FórumKasinaShazam Casino - všeobecná diskuze

Shazam Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od patrickmagill1994
|
7169 zobrazení 37 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Shazam Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Dobrý den, pokouším se dokončit svou žádost o výběr pomocí shazamu a mám problém se spojit s finančním oddělením, které mi poslalo e-mail. Poslal jsem jim veškerou řádnou dokumentaci k odstoupení od smlouvy. jsou velmi pomalé s odezvami

Automaticky přeloženo:
patrickmagill1994
před 2 roky

Ahoj,

Snažil jsem se pro vás získat nějaké alternativní e-mailové adresy.

file

Kontaktujte prosím jejich live chat, udělají maximum, aby vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Moje e-mailová adresa, kterou jsem použil na účtu, je ***. Kontaktoval jsem tam live chat a poslal jsem jim potřebné informace. Dvakrát požadovali doklad o odstoupení s rychlou informací. Posílal jsem jim to několikrát. Jediný důvod, proč mám obavy, jsou negativní recenze, které jsem četl na internetu. Přečetl jsem si tam TOS a mám 100% nárok na výběr. Máte mé svolení jednat mým jménem.

Příspěvek od patrickmagill1994 Upravil Radka
Důvod: bezpečnostní
Automaticky přeloženo:
patrickmagill1994
před 2 roky

Ahoj,

Za prvé, už nikdy nesdílejte informace o svém účtu veřejně – včetně e-mailu.

Za druhé, nebudu jednat vaším jménem. 🙂

Psal jsi, že tě ignorují, tak jsem se snažil pomoct. Nyní jste opět v kontaktu s kasinem, takže můžete komunikovat a vyřídit záležitost.

Prosím, informujte nás, až dostanete své výhry.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře, rozumím. Mám 3 čekající výběry za 1500 $, které stále čekají na zpracování.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nedosáhlo 7denní lhůty pro zpracování, ale budu vás průběžně informovat

Automaticky přeloženo:
patrickmagill1994
před 2 roky

Ahoj,

Procházel jsem nedávné stížnosti a upřímně řečeno, nejste sami, kdo musí čekat déle než obvykle.

Počkal bych ještě týden a pak by bylo rozumné podat i reklamaci.

Doufám, že to však nebudete potřebovat. Jen nehraj mimo svou rovnováhu, vím, že čekání může být lákavé.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Už mám 1 500 $ čeká na zpracování a dalších 1 000 $ čeká na odeslání, takže v dohledné době nebudu hrát.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Platí lidem, i když je to tak? Z toho, co jsem četl, to vypadá, že stažení chvíli trvá a já jsem v souladu s tím, že tam není volná hra. Všichni vyhráli z vkladu 200 $. Mělo by to být 20x výše vkladu. Už žádné hraní. Vše říká vyjímatelné

Automaticky přeloženo:
patrickmagill1994
před 2 roky

Pokud vidím, nemají jedinou nevyřešenou stížnost , takže předpokládám, že by s kasinem neměl být žádný zásadní problém.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

V pondělí podám stížnost, pokud do té doby neobdržím žádné novinky. Konec dnešního dne je 7. pracovní den od mé žádosti o výběr. Finanční oddělení mi poslalo e-mail, ale nezmínilo nic o žádostech o výběr. Celkem je to 2500 $. Budu vás informovat.

Automaticky přeloženo:
patrickmagill1994
před 2 roky

Ahoj,

jaká je situace?

Nenašla jsem žádnou stížnost, takže předpokládám, že máte nějaké novinky, že?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Řekli, že dnes je 7. pracovní den. Tak uvidíme.

Automaticky přeloženo:
patrickmagill1994
před 2 roky

Dobře, netrpělivě čekám na vaši aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Domnívám se, že je konec pracovního dne v curaçao a nedostal jsem žádnou odpověď. Jak mohu podat stížnost

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vím, že je to velmi nepříjemná situace, přesto necháváme kasinům 2 celé týdny na splnění požadavku na výběr. Stížnost můžete odeslat zde , ale připravte se na další týden.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

I když je to proti TOS

Automaticky přeloženo:
patrickmagill1994
před 2 roky

Ano, protože je to vlastně docela běžný problém, když kasina potřebují jednat s poskytovateli plateb. Hlavní otázkou je, zda je spíše běžným problémem v konkrétním kasinu, že hráči musí čekat na výběr 2 týdny (pak to nemá nic společného s poskytovatelem, ale je spíše zásadou kasina odkládat všechny výběry) nebo zda je to něco, co se stává zřídka.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky