Je mi líto, že vaše zkušenost v tomto kasinu nebyla ani zdaleka dobrá.
Mohu se zeptat, jaké dokumenty od vás požadovali a vy jste je však nebyl schopen poskytnout?
Obvykle ve většině kasin akceptují pouze dokumenty ve formátu pdf, pokud vím z našich zkušeností. Není tedy nic neobvyklého, že kasino nepřijímá snímky obrazovky, víte.🤷♀️
Bohužel, pokud jde o sloty, ne vždy je štěstí na naší straně a někdy samozřejmě vyhrajete a jindy prohrajete.
Vlastně máme také pěkný článek o tom, jak automaty fungují, pokud byste chtěli získat více informací o této hře. Tady to je .
Uvědomte si prosím, že kdykoli budete mít jakýkoli problém s odstoupením od smlouvy, náš tým pro stížnosti se může pokusit jej vyřešit, takže nás určitě kdykoli informujte.
I'm sorry that your experience at this casino was far from good.
May I ask which documents they asked from you and you were not able to provide those, though?
Usually at most casinos they accept only pdf format documents, as far as I know from our experience. So, it is nothing unusual that a casino wouldn't accept screenshots, you know.🤷♀️
Also, unfortunately, when it comes to slots, not always the luck is on our side, and sometimes you win and other times you lose, of course.
We actually also have a nice article about how slots work if you'd like to get more information about this game. Here it is.
Please know that whenever you have any kind of issue with a withdrawal, our complaint team can try to help solve it, so surely let us know at any time.
Automaticky přeloženo: