DomůFórumKasinaRANT Casino - všeobecná diskuze

RANT Casino - všeobecná diskuze

 od Nataliee
|
15 078 zobrazení 47 odpovědí |
|
1 23
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s RANT Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

nejhorší kasino vůbec. Čekání 6 dní na schválení mých kyc dokumentů a 8 dní na výběr. Žádná pomoc od nikoho

Automaticky přeloženo:

Může mi někdo pomoci ??

Automaticky přeloženo:
Nataliee

Komunikuje s vámi kasino ohledně vašeho výběru? Chápu to správně, že váš účet již byl ověřen?

Automaticky přeloženo:
Daniel

Ano, dnes po 8 dnech.

Automaticky přeloženo:
Nataliee

Pokud je pak účet ověřen, mělo by být nyní mnohem snazší získat výběr.

Automaticky přeloženo:

Moje chvástání nepřichází, co mám dělat

Automaticky přeloženo:

Čekal jsem přesně 2 týdny, vždy se to zpracovává

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, vyhrál jsem v Rant přesně před 2 týdny a také jsem zaplatil částku, pouze od té doby, co se zpracovává. Napsal jsem nespočet e -mailů a měl bych odeslat dokumenty, aby bylo možné ověřit můj účet. Předevčírem mi přišel email, že bych vám měl vysvětlit, zda peníze od přátel nebo rodiny jsou půjčka nebo dárek, také jsem to udělal, ale zisk nepřichází. Co byste měl někdo udělat, má tip. Jde o slušnou částku. Na mém hráčském účtu je také velká částka, kterou nemohu vybrat, protože můj účet byl zablokován ve hře a ve všem ostatním. Dejte mi prosím tipy. Lg

Automaticky přeloženo:
Maus123

Pravděpodobně bych je zkusil kontaktovat každý den a zeptal se jich, jestli od vás ještě něco potřebují k ověření účtu. Pravděpodobně to trvá déle než standardní výběry, protože to čeká ve frontě, dokud se specialista na platby v kasinu podívá do dokumentů, které jste jim poslali.

Automaticky přeloženo:

Píšu do chvástajícího se kasina každý den nebo přes chat mi bylo řečeno, že mám počkat, až bude můj účet ověřen, a poté bude zpracována moje výplata. Jde zhruba o 12 000 eur. Obdržel bych e -mail od specializovaných oddělení

Automaticky přeloženo:
Maus123

Mají licenci na Maltě, což je vždy ta lepší volba. Protože už jsou to více než 2 týdny, řekl bych, že byste mohli podat stížnost na náš web. Nemělo by to trvat tak dlouho, pokud jste neudělali nic špatného.

Automaticky přeloženo:

Jak podáte stížnost

Automaticky přeloženo:
Maus123

Ahoj, můžete si jej vytvořit zde: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:

Už jsem to udělal, děkuji

Automaticky přeloženo:

Stále jsem nedostal svůj zisk z Rant, což bylo téměř před 4 týdny. PROSÍM, pomozte mi, je tam opravdu hodně peněz.

Automaticky přeloženo:

Více než 24 hodin a můj výběr nebyl schválen. KYC ready ověřeno a podpora nedává konkrétní odpověď, kdy a jak dostanu své peníze.

Automaticky přeloženo:
andresdibu1

Neřekl bych, že 24 hodin je velký problém. V některých kasinech to může trvat několik dní.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
andresdibu1

Dobrý den, jaká je dnes situace? Nějaké příchozí výhry?

Automaticky přeloženo:

25. prosince jsem vyhrál 250 eur a požádal o výplatu. Úspěšně jsem ověřil svůj účet. Pak bych měl vložit a vsadit 10 eur. Já taky. Od té doby se nic nestalo a vždy dostanete stejné odpovědi. Podpora je přátelská, ale nenajdete řešení. Podle podpory bude vyplacena maximálně po 48 hodinách. Ale je v profilu od doby, kdy se zpracovává žádost o výběr.

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky