DomůFórumKasinaScatters Casino - všeobecná diskuze

Scatters Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Radka
|
3 748 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Scatters Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

První květnový týden posílám platnou a správnou žádost do kasina Scatters a přestože jsem na ně tlačil každý týden po dobu čtyř měsíců, oni to jednoduše ignorovali a zjevně se rozhodli vyřídit stížnosti klientů tím, že nebudou jednat ani odpovídat.

Také jsem je mnohokrát požádal, aby mi poslali mé provedené transakce a také kopii svých předchozích podmínek, protože je změnili poté, co obdrželi můj nárok, ale také tam bylo naprosté ticho.

I to nejhorší podvodné kasino na černé listině stejně normálně odpovídá, zatímco kasinu Scatters je to prostě jedno.

Pozadí mého tvrzení je, že mám problematickou závislost na hraní, do které jsem se dostal po rozvodu před šesti lety.

Všechno to skončilo tak špatně, že jsem byl během roku 2018 hospitalizován pro svou závislost do tří měsíců.

Začal jsem v té době používat švédský hrací nástroj game break, který mě uzamkl pro veškeré hraní ve všech kasinech, která mají licenci ve Švédsku a ze zákona se mohou přiblížit hráčům na tomto trhu.

Podle švédského zákona z ledna 2019 zde mají zákonné právo jednat a oslovit švédského hráče pouze kasina, která mají licenci ve Švédsku.

Je jasně uvedeno, že kasino bez švédské licence podniká trestní stíhání, pokud jakýmkoli způsobem provádějí marketing nebo zpracovává švédské hráče.

Nabízet bonusy nebo kampaně kromě prvního uvítacího bonusu je také přísně zakázáno, a to i pro kasino s licencí.

1: Scatters VIP zaměstnanci byli bez švédské licence během 2020/2021 aktivní a záměrně mi týdně zpracovávali běžící kampaně, bonusy

a cashbacky mě povzbuzují, abych hrál, přestože velmi dobře vědí, že je to v rozporu se švédským zákonem. Mám celý pořadač materiálu, který to dokazuje.

2. SDEU opakovaně uznal právo zemí EU omezit přeshraniční poskytování určitých služeb hazardních her tam, kde je to nutné k ochraně cílů veřejného zájmu, jako je ochrana nezletilých, boj proti závislosti na hazardních hrách a předcházení trestné činnosti a podvodům.

3. Scatters T&C (smlouva) budou klasifikovány jako nespravedlivé podle směrnice EU 93/13 ze dne 5. dubna 19 a T&C společnosti nepřekračují zákony země a směrnice EU.

  • VOP (smlouvy) nezavazují spotřebitele ke splnění všech jeho povinností, pokud je neplní prodávající nebo dodavatel.
  • Musí přijmout nezbytná opatření, aby spotřebitel neztratil svou ochranu.
  • Členské státy stanoví, že nepřiměřené podmínky použité ve smlouvě uzavřené se spotřebitelem prodávajícím nebo dodavatelem nejsou pro spotřebitele závazné, jak stanoví jejich vnitrostátní právo.
  • Pokuta za porušení těchto podmínek musí být stanovena na 4 % z obratu společnosti, minimálně však 2 miliony eur.

4. Podle kapitoly 19 druhého odstavce švédského zákona o hrách je také uvedeno: „existuje povinnost neposkytovat platební řešení kasinu, které nemá švédskou licenci". Opakovaně jsem tím Scatters požádal o své uskutečněné transakce, ale i na to odmítají odpovědět.

5. Kromě toho bylo pro Scatters také zcela zřejmé, že jsem byl silně závislý na hraní.

Jedním příkladem bylo, když jsem měl zůstatek 75 000 EUR a chtěl jsem provést výběr v srpnu 31–2020.

Pak najednou požádali o obrovské množství dalších dokumentů, přestože jsem již byl ověřen.

Ale když jsem poslal všechny, které požadovaly další dokumenty, jak chtěli, moje výběry nebyly zpracovány ani po 5 dnech.

Nakonec jsem to všechno samozřejmě přehrál, jak čekali, a poté mi dali spoustu velkých bonusových peněz zdarma a silně mě povzbuzovali, abych pokračoval.

Veškerá tato korespondence je samozřejmě uložena. Na druhou stranu během mých obrovských vkladů nikdy nežádali o takové dokumenty navíc, jak musí podle svých podmínek.

6. Jsou tam dvě další kasina zapojená do mého procesu reklamace stejného problému a obě zvolily vyrovnání místo procesu.

Pochopili samozřejmě, že porušili zákon, zatímco Scatters se rozhodl, že ani neodpoví. Rozptyl má důkaz i o těchto osadách.

7. Moje škoda je mnohem víc než jen peníze, ale rozhodl jsem se právně požadovat pouze náhradu za svou čistou ztrátu ve výši 59 180 EUR, kterou jsem udělal se Scattery

během 2020/2021, kdy mě jejich loajální tým proti švédskému zákonu a směrnicím EU vyřizoval víceméně každý den telefonicky a poštou.


Jan Kristiansson

Automaticky přeloženo:
před rokem

Co uděláte, když kasino Scatters neodpoví mně ani zaměstnancům fóra po dobu čtyř měsíců na platnou žádost ve výši 705 000 SEK?

Rovněž neposílají mnou požadované dokončené transakce nebo kopii svých předchozích podmínek, které chci, protože po mém nároku změnili své T&C.

Prostě naprosté ticho, žádná odezva a MGA také nereaguje na emaily.

Automaticky přeloženo:
janne22maj
před rokem

Ahoj.

Omlouváme se za vaše potíže!

Předpokládám, že ani zde na fóru od kasina žádnou přímou odpověď nedostanete. Zdá se tedy, že stížnost je na místě.

Chystáte se jeden předložit?



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, udělal jsem to, ale https://scatters.com

nebyl uveden na kasinovém guru, takže jsem vybral stížnost pod kasinem Rant, které patří stejnému majiteli. Tedy Gammix Ltd.

Upravil Radka před rokem
Důvod: CG odkaz přidán
Automaticky přeloženo:
janne22maj
před rokem

Dobrý den, je uveden, řekl bych. Vypadá stejně jako odkaz, který jste zveřejnili mnohokrát předtím.

Podívejte se na název vlákna nebo použijte tento přímý odkaz:

https://casino.guru/scatters-casino-review

Máte přístup k recenzi, prosím?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Co mám dělat, když Scatters casino/Gammix Ltd neodpoví mně ani personálu fóra na můj platný nárok ve výši 59 000 EUR?

Rovněž neposílají mnou požadované dokončené transakce nebo kopie svých předchozích podmínek, které chci, protože po mém nároku změnili své podmínky.

Jen naprosté ticho, žádná odpověď.

Mimochodem, k čemu je MGA dobré, také nereagují, když nahlásím toto kasino, které jednoduše ignoruje požadavky zákazníků.

Automaticky přeloženo:
janne22maj
před rokem

Ahoj znovu!

Již jsem se zmínil o funkci stížnosti, jak vidím, už jste to zkoušeli, a proto vám navrhuji, abyste v této situaci předložili jednu.

Můžeš to udělat? Použijte tento odkaz: https://casino.guru/complaints/create

Je to rozhodně moudrý krok. Pokud potřebujete pomoc se stížností, dejte nám vědět a nezapomeňte nás aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Tuto stránku s odkazem stejně nemohu najít a kasino Scatters není na vašem seznamu, když hlásím nárok. Možná je to tak proto, že přijíždím ze Švédska a Švédsko je pro ně zakázaná země?

Automaticky přeloženo:
janne22maj
před rokem

Ahoj. To jsem si ověřil už dříve – hráči ze Švédska by měli být povoleni. Viz toto:

file

https://casino.guru/scatters-casino-review#tab=js-tab-reputation

https://casino.guru/complaints/create

Můžete vytvořit stížnost?

Mělo by to fungovat, pokud nevidíte kasino v seznamu, stačí možnost "Neznám kasino" a vložte odkaz do těla stížnosti, prosím.

Budu čekat na vaši aktualizaci 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Díky milionům za vaši pomoc a zpětnou vazbu.

Ale možná to prozatím nemá žádný význam, protože jsem o tom informoval i Casinomeister a dnes dostali z kasina odpověď, že můj případ je v právním vyšetřování, což vyžaduje čas, stejně jako důvod, proč mi nikdo nesmí odpovědět . Uvidíme, jestli je to správná informace nebo ne, i když jsem po zkušenostech se Scattery trochu skeptický. / Jan K

Automaticky přeloženo:
janne22maj
před rokem

Nazdárek! Rádi pomáháme ✨

Chápu! No, v tomto případě vám přeji spravedlivý a přesto rychlý konec!

Mohl byste nám snad podat základní obrázek sporu? O čem to je? Více sdílejte, pouze pokud vám to nevadí. 🙏


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, samozřejmě to s vámi mohu sdílet.

Svou reklamaci posílám do Scatters první týden v květnu a přestože jsem na ně tlačil každý týden po dobu čtyř měsíců, oni to prostě ignorovali a evidentně se rozhodli vyřídit reklamaci klientů tak, že nebudou jednat ani odpovídat.

Také jsem je mnohokrát požádal, aby mi poslali mé provedené transakce a také kopii svých předchozích podmínek, protože je změnili poté, co obdrželi můj nárok, ale také tam bylo naprosté ticho.

Problém je v tom, že mám problematickou závislost na hraní, do které jsem se dostal po rozvodu před šesti lety.

Všechno to skončilo tak špatně, že jsem byl během roku 2018 hospitalizován pro svou závislost do tří měsíců.

V té době jsem začal používat švédský hrací nástroj game break, který mě uzamkl pro veškeré hraní vůbec

kasina, která mají licenci ve Švédsku a ze zákona mohou oslovit hráče na tomto trhu.

Podle švédského zákona z ledna 2019 zde mají zákonné právo jednat a oslovit švédského hráče pouze kasina, která mají licenci ve Švédsku.

Je jasně uvedeno, že kasino bez švédské licence podniká trestní stíhání, pokud jakýmkoli způsobem obchoduje nebo zpracovává švédské hráče.

Nabízet bonusy nebo kampaně kromě prvního uvítacího bonusu je také přísně zakázáno, a to i pro kasino s licencí.

1: Scatters VIP zaměstnanci byli bez švédské licence během 2020/2021 aktivní a záměrně mi týdně zpracovávali běžící kampaně, bonusy

a cashbacky mě povzbuzují, abych hrál, přestože velmi dobře vědí, že je to v rozporu se švédským zákonem. Mám celý pořadač materiálu, který to dokazuje.

2. SDEU opakovaně uznal práva zemí EU omezit přeshraniční poskytování určitých služeb hazardních her, je-li to nutné

chránit cíle veřejného zájmu, jako je ochrana nezletilých, boj proti závislosti na hazardních hrách a prevence kriminality a podvodů.

3. Scatters T&C (smlouva) budou klasifikovány jako nespravedlivé podle směrnice EU 93/13 z 5. dubna 19 a T&C společnosti nepřekračují zákony země a směrnice EU.

VOP (smlouvy) nezavazují spotřebitele ke splnění všech jeho povinností, pokud je neplní prodávající nebo dodavatel.

4. Podle kapitoly 19 druhého odstavce švédského zákona o hazardních hrách je také uvedeno: „existuje povinnost neposkytovat platební řešení

kasino, které nemá švédskou licenci." Opakovaně jsem se proto Scatters zeptal na své uskutečněné transakce, ale i na to odmítají odpovědět.

5. Kromě toho bylo pro Scatters také zcela zřejmé, že jsem byl silně závislý na hraní.

Jedním příkladem bylo, když jsem měl zůstatek 75 000 EUR a chtěl jsem provést výběr v srpnu 31–2020.

Pak najednou požádali o obrovské množství dalších dokumentů, přestože jsem již byl ověřen.

Ale když jsem poslal všechny, které požadovaly další dokumenty, jak chtěli, moje výběry nebyly zpracovány ani po 5 dnech.

Nakonec jsem to všechno samozřejmě přehrál, jak čekali, a poté mi dali spoustu velkých bonusových peněz zdarma a silně mě povzbudili, abych pokračoval.

Veškerá tato korespondence je samozřejmě uložena. Na druhou stranu během mých obrovských vkladů nikdy nežádali o takové dokumenty navíc, jak musí podle VOP.

6. Jsou tam dvě další kasina zapojená do mého procesu reklamace stejného problému a obě zvolily vyrovnání místo procesu.

Pochopili samozřejmě, že porušili zákon, zatímco Scatters se rozhodl, že ani neodpoví. Rozptyl má důkaz i o těchto osadách.

7. Moje škoda je mnohem víc než jen peníze, ale rozhodl jsem se právně požadovat pouze náhradu za svou čistou ztrátu ve výši 59 180 EUR, kterou jsem udělal se Scattery

během 2020/2021, kdy mě jejich loajální tým proti švédskému zákonu a směrnicím EU vyřizoval víceméně každý den telefonicky a poštou.

Automaticky přeloženo:
janne22maj
před rokem

Oh,...toto je smutný příběh a je mi líto, čím vším jste si prošli! Věřím, že jsi silný člověk schopný překonat tak hrozný zážitek.

Oceňuji vaši upřímnost a komplexnost všech právních aspektů, které jste v příspěvku uvedli. Dobře řečeno.

Doufejme, že spravedlnosti bude učiněno zadost, myslím si, že před vámi je ještě docela dlouhá cesta.

Co očekáváte v nejbližší době? Nebo lépe řečeno - snad nějaká očekávání právníka?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji mnohokrát za vaše milá slova a pochopení. Jen doufám v nějakou spravedlnost a dostanu zpět hlavní část ztrát z toho kasina, abych mohl zaplatit některé své dluhy, což byl jeden z důsledků jejich nezákonného a špatného chování vůči mně / Jan K

Automaticky přeloženo:
janne22maj
před rokem

Chápu...

Jediné, co mohu říci, je, že vám přeji spravedlivé, ale rychlé řešení. Bojujte dál, ale pokud mohu být tak smělý, pokuste se najít chvilku štěstí a radosti, protože tato cesta, na které jste, nemusí být náročná! Nenechte se tímto procesem pohltit. Buď silný, i ty nejhorší epizody v našich životech musí jednou skončit. 🤞💚

Automaticky přeloženo:
před rokem

Již 6 měsíců dostávám stejnou opakovanou odpověď, tj. moje stížnost leží na stole příslušného oddělení a podpora stále odpovídá stejně.

Ale také jsem to nedávno oznámil KGC, protože kasino Scatters na konci července změnilo licenci z Gammix Ltd/MGA na Starscream Ltd/KGC.

KGC mi pak před dvěma týdny odpověděla, že Starscream Ltd zamítá, a tím končí můj nárok vůči nim na základě porušení Scatteru, když licence byla pod Gammix Ltd - MGA.

Podpora Scatteru, která je nyní pod Starscream Ltd, stále pokračuje se stejnými lžemi jako dříve, tedy že je na stole příslušného oddělení.

Věděli, že moje tvrzení je správné, a tak použili tuto mizernou lež, aby počkali na převod licence Scatter, čímž se snažili mému nároku vyhnout.

Zeptal jsem se podpory Scatter, jestli mi lže KGC nebo oni, ale nikdy jsem nedostal odpověď ani vysvětlení.

Nárok, který činí 59 180 eur, je potvrzeným nárokem, protože jsem ve stejném případě obdržel náhradu od dvou dalších kasin.

Opravdu doufám, že se scatters.com neobejde bez následků tím, že úplně zapomeneme reagovat. Dostal jsem pomoc z fóra kasina, ale ani na ně od Scatters žádné odpovědi.

Automaticky přeloženo:
janne22maj
před rokem

Ahoj, tvůj příspěvek jsem přesunul pod kasino o kterém píšeš. Vidím, že jste se s námi před časem podělil o své zkušenosti a stále se to nevyřešilo.

Pokud jde o to, že jste podal stížnost na licenční úřad, chápu, že byla zamítnuta, protože se pohyboval pod jinou licencí? Jen bych si to rád ověřil, abych něco nepochopil špatně.

Procházíte však velmi složitým a obtížným procesem a chtěl bych vám poděkovat, protože ne každý by to dokázal.

Pokud máte nějaké nové informace, můžete nám je prosím sdělit? Být silný.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Díky milionům za váš čas.

Ano, byl to těžký boj už půl roku a jsem si docela jistý, že Gammix Ltd jen čekal, dokud nezmění licenci. Zajímalo by mě však, jestli prodali Scatters Starscream nebo jestli je to nějaký druh spolupráce, nebo možná stále stejná společnost, ale jen jiné jméno.

Rozhodli se však, že teď nic neudělají a dokonce mi ani neodpoví.

Opravdu doufám, že se dostanou na černou listinu, než si zahrají tak mizernou hru mimo pravidla s někým jiným.


s pozdravem/ Jan Kristianssson

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mimochodem, podal jsem na to reklamaci zde, ale nebyla přijata kvůli časovému rámci od porušení.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky