Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Scatters Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
První květnový týden posílám platnou a správnou žádost do kasina Scatters a přestože jsem na ně tlačil každý týden po dobu čtyř měsíců, oni to jednoduše ignorovali a zjevně se rozhodli vyřídit stížnosti klientů tím, že nebudou jednat ani odpovídat.
Také jsem je mnohokrát požádal, aby mi poslali mé provedené transakce a také kopii svých předchozích podmínek, protože je změnili poté, co obdrželi můj nárok, ale také tam bylo naprosté ticho.
I to nejhorší podvodné kasino na černé listině stejně normálně odpovídá, zatímco kasinu Scatters je to prostě jedno.
Pozadí mého tvrzení je, že mám problematickou závislost na hraní, do které jsem se dostal po rozvodu před šesti lety.
Všechno to skončilo tak špatně, že jsem byl během roku 2018 hospitalizován pro svou závislost do tří měsíců.
Začal jsem v té době používat švédský hrací nástroj game break, který mě uzamkl pro veškeré hraní ve všech kasinech, která mají licenci ve Švédsku a ze zákona se mohou přiblížit hráčům na tomto trhu.
Podle švédského zákona z ledna 2019 zde mají zákonné právo jednat a oslovit švédského hráče pouze kasina, která mají licenci ve Švédsku.
Je jasně uvedeno, že kasino bez švédské licence podniká trestní stíhání, pokud jakýmkoli způsobem provádějí marketing nebo zpracovává švédské hráče.
Nabízet bonusy nebo kampaně kromě prvního uvítacího bonusu je také přísně zakázáno, a to i pro kasino s licencí.
1: Scatters VIP zaměstnanci byli bez švédské licence během 2020/2021 aktivní a záměrně mi týdně zpracovávali běžící kampaně, bonusy
a cashbacky mě povzbuzují, abych hrál, přestože velmi dobře vědí, že je to v rozporu se švédským zákonem. Mám celý pořadač materiálu, který to dokazuje.
2. SDEU opakovaně uznal právo zemí EU omezit přeshraniční poskytování určitých služeb hazardních her tam, kde je to nutné k ochraně cílů veřejného zájmu, jako je ochrana nezletilých, boj proti závislosti na hazardních hrách a předcházení trestné činnosti a podvodům.
3. Scatters T&C (smlouva) budou klasifikovány jako nespravedlivé podle směrnice EU 93/13 ze dne 5. dubna 19 a T&C společnosti nepřekračují zákony země a směrnice EU.
4. Podle kapitoly 19 druhého odstavce švédského zákona o hrách je také uvedeno: „existuje povinnost neposkytovat platební řešení kasinu, které nemá švédskou licenci". Opakovaně jsem tím Scatters požádal o své uskutečněné transakce, ale i na to odmítají odpovědět.
5. Kromě toho bylo pro Scatters také zcela zřejmé, že jsem byl silně závislý na hraní.
Jedním příkladem bylo, když jsem měl zůstatek 75 000 EUR a chtěl jsem provést výběr v srpnu 31–2020.
Pak najednou požádali o obrovské množství dalších dokumentů, přestože jsem již byl ověřen.
Ale když jsem poslal všechny, které požadovaly další dokumenty, jak chtěli, moje výběry nebyly zpracovány ani po 5 dnech.
Nakonec jsem to všechno samozřejmě přehrál, jak čekali, a poté mi dali spoustu velkých bonusových peněz zdarma a silně mě povzbuzovali, abych pokračoval.
Veškerá tato korespondence je samozřejmě uložena. Na druhou stranu během mých obrovských vkladů nikdy nežádali o takové dokumenty navíc, jak musí podle svých podmínek.
6. Jsou tam dvě další kasina zapojená do mého procesu reklamace stejného problému a obě zvolily vyrovnání místo procesu.
Pochopili samozřejmě, že porušili zákon, zatímco Scatters se rozhodl, že ani neodpoví. Rozptyl má důkaz i o těchto osadách.
7. Moje škoda je mnohem víc než jen peníze, ale rozhodl jsem se právně požadovat pouze náhradu za svou čistou ztrátu ve výši 59 180 EUR, kterou jsem udělal se Scattery
během 2020/2021, kdy mě jejich loajální tým proti švédskému zákonu a směrnicím EU vyřizoval víceméně každý den telefonicky a poštou.
Jan Kristiansson
I send an valid and correct claim to Scatters casino first week of May and despite I pushed them every week during four month, they simply ignore it and obviously decided to handle clients claim by not act or answer.
I have also asked them many times to send me my made transactions as well as copy of theirs previous T&C due to they changed them after they received my claim, but also there just totally silence.
Even the worst blacklisted scam casino´s normally answer anyway, while Scatters casino just simply don´t care.
Background on my claim is that I having a problematic playing addiction as I went into after my divorce six years ago.
It all ended up so badly that I was hospitalized for my addiction under three month during 2018.
I started at that time to use the Swedish playing tool game break which locked myself for all gaming at all casinos whom have license in Sweden, and by law can approach players in this market.
According to the Swedish law from January 2019, only casino whom have license in Sweden have legal right to act here and to approach Swedish player.
It is stated clearly that a casino without Swedish license are making an criminal action if they in any way do marketing or process Swedish players.
To offer bonuses or campaigns except the first welcome- bonus is also strictly forbidden, even for a casino with license.
1: Scatters VIP staff did without Swedish license during 2020/2021 active and deliberately processed me on weekly basis with running campaigns, bonuses
and cashbacks encourage me to play, despite they very well know it´s against the Swedish law. I have whole binder of material that proofs this.
2. CJEU has have repeatedly recognised EU countries’ rights to restrict the cross-border supply of certain gambling services where necessary to protect public interest objectives such as the protection of minors, the fight against gambling addiction, and the prevention of crime and fraud.
3. Scatters T&C (contract) will be classified as unfair according to EU Directive 93/13 of 5 April 19, and a company’s T&C doesn’t go above country laws and EU directives.
4. It is also stated according to Chapter 19, second paragraph of the Swedish Gaming Act: "there is an obligation not to provide Payment Solutions to casino whom lack a Swedish license". I have thereby asked Scatters repeatedly for my made transactions, but they refuse to answer that as well.
5. It was on top of all this also quite obvious for Scatters that I had a heavy playing addiction.
One example was when I had an balance of euro 75.000 and wanted to make an withdrawal in August 31 -2020.
Then they suddenly asked for huge many additional document despite I was verified already.
But when I sent all that asked additional docs as they wanted, my withdrawals was still not processed 5 days later.
In the end I played it all back of course as they waited for, and after that they gave me a lot of big free bonus money and encourage me heavily to continue.
All this correspondence is saved of course. They on the other hand never asked for such extra documents during my huge deposits, as they must according to theirs T&C.
6. There where two other casinos involved in my claim process for same issue and both of them chose an settlement instead of a process.
They of course understood that they had broken the law, while Scatters decided to not even answer. Scatters have got proof on these settlements as well.
7. My damage is so much more than just money, but I choose to legally only demand reimbursement for my net loss euro 59.180 as I made with Scatters
during 2020/2021 when theirs loyal team against the Swedish law and EU directives, processed me more or less every day by phone and mail.
Jan Kristiansson
Co uděláte, když kasino Scatters neodpoví mně ani zaměstnancům fóra po dobu čtyř měsíců na platnou žádost ve výši 705 000 SEK?
Rovněž neposílají mnou požadované dokončené transakce nebo kopii svých předchozích podmínek, které chci, protože po mém nároku změnili své T&C.
Prostě naprosté ticho, žádná odezva a MGA také nereaguje na emaily.
What do you do when Scatters casino does not respond to me or the forum's staff for four months on a valid claim of SEK 705,000?
They also do not send my requested completed transactions or copy of their previous terms and conditions which I want as they changed their T&C after my claim.
Just total silence, not a response and MGA doesn't respond to emails either.
Vad gör man då Scatters casino under fyra månader varken svarar mig eller forums personal på en giltig klaim av 705.000kr?
De skickar inte heller mina begärda gjorda transaktioner eller kopia på deras tidigare allmänna villkor som jag vill ha då de ändrade sina T&C efter min klaim.
Bara total tystnad, inte ett svar och MGA svarar inte heller på mail.
Ahoj.
Omlouváme se za vaše potíže!
Předpokládám, že ani zde na fóru od kasina žádnou přímou odpověď nedostanete. Zdá se tedy, že stížnost je na místě.
Chystáte se jeden předložit?
Hello.
Sorry for your trouble!
I presume you won't get any direct answer here on the forum from the casino either. Thus, a complaint seems to be a thing to do.
Are you going to submit one?
Ano, udělal jsem to, ale https://scatters.com
nebyl uveden na kasinovém guru, takže jsem vybral stížnost pod kasinem Rant, které patří stejnému majiteli. Tedy Gammix Ltd.
Yes I have done that but https://scatters.com
was not listed on casino guru so I selected the complaint under Rant casino which belongs to same owner. I.e Gammix Ltd.
Dobrý den, je uveden, řekl bych. Vypadá stejně jako odkaz, který jste zveřejnili mnohokrát předtím.
Podívejte se na název vlákna nebo použijte tento přímý odkaz:
https://casino.guru/scatters-casino-review
Máte přístup k recenzi, prosím?
Hello, it is listed, I'd say. Looks the same as the link you posted many times before.
Check out the thread's name or use this direct link:
https://casino.guru/scatters-casino-review
Can you access the review, please?
Co mám dělat, když Scatters casino/Gammix Ltd neodpoví mně ani personálu fóra na můj platný nárok ve výši 59 000 EUR?
Rovněž neposílají mnou požadované dokončené transakce nebo kopie svých předchozích podmínek, které chci, protože po mém nároku změnili své podmínky.
Jen naprosté ticho, žádná odpověď.
Mimochodem, k čemu je MGA dobré, také nereagují, když nahlásím toto kasino, které jednoduše ignoruje požadavky zákazníků.
What should I do when Scatters casino/Gammix Ltd does not respond to me or the forum staff to my valid claim of €59,000?
They are also not sending my requested completed transactions or copies of their previous terms and conditions that I want because they changed their terms after my claim.
Just complete silence, not a single answer.
By the way what is MGA good for, they also don't respond when I report this casino that simply ignores customer claims.
Vad ska jag göra när Scatters casino/Gammix Ltd inte svarar, varken till mig eller forumpersonalen på mitt giltiga krav på 59 000 euro?
De skickar inte heller mina begärda genomförda transaktioner eller kopior av deras tidigare allmänna villkor som jag vill ha eftersom de ändrade sina villkor efter mitt anspråk på claimen.
Bara total tystnad, inte ett enda svar.
Vad är förresten MGA bra för, de svarar inte heller när jag rapporterar detta casino som helt enkelt ignorerar kundernas påståenden.
Ahoj znovu!
Již jsem se zmínil o funkci stížnosti, jak vidím, už jste to zkoušeli, a proto vám navrhuji, abyste v této situaci předložili jednu.
Můžeš to udělat? Použijte tento odkaz: https://casino.guru/complaints/create
Je to rozhodně moudrý krok. Pokud potřebujete pomoc se stížností, dejte nám vědět a nezapomeňte nás aktualizovat.
Hello again!
I already mentioned the complaint feature, as I can see, you have tried that before, thus I suggest you submit one regarding this situation.
Can you do that? Use this link: https://casino.guru/complaints/create
This is definitely a wise step to take. Let me know if you need assistance regarding the complaint, and make sure to update us.
Tuto stránku s odkazem stejně nemohu najít a kasino Scatters není na vašem seznamu, když hlásím nárok. Možná je to tak proto, že přijíždím ze Švédska a Švédsko je pro ně zakázaná země?
I can’t find that link- page anyway and Scatters casino is not on your list when I do an claim- report. Maybe it’s like that because I am entering from Sweden and Sweden is a restricted country for them?
Ahoj. To jsem si ověřil už dříve – hráči ze Švédska by měli být povoleni. Viz toto:
https://casino.guru/scatters-casino-review#tab=js-tab-reputation
https://casino.guru/complaints/create
Můžete vytvořit stížnost?
Mělo by to fungovat, pokud nevidíte kasino v seznamu, stačí možnost "Neznám kasino" a vložte odkaz do těla stížnosti, prosím.
Budu čekat na vaši aktualizaci 🤔
Hello. I checked that before - players from Sweden should be allowed. See this:
https://casino.guru/scatters-casino-review#tab=js-tab-reputation
https://casino.guru/complaints/create
Can you create the complaint?
It should work given if you do not see the casino listed, just the option "I do not know the casino" and insert the link into the body of the complaint, please.
I'll wait for your update 🤔
Díky milionům za vaši pomoc a zpětnou vazbu.
Ale možná to prozatím nemá žádný význam, protože jsem o tom informoval i Casinomeister a dnes dostali z kasina odpověď, že můj případ je v právním vyšetřování, což vyžaduje čas, stejně jako důvod, proč mi nikdo nesmí odpovědět . Uvidíme, jestli je to správná informace nebo ne, i když jsem po zkušenostech se Scattery trochu skeptický. / Jan K
Thanks a million for your help and feedback.
But maybe it’s no meaning for the time being because I also informed Casinomeister about it, and they got reply from the casino today that my case is under legal investigation, which takes time as well as are the reason that no one are allowed to answer me. Let’s see if this is correct information or not, even if I am a bit skeptic after my experience with Scatters. / Jan K
Nazdárek! Rádi pomáháme ✨
Chápu! No, v tomto případě vám přeji spravedlivý a přesto rychlý konec!
Mohl byste nám snad podat základní obrázek sporu? O čem to je? Více sdílejte, pouze pokud vám to nevadí. 🙏
Hey there! Happy to help ✨
I see! Well, in this case, I wish you a fair yet quick ending!
Could you perhaps give us a basic picture of the dispute? What is it about? Share more only if you don't mind. 🙏
Ano, samozřejmě to s vámi mohu sdílet.
Svou reklamaci posílám do Scatters první týden v květnu a přestože jsem na ně tlačil každý týden po dobu čtyř měsíců, oni to prostě ignorovali a evidentně se rozhodli vyřídit reklamaci klientů tak, že nebudou jednat ani odpovídat.
Také jsem je mnohokrát požádal, aby mi poslali mé provedené transakce a také kopii svých předchozích podmínek, protože je změnili poté, co obdrželi můj nárok, ale také tam bylo naprosté ticho.
Problém je v tom, že mám problematickou závislost na hraní, do které jsem se dostal po rozvodu před šesti lety.
Všechno to skončilo tak špatně, že jsem byl během roku 2018 hospitalizován pro svou závislost do tří měsíců.
V té době jsem začal používat švédský hrací nástroj game break, který mě uzamkl pro veškeré hraní vůbec
kasina, která mají licenci ve Švédsku a ze zákona mohou oslovit hráče na tomto trhu.
Podle švédského zákona z ledna 2019 zde mají zákonné právo jednat a oslovit švédského hráče pouze kasina, která mají licenci ve Švédsku.
Je jasně uvedeno, že kasino bez švédské licence podniká trestní stíhání, pokud jakýmkoli způsobem obchoduje nebo zpracovává švédské hráče.
Nabízet bonusy nebo kampaně kromě prvního uvítacího bonusu je také přísně zakázáno, a to i pro kasino s licencí.
1: Scatters VIP zaměstnanci byli bez švédské licence během 2020/2021 aktivní a záměrně mi týdně zpracovávali běžící kampaně, bonusy
a cashbacky mě povzbuzují, abych hrál, přestože velmi dobře vědí, že je to v rozporu se švédským zákonem. Mám celý pořadač materiálu, který to dokazuje.
2. SDEU opakovaně uznal práva zemí EU omezit přeshraniční poskytování určitých služeb hazardních her, je-li to nutné
chránit cíle veřejného zájmu, jako je ochrana nezletilých, boj proti závislosti na hazardních hrách a prevence kriminality a podvodů.
3. Scatters T&C (smlouva) budou klasifikovány jako nespravedlivé podle směrnice EU 93/13 z 5. dubna 19 a T&C společnosti nepřekračují zákony země a směrnice EU.
VOP (smlouvy) nezavazují spotřebitele ke splnění všech jeho povinností, pokud je neplní prodávající nebo dodavatel.
4. Podle kapitoly 19 druhého odstavce švédského zákona o hazardních hrách je také uvedeno: „existuje povinnost neposkytovat platební řešení
kasino, které nemá švédskou licenci." Opakovaně jsem se proto Scatters zeptal na své uskutečněné transakce, ale i na to odmítají odpovědět.
5. Kromě toho bylo pro Scatters také zcela zřejmé, že jsem byl silně závislý na hraní.
Jedním příkladem bylo, když jsem měl zůstatek 75 000 EUR a chtěl jsem provést výběr v srpnu 31–2020.
Pak najednou požádali o obrovské množství dalších dokumentů, přestože jsem již byl ověřen.
Ale když jsem poslal všechny, které požadovaly další dokumenty, jak chtěli, moje výběry nebyly zpracovány ani po 5 dnech.
Nakonec jsem to všechno samozřejmě přehrál, jak čekali, a poté mi dali spoustu velkých bonusových peněz zdarma a silně mě povzbudili, abych pokračoval.
Veškerá tato korespondence je samozřejmě uložena. Na druhou stranu během mých obrovských vkladů nikdy nežádali o takové dokumenty navíc, jak musí podle VOP.
6. Jsou tam dvě další kasina zapojená do mého procesu reklamace stejného problému a obě zvolily vyrovnání místo procesu.
Pochopili samozřejmě, že porušili zákon, zatímco Scatters se rozhodl, že ani neodpoví. Rozptyl má důkaz i o těchto osadách.
7. Moje škoda je mnohem víc než jen peníze, ale rozhodl jsem se právně požadovat pouze náhradu za svou čistou ztrátu ve výši 59 180 EUR, kterou jsem udělal se Scattery
během 2020/2021, kdy mě jejich loajální tým proti švédskému zákonu a směrnicím EU vyřizoval víceméně každý den telefonicky a poštou.
Yes I can of course share it with you.
I send my claim to Scatters first week of May and despite I pushed them every week during four month, they simply ignore it and obviously decided to handle clients claim by not act or answer.
I have also asked them many times to send me my made transactions as well as copy of theirs previous T&C due to they changed them after they received my claim, but also there just totally silence.
The issue is that I having a problematic playing addiction as I went into after my divorce six years ago.
It all ended up so badly that I was hospitalized for my addiction under three month during 2018.
I started at that time to use the Swedish playing tool game break which locked myself for all gaming at all
casinos whom have license in Sweden, and by law can approach players in this market.
According to the Swedish law from January 2019, only casino whom have license in Sweden have legal right to act here and to approach Swedish player.
It is stated clearly that a casino without Swedish license are making an criminal action if they in any way do marketing or process Swedish players.
To offer bonuses or campaigns except the first welcome- bonus is also strictly forbidden, even for a casino with license.
1: Scatters VIP staff did without Swedish license during 2020/2021 active and deliberately processed me on weekly basis with running campaigns, bonuses
and cashbacks encourage me to play, despite they very well know it´s against the Swedish law. I have whole binder of material that proofs this.
2. CJEU has have repeatedly recognised EU countries’ rights to restrict the cross-border supply of certain gambling services where necessary to
protect public interest objectives such as the protection of minors, the fight against gambling addiction, and the prevention of crime and fraud.
3. Scatters T&C (contract) will be classified as unfair according to EU Directive 93/13 of 5 April 19, and a company’s T&C doesn’t go above country laws and EU directives.
T&C (contracts) shall not obliging the consumer to fulfil all his obligations where the seller or supplier doesn’t.
4. It is also stated according to Chapter 19, second paragraph of the Swedish Gaming Act: "there is an obligation not to provide Payment Solutions to
casino whom lack a Swedish license". I have thereby asked Scatters repeatedly for my made transactions, but they refuse to answer that as well.
5. It was on top of all this also quite obvious for Scatters that I had a heavy playing addiction.
One example was when I had an balance of euro 75.000 and wanted to make an withdrawal in August 31 -2020.
Then they suddenly asked for huge many additional document despite I was verified already.
But when I sent all that asked additional docs as they wanted, my withdrawals was still not processed 5 days later.
In the end I played it all back of course as they waited for, and after that they gave me a lot of big free bonus money and encourage me heavily to continue.
All this correspondence is saved of course. They on the other hand never asked for such extra documents during my huge deposits, as they must according to the T&C.
6. There where two other casinos involved in my claim process for same issue and both of them chose an settlement instead of a process.
They of course understood that they had broken the law, while Scatters decided to not even answer. Scatters have got proof on these settlements as well.
7. My damage is so much more than just money, but I choose to legally only demand reimbursement for my net loss euro 59.180 as I made with Scatters
during 2020/2021 when theirs loyal team against the Swedish law and EU directives, processed me more or less every day by phone and mail.
Oh,...toto je smutný příběh a je mi líto, čím vším jste si prošli! Věřím, že jsi silný člověk schopný překonat tak hrozný zážitek.
Oceňuji vaši upřímnost a komplexnost všech právních aspektů, které jste v příspěvku uvedli. Dobře řečeno.
Doufejme, že spravedlnosti bude učiněno zadost, myslím si, že před vámi je ještě docela dlouhá cesta.
Co očekáváte v nejbližší době? Nebo lépe řečeno - snad nějaká očekávání právníka?
Oh,.. this is a sad story, and I'm sorry for all you have been through! I believe you are a strong person capable of overcoming such a horrible experience.
I appreciate your honesty and the complexity of all the legal aspects you included in the post. Well put.
Hopefully, justice will be served though, I imagine there is still quite a long run before you.
What do you expect shortly? Or better say - any expectations given by a lawyer, perhaps?
Děkuji mnohokrát za vaše milá slova a pochopení. Jen doufám v nějakou spravedlnost a dostanu zpět hlavní část ztrát z toho kasina, abych mohl zaplatit některé své dluhy, což byl jeden z důsledků jejich nezákonného a špatného chování vůči mně / Jan K
Thanks a lot for your kind words and understanding. I just hope for some justice and to get main- part back of the losses from that casino to pay some of my debts with, which was one of the consequences from theirs un- legal and bad behavior against me/ Jan K
Chápu...
Jediné, co mohu říci, je, že vám přeji spravedlivé, ale rychlé řešení. Bojujte dál, ale pokud mohu být tak smělý, pokuste se najít chvilku štěstí a radosti, protože tato cesta, na které jste, nemusí být náročná! Nenechte se tímto procesem pohltit. Buď silný, i ty nejhorší epizody v našich životech musí jednou skončit. 🤞💚
I see...
All I can say for now is that I wish you a fair yet quick solution. Keep fighting, but if I may be so bold, try to find a little moment of happiness and joy because this path you are on must be hardly demanding! Don't let yourself get consumed in the process. Be strong, even the worst episodes in our lives must end eventually. 🤞💚
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.