před 8 měsíci
OdpovědětCitovat1
Kdy bude možné dobíjení v eurech, prosím, sdělte mi to? Vždycky si dobíjím zůstatek přes kartu, ale nyní tato možnost není k dispozici!!!!!!!!!!!!!!
When will replenishment in euros be available, please tell me? I always replenish my balance through my card, but now this option is not available!!!!!!!!!!!!!!
когда будут доступны пополнение в евро скажите пожалуйста ? я всегда пополнял свой баланс через свою карту а сейчас нету этой возможности !!!!!!!!!!!!!!
Neobdrželo kasino od vás na tuto otázku ještě žádnou odpověď?
Zkoušel jsi je kontaktovat i emailem?
Did the casino not get any answer to you regarding this yet?
Have you tried to contact them by email as well?
V poslední době tato stránka krade svým uživatelům peníze. Mám mnoho známých, kteří byli obviněni z absurdních věcí, jako je hazard ve skupinách. Je to fiasko.
Lately, this site has been stealing its users' money. I have many acquaintances who have been accused of absurd things, like gambling in groups. It's a fiasco.
Ultimamente esta casa se esta dedicando a robar el dinero de sus usuarios, tengo muchos conocidos a los que les han acusado de cosas absurdas como de apostar en grupos. es un fiasco
Bohužel se nejedná o absurdní, ale o potvrzená závažná porušení. Takové případy nepodporujeme a přijímáme příslušná opatření.
Unfortunately, this is not absurd, but confirmed serious violations. We do not encourage such cases and take appropriate measures.
К сожалению, это не абсурд, а подтверждённые серьёзные нарушения. Мы такие случаи не поощряем и принимаем соответствующие ситуациям меры.
Udělali mi to samé a vím, že lžou. Vraťte mi peníze, zloději!
They did the same thing to me, and I know they're lying. Give me my money back, you thieves!
Bez vlastních vynálezů je nesmysl tvrdit, že zavírají účty za skupinové sázky, že chtějí, aby na nějakou událost vsadil jeden člověk v tak velkém světě. Nevím, jak tady mají dobré hodnocení, když jejich cílem je okrást uživatele, kteří je porážejí, ale proč nepředloží důkazy o svých zatracených porušeních? Zloději
Without any inventions of their own, it's nonsense to say they close accounts for group bets, that they want a single person to bet on an event in such a large world. I don't know how they have a good rating here when their goal is to steal from users who beat them, but why don't they present evidence of their damned violations? Thieves
Sin inventos suyos, es una bobada decir que cierran cuentas por apuestas grupales, que quieren que en un mundo tan grande una sola persona apueste en un evento, no se como tiene buena puntuacion aca cuando su fin es robar a los usuarios que les ganan, sino porque no presentan pruebas de sus dichosas violaciones. Ladrones
Stalo se mi to samé. Měl jsem ho pár dní a pak mi zrušili účet a nechali si peníze, a to bylo méně než 100 dolarů. Jsou to lži, jen aby si ty peníze udrželi.
The same thing happened to me. I had it for a few days, and they closed my account and kept my money, and it was less than 100 USD. They're lies, just to keep the money.
sucedio lo mismo conmigo, tenia pocos dias y me cierran la cuenta y se quedaron con mi dinero y era menos de 100 usdt lo que tenia. son mentiras solo para quedarse con el dinero
Vážení hráči, upozorňuji vás na pravidla, která jsou k dispozici všem na našich webových stránkách 😌
Pravidla sportu:
7.2 Hráči mohou sázet pouze jednotlivě. Skupinové sázky nejsou povoleny. Opakované sázky na stejný výsledek, podané stejnými nebo různými hráči, mohou být následně prohlášeny za neplatné dle výhradního uvážení sázkové platformy.
7.3 I poté, co je oficiální výsledek Události již známý, může sázková platforma považovat dané sázky za neplatné, pokud se domnívá, že Hráč/Hráči jednali v tajné dohodě nebo jako syndikát, nebo pokud sázky podal jeden nebo více Hráčů v krátkém časovém období.





Dear players, I draw your attention to the rules that are available to everyone on our website 😌
Rules of the sport:
7.2 Players are only allowed to place bets individually. Group bets are not allowed. Repeated bets on the same outcome, made by the same or different Players, may subsequently be declared void at the sole discretion of the betting platform.
7.3 Even after the official result of an Event is already known, the betting platform may consider the bets in question to be void if it believes that the Player/Players have acted in collusion or as a syndicate, or if the bets were made by one or more Players within a short period of time.





Уважаемые игроки, обращаю ваше внимание на правила, которые доступны всем на нашем сайте 😌
Правила спорта:
7.2 Игрокам разрешено делать ставки только индивидуально. Групповые ставки запрещены. Повторные ставки на один и тот же исход, сделанные одним и тем же или разными Игроками, могут впоследствии быть признаны недействительными по единоличному усмотрению букмекерской платформы.
7.3 Даже после того, как официальный результат События уже известен, букмекерская платформа может признать указанные ставки недействительными, если считает, что Игрок/Игроки действовали в сговоре или как синдикат, или если ставки были сделаны одним или несколькими Игроками в течение короткого периода времени.

Tisíce lidí sázejících na jeden kurz – to by se také považovalo za kolektivní sázku. Je to absurdní. Myslíte si, že jsme nevědomí? Zloději.
Thousands of people betting on a single odds—that would also be considered a collective bet. It's absurd. Do you think we're ignorant? Thief.
Chápeme, že i tato podmíněná tisícovka lidí by teoreticky mohla porušit pravidla platformy kvůli výhře, ale manažeři rizik sázkových kanceláří a zaměstnanci poskytovatelů nejsou hloupí a neruší sázky bezdůvodně.
Všechny podobné stížnosti na jiné zdroje byly zamítnuty (na některých zdrojích byli tvůrci těchto stížností také zablokováni pro více účtů), což znamená, že jsme pro všechny tyto případy poskytli dostatečné důkazy a zdůvodnění. Žádám vás, abyste zůstali v rámci konstruktivního dialogu.
We understand that even this conditional thousand people could theoretically violate the platform rules for the sake of winning, but bookmaker risk managers and provider employees are not stupid and do not cancel bets without good reason.
All similar complaints on other resources were rejected (on some resources the creators of these complaints were also blocked for multi-accounts), which means that we provided sufficient evidence and justification for all these cases. I ask you to remain within the framework of a constructive dialogue.
Мы понимаем, что даже эта условная тысяча людей теоретически может пойти на нарушение правил платформы ради выигрыша, однако риск-менеджеры букмекера и сотрудники провайдеров не являются глупыми и не аннулируют ставки без веских оснований.
Все аналогичные жалобы на других ресурсах были отклонены (на некоторых ресурсах создателей этих жалоб также блокировали за мульти-аккаунты), а это значит, что с нашей стороны было предоставлено достаточно доказательств и обоснований по всем этим случаям. Прошу вас оставаться в рамках конструктивного диалога.
Obhajuješ něco nesmyslného a já znám pravidla. Dělám to už roky a máš obrovskou míru chyby. Promluv si s dospělým a neříkej mi, že jsem ignorant. Hrál jsem u Riobetu v domnění, že je to renomovaná sázková kancelář, a oni mi říkají, že mě obviňují z kolektivního sázení. Je to jako by tě obviňovali, že jsi zloděj, a nejsi, že? To je příklad. Co cítíš ty, to cítím i já. Obviňují mě z něčeho falešného, proto jsou lháři.
You're defending something nonsensical, and I know the rules. I've been doing this for years, and you have a huge margin of error. Talk to an adult and don't call me ignorant. I played at Riobet thinking it was a reputable bookmaker, and they're telling me they're accusing me of collective betting. It's like accusing you of being a thief, and you're not, right? It's an example. What you feel is what I feel. They're accusing me of something false, that's why they're liars.
Bereme naši pověst vážně a snažíme se řešit všechny problémy spravedlivě. Pravidla našich stránek jsou jasně a otevřeně stanovena a máme právo je vymáhat, včetně uplatňování sankcí na ty, kteří je porušují.
V reakci na vaše stížnosti jsme poskytli podrobné důkazy o porušení pravidel, včetně údajů od poskytovatelů. Ve všech aspektech porušení pravidel ve sportu, které jsou zde diskutované, se před rozhodnutím o omezení nebo zablokování účtů konzultujeme s právníky specializujícími se na sportovní právo, abychom zajistili splnění všech zákonných požadavků.
Jsme si vědomi toho, že některé zdroje používají více účtů, aby vytvořily zdání širší podpory stížností a vyvíjely tlak na naši společnost. To potvrdila i správa těchto zdrojů. Pouhé prohlášení o naší nepoctivosti nestačí k přehodnocení rozhodnutí učiněných na základě faktů.
We take our reputation seriously and strive to resolve all issues fairly. Our site rules are clearly and openly stated, and we have the right to enforce them, including applying sanctions to violators.
In response to your complaints, we have provided detailed evidence of rule violations, including data from providers. For all aspects of sports violations discussed here, before making decisions to limit or block accounts, we consult with lawyers specializing in sports law to ensure that all legal requirements are met.
We are aware that some resources have been found to use multiple accounts to create the appearance of broader support for complaints and to put pressure on our company. This has been confirmed by the administration of these resources. A simple statement about our dishonesty is not enough to reconsider the decisions taken based on facts.
Мы серьёзно относимся к своей репутации и стремимся к справедливому разрешению всех возникающих вопросов. Правила нашего сайта сформулированы чётко и открыто, и мы имеем право обеспечивать их соблюдение, включая применение санкций к нарушителям.
В ответ на ваши жалобы мы предоставили подробные доказательства нарушений правил, включая данные от провайдеров. По всем аспектам обсуждаемых здесь спортивных нарушений перед принятием решений об ограничении или блокировке аккаунтов, мы консультируемся с юристами, специализирующимися на спортивном праве, чтобы убедиться в соблюдении всех юридических норм.
Нам известно, что на некоторых ресурсах были обнаружены случаи использования мульти-аккаунтов для создания видимости более широкой поддержки жалоб и оказания давления на нашу компанию. Это было подтверждено администрацией этих ресурсов. Простое заявление о нашей нечестности недостаточно для пересмотра принятых решений, основанных на фактах.
Pokud chcete hned po vkladu přijít o peníze, pak je Riobet to pravé místo pro vás. Provedl jsem několik vkladů, ale na jejich vrácení čekám už týdny. Podpora slibuje vrácení peněz, ale říká, že musíte počkat. Kdy to skončí, není známo, protože proces kontroly nemá žádný časový rámec.
Ohledně druhé zálohy, která také nebyla vrácena, mi bylo řečeno, abych předložil potvrzení a výpis. Opakovaně jsem jim poslal všechny potřebné dokumenty, ale oni se na to stále ptají. Takové chování ze strany administrativy se zdá být posměšné!
Podle mého názoru je to naprostá absurdita a podvod. Vím, že takové metody se často používají na podvodných stránkách a administrativa Riobetu se zdá být výjimkou.
If you want to lose money right after depositing, then Riobet is the place for you. I have made several deposits, but have been waiting for weeks for their return. Support promises to return the money, but says that you need to wait. When this will end is unknown, because the review process has no time frame.
Regarding the second deposit, which was also not returned, I was told to provide a receipt and a statement. I have repeatedly sent them all the necessary documents, but they continue to ask about this. Such behavior on the part of the administration seems mocking!
In my opinion, this is pure absurdity and a scam. I know that such methods are often used on fraudulent sites, and Riobet administration seems to be no exception.
Если вы хотите потерять деньги сразу после депозита, то вам точно на Riobet. Я сделал несколько депозитов, но уже несколько недель жду их возврата. Поддержка обещает вернуть деньги, но говорит, что нужно подождать. Когда это закончится, неизвестно, потому что процесс рассмотрения не имеет никаких временных рамок.
По поводу второго депозита, который тоже не вернули, мне сказали предоставить чек и выписку. Я неоднократно отправлял им все необходимые документы, но они продолжают спрашивать об этом. Такое поведение со стороны администрации кажется издевательским!
На мой взгляд, это настоящий абсурд и уловки мошенников. Я знаю, что такие методы часто используют на мошеннических сайтах, и администрация Riobet, похоже, не исключение.
Hej, dovolte mi začít kladením otázek.
Chápu to správně, že jste provedli vklad v kasinu a peníze se na váš herní účet nedostaly? Ani jeden vklad? Jak dlouho tato situace trvá?
Je jediné, co vám kasino řeklo, že to vyšetřují a že musíte počkat?
Pokud je to váš případ, odešly peníze z vašeho účtu normálně a na straně poskytovatele platebních služeb nebyl žádný problém?
Dejte mi prosím vědět.
Hey, let me start by asking questions.
Am I correct in understanding that you made a deposit at the casino and the money did not reach your gaming account? Not a single deposit? How long has this situation been going on?
Is the only thing the casino has told you that they are investigating and that you have to wait?
If this is the case, did the money leave your account normally and there was no problem on the payment provider's side?
Please let me know.
Provedl jsem dva vklady, ale narazil jsem na problémy.
První vklad: číslo — #28522816550, částka — 6236 ₽. Na připsání peněz čekám už dva týdny. Zákaznická podpora říká, že doba posouzení žádosti je neznámá. To je absurdní: klient by měl vklad obdržet okamžitě, nebo alespoň do několika dnů. Vysvětlují mi, že proces se může vlekt donekonečna, protože nemají žádnou dobu odezvy.
Druhý vklad: číslo — #28583142597 nebo #28583141407. Bylo mi řečeno, že údaje se neshodují. Zaplatil jsem podle údajů, které byly na webových stránkách při provedení vkladu. Převedl jsem 5132 ₽ na uvedené účty!!!! Dokumenty jsem mnohokrát ukázal, ale platby na účet nikdy nedorazily.
Neudělal jsem žádnou chybu. Číslo karty jsem správně zkopíroval a převedl odpovídající částku. Stále mi ale hlásí, že číslo karty je nesprávné. Možná se jedná o chybu na straně platební brány. Mám všechny dokumenty potvrzující čas a výši platby. Odpovídají údajům o transakci.
I made two deposits but ran into problems.
First deposit: number — #28522816550, amount — 6236 ₽. I have been waiting for the crediting for two weeks. The support service says that the application review time is unknown. This is absurd: the client should receive the deposit immediately or, at least, within a few days. They explain to me that the process can drag on forever, since they have no response time.
Second deposit: number — #28583142597 or #28583141407. I was told that the details do not match. I paid according to the details that were on the website when I made the deposit. Transferred 5132 ₽ to the specified accounts !!!! I showed documents many times, but the payments never arrived to the account.
I made no mistakes. I copied the card number correctly and transferred the corresponding amount. However, they keep telling me that the card number is incorrect. Perhaps this is an error on the part of the payment gateway. I have all the documents confirming the time and amount of the payment. They correspond to the transaction details.
Я сделал два депозита, но столкнулся с проблемами.
Первый депозит: номер — #28522816550, сумма — 6236 ₽. Я жду зачисления в течение двух недель. Служба поддержки говорит, что время рассмотрения заявки неизвестно. Это абсурд: клиент должен получать депозит сразу или, как минимум, в течение нескольких дней. Мне объясняют, что процесс может затянуться навсегда, так как от не имеет сроков ответа.
Второй депозит: номер — #28583142597 или #28583141407. Мне сообщили, что реквизиты не соответствуют. Я оплатил по реквизитам, которые были на сайте, когда оформлял депозит. Перевёл 5132 ₽ на указанные счета !!!! Я многократно показывал документы, но платежи так и не поступили на счёт.
Я не допустил ошибок. Правильно скопировал номер карты и перевёл соответствующую сумму. Однако мне продолжают говорить, что номер карты неверный. Возможно, это ошибка со стороны платёжного шлюза. У меня есть все документы, подтверждающие время и сумму платежа. Они соответствуют детализации транзакции.
Je škoda, že kasino neví, kdy se to vyřeší. Očekával bych, že budou mít nějakou představu o tom, co dělat a co byste měli dělat teď. Řekli vám, abyste jen počkali a byli trpěliví?
Situace týkající se vkladů, které nebyly připsány, jsou pro nás také obtížné a obvykle se řeší mezi kasinem, hráčem a poskytovatelem platebních služeb. Nemáme mnoho pravomocí v této oblasti cokoli řešit ani měnit.
Pravděpodobně bych se pokusil pokračovat v komunikaci s kasinem a vy asi jen počkáte, co se stane.
Myslím, že ti už nemůžu pomoct. 🙁
It's a shame that the casino doesn't know when this will be resolved. I would expect them to have some idea of what to do and what you should do now. Did they tell you to just wait and be patient?
Situations involving deposits that have not been credited are difficult for us as well, and are usually resolved between the casino, the player, and the payment provider. We don't have much power to resolve or change anything there.
I would probably try to continue communicating with the casino, and you can probably just wait what happens.
I don't think I can help you any further.🙁
S tímto problémem se často setkávám v různých online kasinech. Maximální čekací doba je obvykle 14 dní, jak je uvedeno v pravidlech renomovaných a náročných kasin. Obvykle se takové problémy vyřeší do jednoho nebo dvou dnů.
Můj problém s vkladem se vyskytl v kasinu Riobet. Nebyl vyřešen více než dva týdny a obávám se, že zůstane nevyřešen. Protože správa webu říká, ať čekám, čekám, čekám, čekám.
Podle absurdních pravidel Riobetu nemá kasino žádný časový limit na prověřování takových problémů, budu čekat věčně!
Nejsem s těmito pravidly spokojený. Jsou jasně napsána ve prospěch kasina a připadají mi šílené. Už mě unavuje čekání a včera jsem si zablokoval účet, abych toto čekání ukončil.
I often encounter this problem in different online casinos. Usually the maximum waiting period is 14 days, as stated in the rules of reputable and demanding casinos. Usually such issues are resolved within one or two days.
My deposit problem occurred at Riobet casino. It has not been solved for more than two weeks, and I am afraid that it will remain unresolved. Because the site administration says to wait, wait, wait wait.
According to Riobet's absurd rules, the casino has no time limit for reviewing such issues, I will wait forever!
I am not happy with these rules. They are clearly written in favor of the casino and seem crazy to me. I am tired of waiting and yesterday I blocked my account to end this wait.
Я часто сталкиваюсь с этой проблемой в разных онлайн-казино. Обычно максимальный срок ожидания составляет 14 дней, как и указано в правилах уважаемых и требовательных казино. Обычно такие вопросы решаются в течение одного-двух дней.
Моя проблема с депозитом возникла в казино Riobet. Она не решается уже больше двух недель, и я боюсь, что так и останется нерешённой. Так как администрация сайта говорит ждать, ждать, ждать ждать.
Согласно абсурдным правилам Riobet, у казино нет сроков рассмотрения подобных проблем, Я вечно буду ждать!
Меня не устраивают такие правила. Они явно прописаны в пользу казино и кажутся мне безумием. Я устал ждать и вчера заблокировал свой аккаунт, чтобы покончить с этим ожиданием.
Dobrý den, milý hráči.
Děkujeme, že jste se s námi podělili o své obavy a podrobně popsali situaci na fóru. Upřímně nás mrzí, že jste zažili takové zpoždění a negativní emoce, a chápeme vaše zklamání.
V první řadě bychom rádi kategoricky odmítli veškerá obvinění z „podvodu", „absurdních triků" nebo „úmyslného zpoždění". Riobet je licencované online kasino. Veškeré naše operace, včetně zpracování plateb, jsou přísně regulovány a splňují mezinárodní bezpečnostní standardy a standardy proti praní špinavých peněz (AML). Naším cílem je zajistit hladké a bezpečné připsání finančních prostředků našim hráčům, nikoli je zdržovat. Máme zájem na tom, aby vaše peníze byly na účet připsány co nejrychleji.
Podívejme se na vaše konkrétní případy na základě informací, které máme:
1. První vklad: #28522816550.
Proces připsání finančních prostředků může trvat déle. To bohužel není neobvyklé, když transakce prochází přes několik zprostředkovatelů (např. platební brány) nebo když dochází k technickým zpožděním na straně jednoho z nich. Když naše podpora hlásí, že „doba kontroly není známa" nebo „proces nemá časový rámec", neznamená to, že odmítáme problém řešit nebo že proces je nekonečný. Znamená to, že časový rámec závisí na rychlosti odezvy a zpracování informací externími finančními institucemi, což bohužel nemůžeme přímo ovlivnit. S platebními partnery v těchto otázkách neustále komunikujeme, abychom proces na naší straně urychlili.
2. Vklad č. 28583142597 – podle našeho týmu podpory byla tato transakce zaznamenána na základě vaší zprávy, že finanční prostředky byly omylem převedeny do jiného kasina, načež byla žádost uzavřena. Vaše aktuální prohlášení vidíme na fóru, kde tvrdíte, že jste se nedopustili žádných chyb. Pokud se vaše aktuální prohlášení liší od informací, které máme k dispozici, a vy se domníváte, že platba byla provedena správně na údaje Riobet, potřebujeme od vás obdržet nové a úplné důkazy, které potvrdí vaši nejnovější verzi událostí a umožní nám zahájit vyšetřování s platebním systémem v souladu s vašimi prohlášeními.
Opakované žádosti o dokumenty (účtenky, výpisy) v takových situacích nejsou výsměchem, ale nutností pro nás i naše platební partnery. Každá žádost má za cíl získat jednoznačný soubor údajů, který nám umožní identifikovat platbu, její zdroj a potvrdit, že splňuje bezpečnostní pravidla. To je obzvláště důležité, pokud jsou údaje protichůdné nebo neúplné.
Dovolte mi také objasnit obecnou situaci s platbami:
1) Podle našich Podmínek používání (s nimiž souhlasíte při registraci) nenese Společnost odpovědnost za zpoždění, ke kterým dochází na straně platebních bran a bank. Nejedná se o „absurdní pravidla ve prospěch kasina", ale o obecně přijímanou praxi pro online služby, a to v důsledku vnějších faktorů a skutečnosti, že nekontrolujeme bankovní infrastrukturu.
2) Od loňského roku RuNet zpřísnil kontroly všech finančních transakcí souvisejících s online kasiny. Jedná se o externí faktor, který nemůžeme ovlivnit. Proto mohou být doby zpracování delší, než na jaké jste zvyklí v jiných regionech nebo v jinou dobu.
3) Naše podpůrná služba může platebním systémům pouze denně připomínat, vyžadovat informace a pokud možno přednostně posoudit žádosti, aby se proces urychlil.
Ohledně blokace vašeho účtu – nahlásili jste, že jste si „zablokovali účet". Zkontrolovali jsme informace a váš účet je momentálně aktivní. Možná jste si to spletli se stavem žádosti nebo jinou akcí. Bez ohledu na to jsme připraveni i nadále pracovat na řešení problémů s vašimi vklady.
Hello, dear player.
Thank you for sharing your concerns and detailing the situation on the forum. We sincerely regret that you have experienced such delays and negative emotions, and we understand your disappointment.
First of all, we would like to categorically refute any accusations of "fraud", "absurd tricks" or "deliberate delays". Riobet is a licensed online casino. All our operations, including payment processing, are strictly regulated and comply with international security and anti-money laundering (AML) standards. Our goal is to ensure smooth and safe crediting of funds to our players, not to delay them. We are interested in your money being credited to the account as quickly as possible.
Let's look at your specific cases based on the information we have:
1. First deposit: #28522816550.
The process of crediting funds may take longer. This is unfortunately not uncommon when a transaction goes through several intermediaries (e.g. payment gateways) or when there are technical delays on the side of one of them. When our support service reports that "review time is unknown" or "the process has no time frame", this does not mean that we refuse to solve the problem or that the process is endless. It means that the time frame depends on the response speed and processing of information by external financial institutions, which, unfortunately, we cannot directly influence. We constantly interact with payment partners on such issues in order to speed up the process on our side.
2. Deposit #28583142597 – according to our support team, this transaction was recorded by your message that the funds were mistakenly transferred to another casino, after which the request was closed. We see your current statement on the forum, where you claim that you made no mistakes. If your current statements differ from the information we have, and you believe that the payment was made correctly to Riobet details, we need to receive new and complete evidence from you that will confirm your latest version of events and allow us to initiate an investigation with the payment system in accordance with your statements.
Repeated requests for documents (receipts, statements) in such situations are not a mockery, but a necessity for us and our payment partners. Each request is aimed at obtaining an unambiguous set of data that will allow us to identify the payment, its source and confirm that it complies with security rules. This is especially important when the data is contradictory or incomplete.
Also, let me clarify the general situation with payments:
1) According to our Terms of Use (which you agree to when registering), the Company is not responsible for delays that occur on the side of payment gateways and banks. These are not "absurd rules in favor of the casino", but generally accepted practice for online services, due to external factors and the fact that we do not control the banking infrastructure.
2) Since last year, RuNet has tightened checks on all financial transactions related to online casinos. This is an external factor that we cannot influence. That is why processing times may be longer than you are used to in other regions or at other times.
3) Our support service can only remind payment systems on a daily basis, request information and, if possible, transfer applications to priority consideration in order to speed up the process.
Regarding your account being blocked - you reported that you "blocked your account". We have checked the information and your account is currently active. Perhaps you have confused it with the status of the application or some other action. Regardless of this, we are ready to continue working on resolving issues with your deposits.
Здравствуйте, уважаемый игрок.
Благодарим вас за то, что вы поделились своими опасениями и подробно описали ситуацию на форуме. Мы искренне сожалеем, что вы столкнулись с такими задержками и негативными эмоциями, и понимаем ваше разочарование.
Прежде всего, хотим категорически опровергнуть любые обвинения в "мошенничестве", "абсурдных уловках" или "намеренном затягивании процессов". Riobet является лицензированным онлайн-казино. Все наши операции, включая обработку платежей, строго регулируются и соответствуют международным стандартам безопасности и борьбы с отмыванием денег (AML). Наша цель – обеспечить бесперебойное и безопасное зачисление средств для наших игроков, а не задерживать их. Мы заинтересованы в том, чтобы ваши деньги как можно скорее поступили на счёт.
Давайте разберем ваши конкретные случаи, основываясь на имеющейся у нас информации:
1. Первый депозит: #28522816550.
Процесс зачисления средств может занимать больше времени. Это, к сожалению, не редкость, когда транзакция проходит через несколько посредников (например, платёжные шлюзы) или когда возникают технические задержки на стороне одного из них. Когда наша служба поддержки сообщает, что "время рассмотрения неизвестно" или "процесс не имеет никаких временных рамок", это не означает, что мы отказываемся от решения проблемы или что процесс бесконечен. Это означает, что сроки зависят от скорости ответа и обработки информации внешними финансовыми учреждениями, на которые мы, к сожалению, не можем напрямую влиять. Мы постоянно взаимодействуем с платёжными партнерами по таким вопросам, чтобы ускорить процесс с нашей стороны.
2. Депозит #28583142597 – по информации из нашей службы поддержки, по этой транзакции было зафиксировано ваше сообщение о том, что средства были ошибочно переведены в другое казино, после чего запрос был закрыт. Мы видим ваше текущее заявление на форуме, где вы утверждаете, что ошибок не совершали. Если ваши текущие утверждения отличаются от имеющейся у нас информации, и вы считаете, что платёж был произведен корректно на реквизиты Riobet – нам необходимо получить от вас новые и полные доказательства, которые подтвердят вашу последнюю версию событий и позволят нам инициировать расследование с платёжной системой в соответствии с вашими заявлениями.
Повторные запросы документов (чеков, выписок) в таких ситуациях не являются издевательством, а являются необходимостью для нас и наших платёжных партнёров. Каждый запрос направлен на то, чтобы получить однозначный набор данных, который позволит идентифицировать платёж, его источник и подтвердить, что он соответствует правилам безопасности. Это особенно важно, когда данные противоречивы или неполны.
Также позвольте прояснить общую ситуацию с платежами:
1) Согласно нашим Правилам использования сайта (с которыми вы соглашаетесь при регистрации), Компания не несёт ответственности за задержки, возникающие на стороне платёжных шлюзов и банков. Это не "абсурдные правила в пользу казино", а общепринятая практика для онлайн-сервисов, обусловленная внешними факторами и тем, что мы не контролируем банковскую инфраструктуру.
2) С прошлого года в Рунете ужесточились проверки всех финансовых операций, связанных с онлайн-казино. Это внешний фактор , на который мы не можем повлиять. Именно поэтому сроки обработки могут быть дольше, чем вы привыкли в других регионах или в другое время.
3) Наша служба поддержки может лишь ежедневно напоминать платёжным системам, запрашивать информацию и, по возможности, переводить заявки на приоритетное рассмотрение, чтобы ускорить процесс.
Что касается блокировки вашего аккаунта – вы сообщили, что "заблокировали свой аккаунт". Мы проверили информацию, и на данный момент ваш аккаунт активен. Возможно, вы перепутали со статусом заявки или каким-то другим действием. Независимо от этого, мы готовы продолжать работу по решению вопросов с вашими депозитами.
S tímto problémem se často setkávám v různých online kasinech. Maximální čekací doba je obvykle 14 dní, jak je uvedeno v pravidlech renomovaných a náročných kasin. Obvykle se takové problémy vyřeší do jednoho nebo dvou dnů.
Můj problém s vkladem se vyskytl v kasinu Riobet. Nebyl vyřešen více než dva týdny a obávám se, že zůstane nevyřešen. Protože správa webu říká, ať čekám, čekám, čekám, čekám.
Podle absurdních pravidel Riobetu nemá kasino žádný časový limit na prověřování takových problémů, budu čekat věčně!
Nejsem s těmito pravidly spokojený. Jsou jasně napsána ve prospěch kasina a připadají mi šílené. Už mě unavuje čekání a včera jsem si zablokoval účet, abych toto čekání ukončil.
I often encounter this problem in different online casinos. Usually the maximum waiting period is 14 days, as stated in the rules of reputable and demanding casinos. Usually such issues are resolved within one or two days.
My deposit problem occurred at Riobet casino. It has not been solved for more than two weeks, and I am afraid that it will remain unresolved. Because the site administration says to wait, wait, wait wait.
According to Riobet's absurd rules, the casino has no time limit for reviewing such issues, I will wait forever!
I am not happy with these rules. They are clearly written in favor of the casino and seem crazy to me. I am tired of waiting and yesterday I blocked my account to end this wait.
Я часто сталкиваюсь с этой проблемой в разных онлайн-казино. Обычно максимальный срок ожидания составляет 14 дней, как и указано в правилах уважаемых и требовательных казино. Обычно такие вопросы решаются в течение одного-двух дней.
Моя проблема с депозитом возникла в казино Riobet. Она не решается уже больше двух недель, и я боюсь, что так и останется нерешённой. Так как администрация сайта говорит ждать, ждать, ждать ждать.
Согласно абсурдным правилам Riobet, у казино нет сроков рассмотрения подобных проблем, Я вечно буду ждать!
Меня не устраивают такие правила. Они явно прописаны в пользу казино и кажутся мне безумием. Я устал ждать и вчера заблокировал свой аккаунт, чтобы покончить с этим ожиданием.
Vidím, že kasino vám dalo podrobnou odpověď a myslím, že je relevantní ke všemu, co se děje.
Doufám, že jste to nevzdali a pokusíte se problém vyřešit.
To by asi bylo nejlepší a pokud budou obě strany proaktivní, věřím, že to bude mít šťastný konec. 🙂
Well, I see that the casino has given you a detailed response, and I think it is relevant to everything that is happening.
I hope you haven't given up and will try to resolve the issue.
That would probably be best, and if both sides are proactive, I believe it will have a happy ending.🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.