Dobrý den, Vážený uživateli.
Celý komunitní tým oceňuje vaši zpětnou vazbu.
Dovolte mi říci, že naším cílem je udržet uživatelské hodnocení nezaujaté jednoduše proto, abychom zachovali spravedlivý přístup.
Mnoho kasin se zde snaží vylepšit svá hodnocení porušováním našich zásad a vytvářením falešných účtů, aby například dostali šanci odeslat více než jednu dobrou recenzi na účet. V případě tohoto kasina jsme byli nuceni odmítnout nebo zpětně odmítnout mnoho uživatelských recenzí, abychom se vyhnuli nespravedlivému hodnocení.
Právě jsem četl vaši recenzi a nepochybuji o tom, že jsme museli udělat krok, abychom odmítli zaujaté recenze v plném rozsahu. Omlouvám se; někdy se to prostě stane, když se zabýváme velkým množstvím velmi podezřelých recenzí. Vždy říkáme, že skutečný hráč si odmítnutí s největší pravděpodobností všimne a osloví nás, stejně jako vy.
Existuje tedy možnost napravit případné chyby. 🙏
Na druhou stranu bych řekl, že je to méně škodlivé než zveřejňování zaujatých recenzí. Snažím se být upřímný a oceňuji vaše pochopení. Ale klidně se podělte o svůj názor na toto.
Důležité informace:
Každý hráč nás může kontaktovat na adrese community@casino.guru
Hi, Dear user.
The whole Community Team appreciates your feedback.
Allow me to say that we aim to keep the user rating unbiased simply to maintain a fair approach.
Many casinos try to enhance their ratings here by breaching our policies and creating fake accounts to get a chance to submit more than one good review per account, for instance. In the case of this casino, we were forced to reject or retroactively reject many user reviews to avoid an unfair rating.
I just read your review, and I have no doubt that the sweep we had to do to reject biased reviews in full captured you. I'm sorry; sometimes it just happens when we deal with a great number of very suspicious reviews. We always say a real player will most likely notice the rejection and will reach out to us, as you did.
Thus, there is a chance to undo possible mistakes. 🙏
On the other hand, I'd say it is less damaging than keeping biased reviews public. I'm trying to be honest here, and I appreciate your understanding. But feel free to share your opinion on this.
Important info:
Every player is welcome to get in touch with us at community@casino.guru
Upraveno autorem před 12 měsíci
Automaticky přeloženo: