DomůFórumKasinaRioBet Casino - všeobecná diskuze

RioBet Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

46 432 zobrazení 196 odpovědí |
před 4 roky
|
1...9 10
Přidat příspěvek
hailemariamabel797
před 8 měsíci

Neváhejte nám pak říct více.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Kdy bude možné dobíjení v eurech, prosím, sdělte mi to? Vždycky si dobíjím zůstatek přes kartu, ale nyní tato možnost není k dispozici!!!!!!!!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
gpoli
před 7 měsíci

Neobdrželo kasino od vás na tuto otázku ještě žádnou odpověď?

Zkoušel jsi je kontaktovat i emailem?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

V poslední době tato stránka krade svým uživatelům peníze. Mám mnoho známých, kteří byli obviněni z absurdních věcí, jako je hazard ve skupinách. Je to fiasko.

Automaticky přeloženo:
aledato7
před 7 měsíci

Bohužel se nejedná o absurdní, ale o potvrzená závažná porušení. Takové případy nepodporujeme a přijímáme příslušná opatření.

Automaticky přeloženo:
RioBet Casino
před 7 měsíci

Udělali mi to samé a vím, že lžou. Vraťte mi peníze, zloději!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Bez vlastních vynálezů je nesmysl tvrdit, že zavírají účty za skupinové sázky, že chtějí, aby na nějakou událost vsadil jeden člověk v tak velkém světě. Nevím, jak tady mají dobré hodnocení, když jejich cílem je okrást uživatele, kteří je porážejí, ale proč nepředloží důkazy o svých zatracených porušeních? Zloději

Automaticky přeloženo:
RioBet Casino
před 7 měsíci

Stalo se mi to samé. Měl jsem ho pár dní a pak mi zrušili účet a nechali si peníze, a to bylo méně než 100 dolarů. Jsou to lži, jen aby si ty peníze udrželi.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vážení hráči, upozorňuji vás na pravidla, která jsou k dispozici všem na našich webových stránkách 😌

Pravidla sportu:

7.2 Hráči mohou sázet pouze jednotlivě. Skupinové sázky nejsou povoleny. Opakované sázky na stejný výsledek, podané stejnými nebo různými hráči, mohou být následně prohlášeny za neplatné dle výhradního uvážení sázkové platformy.


7.3 I poté, co je oficiální výsledek Události již známý, může sázková platforma považovat dané sázky za neplatné, pokud se domnívá, že Hráč/Hráči jednali v tajné dohodě nebo jako syndikát, nebo pokud sázky podal jeden nebo více Hráčů v krátkém časovém období.

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
RioBet Casino
před 7 měsíci

Tisíce lidí sázejících na jeden kurz – to by se také považovalo za kolektivní sázku. Je to absurdní. Myslíte si, že jsme nevědomí? Zloději.

Automaticky přeloženo:
Patricio77
před 7 měsíci

Chápeme, že i tato podmíněná tisícovka lidí by teoreticky mohla porušit pravidla platformy kvůli výhře, ale manažeři rizik sázkových kanceláří a zaměstnanci poskytovatelů nejsou hloupí a neruší sázky bezdůvodně.

Všechny podobné stížnosti na jiné zdroje byly zamítnuty (na některých zdrojích byli tvůrci těchto stížností také zablokováni pro více účtů), což znamená, že jsme pro všechny tyto případy poskytli dostatečné důkazy a zdůvodnění. Žádám vás, abyste zůstali v rámci konstruktivního dialogu.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
RioBet Casino
před 7 měsíci

Obhajuješ něco nesmyslného a já znám pravidla. Dělám to už roky a máš obrovskou míru chyby. Promluv si s dospělým a neříkej mi, že jsem ignorant. Hrál jsem u Riobetu v domnění, že je to renomovaná sázková kancelář, a oni mi říkají, že mě obviňují z kolektivního sázení. Je to jako by tě obviňovali, že jsi zloděj, a nejsi, že? To je příklad. Co cítíš ty, to cítím i já. Obviňují mě z něčeho falešného, ​​proto jsou lháři.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Bereme naši pověst vážně a snažíme se řešit všechny problémy spravedlivě. Pravidla našich stránek jsou jasně a otevřeně stanovena a máme právo je vymáhat, včetně uplatňování sankcí na ty, kteří je porušují.

V reakci na vaše stížnosti jsme poskytli podrobné důkazy o porušení pravidel, včetně údajů od poskytovatelů. Ve všech aspektech porušení pravidel ve sportu, které jsou zde diskutované, se před rozhodnutím o omezení nebo zablokování účtů konzultujeme s právníky specializujícími se na sportovní právo, abychom zajistili splnění všech zákonných požadavků.

Jsme si vědomi toho, že některé zdroje používají více účtů, aby vytvořily zdání širší podpory stížností a vyvíjely tlak na naši společnost. To potvrdila i správa těchto zdrojů. Pouhé prohlášení o naší nepoctivosti nestačí k přehodnocení rozhodnutí učiněných na základě faktů.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pokud chcete hned po vkladu přijít o peníze, pak je Riobet to pravé místo pro vás. Provedl jsem několik vkladů, ale na jejich vrácení čekám už týdny. Podpora slibuje vrácení peněz, ale říká, že musíte počkat. Kdy to skončí, není známo, protože proces kontroly nemá žádný časový rámec.


Ohledně druhé zálohy, která také nebyla vrácena, mi bylo řečeno, abych předložil potvrzení a výpis. Opakovaně jsem jim poslal všechny potřebné dokumenty, ale oni se na to stále ptají. Takové chování ze strany administrativy se zdá být posměšné!


Podle mého názoru je to naprostá absurdita a podvod. Vím, že takové metody se často používají na podvodných stránkách a administrativa Riobetu se zdá být výjimkou.

Automaticky přeloženo:
Dimamen007
před 4 měsíci

Hej, dovolte mi začít kladením otázek.

Chápu to správně, že jste provedli vklad v kasinu a peníze se na váš herní účet nedostaly? Ani jeden vklad? Jak dlouho tato situace trvá?

Je jediné, co vám kasino řeklo, že to vyšetřují a že musíte počkat?

Pokud je to váš případ, odešly peníze z vašeho účtu normálně a na straně poskytovatele platebních služeb nebyl žádný problém?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Provedl jsem dva vklady, ale narazil jsem na problémy.

První vklad: číslo — #28522816550, částka — 6236 ₽. Na připsání peněz čekám už dva týdny. Zákaznická podpora říká, že doba posouzení žádosti je neznámá. To je absurdní: klient by měl vklad obdržet okamžitě, nebo alespoň do několika dnů. Vysvětlují mi, že proces se může vlekt donekonečna, protože nemají žádnou dobu odezvy.

Druhý vklad: číslo — #28583142597 nebo #28583141407. Bylo mi řečeno, že údaje se neshodují. Zaplatil jsem podle údajů, které byly na webových stránkách při provedení vkladu. Převedl jsem 5132 ₽ na uvedené účty!!!! Dokumenty jsem mnohokrát ukázal, ale platby na účet nikdy nedorazily.

Neudělal jsem žádnou chybu. Číslo karty jsem správně zkopíroval a převedl odpovídající částku. Stále mi ale hlásí, že číslo karty je nesprávné. Možná se jedná o chybu na straně platební brány. Mám všechny dokumenty potvrzující čas a výši platby. Odpovídají údajům o transakci.

Automaticky přeloženo:
Dimamen007
před 4 měsíci

Je škoda, že kasino neví, kdy se to vyřeší. Očekával bych, že budou mít nějakou představu o tom, co dělat a co byste měli dělat teď. Řekli vám, abyste jen počkali a byli trpěliví?

Situace týkající se vkladů, které nebyly připsány, jsou pro nás také obtížné a obvykle se řeší mezi kasinem, hráčem a poskytovatelem platebních služeb. Nemáme mnoho pravomocí v této oblasti cokoli řešit ani měnit.

Pravděpodobně bych se pokusil pokračovat v komunikaci s kasinem a vy asi jen počkáte, co se stane.

Myslím, že ti už nemůžu pomoct. 🙁

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

S tímto problémem se často setkávám v různých online kasinech. Maximální čekací doba je obvykle 14 dní, jak je uvedeno v pravidlech renomovaných a náročných kasin. Obvykle se takové problémy vyřeší do jednoho nebo dvou dnů.

Můj problém s vkladem se vyskytl v kasinu Riobet. Nebyl vyřešen více než dva týdny a obávám se, že zůstane nevyřešen. Protože správa webu říká, ať čekám, čekám, čekám, čekám.

Podle absurdních pravidel Riobetu nemá kasino žádný časový limit na prověřování takových problémů, budu čekat věčně!

Nejsem s těmito pravidly spokojený. Jsou jasně napsána ve prospěch kasina a připadají mi šílené. Už mě unavuje čekání a včera jsem si zablokoval účet, abych toto čekání ukončil.

Automaticky přeloženo:
Dimamen007
před 4 měsíci

Dobrý den, milý hráči.

Děkujeme, že jste se s námi podělili o své obavy a podrobně popsali situaci na fóru. Upřímně nás mrzí, že jste zažili takové zpoždění a negativní emoce, a chápeme vaše zklamání.

V první řadě bychom rádi kategoricky odmítli veškerá obvinění z „podvodu", „absurdních triků" nebo „úmyslného zpoždění". Riobet je licencované online kasino. Veškeré naše operace, včetně zpracování plateb, jsou přísně regulovány a splňují mezinárodní bezpečnostní standardy a standardy proti praní špinavých peněz (AML). Naším cílem je zajistit hladké a bezpečné připsání finančních prostředků našim hráčům, nikoli je zdržovat. Máme zájem na tom, aby vaše peníze byly na účet připsány co nejrychleji.


Podívejme se na vaše konkrétní případy na základě informací, které máme:

1. První vklad: #28522816550.

Proces připsání finančních prostředků může trvat déle. To bohužel není neobvyklé, když transakce prochází přes několik zprostředkovatelů (např. platební brány) nebo když dochází k technickým zpožděním na straně jednoho z nich. Když naše podpora hlásí, že „doba kontroly není známa" nebo „proces nemá časový rámec", neznamená to, že odmítáme problém řešit nebo že proces je nekonečný. Znamená to, že časový rámec závisí na rychlosti odezvy a zpracování informací externími finančními institucemi, což bohužel nemůžeme přímo ovlivnit. S platebními partnery v těchto otázkách neustále komunikujeme, abychom proces na naší straně urychlili.


2. Vklad č. 28583142597 – podle našeho týmu podpory byla tato transakce zaznamenána na základě vaší zprávy, že finanční prostředky byly omylem převedeny do jiného kasina, načež byla žádost uzavřena. Vaše aktuální prohlášení vidíme na fóru, kde tvrdíte, že jste se nedopustili žádných chyb. Pokud se vaše aktuální prohlášení liší od informací, které máme k dispozici, a vy se domníváte, že platba byla provedena správně na údaje Riobet, potřebujeme od vás obdržet nové a úplné důkazy, které potvrdí vaši nejnovější verzi událostí a umožní nám zahájit vyšetřování s platebním systémem v souladu s vašimi prohlášeními.

Opakované žádosti o dokumenty (účtenky, výpisy) v takových situacích nejsou výsměchem, ale nutností pro nás i naše platební partnery. Každá žádost má za cíl získat jednoznačný soubor údajů, který nám umožní identifikovat platbu, její zdroj a potvrdit, že splňuje bezpečnostní pravidla. To je obzvláště důležité, pokud jsou údaje protichůdné nebo neúplné.


Dovolte mi také objasnit obecnou situaci s platbami:

1) Podle našich Podmínek používání (s nimiž souhlasíte při registraci) nenese Společnost odpovědnost za zpoždění, ke kterým dochází na straně platebních bran a bank. Nejedná se o „absurdní pravidla ve prospěch kasina", ale o obecně přijímanou praxi pro online služby, a to v důsledku vnějších faktorů a skutečnosti, že nekontrolujeme bankovní infrastrukturu.

2) Od loňského roku RuNet zpřísnil kontroly všech finančních transakcí souvisejících s online kasiny. Jedná se o externí faktor, který nemůžeme ovlivnit. Proto mohou být doby zpracování delší, než na jaké jste zvyklí v jiných regionech nebo v jinou dobu.

3) Naše podpůrná služba může platebním systémům pouze denně připomínat, vyžadovat informace a pokud možno přednostně posoudit žádosti, aby se proces urychlil.


Ohledně blokace vašeho účtu – nahlásili jste, že jste si „zablokovali účet". Zkontrolovali jsme informace a váš účet je momentálně aktivní. Možná jste si to spletli se stavem žádosti nebo jinou akcí. Bez ohledu na to jsme připraveni i nadále pracovat na řešení problémů s vašimi vklady.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

S tímto problémem se často setkávám v různých online kasinech. Maximální čekací doba je obvykle 14 dní, jak je uvedeno v pravidlech renomovaných a náročných kasin. Obvykle se takové problémy vyřeší do jednoho nebo dvou dnů.

Můj problém s vkladem se vyskytl v kasinu Riobet. Nebyl vyřešen více než dva týdny a obávám se, že zůstane nevyřešen. Protože správa webu říká, ať čekám, čekám, čekám, čekám.

Podle absurdních pravidel Riobetu nemá kasino žádný časový limit na prověřování takových problémů, budu čekat věčně!

Nejsem s těmito pravidly spokojený. Jsou jasně napsána ve prospěch kasina a připadají mi šílené. Už mě unavuje čekání a včera jsem si zablokoval účet, abych toto čekání ukončil.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vidím, že kasino vám dalo podrobnou odpověď a myslím, že je relevantní ke všemu, co se děje.

Doufám, že jste to nevzdali a pokusíte se problém vyřešit.

To by asi bylo nejlepší a pokud budou obě strany proaktivní, věřím, že to bude mít šťastný konec. 🙂

Automaticky přeloženo:
1...9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.