DomůFórumKasinaRarebet Casino - všeobecná diskuze

Rarebet Casino - všeobecná diskuze

 od Romi
|
1 631 zobrazení 31 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Rarebet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Ahoj lidi, opravdu se bojím, je nějaký způsob, jak mohu co nejdříve získat jakoukoli pomoc od jakéhokoli personálu tím, že kontaktuji toto kasino, které tam drží mé peníze a nezaplatí mi, a už ani neodpoví, i když řekli, že mě ověří a zaplatí dnes. Jen dnes nechali 50 přečtených zpráv.

Automaticky přeloženo:
sati725

Ahoj,

v první řadě jste asi zapomněli zmínit kasino. Můžete nám, prosím, říct jeho název? Pod vaším profilem vidím 3 otevřené stížnosti.

Mohu také vědět, jak dlouho čekáte? Zdá se, že ověření nebylo dokončeno, nebo jsem to pochopil špatně?

Automaticky přeloženo:

Rare.bet je jméno, na které mi ani neodpoví a moje účty se neotevřou a neodpoví vůbec, i když na něm mám Xrp.

Automaticky přeloženo:

Čekal jsem skoro 6 dní a posledních 28 hodin mi neodpověděli ani jednou, nechali mě číst.

Automaticky přeloženo:

Dokonce uvedli nepravdivá obvinění, jak jsem uvedl ve stížnosti

Automaticky přeloženo:

Ahoj, je licence vůbec platná, jsem tak ztracen, protože vůbec neodpovídají.

Automaticky přeloženo:
sati725

Dobrý den.

Nyní, když víme, o jaké kasino to celé je, přesunul jsem celou konverzaci sem do oficiálního vlákna.

Podle našich informací působí pod Curaçao (GCB) . Celou recenzi kasina si můžete přečíst také kliknutím na název kasina v horní části tohoto vlákna.

Viděl jsem vaši stížnost a náš tým již začal záležitost vyšetřovat.

Mohl byste nám prosím sdělit, zda jste byli schopni dokončit KYC nebo jste stále v procesu?


Automaticky přeloženo:

Ahoj Romi, šťastný nový rok! Už mi vůbec neodpovídají a ignorují všechny mé zprávy, ať už jde o live chat nebo e-mail, i když mi řekli, že konkrétně ten den bude vše hotovo.

Automaticky přeloženo:

Navíc mi téměř 2 dny neodpověděli v živém chatu nebo e-mailu. Což je velmi neobvyklé, myslím, že jsem byl podveden. Nikdy jsem nedostal žádnou aktualizaci, i když před dnem řekli, že ano.

Automaticky přeloženo:
sati725

rozumím. Nyní musíme počkat, až vás váš řešitel stížností bude informovat o dalším postupu.

Buďte prosím trpěliví, protože máme mnoho nevyřízených stížností a určitě brzy dostanete odpověď na vaši stížnost.

Mohu se také zeptat, zda je to váš první pokus o výběr z tohoto kasina a jak dlouho tam hrajete?

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, již jsem úspěšně odstoupil z kasina. Minulý pátek jsem bez problémů odstoupil, dokud jsem se nepokusil znovu odstoupit, což způsobilo problémy. Hraju na webu maximálně pár týdnů.

Automaticky přeloženo:

Právě teď se nemohu ani přihlásit nebo nic, ani neodpovídají a mé prostředky jsou uvízlé.

Automaticky přeloženo:
sati725

Což z reklamace udělalo skvělou volbu. Podle toho, co jsem tu zatím četl, budeme potřebovat někoho z kasina, aby nám vysvětlil podstatu věci. Snad to nebude trvat moc dlouho.

Vždy je tak frustrující vidět, jak kasina nekomunikují se svými hráči. Chápu, že se mohou zapojit negativní pocity; na druhou stranu by podpora měla být připravena oznámit špatné zprávy, ať už jsou jakékoli, nemluvě o slušné úrovni komunikace, kterou jsem si vždy myslel, že je pro takovou práci nezbytná. Ponechat hráče v nejistotě a bezmoci by podle mého názoru dlouhodobě neprospělo důvěryhodnosti žádného kasina.



Upraveno
Automaticky přeloženo:

Drží 1554 xrp a vůbec neodpovídají. Můžete je za mě kontaktovat, protože minule měli problémy s a. Mohl by jim váš tým poslat e-mail a vypořádat se s tím? Naprosto souhlasím, že mezi týmem a hráčem by měla být dobrá úroveň komunikace. Nejhorší na tom je, že mi neodpoví vůbec, ani na jednu zprávu. Je to velmi nespravedlivé. Jsem jen rád, že se s nimi váš tým již dříve vypořádal, takže by mělo být snadné získat mé peníze. za to se modlím.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Naprosto souhlasím, že by měla existovat určitá úroveň důvěry a komunikace ze strany týmu kasina a hráčů. Už týden čekám na odpověď. Nicméně ani neodpoví a nedají mi žádné novinky. Poslední věc, kterou mi řekli, bylo hej, na tvůj kyc se zítra podívají, když přišel zítřek, udělali ze mě duch a už nikdy neodpověděli. Jsem jen rád, že váš tým s nimi mluvil již dříve, takže by to mělo být dobré, protože bych měl být schopen dostat výplatu.

Automaticky přeloženo:
sati725

Počkejte prosím, až se náš tým vypořádá s tímto případem jako obvykle, a brzy se s kasinem spojíme. Doufejme, že od nich budou nějaké aktualizace týkající se vašeho problému.

Chápu, že není snadné čekat, ale bohužel při stovkách stížností, které náš tým denně řeší, není možné se podívat pouze na tuto jednu stížnost.

Automaticky přeloženo:

Zní to dobře, je to jen velmi drásající nervy vědět, že cena neustále stoupá a klesá. Chci jen své peníze, protože jsem neudělal nic špatného, ​​díky moc za váš čas a podporu v této záležitosti.

Automaticky přeloženo:
sati725

Je naprosto pochopitelné, že se tak cítíte. Uděláme vše pro to, abychom to vyřešili.

Automaticky přeloženo:

Mám velké obavy, protože mi ani neposílají e-mail ani neodpovídají na mé zprávy, protože mají 1554 xrp, které jsem udělal.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky