před 11 měsíci
Počkejte prosím, než to váš řešitel stížností prošetří, a brzy tam budeme moci zaznamenat nějaký pohyb.
Please wait for your complaint resolver to investigate, and soon we'll be able to see some movement there.
OdpovědětCitovat0
Počkejte prosím, než to váš řešitel stížností prošetří, a brzy tam budeme moci zaznamenat nějaký pohyb.
Please wait for your complaint resolver to investigate, and soon we'll be able to see some movement there.
Opravdu budete muset počkat, až vám tyto informace poskytne váš řešitel stížností, víte.
You will really need to wait for your complaint resolver to get you this information, you know.
Nyní můj účet říká omezený. Na té straně je to zjevně podvod. Nevím, co mám dělat, nemůžu ani spát ani pořádně pracovat.
Now my account says restricted. This is clearly a scam on there side. I don’t know what to do I can’t even sleep or work properly.
Hmm, to rozhodně není něco, co je pro hráče příjemné. Branislav se k vaší stížnosti stejně dostane a jak řekla Romi, nějakou dobu to potrvá.
No, určitě se to pokusíme vyřešit a pomoci.
opatruj se!
Hmm, that's certainly not something that's pleasant for the player. Branislav will get to your complaint anyway, and as Romi said, it will take some time.
Well, we will definitely try to resolve it and help.
Take care!
Právě jsem zkontroloval, zda jsme s tímto kasinem neměli nějaké další stížnosti, abych zjistil, jak obvykle reagují na náš tým, ale bohužel jsem se k tomu nemohl dostat. Je to čerstvé kasino v našem systému a zatím s nimi nemáme moc zkušeností.
Jen doufám, že brzy odpoví, protože jinak bude reklamace nevyřízena a negativně to ovlivní jejich hodnocení zde. Což si myslím, že by se jim nelíbilo.
Také samozřejmě doufám, že jsou ochotni vše vyřešit za vás. Musíme jen počkat a uvidíme se trochu déle.
Držím palce.🤞
I just checked if we've had any more complaints with this casino to find out how they usually respond to our team, but unfortunately couldn't get to this. It is a fresh casino in our system, and we don't have much experience with them yet.
I just hope that they will reply soon, because otherwise the complaint will get unresolved and it will negatively affect their rating here. Which I don't think they would like.
Also, of course, I hope that they are willing to get it all solved for you. We just need to wait and see a little bit longer.
I am keeping my fingers crossed.🤞
Nevím, co mám dělat, ale nedávno jsme se já a skvělý tým kasinových guru pokusili mluvit se společností rare.bet o 1554 xrp, které mi zadržují a během měsíců mi nedají žádnou odpověď, nicméně to nefungovalo, neodpověděli nám ani touto metodou. Ví někdo, jak mohu postupovat při podání formální stížnosti větší než toto?
I don't know what to do, but recently me and the great casino gurus team tried to talk to rare.bet about 1554 xrp they are holding from me and will not give me any replies in months, however that didn't work out they didn't reply to us either through this method. Does anyone know how I can go about filing a formal complaint bigger than this?
Ahoj,
Je mi líto, že vidím takový konec...
Po uzavření stížnosti vám však Branislav nabídl následující možnost:
"Existuje ještě jedna možnost, jak se můžete pokusit vyřešit svůj problém nebo urychlit proces - můžete se obrátit na herní úřad, kterým je kasino regulováno (GCB) a podat stížnost přímo regulátorovi. I když v současné době neřeší jednotlivé spory mezi hráči a provozovateli her, mohou situaci ohledně možného porušení zákona prověřit. Více najdete ZDE nebo náš článek o procesech stížností regulátorů obecně ZDE ."
Pokud je tedy kasino stále pod touto licencí, stojí za to vyzkoušet.
Hello,
I'm sorry to see such an end...
After the complaint was closed, however, Branislav offered you the following choice:
"There is one more option for how you can try to resolve your issue or speed up the process - you can contact the gaming authority the casino is regulated by (GCB) and submit a complaint directly to the regulator. Although they currently do not handle individual disputes between players and gaming operators, they could review the situation regarding potential violations of law. Feel free to find more HERE or our article about regulators' complaint processes generally HERE."
So, if the casino is still under this license, it is worth trying.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.