DomůFórumKasinaQassino Casino - všeobecná diskuze

Qassino Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od xSerious169
|
4 861 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 23
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Qassino Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Zatím velmi dobré kasino. Nyní čekám na ověření kyc a své výplaty a poté napíšu recenzi.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 10 měsíci

Ahoj, koukám, že kasino má docela nízký bezpečnostní index, takže se trochu divím, že se tu dobře bavíte.

Nechci však být skeptický a pokud čekáte na ověření a výběr účtu, budu rád, když vše dopadne pozitivně. Musíte také poskytnout nějaké další dokumenty nebo je kasino již má všechny a pouze je kontroluje?

Každopádně dej vědět, jak to dopadlo, držím palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Zatím byly jen pozitivní dojmy.

Registrace a vklad proběhly hladce a stejně tak i hry.

Podpora odpovídá přímo a je užitečná.


Existují 4 fáze ověření:

  1. Telefonní číslo
  2. ID
  3. adresa
  4. Způsob platby

Momentálně čekám na ověření mé adresy. Teprve poté mohu přejít k další fázi (způsob platby).

Bohužel, protože každá fáze je kontrolována samostatně, trvá to nějakou dobu.

Teprve poté mohu požádat o výplatu.

Mám kredit ve výši 3 000 EUR, který bych chtěl vyplatit ve 3 krocích po 1 000 EUR. Poté podám zprávu.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 10 měsíci

Děkuji za podrobný popis. Myslím, že taková recenze kasina je určitě dobrá. Neváhejte a dejte mi vědět, zda jste další fázi ověřování prošli úspěšně a až ji dokončíte, pevně věřím, že budete moci hladce odstoupit.

Počkám tedy na celý proces. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Bohužel je to již podruhé, co se mi nepodařilo ověřit adresu.

Nejprve jsem nahrál doklad o mém telefonním účtu, ale byl zamítnut, protože nebyl povolen snímek faktury.

Poté jsem chtěl nahrát výpis z účtu jako PDF dokument, protože to je akceptováno v podmínkách, ale nepodařilo se mi nahrát žádné PDF soubory.

Nahrál jsem tedy úryvek výpisu z účtu do svého profilu a celý výpis z účtu ve formátu PDF jsem poslal e-mailem do kasina. Toto bylo také zamítnuto s tím, že můj bankovní výpis by měl mít podpis a razítko mé banky.

V mé bance však nic takového neexistuje. Něco takového jsem v kasinu ještě nikdy nepotřeboval.

Nyní jsem nahrál účet za plyn a elektřinu, který by měl být podle obchodních podmínek také akceptován a doufám, že poté bude moje ověření dokončeno.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 10 měsíci

Ahoj,

Obávám se, že musíte kontaktovat svou banku, abyste vysvětlili, co je potřeba. V minulosti jsem slyšel, že některé německé banky takové dokumenty samy o sobě prostě nenabízejí.

Je také dobré vědět, že požadavky závisí také na typu licence a bezpečnostním přístupu, který každé kasino vlastní. Oba aspekty se velmi liší.

Tak či onak, počkejme si na další aktualizaci, při troše štěstí to brzy končí. ✌✌


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Moje ověření je dnes konečně dokončeno. Dvakrát jsem musel předkládat dokumenty znovu, ale nakonec jsem byl ověřen.

Nyní jsem požádal o svůj první ze tří výběrů prostřednictvím kryptoměny a podám zprávu.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 10 měsíci

To je skvělé! Možná se můžete podělit, zda vyřizují výběry během víkendu.

Doufám, že ano. To by znamenalo, že už možná máte peníze. 🤔


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Můj výběr byl zamítnut.

Požádal jsem o výběr přes krypto, ale vložil jsem kreditní kartou.

Jediný problém je, že nemohu vložit peníze na svou kreditní kartu. Mohu platit pouze s ním. Není možné na něj vložit peníze.


Podpora mi nejprve řekla, že mohu platit prostřednictvím kryptoměn. Pak to bylo zamítnuto. Pak mi bylo řečeno, že musím použít kreditní kartu, což pro mě nebylo možné.


Nevím co dělat. Mám otevřít stížnost? Opravdu potřebuji pomoc.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 10 měsíci

Je to kreditní karta nebo debetní karta připojená k vašemu bankovnímu účtu? Pokud je to debetní karta, nevidím důvod, proč na ní nemůžete vybírat, a pokud z nějakého důvodu nebudou, povolí bankovní převod do přidružené banky?

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 10 měsíci

Je to kreditní karta, která je nezávislá na mém bankovním účtu.

Mohu platit jen s ní, bohužel.


Bankovní převod kasino nenabízí. V živém chatu mi bylo řečeno, že kryptoměny budou v pořádku, ale bylo odmítnuto.

Nyní jsem napsal e-mail s dotazem, zda stále přijímáte krypto jako výběr, protože nemám jinou možnost.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 10 měsíci

Problém, který, jak doufám, pochopí, by vám nemělo být dovoleno nechat vás vkládat kartou, na kterou nemůžete vybírat, pokud jejich zásada je, že výběry lze provádět pouze stejným způsobem vkladu. Pokud jsou rozumné kasino, umožní vám vybrat si kryptoměnu.

Moje současné kasino Vkládám bankovním převodem (bez poplatků) a vybírám Crypto rychleji a levněji

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 10 měsíci

Opravdu v to doufám!

Jinak budu muset otevřít stížnost, ale myslím, že kasino to pochopí.

Jinak udělám malý krypto vklad a pak vyplácím přes krypto.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Bohužel mi kasino nechce pomoci a nerozumí mému problému. Nyní jsem požádal o dva výběry prostřednictvím kryptoměny a pokusil jsem se popsat svůj problém.

Oba výběry byly zamítnuty a podpora mi poslala e-mail, že musím jako způsob výběru použít kreditní kartu a nic jiného pro mě nemohli udělat.

Teď jsem úplně zdrcená. Mám v zůstatku 3000 EUR a nemohu je vyplatit. Pokud mi kasino nepomůže nebo nerozumí, nerozumí mému problému.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 10 měsíci

Myslím, že to není rozumné. Podejte stížnost zde a pokud mohou pomoci

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Bohužel mi kasino nechce pomoci a nerozumí mému problému. Nyní jsem požádal o dva výběry prostřednictvím kryptoměny a pokusil jsem se popsat svůj problém.

Oba výběry byly zamítnuty a podpora mi poslala e-mail, že musím jako způsob výběru použít kreditní kartu a nic jiného pro mě nemohli udělat.

Teď jsem úplně zdrcená. Mám v zůstatku 3000 EUR a nemohu je vyplatit. Pokud mi kasino nepomůže nebo nerozumí, nerozumí mému problému.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vidím, že se nic nezměnilo a kasino vám nepomohlo. Samozřejmě, jak již bylo řečeno, vždy je nejlepší vybírat pomocí metody, kterou jste použili pro vklad, ale protože jste řekli, že kasino řeklo, že můžete vybírat pomocí kryptoměn, pak jsou jen problémy a nemají zájem pomáhat , asi bych doporučoval i reklamaci.

Každopádně, zkusili jste jim říct, že byste provedli vklad pomocí kryptoměny a ověřili tuto platební metodu a poté ji použili k výběru?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ano, už jsem to nabízel třikrát. Kasino na tuto nabídku vůbec nereagovalo. Právě jsem obdržel e-mail, který mi řekl, že kasino mi zde nemůže pomoci a že bych měl použít stejnou metodu výběru, jako jsem vložil.


Mezitím jsem mluvil se svou bankou a pravděpodobně udělají výjimku a povolí vklady na mou kreditní kartu.

Nyní jsem tedy požádal o výběr na jinou kreditní kartu, kterou jsem použil k vkladu. Způsob platby je nyní stejný. Doufám, že to nyní projde a kasino nebude nic namítat, že jde o jinou kreditku.

Pro jistotu jsem poslal svou novou kreditní kartu e-mailem jako ověřovací dokument a požádal jsem o výběr a budu dále hlásit.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Už nemůžu. Dnes jsem si nechal u své banky aktivovat kreditní kartu, aby bylo možné výjimečně vkládat na tuto kreditní kartu.


Opakovaně jsem vysvětlil svůj problém kasinu, poskytl všechny potřebné ověřovací dokumenty pro kreditní kartu, na kterou chci vybrat, a požádal o výběr.


Můj výběr byl opět zamítnut s odůvodněním, že bych měl použít stejnou kreditní kartu, kterou jsem použil pro vklad. Už čtyřikrát jsem se pokusil kasinu vysvětlit, že kreditní karta, kterou jsem použil k vkladu, je pouze online kreditní karta, kterou mohu použít k placení, ale na kterou nemohu provádět vklady, protože každá platba, kterou v současné době používám hotovostní kartou, jsou strženy přímo z mého účtu.

Už opravdu nevím, co mám dělat

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 10 měsíci

Odešlete stížnost zde a zjistěte, zda jim tým guru kasina může pomoci najít důvod, proč vám zaplatit. Osobně si myslím, že nepomáhají. Kasino, které nyní používám, mi umožňuje vložit bankovním převodem a vybrat Crypto, pokud budu chtít. Plus mnoho kasin, které jsem použil, pokud vkládáte pomocí Visa nebo MasterCard, stále jste museli vybírat pomocí bankovního převodu nebo kryptoměny

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky