Myslím, že je to docela dobré shrnutí toho, proč hráči hrají, a přál bych si, aby to tak bylo u všech.
I když nejšťastnější může být ten, kdo nehraje.🙂
I think that's a pretty good summary of why players play and I wish that was the case for everyone.
Although the happiest may be the one who doesn't play.🙂
Jen dejte ruce pryč od Roman Casino, jsou nelegální a nemají platnou licenci!
Just keep your hands off Roman Casino, they are illegal and do not have a valid license!
Lasst bloß die Finger weg von Roman Casino, die sind illegal und haben keine gültige Lizenz!
Dobrý den, četl jsem Vaši stížnost a viděl jsem, že Veronika vysvětlila vše potřebné k případu či licenci.
I když mě netěší, že to takhle dopadlo, evidentně to ani jinak nešlo.
Hi, I have read your complaint and I saw that Veronika explained everything that was necessary for the case or the license.
Even though I'm not happy that it turned out this way, it obviously couldn't have gone any other way.
Je jim na jejich hráčích úplně fuk. Můj KYC je nekontrolovaný už 5 dní a slíbili kontrolu do 24 hodin. Nedodrží své sliby a jsou to velcí lháři. Prosím, utraťte své peníze jinde!
They don't give a shit about their players. My kyc is being unchecked since 5 days and they promised under 24 hrs check. They can't keep their promises and they are big liars. Please spend your money elsewhere!
Ahoj,
Je možné, že tým kasina KYC nefunguje během mezinárodních bankovních svátků a víkendů?
Každé Velikonoce a pak i následující svátky se taková situace občas stane. Neříkám, že je to v pohodě, ale mohl by to být důvod. Nemluvě o tom, že toto kasino je považováno za malé/střední, což také může být pravda 🙁.
Doufám, že o KYC bude brzy postaráno!
Hello,
It is possible that the casino KYC team is not working during international banking holidays plus weekends?
Every easter and then the following holidays, such a situation occasionally occurs. I'm not saying it is cool, but it could be the reason. Not to mention this casino is considered small/medium in size, which may also be the case 🙁.
Well, I hope the KYC will be taken care of soon!
Kontrolují můj KYC, ale pokaždé zamítají doklad o vkladu kryptoměn. Snažím se to dokončit už měsíc, poslal jsem 9 dokladů a každý jeden z nich zamítli.
They check my kyc but the reject proof of crypto deposit everytime. I've been trying to complete it for a month now I've sent 9 proofs and they rejected each and every one of them.
Tato zpráva pokaždé po jejich odmítnutí:
Váš doklad o vkladu byl odmítnut, protože neobsahuje ID transakce. Aby byl doklad o vkladu přijat, musí jasně obsahovat následující údaje:
Vaše celé jméno
Číslo bankovního účtu (nebo IBAN)
Částka transakce
Jméno příjemce
ID transakce
Datum transakce
Prosím o předložení nového dokumentu, který bude obsahovat všechny výše uvedené informace.
Jak sakra mám tohle všechno ukázat na jednom obrázku, když jsem vložil kryptoměny?
This message everytime after they reject:
your proof of deposit has been rejected because it does not include the transaction ID. To be accepted, the proof of deposit must clearly show the following details:
Your full name
Bank account number (or IBAN)
Transaction amount
Recipient's name
Transaction ID
Date of the transaction
Please submit a new document that includes all of the above information.
How the hell am I supposed to show all these in one pciture when I deposited crypto.
Pokud se s tím trápíte tak dlouho, možná by vám mohl pomoci náš tým pro vyřizování stížností.
Co říkáš?
Stačí podat stížnost zde a vysvětlit problém. Pak se určitě vynasnažíme vám pomoci ho vyřešit.
Dejte nám prosím vědět, jak jste se rozhodli.
If you are struggling for this long, perhaps our complaint team could help out.
What do you say?
All you need to do is to file a complaint here and explain the issue. Then we'll do our best to help you get it resolved, for sure.
Please let us know how you decide.
Podařilo se mi ověřit vklad. Včera jsem byl ověřen a mohl jsem si vybrat peníze, ale odmítli mě a znovu požadují doklad o příjmu. Jen doufám, že to ověří bez problémů, protože je jasné, že teď jen ztrácejí čas.
I managed to verify my deposit. I was verified yesterday and withdrew but they rejected me and they ask me again for proof of income. I just hope they will verify this without any issue because they it's clear they are just wasting time now.
Dobře. Není ale neobvyklé, že je nutné provést nějaké dodatečné ověření. Doufejme tedy, že to nebude trvat dlouho, než se dostanete ke svým penězům.
V každém případě jsme tady.
Ok then. It is not unusual that some additional verification needs to be done, though. So, hopefully it won't last long before you will be able to get to your money.
We're here in any case.
Dobré odpoledne.
Otevřel jsem si účet u RomanCasina přes doporučující odkaz od sázkařské skupiny. Dobil jsem si 100 € a uplatnil si bonus, celkem jsem si vydělal přibližně 640 €. Po pokusu o výběr peněz mě kasino požádalo o různá potvrzení a výpisy o vkladu, který jsem poskytl. Po odeslání všech informací byl můj účet pozastaven a poté trvale uzavřen. Chtěl bych si tam nechat vybrat peníze.
Děkuju.
Good afternoon.
I opened an account with RomanCasino via a referral link from a betting group. I topped up €100 and claimed the bonus, making a total of approximately €640. After trying to withdraw the money, the casino asked me for various verifications and statements of the deposit I had provided. After sending everything, my account was suspended and then permanently closed. I would like to have the money I have withdrawn there.
Thank you.
Boa tarde.
Abri conta no RomanCasino por link de indicação de um grupo de apostas. Carreguei 100€ e fiz o bónus, tendo faturado um total de 640€ aproximadamente. Após tentar levantar o dinheiro, o casino pediu-me várias verificações e extratos do depósito que eu forneci. Após enviar tudo a minha conta foi suspensa e posteriormente encerrada permanentemente. Gostaria de ter o dinheiro que lá tenho levantado.
Obrigada.
Ahoj, řekli ti v kasinu něco o tom, proč ti zablokovali účet? Když jsi procházel ověřováním, možná bylo v systému něco, co to mohlo spustit a proč se to stalo, ale nejlepší by bylo to vědět od nich.
Každopádně, kdyby vám vzali peníze a zablokovali účet bez udání důvodu, podal bych u nás stížnost.
Odkaz najdete zde . ⬅️
Půjdeš do toho?
Hi, did the casino say anything to you about why your account was blocked? When you were going through verification, maybe there was something in the system that could have triggered it and why it happened, but it would be best to know from them.
Anyway, if they took your money and blocked your account without giving you a reason, I would file a complaint with us.
You can find the link here. ⬅️
Will you go for it?
Dobré ráno. Nedávno jsem v tomto kasinu vložil 30 eur s bonusem 60 eur s požadavky na 2400 eur. Strávil jsem hraním dva dny a s velkým štěstím se mi podařilo splnit požadavky. Na konci dlouhé doby trvání jsem měl k mému úžasu 300 eur, na mém účtu bylo pouze 60 eur. Už jsem si přečetl pravidla bonusů a nemohl jsem vyhrát více než 10násobek bonusu, což v mém případě bylo 600 eur (60x10=600). Zkrátka, byl jsem podveden o 240 eur, takže buďte s bonusy z tohoto kasina velmi opatrní.
Good morning.I recently deposited 30Eu in this casino with a bonus of 60Eu with requirements of 2400Eu.I spent two days playing and with a lot of luck I managed to meet the requirements.At the end of the long requirements I had 300Eu to my amazement my account only had 60Eu.I had already read the bonus rules and I couldn't win more than 10x the bonus, which in my case was 600Eu (60x10=600). In short, I was cheated out of 240Eu, so be very careful with the bonuses from this casino.
Bom dia.Recentemente depositei 30Eu neste casino com um bonús de 60Eu com requesitos de 2400Eu.Estive dois dias a jogar e com muita sorte consegui comprir os requesitos.No final dos requesitos compridos eu tinha 300Eu para meu espanto a minha conta passou a ter só 60Eu.Já tinha lido as regras do bo´nus e não podia ganhar mais que 10x o bonús o que no meu caso dava 600Eu (60x10=600).Resumindo foi enganado em 240Eu por isso muito cuidado com os bo´nus deste casino.Para mim este casino morreu porque não são s´érios
Dobrý den, byl jste v kasinu a ptal se, v čem je problém? Chápal bych to stejně jako vy, takže bych se neváhal zeptat, v čem byl problém, když vám vzali peníze.
Dejte mi vědět, co vám řeknou, a uvidíme, jestli vám můžeme pomoci.
Hello, did you go to the casino and ask what the problem is? I would have understood it the same way as you, so I wouldn't have hesitated to ask what the issue was when they took your cash.
Let me know what they tell you and we'll see if we can help.
Maximální možná výhra po vsazení bonusu je v tomto případě multiplikátor x1, přesně ze základní částky obdrženého bonusu. To znamená, že pokud například získáte 60 EUR bonusových peněz, maximální možná výhra z tohoto bonusu je 60 EUR. To je to, co uvedli, a v bonusových pravidlech se to nikde neobjevuje. Dává 60 bonusů s požadavkem 2400, takže nakonec můžete získat pouze 60.
The maximum possible winnings after wagering the bonus are, in this case, a multiplier of x1, exactly from the base amount of the bonus received. This means that, for example, if you get EUR 60 in bonus money, the maximum possible winnings from this bonus are EUR 60. That's what they said, and it doesn't appear anywhere in the bonus rules. They give 60 bonuses with requirements of 2400, so that in the end you can only earn 60.
Os ganhos máximos possíveis após a aposta do bónus são, Neste caso, um multiplicador de x1, exactamente a partir do montante base do bónus recebido. O que significa que, por exemplo, se obtiver 60 EUR em dinheiro de bónus, os ganhos máximos possíveis deste bónus são 60 EUR. Isto foi o que disseram que não aparece em lado nenhum das regras de bónus.Dão 60 de bónus com requesitos de 2400 para no fim só poder ganhar 60
Mělo by to být ale jasně uvedeno v podmínkách, a pokud tam nic takového není uvedeno, možná byste měli podat stížnost zde.
Co říkáte? Stojí to za to zkusit?
It should be clearly written in the terms, though, and if there isn't anything like that mentioned, perhaps you should file a complaint here.
What do you say? Is it worth trying?
Znovu jsem se zeptal, kde jsou tato pravidla, abych si je mohl přečíst, a odpověď byla stejná. Upozorňujeme, že podle bonusových podmínek, které si můžete sami prohlédnout, jsou maximální výhry z bonusu omezeny na 1x bonusové částky, nikoli na 10x. To znamená, že pokud jste obdrželi bonus 60 EUR, nejvyšší částka, kterou si můžete z bonusové výhry vybrat, je 60 EUR. Maximální možná výhra po vsazení bonusu je tedy multiplikátor x1, přesně ze základní částky obdrženého bonusu. To znamená, že pokud například získáte 60 EUR bonusových peněz, maximální možná výhra z tohoto bonusu je 60 EUR. Jsem registrován v několika kasinech, myslím, že patří do stejné skupiny, protože všechna mi posílají stejný bonus ve stejný den na můj e-mail. (BDMBet, Godofcoins, Lazybar,
Lazybar, Coolzino a pár dalších a mluvil jsem v chatu se dvěma z nich a tento bonus je 10x vyšší než bonus, a ne 1x. Cením si vaší snahy mi pomoci, ale vzdal jsem to, protože vždycky říkají, že je to v pravidlech bonusu, a ten e-mail s 200% bonusem jsem už smazal. Jedna věc, kterou jsem se naučil před přijetím bonusu, je, že se v chatu vždycky zeptám na maximální výhru s tímto bonusem. Teď se sám sebe ptám, kdo chce takový bonus, když ví, že aby vyhrál v mém případě 60 eur, musí hrát 2400 eur. Směšné....Děkuji.
I asked again where these rules were for me to read, and the answer was the same. Please note that according to the bonus Terms and Conditions, which you can review yourself, the maximum winnings from the bonus are limited to 1x the bonus amount, not 10x. This means that if you received a 60 EUR Bonus, the highest amount you can withdraw from the bonus winnings is 60 EUR. Therefore, the maximum possible winnings after wagering the bonus is a x1 multiplier, exactly from the base amount of the bonus received. This means that, for example, if you get 60 EUR in bonus money, the maximum possible winnings from this bonus is 60 EUR. I'm registered at several casinos I think are from the same group because they all send the same bonus on the same day to my email.(BDMBet,Godofcoins,Lazybar,
Lazybar, Coolzino and a few others and I spoke to the chat of 2 of them and this bonus is 10x the amount of the bonus and not 1x.I appreciate you trying to help me but I've given up because they will always say that it is in the bonus rules and I have already deleted that email of the 200% bonus.One thing I learned before accepting the bonus I will always ask in the chat the maximum winnings with that same bonus. Now I ask myself who wants a bonus like that when they know that to win in my case 60eu they have to play 2400eu.Ridiculous....Thank you
Acho que já não vai dar nada.Voltei a perguntar onde estava essas regras para eu ler e a resposta foi a mesma..Observe que, de acordo com os Termos e Condições do bônus, que você mesmo pode revisar, os ganhos máximos do bônus são limitados a 1x o valor do bônus, não a 10x. isso significa que, se você recebeu um Bônus de 60 EUR, o valor mais alto que você pode retirar dos ganhos do bônus é de 60 EUR. Portanto, o máximo de ganhos possíveis após apostar o bônus é um multiplicador x1, exatamente a partir do valor base do bônus recebido. O que significa que, por exemplo, se obtiver 60 EUR em dinheiro de bónus, os ganhos máximos possíveis deste bónus são 60 EUR.Eu estou registado em vários casinos penso que seja do mesmo grupo porque mandam todos o mesmo bónus no mesmo dia para o meu mail.(BDMBet,Godofcoins,Lazybar,
Lazybar,Coolzino e mais alguns e eu falei com o chat de 2 deles e esse bónus e de 10x o montante do bónus e não 1x.Agradeço tentar me ajudar mas já desisti porque sempre vão dizer que está nas regras do bónus e eu já eliminei esse mail do bónus de 200%.Uma coisa aprendi antes de aceitar o bônus vou sempre perguntar no chat os ganhos máximos com esse mesmo bónus. Agora pergunto eu quem quer um bónus desses quando sabe que para ganhar no meu caso 60eu tem que jogar 2400eu.Ridiculo....Obrigado
Ano, myslím, že to je nejlepší přístup, zeptat se jich předem.
To opravdu nezní moc lákavě, máš pravdu.
Yeah, I believe that is the best approach, to ask them beforehand.
It really doesn't sound very tempting at all, you are right.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.