FórumKasinaRichy Casino - všeobecná diskuze

Richy Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od romakopalov
|
4440 zobrazení 18 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Richy Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Proč inzerujete uzavřená podvodná kasina? Provedl jsem vklad, neudělám, vložil jsem výplatu, není to nastaveno, podpora po dotazu na výběr přestává reagovat



Proč inzerujete uzavřená podvodná kasina? Provedl jsem vklad, vyhrál, vložil výplatu, není to nastaveno, podpora po dotazu na výběr přestává reagovat

Automaticky přeloženo:
romakopalov
před 2 roky

Dovolte mi objasnit, že neinzerujeme špatná nebo uzavřená kasina,

udržujeme taková kasina na našem seznamu, abychom místo toho varovali hráče . Myslíte si, že vážná značka s nápisem „zombie" kasino je reklama? No je to přesně naopak.:


To je také důvod, proč pro vás poskytujeme „lepší kasina" Pokud náš seznam navštívíte jako první, můžete vidět špatnou pověst a značku zombie.

Pokud potřebujete pomoc, můžete podat stížnost a my se pokusíme váš problém vyřešit.


Aktualizace : Hodnocení kasina se zvýšilo na 5,9 🙂

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsem zvědavý; Všiml jsem si, že platforma má razítko, které ukazuje její licenci Curaçao. Jak si jsi tak jistý, že ta licence je falešná?

Automaticky přeloženo:
Crossader
před rokem

Ano, razítko tam je, ale licence není v pořádku. Pokaždé, když kontrolujeme kasino, kontrolujeme licenci přes oficiální kanál - licenční orgán, bohužel jsme zjistili, že kasino předstírá, že spadá pod tento licenční úřad.

Poslední kontrola byla provedena 30. září, takže pokud najdete novější aktualizaci, neváhejte nás kontaktovat:

file

Kontaktní formulář najdete pod každou recenzí kasina.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, nejdou mi vybrat peníze, protože nemám nastavený email... Jak to mám udělat?

Automaticky přeloženo:
marylentoro
před rokem

Ahoj,

to mi zní dost divně. Znamená to, že se vám podaří zaregistrovat, aniž byste potvrdili svou e-mailovou adresu?

Máte přístup ke svému účtu? Myslím, že potřebujete pomoc od podpory kasina, ale bohužel na ikonu podpory nelze kliknout, takže se zdá, že byste místo toho měli použít jejich profily na sociálních sítích:

file

Dovolte mi říci, že kasino má v současné době špatnou pověst a předstírá, že je licencováno, ačkoli to není podle naší recenze. Takovým stránkám byste se měli v budoucnu vyhnout.


Dejte mi prosím vědět, jak to jde. Pokud se vám podaří tento problém vyřešit, zvažte nalezení spolehlivějšího kasina.

Automaticky přeloženo:
marylentoro
před rokem

Drahý uživateli,

Při pečlivém prozkoumání vašeho případu jsme zjistili, že váš problém byl vyřešen do 24 hodin od chvíle, kdy jste kontaktovali naši podporu. Pomohli jsme vám s problémem s e-mailem a vy jste mohli vybrat své prostředky.

Každopádně se hluboce omlouváme za komplikovaný proces, náš technický tým již provedl nějaké úpravy, aby se v budoucnu takovým zpožděním vyhnul. Děkuji za pochopení.

Automaticky přeloženo:
Crossader
před rokem

Drahý uživateli,

Tuto situaci jsme si vyjasnili. Licence byla označena jako falešná kvůli chybnému tisku v certifikátu.

Informace zde a na webu budou brzy aktualizovány.

Automaticky přeloženo:
Richy Casino
před rokem

Ahoj,

Děkuji za aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Před 15 dny jsem provedl vklad v tomto kasinu a do dnešního dne mi nebyl připsán kredit, nemám jinou možnost, než jim říct, že toto kasino je podvod.

Automaticky přeloženo:
pauljvirgink
před rokem

To je nešťastné.

Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli, všichni co musíte udělat, je podat stížnost.

Jsi v?

Klikněte/klepněte na tento odkaz, aby se to stalo, prosím.

Automaticky přeloženo:
pauljvirgink
před rokem

Vážený zákazníku,

Váš případ jsme prověřili. Ve skutečnosti došlo ke zpoždění při připsání částky kvůli technickým problémům s platební metodou, kterou jste použili. Hluboce se za to omlouváme. Později však byla připsána (9. března). Poté jste hráli naše hry, bohužel jste přišli o své prostředky, a proto nebylo možné vybrat. V případě, že se rozhodnete provést další vklad, použijte prosím promo kód active200 pro získání 200% bonusu. Přejeme více štěstí příště!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, chci se vrátit ke stížnosti, kterou jsem měl proti výběru peněz v Richy Casino. Mám zůstatek 78 900 pesos a nemohu vybrat. file


Automaticky přeloženo:
Stiven
před 4 měsíci

Ahoj. Jak vysvětlil náš reklamační tým ve vaší stížnosti zde , 👈 museli ji zavřít jen proto, že jste přestali odpovídat a můžete ji kdykoli znovu otevřít. Stačí je kontaktovat, protože to za vás bohužel udělat nemůžeme.

Mohu se zeptat, jaký je důvod, že byste jej chtěli znovu otevřít? Máte náhodou nějaké aktualizace?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, děkuji za pomoc, minule se stalo, že server mi nedovolil vstoupit na vaši stránku, abych odpověděl, jakmile mi to včera umožnil

a pravdou je, že mě velmi zajímá vaše pomoc, protože stránka mi poskytne kód a provede výběr, ale není efektivní

Automaticky přeloženo:
Stiven
před 4 měsíci

Související e-maily od našeho Reklamačního týmu, konkrétně Veroniky, nepochybně najdete, pokud se podíváte do schránky. Odpovězte na jeden z těchto e-mailů a sdělte jí, že byste rádi znovu otevřeli svou stížnost.

Myslíte, že to zvládnete? Pokud bojujete, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, pokud mám potíže, nacházím chat s Veronikou, ale nemám kde případ znovu otevřít.

Automaticky přeloženo:
Stiven
před 4 měsíci

Ano, tu možnost nikde v reklamaci nenajdete, proto bylo doporučeno napsat Veronice na její email a ona Vám ho znovu otevře. Tak to je asi to nejlepší, co můžete udělat. Pokud se něco pokazí, dejte mi vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky