FórumKasinaReadyCasino - všeobecná diskuze

ReadyCasino - všeobecná diskuze

před 3 týdny od Caniggia2021
|
374 zobrazení 16 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 týdny
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s ReadyCasino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 týdny

Další Lady Casino, společnost, která byla výborná, ale bohužel výběry trvají moc dlouho, na chatu se jen hlásí počkat, momentálně nedoporučuji, dnes jsou výběry ve většině poctivých kasin okamžité.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před 3 týdny

Jak dlouho přesně vlastně čekáte, smím-li se zeptat, a jakou platební metodu jste použili?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Čekal jsem dva dny pak výběr zrušil a prohrál, mám dvě kolegyně, které čekají týden, vysoké částky, paní normálně zaplatila do hodiny.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před 3 týdny

To je škoda, opravdu, omlouvám se, že to slyším.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

11 dní čekání na mé výběry.


Byly dokončeny 3 kontroly KYC.


spousta ponížení a žádná platba.


NEDOPORUČUJI.


většina platí okamžitě a tato platforma pouze slibuje.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
NunhezLeticia
před 2 týdny

Podejte stížnost, je tam část k otevření stížnosti, drželi i můj kořist, nakonec jsem ho utratil, se skupinou Dama se hraje opravdu špatně.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

11 dní čekání na mé výběry.


Byly dokončeny 3 kontroly KYC.


spousta ponížení a žádná platba.


NEDOPORUČUJI.


většina platí okamžitě a tato platforma pouze slibuje.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj, už jsem ti odpovídal tady v tomto vláknu, takže by bylo nejlepší vést rozhovor v jednom, abychom neskákali z jednoho do druhého: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/ready- casino-nedošlo-nevyplatilo-moje-výhry#post-104054

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před 2 týdny

Už jsem otevřel stížnost, děkuji🙏🏼 Zdá se, že to dělají, aby se vyhnuli placení a obvinili hráče. Nedostatek respektu

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Zajímá mě výběr her, bonusové nabídky a možnosti platby.

Automaticky přeloženo:
NunhezLeticia
před 2 týdny

Ahoj, chápu, že jsi frustrovaný, ale pokud je vše v pořádku, nikdy nezaplatíme, ale pokud Dama dv, kteří mají ve své síti stovky kasin, vyžadují více kontrol hráče, nemůžeme to jako provozovatel zpochybnit, protože musíme vyhovovat, jinak můžeme oni i my ztratit licenci, pokud nás zkontrolujete, uvidíte, že máme velmi málo stížností a těch několik jsme vyřešili během několika hodin. Také chápu, že vám začaly být platby uvolňovány,

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Zajímá mě výběr her, bonusové nabídky a možnosti platby.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj, takže máte lepší zkušenosti v tomto kasinu? Podařilo se vám zde již provést výběr? Využili jste již nějaké bonusy? 🙂

Automaticky přeloženo:
ReadyCasino
před 2 týdny

Ahoj!

Jak již bylo zmíněno dříve, chápu potřebu ověřovat účty z bezpečnostních důvodů, a to i pro hráče, ale nechápu, proč je tolik opakovaných žádostí, protože potvrzení o ověření jsem obdržel již více než 3krát. I přesto jsem stále nedostal své výběry. Již více než 10 dní opakovaně posílám vše požadované.

Jen se snažím posbírat výhru.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
NunhezLeticia
před 2 týdny

Fandím vám, abyste dostali své výhry, už teď je těžké vyhrát a když vyhrajete, kasino neplatí., když vložíme, milují to, pošlou několik promo akcí, když začnete hodně vybírat, pak začínají komplikace.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Opravdu chápu, jak je to otravné, a i když se to zdá hloupé znovu a znovu zasílat, je to bohužel požadavek Dama, aby vyhověl, není to způsob, jak si ponechat vaše výhry - upřímně řečeno šťastní vyhrávající hráči se normálně vracejí a řekněte o tom jejich přátelům, schválil jsem výplatu, ale Dama mi oznámila, že poslední ověření bylo zamítnuto, protože na fotce není vidět loket, vím, že vám to připadá hloupé, ale jde o měření proti podvodům, a přestože Nepochybuji o tom, že jste skutečný člověk, budete v šoku, když uvidíte, kolik takových není. Požádal jsem je, aby to urychlili, a klidně mi napište přímo.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj!


Odpověděl jsem v jiném vlákně, včetně objasnění selfie se zavřenýma očima, kterou požadovalo samotné Casino.

Doufám, že se jim podaří vylepšit proces ověřování, protože jsem obdržel potvrzení o ověření pro každou odeslanou selfie, což vyvolalo velké pobouření, protože byly všechny přijaty.

a také urychlit platbu, protože platforma slibuje okamžitý pix, nemůže zdržet výběr hráče o 15 dní.

Kromě toho, že snižuje reputaci kasina, vytváří to nejistotu při provádění nových vkladů.

Ready byl v mé Top 5 a s tím vším se bojím vrátit.


Informuji vás, že včera jsem obdržel poslední výplatu své výhry, co zbylo, jsem dohrál a prohrál. Ale všechny výběry, které byly čekající, byly zaplaceny.


dík!

Automaticky přeloženo:
NunhezLeticia
před týdnem

Děkujeme za odpověď 👈 a také za to, že nás aktualizujete. Jsem rád, že jste obdrželi své peníze.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky