Ano, samozřejmě to s vámi mohu sdílet.
Svou reklamaci posílám do Scatters první týden v květnu a přestože jsem na ně tlačil každý týden po dobu čtyř měsíců, oni to prostě ignorovali a evidentně se rozhodli vyřídit reklamaci klientů tak, že nebudou jednat ani odpovídat.
Také jsem je mnohokrát požádal, aby mi poslali mé provedené transakce a také kopii svých předchozích podmínek, protože je změnili poté, co obdrželi můj nárok, ale také tam bylo naprosté ticho.
Problém je v tom, že mám problematickou závislost na hraní, do které jsem se dostal po rozvodu před šesti lety.
Všechno to skončilo tak špatně, že jsem byl během roku 2018 hospitalizován pro svou závislost do tří měsíců.
V té době jsem začal používat švédský hrací nástroj game break, který mě uzamkl pro veškeré hraní vůbec
kasina, která mají licenci ve Švédsku a ze zákona mohou oslovit hráče na tomto trhu.
Podle švédského zákona z ledna 2019 zde mají zákonné právo jednat a oslovit švédského hráče pouze kasina, která mají licenci ve Švédsku.
Je jasně uvedeno, že kasino bez švédské licence podniká trestní stíhání, pokud jakýmkoli způsobem obchoduje nebo zpracovává švédské hráče.
Nabízet bonusy nebo kampaně kromě prvního uvítacího bonusu je také přísně zakázáno, a to i pro kasino s licencí.
1: Scatters VIP zaměstnanci byli bez švédské licence během 2020/2021 aktivní a záměrně mi týdně zpracovávali běžící kampaně, bonusy
a cashbacky mě povzbuzují, abych hrál, přestože velmi dobře vědí, že je to v rozporu se švédským zákonem. Mám celý pořadač materiálu, který to dokazuje.
2. SDEU opakovaně uznal práva zemí EU omezit přeshraniční poskytování určitých služeb hazardních her, je-li to nutné
chránit cíle veřejného zájmu, jako je ochrana nezletilých, boj proti závislosti na hazardních hrách a prevence kriminality a podvodů.
3. Scatters T&C (smlouva) budou klasifikovány jako nespravedlivé podle směrnice EU 93/13 z 5. dubna 19 a T&C společnosti nepřekračují zákony země a směrnice EU.
VOP (smlouvy) nezavazují spotřebitele ke splnění všech jeho povinností, pokud je neplní prodávající nebo dodavatel.
4. Podle kapitoly 19 druhého odstavce švédského zákona o hazardních hrách je také uvedeno: „existuje povinnost neposkytovat platební řešení
kasino, které nemá švédskou licenci." Opakovaně jsem se proto Scatters zeptal na své uskutečněné transakce, ale i na to odmítají odpovědět.
5. Kromě toho bylo pro Scatters také zcela zřejmé, že jsem byl silně závislý na hraní.
Jedním příkladem bylo, když jsem měl zůstatek 75 000 EUR a chtěl jsem provést výběr v srpnu 31–2020.
Pak najednou požádali o obrovské množství dalších dokumentů, přestože jsem již byl ověřen.
Ale když jsem poslal všechny, které požadovaly další dokumenty, jak chtěli, moje výběry nebyly zpracovány ani po 5 dnech.
Nakonec jsem to všechno samozřejmě přehrál, jak čekali, a poté mi dali spoustu velkých bonusových peněz zdarma a silně mě povzbudili, abych pokračoval.
Veškerá tato korespondence je samozřejmě uložena. Na druhou stranu během mých obrovských vkladů nikdy nežádali o takové dokumenty navíc, jak musí podle VOP.
6. Jsou tam dvě další kasina zapojená do mého procesu reklamace stejného problému a obě zvolily vyrovnání místo procesu.
Pochopili samozřejmě, že porušili zákon, zatímco Scatters se rozhodl, že ani neodpoví. Rozptyl má důkaz i o těchto osadách.
7. Moje škoda je mnohem víc než jen peníze, ale rozhodl jsem se právně požadovat pouze náhradu za svou čistou ztrátu ve výši 59 180 EUR, kterou jsem udělal se Scattery
během 2020/2021, kdy mě jejich loajální tým proti švédskému zákonu a směrnicím EU vyřizoval víceméně každý den telefonicky a poštou.
Yes I can of course share it with you.
I send my claim to Scatters first week of May and despite I pushed them every week during four month, they simply ignore it and obviously decided to handle clients claim by not act or answer.
I have also asked them many times to send me my made transactions as well as copy of theirs previous T&C due to they changed them after they received my claim, but also there just totally silence.
The issue is that I having a problematic playing addiction as I went into after my divorce six years ago.
It all ended up so badly that I was hospitalized for my addiction under three month during 2018.
I started at that time to use the Swedish playing tool game break which locked myself for all gaming at all
casinos whom have license in Sweden, and by law can approach players in this market.
According to the Swedish law from January 2019, only casino whom have license in Sweden have legal right to act here and to approach Swedish player.
It is stated clearly that a casino without Swedish license are making an criminal action if they in any way do marketing or process Swedish players.
To offer bonuses or campaigns except the first welcome- bonus is also strictly forbidden, even for a casino with license.
1: Scatters VIP staff did without Swedish license during 2020/2021 active and deliberately processed me on weekly basis with running campaigns, bonuses
and cashbacks encourage me to play, despite they very well know it´s against the Swedish law. I have whole binder of material that proofs this.
2. CJEU has have repeatedly recognised EU countries’ rights to restrict the cross-border supply of certain gambling services where necessary to
protect public interest objectives such as the protection of minors, the fight against gambling addiction, and the prevention of crime and fraud.
3. Scatters T&C (contract) will be classified as unfair according to EU Directive 93/13 of 5 April 19, and a company’s T&C doesn’t go above country laws and EU directives.
T&C (contracts) shall not obliging the consumer to fulfil all his obligations where the seller or supplier doesn’t.
4. It is also stated according to Chapter 19, second paragraph of the Swedish Gaming Act: "there is an obligation not to provide Payment Solutions to
casino whom lack a Swedish license". I have thereby asked Scatters repeatedly for my made transactions, but they refuse to answer that as well.
5. It was on top of all this also quite obvious for Scatters that I had a heavy playing addiction.
One example was when I had an balance of euro 75.000 and wanted to make an withdrawal in August 31 -2020.
Then they suddenly asked for huge many additional document despite I was verified already.
But when I sent all that asked additional docs as they wanted, my withdrawals was still not processed 5 days later.
In the end I played it all back of course as they waited for, and after that they gave me a lot of big free bonus money and encourage me heavily to continue.
All this correspondence is saved of course. They on the other hand never asked for such extra documents during my huge deposits, as they must according to the T&C.
6. There where two other casinos involved in my claim process for same issue and both of them chose an settlement instead of a process.
They of course understood that they had broken the law, while Scatters decided to not even answer. Scatters have got proof on these settlements as well.
7. My damage is so much more than just money, but I choose to legally only demand reimbursement for my net loss euro 59.180 as I made with Scatters
during 2020/2021 when theirs loyal team against the Swedish law and EU directives, processed me more or less every day by phone and mail.
Automaticky přeloženo: