DomůFórumKasinaRed Dog Casino - všeobecná diskuze

Red Dog Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od Goldenretrieverdad
|
1 454 zobrazení 9 odpovědí |
|
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Red Dog Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Vadí někomu jinému, že když konečně vyhrajete významnou částku peněz, Red Dog Casino má právo rozdělit vaše výhry na menší „jednotky" podle vlastního uvážení? Navíc, jak se určuje úroveň hráče? Je to opravdu založeno na kreditním skóre? Nemají přístup k vašemu číslu sociálního zabezpečení, tak jak by mohli znát vaše kreditní skóre?

Dále je nepřijatelná komunikace mezi fakturačním oddělením a hráči. Pokud se je pokusíte kontaktovat ohledně těchto problémů, pravděpodobně dostanete stejnou obecnou odpověď: "Prosím, přečtěte si smluvní podmínky. Kasino má právo rozdělit výhry hráčů podle úrovně hráče a úroveň hráče také určuje doby zpracování výběru ." To znamená, že nemáte ponětí, jak dlouho bude trvat, než bude váš výběr schválen, jakou částku skutečně obdržíte, a dokonce ani to, zda bude vůbec schválena.

Jednání s Red Dog Casino bylo neuvěřitelně frustrující. Zatímco kasino samotné je vizuálně přitažlivé, limity na výběr výplat, nedostatek transparentnosti a slabá bezpečnostní opatření jsou znepokojující. Proces ověřování je nadměrný a vyžaduje nepřiměřené množství dokumentace. Kromě toho požadují zaslání této dokumentace e-mailem, což vyvolává vážné bezpečnostní obavy, protože se nejedná o ověření třetí stranou. To by měla být červená vlajka pro každého potenciálního hráče.

Pozor! Obávám se, že nejsem jediný, kdo se s těmito problémy setkal. Podělte se prosím o své zkušenosti v komentářích níže.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Dobrý den, měl bych odvolat svá tvrzení s tím, že kasino „Red Dog" skutečně provedlo platbu z mých výher ve výši 5 404 $ před týdnem za 500 $... ve smluvních podmínkách, které uvádí, že mají právo určovat výplatní plány, jednotek, na základě hráčské úrovně atd.. Slyšel jsem, že tolikrát bych mohl zvracet. Fakturační oddělení by však mělo nést odpovědnost za nedostatečné potvrzení požadavků hráčů a nereagování na konkrétní zjištění „úrovně hráče". Pokud byste si prošli naše e-mailové vlákno, pochopili byste, že je zcela nerozumné a nespravedlivé zadržovat od hráče jakékoli informace týkající se žádostí o stažení. Fakturační oddělení kasina tvrdí, že doba zpracování žádostí o výběr je určena úrovní hráče, to je lež. Nikde v podmínkách to není uvedeno. Ve skutečnosti zákaznická podpora a zástupce, kterému jsem volal telefonicky, oba uznali, že to není pravda. Požádal jsem o kontrolu zvýšení limitu pro výběr, ale místo toho jsem čekal ještě déle na druhou výplatu... což bude s největší pravděpodobností další splátka 500 $. Při tomto tempu bude trvat až do Vánoc, než obdržím své výhry. Nezdá se správné penalizovat hráče na základě hráčské úrovně, když je nový a čeká na vložení peněz spojených s bonusem... zatímco hostitelé kasina posílají bonusy k použití (protože vědí, zda připojíte dva bonusy dohromady) mohou anulovat vaše výhry. Nevěřím, že moje situace splňuje práh pro kvalifikovanou stížnost, ale pokud by Casino Guru v tomto případě zasáhlo, obdržel bych svou celkovou částku téměř 5 000 $ ve spěchu na základě jejich rychlé akce k vyřešení problémů předložených třetí stranou v minulosti. K lidskému zacházení by nemělo být zapotřebí třetí strany. Pokud jste noví, musíte si před hraním jakéhokoli kasina nábožensky přečíst podmínky a pravidla a pamatujte, že kurzy nejsou nikdy ve váš prospěch. Pokud mi chcete pomoci na základě dobré víry, rád zveřejním svou dokumentaci, protože jsem shromáždil každý snímek obrazovky, konverzaci, žádost o výběr, jsem plně ověřen a dodržuji všechna T&c připojená k mému bonusu crypto 275 podmínky. Chci jen dostat své peníze a utéct! Prosím, pomozte, pokud můžete!

Automaticky přeloženo:
Goldenretrieverdad
před 10 měsíci

To je celkem férové shrnutí, takže moje odpověď bude přímá.

Podejte bezplatnou stížnost a nechte tým profesionálů, aby se v této záležitosti ponořil: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈

Nemám pro vás lepší možnost, přesto je tento krok velmi doporučený.

Jsi v?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

**aktualizace: od včerejška jsem přes bitcoiny obdržel téměř 490 $ (tvrdili, že block chain bere poplatek?)


Odeslal jsem žádost o výběr ve výši 2 500 $ v Red Dog Casino. Zatímco „schválili" menší výběr 500 USD, zůstává nevyřízený s vágní „24hodinovou dobou zpracování" navzdory použití bitcoinu. Tato časová osa je v rozporu s jejich obvyklými zásadami a působí záměrně obstrukčně, zejména s ohledem na mé pečlivé dotazy týkající se mého účtu na základě jejich smluvních podmínek.


Když jsem požádal o eskalaci nadřízeného, bylo mi řečeno, že můj případ může řešit pouze "Jenny". Tento nedostatek odpovědnosti dále podporuje mé podezření z nespravedlivého zacházení, potenciálně kvůli mým proaktivním otázkám.


Obávám se, že zpoždění je formou odplaty za informování a kladení otázek. Tato situace mi způsobila značný stres a finanční zátěž.


Vyzývám Casino Guru, aby prošetřil praktiky Red Dog a povolal je k odpovědnosti za možné porušení jejich vlastních zásad a principů spravedlivého hazardu. Rád vám poskytnu jakékoli další informace nebo dokumentaci, kterou požadujete.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Goldenretrieverdad
před 10 měsíci

Chápu.

Pořád jsem asi trochu myslitel ze staré školy, ale věřím, že mé peníze by se měly utrácet za stránky, které mě skutečně baví, a když nastanou potíže, o podporu se postarám.

Takže v tomto případě bych dostal peníze ven, když bych mohl, a našel bych si vhodnější kasino.

Chci říct, že pokud chtějí ztratit hráče, jako jste vy, řekl bych, že kasino za to možná nestojí.

Každopádně stížnost běží, uvidíme, co bude dál 🤞🤞

Budete nás informovat, prosím? Chci zůstat v kontaktu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

samozřejmě! Vždy zůstanu v kontaktu, i když se věci vyřeší. Díky za vaši pomoc! Vy skutečně děláte rozdíl v komunitě a vedete kasina k odpovědnosti na spravedlivém a neutrálním hracím poli, to je klíč.



Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Píši, abych se podělil o hluboce frustrující a znepokojující zkušenost s Red Dog Casino.

Nedávno jsem hrál na jejich platformě a nashromáždil jsem výhry přes 30 000 $. Bez jakéhokoli jasného vysvětlení nebo odůvodnění byl můj zůstatek náhle snížen na 6 430,22 $. To je ohromující pokles, se kterým se nemohu smířit, zejména proto, že jejich podmínky v době mého vkladu nebo hraní transparentně nesdělovaly taková omezení.

Klíčové problémy:

Nejasné podmínky týkající se limitu výher:

Když jsem se zaregistroval a provedl svůj vklad, nebyla tam žádná zmínka o limitu výher, který by se vztahoval na moji hru. Cítím se zaslepený touto retroaktivní aplikací termínů.

Zpožděná a snížená výplata:

Red Dog Casino zavedlo maximální limit výběru ve výši 2 500 $ za transakci, který jsem byl ochoten dodržet. Po téměř týdnu čekání na výběr mi však bylo schváleno pouze 500 USD a stále jsem nedostal ani tuto částku.

Nedostatek komunikace nebo odůvodnění:

Obrátil jsem se na jejich podpůrný tým s žádostí o vysvětlení a důkaz, že tyto podmínky platily v době mé hry, ale nedostal jsem žádnou uspokojivou odpověď.

Můj požadavek:

Žádám kasino, aby:

Obnovit můj původní zůstatek.

Poskytněte transparentní důkaz o podmínkách, které používají k odůvodnění tohoto snížení zůstatku.

Čest spravedlivému a včasnému výběru mých výher.

Upozornění pro ostatní hráče:

Buďte opatrní při hraní s Red Dog Casino. Moje zkušenost ve mně zanechala pocit, že jsem podveden a bez podpory. Vyzval bych ostatní, aby si pečlivě přečetli své podmínky (i když jsou zdlouhavé a vágní) a vše zdokumentovali – včetně screenshotů zůstatků, hry a korespondence – protože to možná budete potřebovat k podpoře vašeho případu.

Pokud má někdo radu, jak postupovat, nebo máte s něčím podobným zkušenost, budu rád za váš příspěvek. Zvažuji postoupení této záležitosti jejich licenčnímu úřadu a dalším relevantním platformám.

Automaticky přeloženo:
jheier13
před 2 dny

Děkuji za popis této své zkušenosti.

Zdá se, že to opravdu není snadné; jen se vás zeptám, jak jste nashromáždili své výhry? Bylo to snad s nějakým bonusem?🤔

Jen to by vysvětlovalo strop vaší výhry, víš.

Je dobře, že jste podali svou stížnost a Nick už na ní začal pracovat, takže kdykoli si najdete čas, odpovězte tam na nějaké doplňující otázky.

O celém procesu nás určitě informujte.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 dny

děkuji za odpověď.

Abychom objasnili, výhry nebyly shromažďovány pouze prostřednictvím bonusové hry. I když jsem v jednu chvíli bonus vyplatil, většina mých výher pocházela z prodloužené hry s využitím prostředků, které jsem vložil a vsadil po splnění počátečních požadavků na bonus.

Prostudoval jsem si podmínky Red Dog Casino, a přestože chápu, že bonusy přicházejí s limity, v mém případě nebyla žádná výslovná zmínka o takových omezeních vztahujících se na vklady nebo probíhající hru. Tento nedostatek transparentnosti je hlavním problémem, kterému čelím.

Oceňuji, že se Nick touto záležitostí zabývá. Poskytnu jakékoli další podrobnosti nebo důkazy potřebné k podpoře mého tvrzení a budu vás informovat o průběhu.

Ještě jednou děkuji za pomoc.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky