Právě jsem si dal na měsíc pauzu od Limitless, Brango a Al, protože chci věnovat více času získávání peněz z těchto 3 kasin BS.
Brzy se otevřou další 2 stížnosti…smh
Just took a break from Limitless, Brango, et Al for a month as I want to dedicate more time to getting my money from these 3 BS casinos.
2 more complaints to open coming soon…smh
Nazdárek.
Možná to zní hloupě, ale opravdu si myslím, že nemá smysl čekat. Pokračujte a podávejte stížnosti, tým je připraven.
Hey there.
It may sound dumb, but I truly think there is no point in waiting. Go ahead and submit complaints, the Team is ready.
Ano, všichni obvykle nereagují na stížnosti. Připadá mi neobvyklé, že s některými jsem nikdy neměl problém (Sector 777 a Slotsofparadise), ale jiné mají skutečné hororové příběhy.
Jsem také obětí Abigcandy a ano, můj výběr trval 6 měsíců bez posouzení.
Yeah they’re all typically unresponsive to complaints. I find it unusual I’ve never had an issue with some (Sector 777 and Slotsofparadise) but others have genuine horror stories.
I’m also a Abigcandy victim and yes, my withdrawal was pending for 6 months without being assessed.
Měl jsem spoustu problémů s Heaps O Wins, Sector 777 a A Big Candy. Odvolali můj KYC a musel jsem to projít 5krát znovu do bodu, kdy jsem musel otevřít lístek s hooyu (prodejce KYC). Všechny mé výběry byly zrušeny ve všech 3 kasinech a některé byly znovu odeslány, jakmile KYC skončil (ale musím dodržet týdenní limit výběru). Nikdy jsem neměl tolik problémů se skupinou kasin jako se skupinou VIP Wins (jejich vlastníky).
I have been having a lot of issues with Heaps O Wins, Sector 777 and A Big Candy. They revoked my KYC and I had to go through it 5 times all over again to the point where I had to open a ticket with hooyu(KYC vendor). All my withdrawals were cancelled on all 3 casinos and some were just resubmitted once the KYC ended up going through(but have to adhere to the weekly withdrawal limit). I have never so many issues with a group of casinos as I have with the VIP Wins group (their owners).
Ano, všichni obvykle nereagují na stížnosti. Připadá mi neobvyklé, že s některými jsem nikdy neměl problém (Sector 777 a Slotsofparadise), ale jiné mají skutečné hororové příběhy.
Jsem také obětí Abigcandy a ano, můj výběr trval 6 měsíců bez posouzení.
Yeah they’re all typically unresponsive to complaints. I find it unusual I’ve never had an issue with some (Sector 777 and Slotsofparadise) but others have genuine horror stories.
I’m also a Abigcandy victim and yes, my withdrawal was pending for 6 months without being assessed.
Dobrý den, podle některých stížností, které jsem viděl, se našemu týmu podařilo spojit se s kasinem, a proto v některých situacích reagovali.
Proto si myslím, že by mohla být naděje, že zareagují i ve vašem případě a uvidíme, kam se dostaneme. Takže půjdeš do toho a zkusíš to otevřít? Myslím, že za to nic nedáš a raději zkusím co nejvíc možností, než to nechat jen tak. 🤔
Hello, according to some of the complaints I have seen, our team managed to get in touch with the casino and therefore in some situations they have responded.
Hence, I think there might be hope that they will respond in your case as well and we will see where we can get to. So are you going to go ahead and try and open it? I don't think you'll get anything for it, and I'd rather try as many options as possible than just leave it at that. 🤔
Měl jsem spoustu problémů s Heaps O Wins, Sector 777 a A Big Candy. Odvolali můj KYC a musel jsem to projít 5krát znovu do bodu, kdy jsem musel otevřít lístek s hooyu (prodejce KYC). Všechny mé výběry byly zrušeny ve všech 3 kasinech a některé byly znovu odeslány, jakmile KYC skončil (ale musím dodržet týdenní limit výběru). Nikdy jsem neměl tolik problémů se skupinou kasin jako se skupinou VIP Wins (jejich vlastníky).
I have been having a lot of issues with Heaps O Wins, Sector 777 and A Big Candy. They revoked my KYC and I had to go through it 5 times all over again to the point where I had to open a ticket with hooyu(KYC vendor). All my withdrawals were cancelled on all 3 casinos and some were just resubmitted once the KYC ended up going through(but have to adhere to the weekly withdrawal limit). I have never so many issues with a group of casinos as I have with the VIP Wins group (their owners).
Takže vidím, že máte stížnosti na kasina, kde čekáte na odpovědi od nich. Doufám tedy, že vše proběhne férově a peníze nakonec dostanete a úspěšně projdete ověřením.
So I see that you have complaints filed against casinos where you are waiting for answers from them. So I hope it all goes fairly and you get your money in the end and pass verification successfully.
Dobrý den, bezpečnostní index kasina není, řekl bych, moc dobrý. 🙁
Ale nepředbíhejme.
Kolik si kasino požadovalo za vklad? Museli jste předložit i další dokumenty?
Hello, casino's safety index is not so good I would say. 🙁
But let's get not ahead of ourselves.
How much did the casino ask for deposit? Were there other documents you had to
Hmm, vždycky by to měla být nějaká minimální částka jen na ověření platební metody. Nevím, jestli je 30 v pořádku, ale není to tak moc, takže by to mohlo být dobré.
Ale jak kasino zareaguje potom, to nemohu zaručit.
Takže byste si měli být rozhodně opatrní!
Hmm, it always should be some minimal amount just to verify your payment method. Don't really know if 30 is okay but it's not so much so it could be good.
But how will casino react after that I can't guarantee.
So you should be definitely careful!
Ahoj,
Vložil jsem peníze a teď čekám na ověření účtu. Řekli, že je to 3-5 pracovních dnů. Nevím, proč je to tak složité a proč kontrola vkladu kryptoměny stojí tolik času, ale co už.
Hello,
I deposited and now I'm waiting to verify my account.They said it's 3-5 business days. Don't know why is it so complicated about this and why does it cost that much time to check a crypto deposit but whatever.
Můžu se prosím zeptat, jestli jste tady vyhráli s nějakým bonusem bez vkladu?
V takovém případě je celkem normální, že kasino požaduje ověřovací vklad.
Doufám, že to nebude trvat tak dlouho a že svou výhru v pořádku obdržíte. Prosím, dejte nám vědět o všech novinkách.
May I ask if you won with some no-deposit bonus here, please?
In that case, it is quite normal that the casino would ask for a verification deposit, you know.
I hope that it won't take that long and that you receive your winnings all okay. Please let us know for sure about any updates here.
V tomto kasinu jsem se zaregistroval 15. 10. 2025.
Použil jsem 1 bonus bez vkladu s názvem DESTINY120, získal 120 zatočení zdarma a dosáhl maximální výše výběru 100 $.
Tvrdili, že musím vložit 30 dolarů jako ověření. Byl jsem skeptický, ale po dlouhých rozhovorech mě ujistili, že si můžu vybrat svou výhru, ať si můžu vybrat.
Ověřovací vklad jsem provedl 16. 10. 2025 a dnes mi řekli, že mám více účtů, takže se omlouvají, ale nemůžu nic vybrat. Vím, že mám jen jeden účet a nemohou mi dokázat, že se mýlím. Řekli mi, abych napsal e-mail na podporu, aby mi sdělili podrobnosti, ale nemyslím si, že mi odpoví. Jen něco tvrdí, ale nic nedokazují. Mám pocit, že mě s tímto vkladem podvedli. Teď už ho možná ani nedostanu zpět, takže je to zatím úplný podvod.
I registered at this casino on 15/10/2025.
I used 1 no deposit bonus called DESTINY120, received 120 free spins wagered and reached $100 the maximum cashout.
They claimed I have to deposit $30 as a verification. I was skeptical but after long conversations they made me sure I can withdraw my winnings just go ahead.
I made the verification deposit on 16/10/2025 and today they said I have multiple accounts so they sorry but I can't withdraw anything. As I know I only have one account and they can't prove me wrong. They told me to write an email to Support so they can tell me details , but I don't think they will answer. They just claim things but don't prove anything. I feel like they cheated me to make this deposit. Now maybe I won't even get back my deposit so it's a complete scam yet.
Ahoj, musí to pro tebe být hrozně frustrující. Chápu, že je to opravdu zvláštní, když se dozvíš o možném více účtech hned po provedení ověřovacího vkladu. Ve skutečnosti by mohly být propojené. Nicméně jsi udělal dobře, když ses rozhodl podat stížnost. Moji kolegové nespekulují ani nepřijímají obvinění bez férových důkazů. Pokud je to pro tebe možné, snaž se zachovat klid; netlač do toho a uvidíme, co bude později.
Jen bych si přál, aby kasino mělo přesvědčivější index bezpečnosti. Jak jste toto kasino vůbec vnímali?
Hi there, it must be so frustrating for you. And I understand it really feels odd when you are informed about possible multiple accounts just after the verification deposit was made. Actually, it could be linked together. However, you did well when you decided to complain. My colleagues do not speculate or accept accusations without fair proof. If it is possible for you, try to stay calm; do not push yourself in this, and we shall see what comes later on.
I just wish the casino had a more convincing Safety Index. How did you find this casino in the first place?
Ahoj,
Našel jsem to na stránkách třetí strany, která propaguje toto kasino a jeho nabídky.
Dostal jsem od týmu pro dokumenty odpověď, že se mýlili ohledně více účtů a že můžu požádat o výběr.
Je to pořád ve vývoji, takže teď čekám.
Hello,
I found on a third party site which is promoting this Casino and it's offers.
I received an answer from the Documents team saying they were wrong about having multiple accounts and I can request a withdrawal.
It's still in the process so now I'm waiting.
Ahoj!
Rozumím, takže to vypadá jako slušné místo pro hraní na jiných webových stránkách. Dobré vědět, děkuji.
Pokud jde o výběr peněz, kasino změnilo názor a odstranilo problém s více účty u stolu; to je skvělé!
Pokud něco půjde hladce, očekávám, že výběr bude brzy zpracován. Musím říct, že to mohlo dopadnout mnohem hůř. To zní opravdu slibně. Držím palce!
Hello!
I see, so it looks like a decent place to play on some other websites. Good to know, thank you.
When it comes to withdrawing the money, the casino changed the view and took down the multiple-account issue of the table; that's great!
If anything goes smoothly, I expect the withdrawal to be processed soon. It could have been far worse, I have to say. This sounds really promising. Keeping my fingers crossed!
Ahoj. Jsem opravdu ráda, že už je s tvým odstoupením všechno v pořádku.
Moje otázka ale zní, budete v tomto kasinu i nadále hrát? Co si o tom myslíte?
Hey. I am really glad it's all good now with your withdrawal.
My question here, though, is, will you continue playing at this casino? What do you think?
Ahoj,
No, není to nejlepší způsob, jak přivítat nového hráče v kasinu, ale nakonec jsem svou výhru obdržel, takže je to dobrá otázka.
Hi,
Well it's not the best way to welcome a new player at the casino, but I received my winnings in the end so it's a good question.
Ahoj, jen chci říct, že jsem ráda, že to dobře dopadlo, no, že teď máš peníze. 🙂
Když o tom teď přemýšlím, nepoužila bych slovo „no". 😀
V každém případě nám klidně dejte vědět, jak jste se rozhodli. Abych byl upřímný, dal bych si na chvíli pauzu.
Hello, I just want to say I'm glad it turned out well, Well, that you have the money now. 🙂
I wouldn't use the word "well," now that I'm thinking about that. 😀
In any case, feel free to let us know how you decided. I would take a pause, to be honest.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.