FórumKasinaRichy Casino - všeobecná diskuze

Richy Casino - všeobecná diskuze

před rokem od romakopalov
|
3321 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Richy Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Proč inzerujete uzavřená podvodná kasina? Provedl jsem vklad, neudělám, vložil jsem výplatu, není to nastaveno, podpora po dotazu na výběr přestává reagovat



Proč inzerujete uzavřená podvodná kasina? Provedl jsem vklad, vyhrál, vložil výplatu, není to nastaveno, podpora po dotazu na výběr přestává reagovat

Automaticky přeloženo:
romakopalov
před rokem

Dovolte mi objasnit, že neinzerujeme špatná nebo uzavřená kasina,

udržujeme taková kasina na našem seznamu, abychom místo toho varovali hráče . Myslíte si, že vážná značka s nápisem „zombie" kasino je reklama? No je to přesně naopak.:


To je také důvod, proč pro vás poskytujeme „lepší kasina" Pokud náš seznam navštívíte jako první, můžete vidět špatnou pověst a značku zombie.

Pokud potřebujete pomoc, můžete podat stížnost a my se pokusíme váš problém vyřešit.


Aktualizace : Hodnocení kasina se zvýšilo na 5,9 🙂

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsem zvědavý; Všiml jsem si, že platforma má razítko, které ukazuje její licenci Curaçao. Jak si jsi tak jistý, že ta licence je falešná?

Automaticky přeloženo:
Crossader
před rokem

Ano, razítko tam je, ale licence není v pořádku. Pokaždé, když kontrolujeme kasino, kontrolujeme licenci přes oficiální kanál - licenční orgán, bohužel jsme zjistili, že kasino předstírá, že spadá pod tento licenční úřad.

Poslední kontrola byla provedena 30. září, takže pokud najdete novější aktualizaci, neváhejte nás kontaktovat:

file

Kontaktní formulář najdete pod každou recenzí kasina.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, nejdou mi vybrat peníze, protože nemám nastavený email... Jak to mám udělat?

Automaticky přeloženo:
marylentoro
před rokem

Ahoj,

to mi zní dost divně. Znamená to, že se vám podaří zaregistrovat, aniž byste potvrdili svou e-mailovou adresu?

Máte přístup ke svému účtu? Myslím, že potřebujete pomoc od podpory kasina, ale bohužel na ikonu podpory nelze kliknout, takže se zdá, že byste místo toho měli použít jejich profily na sociálních sítích:

file

Dovolte mi říci, že kasino má v současné době špatnou pověst a předstírá, že je licencováno, ačkoli to není podle naší recenze. Takovým stránkám byste se měli v budoucnu vyhnout.


Dejte mi prosím vědět, jak to jde. Pokud se vám podaří tento problém vyřešit, zvažte nalezení spolehlivějšího kasina.

Automaticky přeloženo:
marylentoro
před rokem

Drahý uživateli,

Při pečlivém prozkoumání vašeho případu jsme zjistili, že váš problém byl vyřešen do 24 hodin od chvíle, kdy jste kontaktovali naši podporu. Pomohli jsme vám s problémem s e-mailem a vy jste mohli vybrat své prostředky.

Každopádně se hluboce omlouváme za komplikovaný proces, náš technický tým již provedl nějaké úpravy, aby se v budoucnu takovým zpožděním vyhnul. Děkuji za pochopení.

Automaticky přeloženo:
Crossader
před rokem

Drahý uživateli,

Tuto situaci jsme si vyjasnili. Licence byla označena jako falešná kvůli chybnému tisku v certifikátu.

Informace zde a na webu budou brzy aktualizovány.

Automaticky přeloženo:
Richy Casino
před rokem

Ahoj,

Děkuji za aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Před 15 dny jsem provedl vklad v tomto kasinu a do dnešního dne mi nebyl připsán kredit, nemám jinou možnost, než jim říct, že toto kasino je podvod.

Automaticky přeloženo:
pauljvirgink
před rokem

To je nešťastné.

Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli, všichni co musíte udělat, je podat stížnost.

Jsi v?

Klikněte/klepněte na tento odkaz, aby se to stalo, prosím.

Automaticky přeloženo:
pauljvirgink
před rokem

Vážený zákazníku,

Váš případ jsme prověřili. Ve skutečnosti došlo ke zpoždění při připsání částky kvůli technickým problémům s platební metodou, kterou jste použili. Hluboce se za to omlouváme. Později však byla připsána (9. března). Poté jste hráli naše hry, bohužel jste přišli o své prostředky, a proto nebylo možné vybrat. V případě, že se rozhodnete provést další vklad, použijte prosím promo kód active200 pro získání 200% bonusu. Přejeme více štěstí příště!

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky