DomůFórumKasinaRox Casino - všeobecná diskuze

Rox Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od kiziorro1984
|
5 949 zobrazení 36 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Rox Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Dokonalý názor kasina je falešný 🙂 kasino má pravidla zneužití, která lze použít proti hráči. Mohou vám bezdůvodně držet peníze... čekám na výběr a oni drží můj výběr, protože mají pravidla pro zneužívání a mohou držet peníze po dobu 30 dnů a pro kasino guru jsou tato pravidla dost dobrá, aby zajistila perfektní pověst 🙂 nevěřte v perfektní pověsti dané kasinovými guru hráči dávají tham pod 2,5 hvězdičky a kasino guru 9,4/10 🙂 důvěřujte hráčům se skutečnými zkušenostmi, protože perfektní pověst je falešná 🙂 mějte hezkou neděli a neregistrujte se v kasinu s pravidly zneužití 😉

Automaticky přeloženo:
kiziorro1984
před 2 roky

Ahoj,

je skvělé, že jste stížnost odeslali, jakmile bude tak či onak uzavřena, všichni uvidíme, v čem byl problém a zda kasino dostane zpět body za to, že jednalo proti férovému hazardu.

Můj osobní názor je tento: každé kasino by mělo mít možnost prozkoumat účet, herní historii a další faktory v případě, že ze strany kasina existují nějaké pochybnosti.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jmenuj 1 případ, který skončil před 30 dny 🙂 toto je internet... největší zdroj informací ve světových dějinách 🙂 všechny knihy se sociotechnikou jsou dostupné pro každého 🙂 dělají to bezdůvodně 🙂 jen sbírám důkazy z vlastní zkušenosti, ale na tomto webu jsou stovky případů jako já... počkejte 31 dní, ale obvykle to trvá krátce a co? 🙂 nikdy to nekončí méně než 31 dny xD proč? 🙂 protože když čekáš na své peníze, jsi naštvaný... nechováš se normálně... jsi pod tlakem... a přijdeš o peníze... pokud ne, prodlouží to na 180 dní nebo zruší, vyhráváš 🙂 toto je moje zkušenost a všichni hráči, kteří si tento druh stěžovali na stránce kasino guru 🙂 a moje a další stížnosti dokazují, že kasino dělá s rozmyslem 🙂 v Polsku máme podobnou situaci xd

Automaticky přeloženo:
kiziorro1984
před 2 roky

No, v tuto chvíli jsem si jistá, že se mýlíte 🙂

Nestojím o sociotechnické knihy volně ke čtení, raději používám mozek v kombinaci s fakty a zkušenostmi, abych byl upřímný 🙂.

Za prvé, na toto kasino byly dosud podány tři stížnosti, dvě byly zamítnuty a poslední je vaše. Takže věta, kterou jste použili „Jmenujte 1 případ, který skončil před 30 dny", je pro mě opravdu z ruky.

I kdybychom vzali v úvahu všechny stížnosti (podané proti různým kasinům), nefungovalo by to.

Klidně si projděte stížnosti a uvidíte, že tuny z nich byly uzavřeny/vyřešeny mnohem dříve.

Chápu však vaše obavy. Je smutné, když hráči mezitím ztratí veškerou rovnováhu. Na druhou stranu spousta hráčů to prostě nechá být a hraje jinde, takže o nic nepřijdou – technicky.

Někteří dokonce nehrají vůbec a čekají. 🙂

Rozhodně tu nejsem, abych se s vámi hádal, a jak jsem již řekl, nevím, co ve vašem případě kasino kontrolovalo nebo tušilo, takže je to pro mě jen obecná debata 🙂.

Takže obecně 🙂, chápu, že se vám nelíbí žádné dodatečné KYC nebo co je podobné, s termínem 31 dní.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ještě jedna myšlenka... kasino nikdy neuvádí fakta o „dodatečném ověření", protože toto je právní fikce


Právní fikce je předpoklad a přijetí něčeho jako faktu soudem, i když tomu tak nemusí být, aby se umožnilo, aby pravidlo fungovalo nebo bylo aplikováno způsobem, který se liší od jeho původního účelu, přičemž litera zákona zůstává nezměněna.


Jen u soudu musí cacino svědčit.... proto to dělají... bez skutečného důvodu a dokazovat 😉 žádný důvod prodlužovat ověřování... co kontrolují a proč vždy (rox casino jen reakce na můj příspěvek na tomto fóru ...) vezměte si maximum času... nestarám se o peníze, jen ukazuji lidem, jak kasino funguje pomocí fikce, aby neplatili... i když zaplatí, může se to stát komukoli a možná by další zákazník neměl takové štěstí. .

Automaticky přeloženo:
kiziorro1984
před 2 roky

Dobré ráno,

Promiň, že ti zase oponuji 😀.

Z toho, co jsem viděl ve stížnostech, kasina někdy poskytnou důkaz o tom, že účet za takovou kontrolu stojí – i když se neobrátí na soud.

Výsledek je však něco jiného. Pokud má kasino podezření a podezření má smysl, mělo by mu být umožněno prošetřit. To je něco, co beru jako standard v každém odvětví.

Pokud mohu říci, pokud kasino vyšetřuje bez rozumného nápadu, obvykle trváme na důkazech, že takové zpoždění je skutečně nutné a že další vyšetřování má prostě nějaký smysl.

Těším se na vývoj ve vašem případě, protože nemám ponětí, co se teď děje. Souhlasím s tím, že čas od času některá méně hodnotná kasina mohou použít nějakou zdržovací taktiku - to samozřejmě není vůbec fér.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobré ráno 🙂 uvidíme, co se bude dít 🙂 mám plán, první kasino guru, 2. reklamace na ověření licence na Antillephone a 3. soud 🙂 jsem z Polska, ale nemusím jezdit na Curacao atd. 🙂 tohle je internet, který potřebuji předat někomu plnou moc před soudem to je ono 🙂 Zeptejte se rox casina na podrobnosti, odpověď nikdy nedostanete 😉 podrobnou odpověď dostanou až u soudu 🙂 již uplynulo 20 dní a nic se nemění od rox casina a kasinového guru 🙂 přeji hezký den 🙂

Automaticky přeloženo:
kiziorro1984
před 2 roky

S pozdravem do Polska 🙂

Váš plán zní dobře.

Nyní se Peter postará o vaši stížnost a nedávno požádal kasino, aby vysvětlilo zpoždění, takže myslím, že tomu můžeme říkat pokrok z naší strany. Doufejme, že uvidíme, zda má kasino co odhalit. 🤔


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Celkově se snažíte přesvědčit lidi, že pravidlo je, protože kasino musí kontrolovat účet

fakta říkají: pár set stížností a 0 skončilo před maximálním časem 🙂


Fakta > ty slova 😉 a snažíš se diskutovat proti faktům 🙂 sociotechnika na mě nefunguje 🙂

návodné otázky na mě nefungují 🙂 s fakty nevyhraješ 🙂 fakta říkají, že kasino nikdy nevyplácí peníze před maximální dobou dodatečného ověření 🙂 i když někdo hraje jen 1 den xD

Automaticky přeloženo:
kiziorro1984
před 2 roky

Dobře, vysvětlil jsem to, ale zdá se, že jste docela spokojený s překrucováním "obecných výroků" typu sto a nikdy... Všechno jen vaše názory - na mě taky nefunguje 😉.

No, přizpůsobte se. Bylo to zábavné, příští týden zkontroluji vaši stížnost.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ano vím, je to pro moje dobro 😉 nepřekrucuji "obecná prohlášení" i peklo má pravidla... chci návštěvníkům ukázat, jak to "funguje" 🙂 toto pravidlo jsou pravidla zneužívání a fungují pouze ve prospěch kasina. .. a používá se pouze jedním způsobem... Radka Social Media and Community Specialist... 😉


stejná pravidla jsou na mnoha místech...mno dobrý den 🙂

Automaticky přeloženo:
kiziorro1984
před 2 roky

Hezký den i tobě. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám stejný problém, nějaký druh nekonečného ověřování poté, co jsem provedl vklad 300 eur a vyhrál více než 6000

Automaticky přeloženo:
před rokem

Byl jsem požádán o selfie video s mým pasem, po 2 minutách jsem jim to nahrál a teď mi řekli, že účet je pod dodatečným ověřením, které může trvat věčnost... to je opravdu způsob, jak nevyplatit výhru

Automaticky přeloženo:
před rokem

je nutné podat stížnost ihned k regulačnímu úřadu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Byl jsem požádán o selfie video s mým pasem, po 2 minutách jsem jim to nahrál a teď mi řekli, že účet je pod dodatečným ověřením, které může trvat věčnost... to je opravdu způsob, jak nevyplatit výhru

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dejte jim trochu času a ujistěte se, že o své výhry během čekání nepřijdete. Víte, standardní ověření dokumentů zvládne každý, kdo má základní školení na ověřování dokumentů, ale pokud jde o takové selfie video, to je jiný příběh. Takové ověření zabere více času, to nemůže udělat nikdo. Pokud máte doklady totožnosti z Ukrajiny, potřebují také agenta podpory, který rozumí vašemu jazyku a ví, jak by doklady měly vypadat. To vše přidává čas, který potřebují k ověření. Vyhráli jste poměrně hodně, takže pokud ověření nebude trvat déle než 2 týdny a nakonec dostanete výhru, bude to myslím úspěch.


A prosím, nebuďte na podporu kasina zlí ani neslušní, když se ji pokusíte kontaktovat. To by proces ověřování jen zhoršilo.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, asi před 2 hodinami jsem přes Volt Transfer vložil 20 eur, které stále nebyly připsány, ale již byly odepsány z mého účtu. V živém chatu mi bylo řečeno, že při této metodě může trvat až 3 pracovní dny, než budou peníze připsány. Jak se něco takového může stát i když to byl převod v reálném čase??? To jsem ještě nikdy neslyšel, tuto metodu používám i v jiných kasinech a vždy byla připsána okamžitě. Řekl jsem to zaměstnanci v živém chatu, řekl, že bych měl vložit znovu jinou metodou, což jsem samozřejmě neudělal. Pak jen řekl, že můžu ještě využít svůj bonus, použil jsem vklad s bonusem. Ale ani to jsem neudělal, později bych mohl být obviněn ze zneužití bonusu. Je opravdu těžké věřit kasinu, když čtete tyto recenze, které jsem si přečetl až po provedení vkladu. Podívám se, jestli jsou moje peníze stále připsány, nebo jsou přece jen pryč. Naštěstí jsem vložil jen 20 eur. Pak ztratíte chuť hrát v takovém kasinu při vkladu a nikdo vám neřekne, kam peníze šly. Vložil jsem pouze proto, že je zde v Casino Guru hodnocen jako velmi dobrý.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Věděli jste, že například při používání bankovních převodů nejsou peníze připsány do kasina okamžitě na požádání? Místo toho si kasino půjčí peníze od hráče na několik hodin nebo dokonce dní. Záleží na metodě. Proto bych teď nebyl tak přísný.

I když vidíte částku odepsanou z vašeho účtu okamžitě, neznamená to, že částka dorazila do banky příjemce ve stejný okamžik.

Kromě toho kasina pro tyto transakce obvykle využívají společnost třetí strany, která s největší pravděpodobností sama transakce nezpracovává, to je také pravděpodobně důvod pro nedostatek vysvětlení. Musí požádat poskytovatele plateb, aby zjistil více.

Přetrvával problém?


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, ano, stále nebyl připsán. Odpověď, kterou dostávám, je, že to může trvat až 3 pracovní dny. Nerozumím tomu, protože jsem s touto metodou vkladu nikdy neměl žádné problémy. Bohužel lidé v kasina ztrácejí stále větší důvěru

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky