před rokem
Ahoj,
také měl problém se samilandem .
zvyklý nevyřeší poslední zápas (výhra Real Madrid 2-1) v mé sázce, takže nedostanu svých 2666 € neodpovídají na žádné maily. Co můžu dělat??
Hi,
also got a problem with samiland .
the wont settle the last game (real Madrid 2-1 win) in my bet so I dont recieve my €2666 they dont answer any mails. What can i do??
Ahoj, je mi líto, že máš podobnou situaci. Bohužel se nezabýváme sportovním sázením, takže nejvíce vám mohu poskytnout odkazy, kde můžete zkusit podat stížnost.
Pokud by to bylo vhodné, zde:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Mám dotaz, nemají někde v Podmínkách, do kdy je možné zápas vyhodnotit? Někde vím, že to může být až 72 hodin od konce zápasu, tak jsem si řekl, že se zeptám.
Každopádně pokud podáte stížnost na některý z uvedených odkazů, dejte nám vědět, jak to chodí. Bylo by to možné?
Hi, I'm sorry to hear that you have a similar situation. Unfortunately we don't deal with sports betting so the most I can give you are links where you can try to file a complaint.
If it would be appropriate, here:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I have a question, don't they have somewhere in the Terms and Conditions until when the match can be evaluated ? I know somewhere it can be up to 72 hours from the end of the match, so I thought I'd ask.
Anyway, if you file a complaint on any of the links mentioned, let us know how it goes. Would that be possible ?
Myslím, že by to mohlo být alespoň uklidňující, ale chtěl bych se zeptat, co vás přesvědčilo hrát v tomto kasinu?
Podle indexu bezpečnosti na našich stránkách je to dost nízké, takže bych si dvakrát rozmyslel, jestli tam své peníze vložím.
Co se týče stažení, doufám, že bude úspěšné. Pokud můžete, dejte nám vědět, jak to dopadlo.
I think at least that might be reassuring, but I would ask what convinced you to play in this casino ?
According to the safety index on our site, it's pretty low, so I would think twice about depositing my money there.
As for the withdrawal, I hope it will be successful. Let us know how it turns out if you could.
Ahoj,
měl jsem nejprve dobrou zkušenost.
Snadný a rychlý odběr. (500 liber)
druhý byl brutální.
Vyhrál jsem 1700 a den poté byly všechny výhry odebrány zpět ze systému.
moje bilance byla na nule a žádné vysvětlení.
nesázejte tam , zaslouží si své nízké hodnocení .
Hello,
i had first a good experience .
Easy and fast withdrawal. (500 pounds )
the second was brutal.
i won 1700 and the day after ,all the wining were taken back from the system .
my balance was at zero and no explanation whatsoever.
do not gamble there , they deserve their low rating .
Hm, to zní jako docela vážný problém. Zkoušel jste někde podat stížnost na váš případ? Nemyslím si, že je úplně správné, když jsou vaše výhry zrušeny a neuvedete žádný důvod.
Co se týče nízkého hodnocení, myslím, že je to zde jasně vidět . Všimli jste si toho taky? Tomuto kasinu bych se také raději vyhnul, ale je na každém, zda tak učiní.
Hm that sounds like a pretty serious problem. Have you tried filing a complaint about your case somewhere? I don't think it's quite right if your winnings are cancelled and you don't give any reason why.
As for the low rating, I think it is clearly visible here. Have you noticed it too? I would also prefer to avoid this casino, but it's up to everyone whether they do so.
Dostal jsem zprávu, abych se k jednomu připojil, a bylo to.
pokud nedostanu své peníze, kam je mám jít?
I got a text to join one and this was it.
if I dont get my money where do I go to to get it?
Ano, podám stížnost. dík
když jsem v tomto kasinu začal hrát, ještě nebylo na tomto webu hodnoceno.
a protože to bylo zpočátku bezproblémové, věřil jsem jim.
Yes I will file a complaint. Thanks
when I started to gamble on this casino, it was not yet rated on this website.
and because the experience at first was seamless , I trusted them.
ADR je v podstatě třetí strana, která funguje jako prostředník mezi uživateli a firmami pro správu stížností, jako je kasino guru, kde můžete podat stížnost na kasina, existují také weby pro sportovní sázení, které dělají totéž, Jaro již sdílel některé možnosti, které můžete prozkoumejte v případě, že potřebujete podat stížnost. Před podáním stížnosti doporučuji nejprve kontaktovat kasino a pokusit se zjistit, co se děje s vašimi nevyrovnanými sázkami, v případě, že neodpoví nebo situaci nevyřeší, můžete podat stížnost
An ADR is basically a third party that functions as an intermediary between users and businesses to manage complaints, like casino guru where you can file a complaint against casinos, there are also sports betting sites that do the same, Jaro already shared some options you can explore in case you need to file a complaint. Before filing a complaint I recommend to contact the casino first and try to find out what's going on with your unsettled bets, in case they fail to reply or solve the situation you can file a complaint
Brilantní. Doufám, že můj výběr se změnil z nevyřízeného na zaplacený. Můžete najednou vybrat pouze 500 €?
Brilliant. My withdrawal went from pending to gone paid I hope. Can you only withdrawal 500€ at a time?
pěkný!
Ano 500 € jednou.
nejdřív se musím ověřit.. Jak dlouho by to mělo trvat 😅
nice!
Yes €500 a time.
first I need to verify myself.. How long should that take 😅
Trvalo mi to asi 4 dny. 500 € za týden je to asi 500 € za týden, pokud je to bankovní převod, ale nejméně vám zaplatili rádi za vás
It took me about 4 days. €500 a time it’s about €500 a week if its bank transfer but least they’ve paid you happy for you
To je první krok, doufejme, že stažení proběhne
That's the first step, hopefully the withdrawal goes through
Aha, chápu. Je dobré se nejprve podívat do kasina, než půjdete hrát, ale myslím, že to uděláte nyní, pokud chcete jít do nového.
Co se týče toho, že nedostanete své peníze, mohu jen doporučit odkazy, které jsem zde již sdílel, kde můžete podat stížnost, protože sportovním sázením se nezabýváme, protože na to nemáme odborníky plocha.
Nicméně vidím, že se věci pohnuly u vás i u ostatních hráčů, tak snad to bude pro vás stejné. Dejte nám vědět, až budete mít nové informace. Zkřížené prsty. 🤞🤞☘️
Oh, I see. It's good to have a look at the casino first before you go to play, but I guess you'll do that now if you want to go to a new one.
As for if you don't get your money, I can only recommend the links I've already shared here where you can file a complaint, because we don't deal with sports betting, as we don't have the experts in this area.
However, I can see that things have moved on for you and other players as well, so hopefully it will be the same for you. Let us know when you have new information. Fingers crossed. 🤞🤞☘️
Ano, podám stížnost. dík
když jsem v tomto kasinu začal hrát, ještě nebylo na tomto webu hodnoceno.
a protože to bylo zpočátku bezproblémové, věřil jsem jim.
Yes I will file a complaint. Thanks
when I started to gamble on this casino, it was not yet rated on this website.
and because the experience at first was seamless , I trusted them.
Chápu. Když jsi měl první bezproblémovou zkušenost, asi by mě nenapadlo, že podruhé to může být horší.
Každopádně, když podáváte stížnost, můžete nás informovat o průběhu nebo výsledku? Také, pokud se vám podaří dostat z kasina odpověď, proč vám vzali výhru, můžete se o ni s námi podělit. Snad bude mít váš případ nakonec šťastný konec. Hodně štěstí. 👍☘️
I understand. When you had a problem-free first experience, I probably wouldn't have thought that it could be worse the second time.
Anyway, when you file a complaint, can you update us on the progress or outcome ? Also, if you manage to get an answer from the casino as to why they took your winnings, you can share it with us. Hopefully your case will have a happy ending in the end. Good luck. 👍☘️
Super, takže první krok je za vámi. Nyní, podle toho, co jsem viděl, se musíte sami přesvědčit. Podívejme se, jak dlouho vám tento proces trvá, protože podle zkušeností Nmcilroy to byly 4 dny. Nicméně, když se vám to podaří, mohl byste nám dát vědět, jak dlouho to trvalo? Možná máte jiné zkušenosti, takže si myslím, že by mohlo být užitečné, když se o ně s námi podělíte. Doufám, že od této chvíle bude vše jednodušší. Přeji ti to nejlepší. 😊
Great, so the first step is behind you. Now, according to what I've seen, you have to verify yourself. Let's see how long this process takes you, since according to Nmcilroy's experience it was 4 days. However, when you succeed, could you let us know how long it took ? You might have a different experience so I think it could be useful if you share it with us. I hope everything will be easier from here on. Wish you the best. 😊
Ahoj.
peníze dnes nedorazily, doufám, že brzy dorazí. Stále nedostávám odpovědi z e-mailů
Hi.
the money didn’t arrive today hopefully it does soon. Still not getting replies from emails
Ahoj, připomínám, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení žádosti o výběr, tak uvidíme, jak to nakonec dopadne. Můžete zůstat nějakou dobu a být trpělivý? Opravdu doufám, že své peníze nakonec dostanete. Budu netrpělivě očekávat vaši aktualizaci.
Hi, I would like to remind you that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal request, so we will see how it turns out in the end. Can you remain for some time and be patient ? I really hope that you will be able to get your money eventually. I'll be eagerly awaiting your update.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.