FórumKasinaPuzzle Casino - všeobecná diskuze

Puzzle Casino - všeobecná diskuze

před 5 měsíci od ulaspars
|
1077 zobrazení 14 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 5 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Puzzle Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 4 měsíci

Mizerné kasino. Vyhrál jsem 1 000 € a neověřili mě, abych mohl vybrat. A kvůli nim jsem hrál všechny své peníze.

Automaticky přeloženo:
Panagiotis2728
před 4 měsíci

Dobrý den, tato situace mě velmi mrzí. Vidím, že se vám nepodařilo ověřit váš účet v kasinu. Jak dlouho to trvalo? Jaký byl problém s dokumenty?

Pokud někdy dojde k podobné situaci, můžete nás zkusit kontaktovat a my se vám pokusíme pomoci. Je mi smutno, když vidím hráče, jak nakonec prohraje své peníze, protože se to nemělo stát. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

2 dny mi řekli, ať počkám na identifikaci..Řekl jsem jim, ať mě vyloučí..protože jsem nemohl vybrat a přišel jsem o všechny peníze.

Automaticky přeloženo:
Panagiotis2728
před 4 měsíci

Není to tedy nic příjemného, ale řekl bych, že dva dny na ověření účtu stejně moc není. Kasina se starají a je to důležitý proces, takže někdy to může trvat i déle. Je škoda, že jste nakonec o své peníze přišli, protože věřím, že to takto skončit nemuselo. V mnoha kasinech však proces ověření trvá déle, než jste uvedli, takže pokud projdete stejnou situací, pravděpodobně si budete muset dávat pozor, abyste ji úspěšně prošli a poté si mohli vybrat své peníze.

Doufám, že už se do takové situace nedostanete a budete mít jen lepší zážitky.

Automaticky přeloženo:
Panagiotis2728
před 4 měsíci

Ahoj,

Omlouváme se za nepříjemnosti, se kterými jste se setkali s naším kasinem. Když jsme zkontrolovali podrobnosti, nahráli jste svůj průkaz totožnosti 24. prosince ve 23:00 UTC, což je sobota a Štědrý den. Váš dokument byl zpracován 26. prosince v 02:33, pokud si myslíte, že byly Vánoce, zpracovali jsme váš dokument velmi rychle. Ale bohužel, protože jste nahráli pouze jednu stranu svého dokumentu, byl odmítnut. Je nám líto, že jste přišli o své peníze, ale doba zpracování KYC na naší straně byla během prázdnin co nejrychlejší.

S pozdravem,

Puzzle Casino


Automaticky přeloženo:
Panagiotis2728
před 4 měsíci

Jaká škoda, že jste vyhráli tuto částku a nedostali jste zaplaceno, kasino je nové, měli jste počkat o něco déle, kontrola a platba u nových kasin chvíli trvá, příště, pokud tam budete hrát znovu, zkontrolujte účet za prvé, před vkladem, takže od kasina nebudete mít žádné výmluvy.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino, které vypadá jako podvod. Vyhrál jsem 400 USD a na výběr jsem čekal déle než 15 dní. Nikdo mi nedá řešení v chatové podpoře. Škoda kasina

Automaticky přeloženo:
pablofco1
před měsícem

15 dní na výběr, dobrá věc, že posílají propagační akce a já nevkládám, jaké strašné kasino.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino, které vypadá jako podvod. Vyhrál jsem 400 USD a na výběr jsem čekal déle než 15 dní. Nikdo mi nedá řešení v chatové podpoře. Škoda kasina

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen, mohu-li se zeptat? Uvažovali jste o podání stížnosti? Náš tým se na váš případ určitě podívá. Dejte nám vědět, kdykoli se rozhodnete nějaký odeslat, prosím.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

To jo. Můj účet je plně ověřen. Kam mohu nahrát stížnost?

Automaticky přeloženo:
pablofco1
před měsícem

Ahoj, vidím, že jste stížnost úspěšně odeslali, jsem za vás rád. Náš tým se určitě bude snažit tento problém vyřešit.

Takže je to váš první výběr, že? Doufejme, že se našemu týmu pro stížnosti podaří spojit se s kasinem, aby mohli zjistit, co by ve skutečnosti mohlo způsobit toto zpoždění vaší platby. Dejte nám prosím vědět a informujte nás o jakýchkoli změnách týkajících se vašeho výběru.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
pablofco1
před měsícem

Bohužel vám nikdo neodpoví. Nedokážu vysvětlit, co se teď v tomto kasinu děje.

Hrál jsem v Qassino a stále mám na účtu 2900 EUR. Tato částka nebyla vyplacena již 5 týdnů.

Do 15. března 2024 byla podpora super nápomocná a nebyly žádné problémy. Poté rádio ticho. Také všechny stížnosti byly vždy vyřízeny dříve, ale nyní nikdo nereaguje.

S Casino Group musí být v tuto chvíli něco vážně špatně.

Doufám, že dostanou problémy pod kontrolu a všichni konečně dostaneme své peníze. Dokážu si dobře představit, že v současné době absolutně nikdo nedostává výplatu od této kasinové skupiny

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Neměl by v těchto případech zasahovat regulátor?

Automaticky přeloženo:
pablofco1
před měsícem

Už jsem tam podal stížnost. Ale zatím se nic nestalo.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky