Ve skutečnosti jsem v to víceméně ztratil veškerou naději, zdá se, že unikají tím, že ignorují každou jednotlivou otázku a mail.
Je samozřejmě neuvěřitelné, že to dělají, a rozhodně to není vůbec dobré pro celý kasino byznys a pro všechna poctivá kasina venku.
"Jedno shnilé jablko může zničit celý koš."
S touto informací doufám, že se Scattery dostanou na černou listinu a tím ušetřím ostatním lidem, aby tam nehráli a čelili stejnému naprostému tichu, pokud se objeví nějaký problém.
I have in fact more or less lost all hope about it, seems they getting away by just ignore every single question and mail.
It’s of course unbelievable that they do, and it’s for sure not good at all for the total casino- business and towards all honest casinos out there.
"One rotten apple can destroy the whole basket".
My hope with this information is to get Scatters blacklisted and by that saving other people from playing there and face same totally silence if some problem rises.