FórumKasinaScatters Casino - všeobecná diskuze

Scatters Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Radka
|
3473 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem

Ve skutečnosti jsem v to víceméně ztratil veškerou naději, zdá se, že unikají tím, že ignorují každou jednotlivou otázku a mail.

Je samozřejmě neuvěřitelné, že to dělají, a rozhodně to není vůbec dobré pro celý kasino byznys a pro všechna poctivá kasina venku.

"Jedno shnilé jablko může zničit celý koš."

S touto informací doufám, že se Scattery dostanou na černou listinu a tím ušetřím ostatním lidem, aby tam nehráli a čelili stejnému naprostému tichu, pokud se objeví nějaký problém.

Automaticky přeloženo:
janne22maj
před rokem

Ano, rozumím. Nemáš zač, myslím, že každý by byl rád, kdyby si s ním někdo udělal čas, zvlášť v takové situaci. To, že vám nedají přímou odpověď, mluví za vše, řekl bych.

Co se týče reklamace, tak ano, jelikož je to již delší dobu, tak to nebylo možné.

Vaše zkušenosti však snad všem hráčům ukážou, že by si měli dávat pozor, a i když jste to udělali, vaše příspěvky alespoň možná zabrání ostatním hráčům vkládat sem. Vím, že je to malá kompenzace za to, čím jste si prošel, ale věřte, že vaše slova mohou být vznešenější, než si myslíte.

Přesto pevně věřím, že už se s ničím podobným nesetkáte a do budoucna budete mít jen samé dobré zkušenosti. Přeji Vám hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Miliónkrát děkuji za odpověď a milá slova. Můžeš mi mimochodem, Jaro, pomoct a vysvětlit, jak ten proces probíhá a kdo se rozhodne umístit kasino na černou listinu na tvé straně? Existuje někdo zvláštní, komu bych to měl vysvětlit, nebo ten, kdo o tom rozhoduje, čte náš rozhovor? Kasino, které vůbec neodpovídá na platnou žádost o 59 600 eur, by mělo být v mé knize s jistotou na černé listině.

S pozdravem/ Jan Kristianssson

Automaticky přeloženo:
janne22maj
před rokem

Nemáte zač a rád pomůžu alespoň slovy.

Co se týče blacklistu, tak před týdnem jsem to s kolegou probíral a dozvěděl jsem se, že kasina nedáváme na blacklist, ale pouze hledáme relevantní blacklisty a zda na nich kasino není umístěno, takže už asi nebude žádná pomoc od našeho straně, což je pro mě docela nešťastné. 😥

Doufám tedy, že jsem odpověděl na vaši otázku.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

scatters nevyplácí můj zisk 90 eur, obviňuje třetí stranu, takže po 14 dnech dostávám email, že by se peníze měly vrátit na herní účet, ale ani tam nejsou. napsal e-mailem a mluvil s podporou, ale žádné skutečné odpovědi, proč peníze nedorazily na můj bankovní účet. účet nebo dokument schválen a výběr byl schválen..ptali se, co je za problém, když mají bankovní účet atd., když provádíte vklad, ale ani na to nedostali žádnou odpověď..mělo by být snadné poslat zisk tomu samému . a teď musím čekat, protože musí ručně připsat peníze na herní účet, mělo by se to stát okamžitě... zvláštní, že kasino s tolika stížnostmi na výběry, které nepřišly, může pokračovat, kdybych četl recenze Nikdy bych nevložil a nehrál v tomto podvodném kasinu. Pochopte, že bohužel nikdy žádné peníze nedostanete.

Automaticky přeloženo:
hedda55
před 6 měsíci

Dobrý den, je nám líto, že máte potíže s výběrem z kasina.

Nicméně, jak jsem četl, čekáte na jeho obdržení přes 2 týdny a to je přesně čas, kdy dáváme kasinům, aby vyřešily vše, co je v procesu nezbytné, a poslali vám prostředky. Pokud se tak stále nestalo, doporučil bych vám podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci a uvidíme, co se dá dělat.

Otevřít si ho můžete zde na tomto odkazu . ⬅️

Stále však nemáte kreditní peníze a kasino vám neřeklo, jak dlouho by to mělo trvat, než se to stane?

Pokud máte aktualizaci, budu tady.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zkoušel jsem napsat stížnost, ale neumím napsat do samotné informační kolonky?? stále žádné peníze ani na bankovním účtu, ani na herním účtu, jen píšou, že to bylo přenecháno jiné agentuře, a že mám být trpělivý a čekat, ....pravděpodobně žádné peníze od této podvodné společnosti nedostanu rozhazuje kasino

Automaticky přeloženo:
hedda55
před 6 měsíci

Hmm, mohl bys mi poslat nějaký snímek obrazovky toho, co ti ukazuje, když zadáváš stížnost? Možná bych doporučil pro začátek smazat cookies nebo použít jiné zařízení či prohlížeč. Pokud používáte VPN nebo ji máte, možná zkuste změnit zemi, to byl další návrh, který jsem včera poslal hráči, který měl podobný problém.

Pokud nic z toho nefunguje, dejte mi vědět.

Co se týče tvé situace, je mi to samozřejmě líto a pokud nezbývá než se obrnit trpělivostí, tak nějak by mi ta informace také nepomohla. V tomto případě však asi nemůžeme udělat víc, než čekat na další podrobnosti. 😕

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

povedlo se, když jsem psal, že jsem Vám předal, peníze dorazily za 2 dny

Automaticky přeloženo:
hedda55
před 4 měsíci

Tak to mě těší, nakonec bylo potřeba být jen trpělivý, ne? Hraješ tu ještě nebo ne? 😉

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky