DomůFórumKasinaProvedení Pokerstars. Platba zjevně není dobrovolná

Provedení Pokerstars. Platba zjevně není dobrovolná (strana 107)

od marketingskislo
|
347 533 zobrazení 2 322 odpovědí |
|
1...106 107 108...117
player37

Alespoň vám to všem tady moc přeji.

S pozdravem

Automaticky přeloženo:

Všechno zní dobře, myslím. Konečně se věci dávají do pohybu. Přeji nám všem pozitivní výsledek!

Automaticky přeloženo:

Může mi někdo pomoci zde:

Mám proti Bethardovi rozsudek pro zmeškání s registračním číslem C69565.

Nyní vidím, že společnost byla v polovině roku 2023 zrušena

https://www.northdata.de/Bethard+Group+Ltd.,+St.+Julians/MT+C+69565

Mohu zapomenout na žalobu? Od svého právníka jsem žádné informace nedostal a financoval jsem si to sám.

sg

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni,

Včera jsem také prostřednictvím svého právníka obdržel od TSG Interactive Gaming (Pokerstars) nabídku na vyrovnání ve výši 25 %, kterou jsem již téměř před 2 lety odmítl, respektive jsem podal protinabídku. Myslím, že teď věci opravdu nabírají na rychlosti... Ale udělám další protinabídku, jinak počkám.

Vymahatelný titul déle než 1 rok

Automaticky přeloženo:
Blockhaus

Vykonatelný titul, ale na Maltě ještě nebyla zahájena exekuce?

Automaticky přeloženo:
voizua92

Ne, podle advokáta se postup ještě projednává s dalšími advokátními kancelářemi, protože exekuce se v současnosti ukazuje jako složitá. (Překlad, kontaktní osoba atd.)

Automaticky přeloženo:
Blockhaus

Snad Němci někde v EU najdou účty, kterých se mohou zmocnit.

Snad to nebude trvat tak dlouho.

Automaticky přeloženo:
Blockhaus

Jo a Rakousko provádí exekuci už 4 roky. I v mém případě jsem na samotné Maltě čekal více než 3 roky a měl jsem 10 nebo více slyšení!

Jen doufali, že zaplatí dobrovolně, ale nezaplatili.

Automaticky přeloženo:
LakotaYakari

V Rakousku MG Green okamžitě ukončila poskytovatele platebních služeb poté, co byla zabavena částka, a pak se naštvali.