FórumKasinaSamiland Casino - všeobecná diskuze

Samiland Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Nmcilroy
|
9833 zobrazení 75 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
před rokem

Držím palce!

Aktualizujte nás prosím

Automaticky přeloženo:
Dalnav
před rokem

Dík. udělám

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


také měl problém se samilandem .


zvyklý nevyřeší poslední zápas (výhra Real Madrid 2-1) v mé sázce, takže nedostanu svých 2666 € file neodpovídají na žádné maily. Co můžu dělat??

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, je mi líto, že máš podobnou situaci. Bohužel se nezabýváme sportovním sázením, takže nejvíce vám mohu poskytnout odkazy, kde můžete zkusit podat stížnost.

Pokud by to bylo vhodné, zde:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Mám dotaz, nemají někde v Podmínkách, do kdy je možné zápas vyhodnotit? Někde vím, že to může být až 72 hodin od konce zápasu, tak jsem si řekl, že se zeptám.

Každopádně pokud podáte stížnost na některý z uvedených odkazů, dejte nám vědět, jak to chodí. Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
Nmcilroy
před rokem

Myslím, že by to mohlo být alespoň uklidňující, ale chtěl bych se zeptat, co vás přesvědčilo hrát v tomto kasinu?

Podle indexu bezpečnosti na našich stránkách je to dost nízké, takže bych si dvakrát rozmyslel, jestli tam své peníze vložím.

Co se týče stažení, doufám, že bude úspěšné. Pokud můžete, dejte nám vědět, jak to dopadlo.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

měl jsem nejprve dobrou zkušenost.

Snadný a rychlý odběr. (500 liber)

druhý byl brutální.

Vyhrál jsem 1700 a den poté byly všechny výhry odebrány zpět ze systému.

moje bilance byla na nule a žádné vysvětlení.

nesázejte tam , zaslouží si své nízké hodnocení .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hm, to zní jako docela vážný problém. Zkoušel jste někde podat stížnost na váš případ? Nemyslím si, že je úplně správné, když jsou vaše výhry zrušeny a neuvedete žádný důvod.

Co se týče nízkého hodnocení, myslím, že je to zde jasně vidět . Všimli jste si toho taky? Tomuto kasinu bych se také raději vyhnul, ale je na každém, zda tak učiní.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dostal jsem zprávu, abych se k jednomu připojil, a bylo to.


pokud nedostanu své peníze, kam je mám jít?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano, podám stížnost. dík

když jsem v tomto kasinu začal hrát, ještě nebylo na tomto webu hodnoceno.

a protože to bylo zpočátku bezproblémové, věřil jsem jim.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dík!


můžete mi říct, co je to ADR a co dělat?


Neznám nikoho jiného s tímto problémem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

ADR je v podstatě třetí strana, která funguje jako prostředník mezi uživateli a firmami pro správu stížností, jako je kasino guru, kde můžete podat stížnost na kasina, existují také weby pro sportovní sázení, které dělají totéž, Jaro již sdílel některé možnosti, které můžete prozkoumejte v případě, že potřebujete podat stížnost. Před podáním stížnosti doporučuji nejprve kontaktovat kasino a pokusit se zjistit, co se děje s vašimi nevyrovnanými sázkami, v případě, že neodpoví nebo situaci nevyřeší, můžete podat stížnost

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré zprávy!!


vyplatili moji sázku!


teď se snažím stáhnout


file

Automaticky přeloženo:
Rpo89
před rokem

Brilantní. Doufám, že můj výběr se změnil z nevyřízeného na zaplacený. Můžete najednou vybrat pouze 500 €?

Automaticky přeloženo:
Nmcilroy
před rokem

pěkný!

Ano 500 € jednou.

nejdřív se musím ověřit.. Jak dlouho by to mělo trvat 😅

Automaticky přeloženo:
Rpo89
před rokem

Trvalo mi to asi 4 dny. 500 € za týden je to asi 500 € za týden, pokud je to bankovní převod, ale nejméně vám zaplatili rádi za vás

Automaticky přeloženo:
Rpo89
před rokem

To je první krok, doufejme, že stažení proběhne

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostal jsem zprávu, abych se k jednomu připojil, a bylo to.


pokud nedostanu své peníze, kam je mám jít?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Aha, chápu. Je dobré se nejprve podívat do kasina, než půjdete hrát, ale myslím, že to uděláte nyní, pokud chcete jít do nového.

Co se týče toho, že nedostanete své peníze, mohu jen doporučit odkazy, které jsem zde již sdílel, kde můžete podat stížnost, protože sportovním sázením se nezabýváme, protože na to nemáme odborníky plocha.

Nicméně vidím, že se věci pohnuly u vás i u ostatních hráčů, tak snad to bude pro vás stejné. Dejte nám vědět, až budete mít nové informace. Zkřížené prsty. 🤞🤞☘️

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, podám stížnost. dík

když jsem v tomto kasinu začal hrát, ještě nebylo na tomto webu hodnoceno.

a protože to bylo zpočátku bezproblémové, věřil jsem jim.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chápu. Když jsi měl první bezproblémovou zkušenost, asi by mě nenapadlo, že podruhé to může být horší.

Každopádně, když podáváte stížnost, můžete nás informovat o průběhu nebo výsledku? Také, pokud se vám podaří dostat z kasina odpověď, proč vám vzali výhru, můžete se o ni s námi podělit. Snad bude mít váš případ nakonec šťastný konec. Hodně štěstí. 👍☘️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré zprávy!!


vyplatili moji sázku!


teď se snažím stáhnout


file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Super, takže první krok je za vámi. Nyní, podle toho, co jsem viděl, se musíte sami přesvědčit. Podívejme se, jak dlouho vám tento proces trvá, protože podle zkušeností Nmcilroy to byly 4 dny. Nicméně, když se vám to podaří, mohl byste nám dát vědět, jak dlouho to trvalo? Možná máte jiné zkušenosti, takže si myslím, že by mohlo být užitečné, když se o ně s námi podělíte. Doufám, že od této chvíle bude vše jednodušší. Přeji ti to nejlepší. 😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj.


peníze dnes nedorazily, doufám, že brzy dorazí. Stále nedostávám odpovědi z e-mailů

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano, stížnost začala. Dík !!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.


peníze dnes nedorazily, doufám, že brzy dorazí. Stále nedostávám odpovědi z e-mailů

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, připomínám, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení žádosti o výběr, tak uvidíme, jak to nakonec dopadne. Můžete zůstat nějakou dobu a být trpělivý? Opravdu doufám, že své peníze nakonec dostanete. Budu netrpělivě očekávat vaši aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, stížnost začala. Dík !!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Super, tak počkám, jak se to vyvine. Až uslyšíte něco nového, klidně mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky