DomůFórumKasinaRioBet Casino - všeobecná diskuze

RioBet Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

46 484 zobrazení 196 odpovědí |
před 4 roky
|
1...6 7 8...10
Přidat příspěvek
Romi
před 11 měsíci

Prý mají problémy s poskytovatelem plateb, už se to stalo a prý to vyřešili. Uplynuly 3 dny a na mém účtu nejsou žádné peníze. Způsob výběru, který používám, je pix.

Automaticky přeloženo:
Rica1971
před 11 měsíci

Možná byste se měli také zkusit informovat u svého poskytovatele plateb. Už jste?

Snad brzy najdete nějaké odpovědi. Jsme tu, pokud potřebujete pomoc.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Nemám problém s poskytovatelem plateb, problém je s kasinem, které nás podvádí, to je evidentní kravina. Nyní mi zrušili výběr a požádali mě, abych o to požádal znovu, jsou to 4 dny a zatím nic a částka výběru je nízká, takže je to jedno, totální neúcta k hráči. A je tu další věc: pokud přijímají vklady v pix, musíte platit i za pix, jak jsem již obdržel jindy a hraji v jiných kasinech.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ai jsou otisky filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

filefile tiskne

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nemám problém s poskytovatelem plateb, problém je s kasinem, které nás podvádí, to je evidentní kravina. Nyní mi zrušili výběr a požádali mě, abych o to požádal znovu, jsou to 4 dny a zatím nic a částka výběru je nízká, takže je to jedno, totální neúcta k hráči. A je tu další věc: pokud přijímají vklady v pix, musíte platit i za pix, jak jsem již obdržel jindy a hraji v jiných kasinech.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jen doufám, že se jim brzy podaří vše napravit.

Požádali jste již o odstoupení znovu?

Uvědomte si prosím, že pokud máte chuť podat stížnost, samozřejmě s tím neváhejte. Náš tým pro stížnosti se do toho pustí, kdykoli to bude možné, aby vám pomohl.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Zkoušel jsem podat stížnost, ale nejde to. Když se dostanu k poslednímu, web se vrátí na začátek. nevím proč. Ohledně mého odstoupení. Požádal jsem o to znovu a nic. Uplynulo 5 dní a odpovědi na chat jsou stejné. Pošlu vám screenshoty dnešního rozhovoru

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj Los filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Zkoušel jsem podat stížnost, ale nejde to. Když se dostanu k poslednímu, web se vrátí na začátek. nevím proč. Ohledně mého odstoupení. Požádal jsem o to znovu a nic. Uplynulo 5 dní a odpovědi na chat jsou stejné. Pošlu vám screenshoty dnešního rozhovoru

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj,

Máte problémy s formulářem pro podání stížnosti Casino Guru, prosím?

Pár věcí, které by mohly pomoci:

zkuste to v režimu inkognito nebo: vymažte všechny soubory cookie + dočasné soubory v prohlížeči + vypněte všechny nainstalované doplňky prohlížeče.

zkuste úplně jiný prohlížeč

zkuste jiné zařízení


Pokud vám nic z toho nefunguje, pořiďte video , přidejte přesný čas incidentu a svou IP adresu a odešlete jej na


Počkám na vaši aktualizaci.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj Los filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Podle tohoto rozhovoru bych řekl, že na stejné obavy očekáváte jinou odpověď. Zkuste se zaměřit na něco jiného a dejte jim trochu času. Více podrobností vám stejně pracovníci chatu neposkytnou. Místo toho se snažte bojovat se svou frustrací. Máš nějaký oblíbený sport nebo seriál? Rozptýlení vaší mysli vám může pomoci cítit se méně úzkostlivě.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Dělat to anonymně? Zvláštní, mohl bys být konkrétnější a podat mi tuto stížnost.

Automaticky přeloženo:
Rica1971
před 11 měsíci

Nepodávejte stížnost anonymně; to Radka nemyslela.

Odešlete jej z anonymního okna ve vašem prohlížeči. Někdy pomáhá předcházet problémům, které jste popsal, víte. Také vymazání mezipaměti a souborů cookie ve vašem počítači.

Zkuste udělat všechny tipy, které Radka napsala ve svém příspěvku, a pokud nic nefunguje, pošlete nám e-mail s videem problému.

Společně najdeme řešení, žádný strach.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Ahoj, právě mi po 6 dnech vložili výběr. Vyřešeno, prostě už nehrajte a snižte hodnocení tohoto kasina tam, protože jsou velmi spletité.

Automaticky přeloženo:
Rica1971
před 11 měsíci

Jsem rád, že teď máš peníze.

Ve skutečnosti dáváme kasinům 14 dní na provedení plateb, takže 6 dní není důvodem ke snížení hodnocení jakéhokoli kasina, víte.

Index bezpečnosti je ve skutečnosti snížen pouze v případě, že hráč podá stížnost a není vyřešena.

Pokud se však chcete dozvědět více o tom, jak kontrolujeme online kasina, neváhejte si o tom přečíst v našem článku .

A pokud chcete, ozvěte se s jakýmikoli dotazy.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Obdržel někdo platbu od Riobet? Vložil jsem kartou a provedl jsem platbu, ale zobrazuje mi to chybu. Ptám se Riobetu a nedají mi konkrétní odpověď, ale místo toho musím znovu projít stejným procesem, který už mi dal chybu.

Automaticky přeloženo:
Esmesme13
před 10 měsíci

Můžu se zeptat, jakou chybovou zprávu vám to zobrazuje a jestli se to po dalším pokusu vyřešilo, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkuji, upřímně, podle mého názoru se to zdá jako příliš mnoho času, protože jim v tuto chvíli platím, pokud nemám peníze na vklad, nehraju, je mi nepříjemné, že se ztrácí mnoho času, zdá se, že oni udělej to záměrně, aby si to člověk zahrál, dali i možnost vrácení a upřímně nejsem první, kdo si na to stěžuje u Riobetu, koukal jsem na recenze, je to stejná stížnost. No a nakonec jsem to uhrál. Měli by změnit čekací dobu, v tuto chvíli platíme všichni, z toho důvodu si kasino na to musí dát čas, zdá se mi to velmi nespravedlivé...

Stejně tak děkuji Romi za pozornost, velmi si vážím vašeho času.

Zdravím vás

Automaticky přeloženo:
Esmesme13
před 10 měsíci

Věřím, že čekací doba, jak bych to mohl nazvat, závisí na situaci. Někdy je třeba provést kontroly; jindy musí kasino počkat, až hráč odešle dokumenty ve správném formátu, nebo pošle nějaké dokumenty s chybějícími informacemi.🤷‍♀️

Samozřejmě chápu, že každý chce, aby jeho výhry byly co nejdříve; jen někdy musíme být trpělivější. A mluvím samozřejmě obecně.

Nemyslíte?🤔

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Rozumím, ale v mém případě je můj účet ověřen. Je mi líto, ale stejně jako rychle inkasujete, měli byste rychle platit svým klientům. Nevidím v tom smysl, naše platby probíhají na místě. Jen vás žádám, abyste se vžil do kůže klienta. Je to nejférovější věc.

Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
Esmesme13
před 10 měsíci

Váš názor je jistě pochopitelný a chápu, že byste rádi dostali zaplaceno hned. Akorát někdy opravdu může dojít k chybě a možná to není ani chyba kasina. Víš co myslím?

Jak je to s vaším odběrem nyní, mohu-li se zeptat?

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.