FórumKasinaSlot Wolf Casino - všeobecná diskuze

Slot Wolf Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od leksandr
|
7560 zobrazení 37 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slot Wolf Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

SlotWolf kasino klame své uživatele. Již nějakou dobu slýchám lži od provozovatelů tohoto kasina. Fakt je, že mi přestaly chodit dopisy na e-mail, operátoři tvrdí, že mi dopisy posílají, ale nedosáhnou. Tak absurdní výrok jsem ještě neslyšel.


Jméno: Igor

E-mailem:

WolfieTue, 10/04/22 21:25:03 Asie/Almaty Dobrý den. Jak vám mohu pomoci? Jaký je váš jazyk?Angličtina Ruština Deutsch Suomi 日本語 Igor Glukhikh09:25:08 pm Ruština Vyberte prosím kategorii dotazu Vklady/Výplaty Bonusy Ověření Partneři Vaše zpětná vazba Promluvte si s agentem

Igor :25:14 Promluvte si s agentem

Wolfie 21:25:19 Prosím počkejte chvíli, než přenesu chat našemu agentovi. Poté prosím stručně popište podstatu svého problému a počkejte na odpověď agenta. Díky za čekání! Byl jsi převezen do Tiffany 21:25:22

Tiffany 21:25:56 Dobrý den!

Jak vám dnes mohu pomoci? 21:26:28 Dobrý den. Nemohu se dostat na stránky. %

Igor 21:27:51 Umím to jen s VPN Chtěl bych znát důvod?

Tiffany09:30:45 pm Váš ISP může blokovat přístup

Z naší strany nebyla u vašeho účtu uplatněna žádná blokace.

Igor 21:31:35 Mohu hrát přes VPN?

Tiffany09:33:42 pm Můžete zkusit použít VPN jen pro přístup na stránku. Pokud například VPN přistupuje ke hrám, které jsou pro váš region zakázané, může to způsobit problémy.

Zkuste následující:

Odhlaste se prosím ze svého účtu a vymažte mezipaměť prohlížeče.

Možná budete muset restartovat prohlížeč/počítač/telefon. Doporučuji také vyzkoušet jiné zařízení a jiného ISP.

Igor 21:35:24 Pokyny mi můžete poslat na Xglukhikhigor@mail.ru

Tiffany09:38:48 pm Samozřejmě, že můžeme.

Igor 21:39:19 Ocenil bych to. Poslal jsi?

Tiffany 21:44:55 Ano, viděla jsem 🙂

Igor 21:45:38 Nepřijal jsem

Tiffany09:46:49 pm Zkontrolujte prosím složku se spamem.

Dopis může být mírně zpožděn.

Igor Glukhikh 21:47:03 Nic

Tiffany09:48:01 znovu odesláno 🙂

Igor 21:48:36 Nic tu není

Tiffany09:51:02 pm To je velmi zvláštní 😞

Proč to potřebujete jako e-mail? Igor Glukhikh09:52:01 pm Poslal jsem vám e-mail. šek. Dostal jsi to?

Tiffany 21:53:29 Rozumím, pokusím se vám za pár minut poslat odpověď, čekejte prosím.

Igor 21:56:58 Může poskytovatel blokovat poštu?

Tiffany09:59:45 pm Ne, poskytovatel nemůže blokovat poštu.

Igor Glukhikh10:01:31 pm Tak proč od vás nedostávám e-maily a nemohu se přihlásit ke svému účtu?

Ahoj Edwarde. Můžete mi odpovědět na otázku? Edward22:08:40 Dobrý den, jaký je důvod, proč se nemůžete přihlásit? Nedaří se vám obnovit heslo nebo nemáte povolen přístup na stránky?

Igor 22:09:51 Mohu se přihlásit přes VPN Edward10:10:04 Již jste odpověděli výše, zprávu duplikuji.

Váš ISP může blokovat přístup

Z naší strany nebyla u vašeho účtu uplatněna žádná blokace.

Igor Glukhikh10:10:41 pm A kdo blokuje poštu?

Edward22:11:51 Teď to zkontroluji. Obdrželi jste naši odpověď ze dne 28. září?

Igor 22:13:52 Ne A dnes mě ujistili, že odpověděli na můj dopis. ale nic jsem nedostal

Edward22:15:49 Zkontroloval jsem, že zpráva byla odeslána. Jaký emailový klient používáte?

Igor 22:16:32 mail.ru Edward10:19:18 Zkuste zkontrolovat, jestli jsme na vaší černé listině.

Igor 22:19:53 Ne Mohu změnit svůj email?

Edward22:20:55 Bohužel, technicky to nemůžeme udělat.

Igor 22:21:43 Jak to?

Edward 10:22:35 Promiň, ale mohl bys objasnit, co tím myslíš?

Igor Glukhikh10:23:12 djcentigor@gmail.com napište mi sem

Edward10:26:54 pm Zkontrolujte, zda ve vaší poště nedošla paměť cloudu. Igor Glukhikh10:29:19 No, proč se smát. a tady je cloud. Dostávám e-maily od mnoha lidí Edward10:29:25 pm Zprávy nemusí dorazit poštou, pokud dojde úložiště v cloudu. Bohužel vám můžeme napsat pouze na e-mail, který je propojen s vaším účtem.

Igor 22:31:27 Ale proč to neuděláš? Jen dopisy od vás mi nechodí. Proč lžeš?

Edward10:33:56 Jsem již druhý agent, který to kontroluje. Zkuste se prosím informovat u podpory vašeho e-mailového klienta. Igor Glukhikh10:34:22 pm Proč lžeš?

Edward10:39:01 Promiň, ale snažili jsme se ti pomoci všemi možnými způsoby. Došly nám možnosti, proč od nás dopisy nechodí. Od ostatních hráčů s podobným problémem nebyly žádné zprávy. Zkuste se prosím informovat u podpory vašeho e-mailového klienta.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jak to může být? Kdo může blokovat poštu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Daniel Máte na svých stránkách zástupce společnosti SlotWolf? Myslím, že byste měli přehodnotit jejich hodnocení. Mám spoustu důkazů o jejich lžích

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

Milý leksandere,

laskavě pošlete všechny důkazy na Xdata@casino.guru - toto je správné "místo" 🙂

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Pro začátek mi řekněte, co si myslíte o tom, že mi posílají dopisy, ale z nějakého důvodu se k nim nedostanou. A proč můj poskytovatel blokuje pouze jejich kasina a po mém prvním vkladu?

Chci slyšet váš názor.

Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

Ahoj leksandere,

může to být proto, že kasino pravděpodobně najímá nějakou společnost třetí strany, aby zasílala propagační akce, to je docela obvyklé, takže společnost třetí strany není v žádném vztahu k vašim pokusům kontaktovat kasino. Kromě toho je také bezpečnostním standardem, že kasino bude odpovídat pouze na registrované e-maily. Věřím, že to bylo někde zmíněno v přepisech - upřímně, nečetl jsem to celé.

Úplně nerozumím tomu, co "vašeho poskytovatele" máte na mysli. Můžete to nějak stručně vysvětlit, prosím?

Laskavá připomínka, chcete znalecký posudek? Podejte stížnost a uveďte důkazy. 🙂





Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Jak podám reklamaci, pokud není sporná částka. Dostávají moje dopisy, přiznali to, jen mi neposílají odpovědi, ale jen o tom mluví. Všechny dialogy jsem poslal na mail jiné osoby. Všechno funguje skvěle. Dostali můj hlas, když byla nominace na nejlepší kasino, teď mě nepotřebují. To je vše. file

Kasino SlotWolf

17. května 2021, 20:30

Ahoj Igore!



Ať vyhraje ten nejlepší Slotwolf! 🐺


Slotwolf je ve finálovém kole AskGamblers Awards v kategorii Nejlepší kasino a my chceme potěšit vás všechny, kteří nám pomůžete získat toto prestižní ocenění!


Získejte 100 FS, pokud budete hlasovat pro Slotwolf ! Postupujte podle těchto 4 jednoduchých kroků a získejte roztočení zdarma:


1. Zaregistrujte se do AskGamblers (pokud ještě nemáte účet).

2. Přejděte na stránku recenze Slotwolf a klikněte na "Přiřadit".

3. Udělejte snímek obrazovky.

4. Odešlete jej našemu týmu podpory, abyste získali bonus!


Pokud chcete, můžete také napsat recenzi - to by bylo skvělé! Pokud tak učiníte, napište recenzi delší než jeden řádek kvůli moderování stránek.


Tak dostali hlasy. A poté, co splním jejich podmínky, se nemohu přihlásit ke svému účtu bez VPN a nedostávám e-maily

Upravil Radka před 2 roky
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

Ahoj,

Domnívám se, že jsem již navrhl, že můžete vložit nějakou částku a poté vysvětlit v reklamaci. Chtěl bych vidět, co se stane s reklamací.

Přestaňte prosím vkládat takové odkazy - recenze AskGamblers nás nezajímají, ale je dobré vědět, co kasino dělá 🙂.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Nezajímají mě ani recenze AskGamblers. Stejně jako vy pracují na affiliate programu. A také zavírají oči nad tím, že vysoce hodnocená kasina klamou své zákazníky.

Toto je zkopírovaný e-mail, kterým mě kasino SlotWolf zaplavilo, když chtěli získat můj hlas. Pro vaše pohodlí jsem to přeložil.

Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

No, řekl bych, že váš názor na naše uživatelské recenze není ve skutečnosti objektivní, ale chápu, že podle všech vašich špatných zkušeností to tak cítíte.

K emailům bych to prostě všechno ignorovala 🙂.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

A můj názor je podle mě nejobjektivnější. Mám herní zkušenosti. Kasina mě považují za potenciálně nebezpečného (sama to přiznala), nedokážou pochopit, jak se mi daří tak často vyhrávat, proto začínají dělat nejrůznější špinavosti. Jako blokování IP, odpojí se od věrnostního programu, připraví je o bonusy. A vůbec začnou nosit nejrůznější nesmysly. Chápu, že jste velmi závislý na kasinu, podívejte se, jaké stížnosti jste vyřešili, pouze na neplacení, které by měli hráči dostat bez stížností. Zbývající problémy jsou jednoduše ignorovány nebo vyřešeny ve prospěch kasina. Proto ospravedlňujete klony, které má každé dobré kasino (ukázal jsem vám na dvě kasina, vy je ospravedlňujete. Chápu, že pes nekousne ruku podavače). Jsem si jistý, že všechny dobré recenze jsou napsány zainteresovanými lidmi nebo pro letáky z kasina. Kdo vystupuje proti těm, které jednoduše zablokujete. Nepřekvapí mě, když dostanu ban. Něco takového.

Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

Uživatelům nikdy nezakazujeme jejich názor na kasina, ale například je zakazujeme za používání urážlivých výrazů. Opravte mě, pokud se mýlím, ale já osobně jsem v minulosti zabanoval 1 nebo 2 vaše účty a přesto jsem váš běžný účet nechal otevřít, protože neporušuje žádná pravidla.

Ohledně psa, který krmítko nekouše. SlotWolf si na CasinoGuru vysloužil slušné hodnocení – to je pravda. Na druhou stranu jsem si jistý, že víte, že v naší databázi máme také mnoho kasin, která jsou hodnocena ještě lépe a dokonce získala naše hodnocení Fair Badge. Jsem si docela jistý, že máme nějaký příjem od SlotWolf, ale nyní je to rozhodně hlavní část příjmů CasinoGuru.

Nelíbí se nám ani to, že se některá kasina snaží zlepšit své uživatelské hodnocení psaním falešných recenzí nebo motivováním hráčů, aby zasílali pouze pozitivní recenze. Neustále pracujeme na vývoji nástrojů, které nám pomáhají takové recenze identifikovat a odmítnout je. Některé z těchto nástrojů již máme aktivní a některé jsou stále ve vývoji. Obávám se, že je to nikdy nekončící proces.

Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

Prosím o uzavření mého účtu, kvůli vám a vašemu hodnocení jsem přišel o 45 000 eur, DĚKUJI.


LG Joseph

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Uzavřel jsi mi účty za to, že tě obvinil ze lži a skrývání pravdy. Tvrdil jste, že jste viděl dokumenty, které nebyly a nemohou být. Odmítl jste mou žádost o jejich zveřejnění. Není to lež? Opravte mě, pokud se mýlím.

Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

No - mafiánský čistý - co jsi čekal? 😂

Automaticky přeloženo:
JosefZebinger
před 2 roky

Ahoj. Četl jsem vaše příspěvky. Jste velmi vášnivý, vidím. Je mi velmi líto, že s vámi bylo takto zacházeno. Pro kasina jsou lidé jako vy k nezaplacení. Proto tě nepustí. Chtěl jsem vědět, kolik času trávíte hraním v kasinu? Jaká kasina jste hráli?

Automaticky přeloženo:
JosefZebinger
před 2 roky

Skvělá slova. Hlavní je, že jsou pravdivé. Chci se s tebou spřátelit. glukhikhigor@mail.ru Toto je můj e-mail. Můžete mi tam napsat, myslím, že naše účty budou brzy uzavřeny.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

Je to v podstatě o tom, že vám nedáme žádnou šanci, každý riskuje, když hraje, že je to OK, ale opravdu si nemyslím, že je obzvlášť cool nechat někoho jít úplně pod hlavu!

Automaticky přeloženo:
JosefZebinger
před 2 roky

Zeptejte se Daniela, tvrdil, že jsem dostal své vklady zpět z kasina. Musí vědět, jak se to dělá. Protože nevím, jak je to možné?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky