FórumKasinaRun4Win Casino - všeobecná diskuze

Run4Win Casino - všeobecná diskuze

před rokem od dirkbln66
|
1485 zobrazení 16 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Run4Win Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Ahoj. Zaplatil jsem do run4win kreditní kartou! Když jsem chtěl odvolat, tato možnost již nebyla k dispozici! Kontaktoval jsem podporu přes chat a řekli, že mohu vybrat pouze na svůj bankovní účet. Myslím, že je to nečestné!

Automaticky přeloženo:
dirkbln66
před rokem

Vážený dirkbln66,


Děkujeme, že jste nás na tuto záležitost upozornili. Chápeme vaše obavy a bereme je vážně. Náš tým podpory od vás obdržel všechny potřebné informace a v současné době problém prošetřuje. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a čekáme na odpověď našeho technického týmu, abychom tuto situaci náležitě vyřešili. Oceňujeme vaši trpělivost a budeme usilovně pracovat na vyřešení této záležitosti k vaší spokojenosti.


S pozdravem,

Tým kasina Run4Win


Automaticky přeloženo:
před rokem

Vložil jsem u Jeton, ale nemohu ověřit způsob platby. Nahrál jsem všechny dokumenty, ale byly zamítnuty. Kasino chce snímek obrazovky, na kterém je vidět název účtu, číslo účtu a transakce. Na screenshot ale není možné dostat vše. Nyní nemohu provést výběr, i když moje snímky obrazovky jasně ukazují mé podrobnosti a transakce s datem, časem a číslem transakce.

Automaticky přeloženo:
ddnnppmm
před 12 měsíci

Dobrý den, mrzí mě vaše situace. Zkusili jste se zeptat kasina, zda máte nějaký jiný způsob, jak nahrát tyto dokumenty, pokud nemůžete udělat jeden snímek obrazovky, kde jsou dostupné všechny informace?

Přesto koukám, že před třemi týdny se kasino do tohoto vlákna zapojilo, takže je šance, že se pokusí vyřešit i tento problém, tak uvidíme, zda odpoví i tentokrát.

Doufám, že se Vaše situace vyřeší bez problémů.

Automaticky přeloženo:
ddnnppmm
před 12 měsíci

Dobrý večer. Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti, kterým jste čelili při ověřování vaší platební metody Jeton. Náš tým podpory záležitost důkladně prošetřil a může potvrdit, že váš problém byl vyřešen. Váš požadavek na výběr byl úspěšně zpracován a nyní byste měli být schopni podle toho pokračovat. Děkujeme vám za trpělivost a pochopení během tohoto procesu. Pokud máte nějaké další obavy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Děkujeme, že jste váženým členem naší komunity!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

Dobrý večer. Nyní jsem úspěšně ověřil způsob platby u Jetonu. Musel jsem najít někoho s PC, abych získal screenshot, který jsem potřeboval. Osobně mám pouze smartphone a tablet, a proto jsem nemohl vytvořit vhodný snímek obrazovky. Bylo to rozhodně nejtěžší ověřování, jaké jsem kdy měl. Ale všechno je v pořádku a končí to dobře.

Automaticky přeloženo:
Run4Win Casino
před 12 měsíci

Dobrý večer. Ověření čipu bylo opravdu obtížné. Snímek obrazovky zobrazující vše můžete získat pouze na PC. Takový screenshot nebyl na smartphonu či tabletu možný ani v desktopové verzi. Protože já osobně nemám PC, musel jsem vyhledat pomoc, abych získal příslušný snímek obrazovky. Chápu, že je potřeba vše pečlivě prozkoumat a naprosto tomu rozumím. Nakonec vše klaplo a výplata byla po úspěšném ověření super rychlá.


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Dobrý večer. Nyní jsem úspěšně ověřil způsob platby u Jetonu. Musel jsem najít někoho s PC, abych získal screenshot, který jsem potřeboval. Osobně mám pouze smartphone a tablet, a proto jsem nemohl vytvořit vhodný snímek obrazovky. Bylo to rozhodně nejtěžší ověřování, jaké jsem kdy měl. Ale všechno je v pořádku a končí to dobře.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Děkujeme za vaši spolupráci s kasinem a také za to, že se s námi podělíte. Jsem rád, že jste úspěšně prošli ověřením. 🙌

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, moje recenze pro toto kasino byla schválena a poté zamítnuta o několik dní později. Toto byl uveden důvod:

Vzhledem k důkazům, že velké množství uživatelských recenzí nedávno odeslaných na toto kasino nebylo pravých, jsme nuceni vaši recenzi zpětně odmítnout, abychom zachovali nezkreslené hodnocení uživatelů.

Zajímalo by mě, zda to byla chyba? Protože moje recenze byla geniální. Právě jsem vyhrál $ 520 AUD ze 100% vyrovnávacího bonusu, který mi nabídli prostřednictvím e-mailu, a proces ověření a výběru byl tak snadný, a proto jsem se rozhodl zanechat jim pozitivní recenzi.


Automaticky přeloženo:
Ninja8
před 10 měsíci

Dobrý den, Vážený uživateli.

Celý komunitní tým oceňuje vaši zpětnou vazbu.

Dovolte mi říci, že naším cílem je udržet uživatelské hodnocení nezaujaté jednoduše proto, abychom zachovali spravedlivý přístup.

Mnoho kasin se zde snaží vylepšit svá hodnocení porušováním našich zásad a vytvářením falešných účtů, aby například dostali šanci odeslat více než jednu dobrou recenzi na účet. V případě tohoto kasina jsme byli nuceni odmítnout nebo zpětně odmítnout mnoho uživatelských recenzí, abychom se vyhnuli nespravedlivému hodnocení.

Právě jsem četl vaši recenzi a nepochybuji o tom, že jsme museli udělat krok, abychom odmítli zaujaté recenze v plném rozsahu. Omlouvám se; někdy se to prostě stane, když se zabýváme velkým množstvím velmi podezřelých recenzí. Vždy říkáme, že skutečný hráč si odmítnutí s největší pravděpodobností všimne a osloví nás, stejně jako vy.

Existuje tedy možnost napravit případné chyby. 🙏

Na druhou stranu bych řekl, že je to méně škodlivé než zveřejňování zaujatých recenzí. Snažím se být upřímný a oceňuji vaše pochopení. Ale klidně se podělte o svůj názor na toto.

Důležité informace:

Každý hráč nás může kontaktovat na adrese community@casino.guru


Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před měsícem
  1. Skvělé online kasino, které má všechny poskytovatele a platební metody, které si dokážete představit. Podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a máte-li jakékoli další dotazy, můžete snadno kontaktovat manažerský tým zasláním e-mailu, na který většinou dostanete odpověď právě včas. Výběry jsou velmi rychlé a proces ověření je také rychlý.
  2. Proti tomuto kasinu opravdu nemám co vytknout.
  3. Chtěl jsem napsat svou recenzi na straně kasina guru kasina, ale protože jsem z Německa, nemohu psát recenze pouze do německých kasin
Automaticky přeloženo:
lalestb
před měsícem

Dobrý den, je hezké, že někdo chválí kasino.

Pokud však mají rychlé výběry i ověřování, můžete také říci, jak dlouho vám oba procesy trvaly? Jakou platební metodu používáte nejčastěji?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj Jaro, ověření bylo asi 30 Minutů a platby obvykle netrvají déle než 1 hodinu. Jako platební metodu používám pouze mifinity. To je pro mě nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak získat výhru 🙂

Automaticky přeloženo:
lalestb
před měsícem

Děkujeme za vaši odpověď. V ověření žádali jen klasické doklady nebo něco speciálního ? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Jen normální dokumenty, které jsou obvykle vyžadovány. Nic konkrétního, co se nedá dokázat🙂

Automaticky přeloženo:
lalestb
před měsícem

Super děkuji moc za odpovědi. Doufám, že se vám tam bude i nadále dařit a pokud byste ještě něco chtěli zmínit, neváhejte napsat. 😉

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky