Vydělal jsem 4 výběry ze Slotastic Casino. Výběr před tímto incidentem byl 31.12.2023 za 1890 $. Uvedený limit výběru pro BTC na webu Slotastic je 2 500 $.
Nedávno jsem vložil znovu, byl jsem extrémně horký a nakonec jsem vyhrál 1 100 $ z vkladu 1 000 $. Nepoužil jsem a pokud je mi známo, nikdy jsem nepoužil bonus, cashback ani žádné jiné propagační peníze kasina. Přesto, když jsem šel vyplatit, překvapilo mě, že týdenní limit pro výběr, který vedení Slotastic nastavil pro BTC, byl snížen na 500 $, což je snížení 5x a zjevně pouze na mém účtu. Vzhledem k mé historii vkladů ve výši 1000 $ měl management Slotastic odvodit, že tak dramatické snížení by mě jistě odradilo od dalších vkladů.
Ale v tomto smyslu neproběhla vůbec žádná komunikace. Tento problém jsem zjistil, až když jsem šel vybrat peníze. V současné době bude pravděpodobně trvat mnohem déle než měsíc, než obdržím mé prostředky, pokud se Slotastic skutečně rozhodne zaplatit.
Slotastic poukazuje na odstavec 25 svých obchodních podmínek, který uvádí, že mají právo snížit týdenní limit pro výběr na libovolnou částku a bez ohledu na to, jak dlouho může výběr trvat. Ale to je prostě nesvědomitá klauzule o Bohu, kterou by jakýkoli legitimní soud nebo regulační orgán rychle zrušil.
Akce Slotastic se zde rovná jakémusi freerollu. Moje herní historie jasně ukazuje, že jsem schopen prohrát několik velkých buy-inů v řadě. Kdyby k tomu došlo, mohl jsem přijít o čtyři nebo pět tisíc a pak jsem zjistil, že bude trvat 6 měsíců, než obdržím zlomek této částky zpět. Také to zavání dobře známou taktikou, že se snaží přimět hráče, aby pokračovali ve hře, i když jasně dosáhli svých limitů, protože zbývající prostředky jsou stále k dispozici na hraní, po dobu několika měsíců . Toto je vykořisťovatelské chování kasina, které je jasně zakázáno v renomovaných jurisdikcích, jako je Nevada, Michigan, New Jersey nebo Pensylvánie.
V odvětví, kde jsou okamžité výběry peněz a limity 10 000 $ nyní zcela standardní, je tento typ chování podle mého názoru nepoctivý a v rozporu s normami průmyslové etiky a poctivosti. Aby bylo jasno, kasino má právo stanovit limity pro výběr peněz. Prostě nemají právo je tajně snižovat, aby nalákali nic netušící hráče k provádění velkých po sobě jdoucích vkladů, kde nemají šanci na výplatu výhry v něčem, co připomíná včas.
V tuto chvíli nepodávám stížnost ani nepodnikám žádné další kroky, protože nemám žádné náznaky, že by mě vedení Slotastic skutečně mělo v úmyslu oškubat. Ale tyto druhy nečestných cashout her pro mě nejsou přijatelné a neměly by být přijatelné pro žádného jiného hráče, zvláště když existují stovky poctivějších kasin, kde se hráči nemusí starat o to, aby dostali své těžce vyhrané peníze, když konečně zasáhnou dobrou sérii.
Na základě této zkušenosti jsem Slotastic Casino nemohl nikomu doporučit.
edit: Měl bych přidat jeden důležitý fakt, který jsem nevěděl až později: Zdá se, že zákazník nemá žádný způsob, jak zjistit, zda je jeho limit pro výběr nižší než 2 500 $, dokud nezačne vybírat . Zástupce zákaznického servisu mi řekl, že můj limit BTC byl stále 2 500 USD poté, co bylo zcela jasné, že je omezen na 500 USD. Zástupce pouze uznal, že byl nižší, jakmile jsem poslal snímek obrazovky.
To je stinné, tečka.
I've made 4 cashouts from Slotastic Casino. The cashout prior to the present incident was on 12/31/2023 for $1890. The stated withdrawal limit for BTC on the Slotastic website is $2,500.
I recently deposited again, ran extremely hot, and ended up winning $1100 from a $1k deposit. I did not and to my knowledge never have used a bonus, cashback or any other casino promotional money. Yet, when I went to cash out, I was surprised to see that the weekly cashout limit that Slotastic management had set for BTC had been reduced to $500, a reduction of 5x and apparently only on my account. Given my deposit history of $1000 deposits, Slotastic management should have inferred that such a dramatic reduction surely would have dissuaded me from making further deposits.
But there was no communication at all to this effect. I only discovered this problem when I went to cash out. As it stands, it will likely take far more than a month to receive my funds, if Slotastic in fact decides to pay at all.
Slotastic points to paragraph 25 of their terms and conditions which states that they have the right to lower the weekly cashout limit to any amount and without consideration of how long collection might take. But that’s simply an unconscionable God clause that would be quickly invalidated by any legitimate court or regulatory body.
Slotastic’s action here is tantamount to a kind of freeroll. My play history clearly shows that I am capable of losing multiple large buy-ins in a row. Had that occurred, I may have lost four or five thousand then discovered that it would take 6 months to receive a fraction of that back. It also smacks of the well-known tactic of trying to get players to continue playing, even when they clearly have reached their limits, as the remaining funds are still available to play, for months. This is exploitative casino behavior that is clearly barred in reputable jurisdictions like Nevada, Michigan, New Jersey or Pennsylvania.
In an industry where instant cashouts and $10k limits are now completely standard, this type of behavior is in my opinion rogue and contrary to norms of industry ethics and honesty. To be clear, a casino has a right to set cashout limits. They just don't have a right to surreptitiously lower them in order to lure unsuspecting players into making large consecutive deposits where they have no chance of being paid winnings in anything resembling a timely fashion.
I am not filing a complaint or taking further action at this time as I don't have any indication that the Slotastic management actually intends to rip me off. But these sorts of dishonest cashout games are not acceptable to me and shouldn't be to any other player, especially when there are hundreds of more honest casinos where players don't have to worry about getting their hard won money when they finally do hit a good streak.
Based on this experience, I could not recommend Slotastic Casino to anyone.
edit: I should add one important fact that I didn't know until later: It appears that there is no way for the customer to know if their withdrawal limit is less than $2500 until they go to withdraw. A customer service rep told me that my BTC limit was still $2500 after it became crystal clear that it was restricted to $500. The rep only acknowledged that it was lower once I sent a screen shot.
That is shady, full stop.
Automaticky přeloženo: