákaznická podpora mě vždy zdrží. Mám všechny screenshoty z historie chatu. Poslední osoba v zákaznickém servisu mi řekla, že mé dokumenty byly nyní přijaty a že mohu provést výběr na svůj bankovní účet. Ale nic se neděje. Potřebuji naléhavou pomoc

Automaticky přeloženo:
elmakhtari
před rokem

Omlouvám se, že to říkám, ale s největší pravděpodobností nedostanete naléhavou pomoc.

Všem kasinům umožňujeme 14 celých dní na to, aby se postarali o KYC hráče a výběr, dokud nezakročíme. 🙁

Dovolte mi otázku: Zkusili jste zvolit jinou možnost platby? To bych určitě zkusil.



Automaticky přeloženo:
před 3 týdny


Zaregistroval jsem svůj účet a použil bonusový kód pro druhý vklad. Ve finštině se v žádných bonusových podmínkách nezmínilo, že jde pouze o první vklad.

Tak jsem kontaktoval podporu, proč jsem nedostal bonusové peníze. Nechali mě čekat 30 minut v chatu, dokud někdo nepřišel říct, že jde pouze o první vklad. V mém jazyce se nezmínilo nic ve smyslu, že jde pouze o první vklad, pouze řeklo, že zažádejte a vložte, abyste získali tento bonus.


file


Automaticky přeloženo:
Richardosfino
před 3 týdny

Abych byl upřímný, mohlo by se to stát a mnoho kasin ve svých pravidlech zmiňuje, že anglická verze podmínek je lepší než ostatní verze. To znamená, že platí pouze anglická verze. 🙁

Myslíte, že něco takového najdete?

Podle mého názoru je to dost špatná uživatelská zkušenost a kasino by podle toho mělo nastavit svou platformu, aby se podobným problémům vyhnulo. Například po přidání bonusového kódu si vyskakovací okno všimne, že kód je určen pouze pro první vklad, což by bylo skvělé.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Myslím, že stránky by neměly používat různé jazyky, pokud zobrazené informace nejsou správně sděleny. Určitě tam mělo být nějaké varování, které říká, že už nemáte nárok na bonusové podmínky.

Podle mého názoru není předmětná metoda v souladu se zákonem, ale je zavádějící. Navíc, když jsem se poté ptal, zda je možné zpětně získat bonus za bonus druhého vkladu, nefungovalo to. Zdrželi se a místo toho nabídli kompenzaci 25x 0,1 €, kterou jsem ani nepřijal. Směšný buXXXhit od slothuntera a úroveň zákaznických služeb byla, jako by tam pracovali 15letí. Připadalo mi, jako by úmyslně obtěžovali platícího zákazníka a zabírali mu čas.

Automaticky přeloženo:
Richardosfino
před 3 týdny

Anglický překlad je, jak říkám, téměř vždy „jediný správný". Jak je vidět, konec nebyl moc příjemný, tak doufám, že tyto poznatky využijete, abyste se v budoucnu vyhnuli případným problémům.

Je lepší být připraven. Protože je přirozené řídit se zákonem, možná věříte, že by to pomohlo, ale opravdu vám v tomto případě pomohl váš názor? Ne, kvůli pravidlům kasina.

Je hrozné slyšet, že podpora neplní své povinnosti efektivně; podle toho, co jste právě uvedl, by měl být člověk dobře připraven, až problém přijde. Velice vám děkuji za vaše pozorování a za šanci oslovit tuto neobvyklou „past", do které se ostatní mohou nakonec dostat.

Asi tam už hrát nehodláte, že?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky