FórumKasinaProntoBet Casino - všeobecná diskuze

ProntoBet Casino - všeobecná diskuze

před 8 měsíci od anzelika33
|
934 zobrazení 16 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 8 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s ProntoBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 8 měsíci

Ahoj.

Toto kasino je kompletní podvodné kasino, nepovolují zákony vaší země ani nic jiného. Zákaznický servis nefunguje, nikdo nekomunikuje, žádná reakce na e-mail, nic se neděje.

Dokonce ani nekontrolují knihy zákazníků podle estonského práva. Jelikož se mi tedy od nich nedostává odpovědi, zahajuji spor v Estonsku, kdo jim udělil licenci. Podle estonské licence mi musí vrátit všechny vklady, protože mi ani nemohli otevřít herní účet, ale účet je otevřen, zákaznické knihy zkontrolovány a peníze přijaty.


Nehrajte v tomto kasinu, protože je to úplný podvod.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
anzelika33
před 8 měsíci

Ahoj. Je mi líto, že máte v kasinu problémy.

Rozumím správně, když říkám, že jste ze země s omezeným přístupem pro kasino, ale přesto jste si mohli otevřít účet? To je ten problém, který tady popisuješ?

co se ještě děje ? Máte problém s výběrem nebo vkladem?

Dej nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Problém je následující, kasino je povinno kontrolovat údaje hráče, zablokovat otevření herního účtu atd., všechny mé vklady mu musí být vráceny. Protože byly přijaty nezákonně.

Takže, protože nekomunikují, přišel jsem si stěžovat, protože pak odpovídají a vysvětlují, jak otevírají účty pro lidi s omezením otevírání účtů a přijímají vklady a potvrzují herní účet.



Problém je následující, kasino je povinno kontrolovat údaje hráče, zablokovat otevření herního účtu atd., všechny mé vklady mu musí být vráceny.

Protože byly přijaty nezákonně.

Takže, protože nekomunikují, přišel jsem sem, abych podal stížnost, protože pak odpověděli a vysvětlili, jak otevírají účty pro lidi s omezením otevírání účtů a přijímají vklady a potvrzují herní účet

Automaticky přeloženo:
anzelika33
před 8 měsíci

Ahoj.

Upřímně řečeno, vysvětlení mi nepřišlo tak složité. Zeptám se na pár otázek, pokud vám to nebude vadit:

Už jste se někdy v tomto konkrétním kasinu vyloučili?

Nebo jde spíše o zákonnost? Jste možná přesvědčeni, že kasino by mělo vrátit vaše vklady, protože nemá finskou licenci?

Děkuji za další vysvětlení. 🤔




Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj. Podle estonského práva, pokud jsem kasino zablokoval, kasino mi nemůže otevřít účet. pokud se z důvodu x stejně otevře, musí mi vrátit všechny zálohy a udělat blok.

a na jejich stránkách je napsáno, že je to estonské právo umožňuje


Ahoj.

Podle estonského práva, pokud jsem kasino zablokoval, kasino mi nemůže otevřít účet. pokud se z důvodu x stejně otevře, musí mi vrátit všechny zálohy a udělat blok.

a na jejich stránkách je napsáno, že je to estonské právo umožňuje



Automaticky přeloženo:
anzelika33
před 8 měsíci

Chápu, jen si všimněte, že tady nejsme právníci – nezapojujeme se do otázek zákonnosti.

Místo toho se řídíme kodexem Fair Gambling Codex Casino Guru

Pojďme se podívat, kam nás stížnost zavede!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

ano, tady právníky nehledají. podmínky kasina, jsou zde otázkou.


Automaticky přeloženo:
anzelika33
před 8 měsíci

Mohl byste zkusit napsat svůj příspěvek ve vašem preferovaném jazyce? Musím přiznat, že se mi stále snažím porozumět.

Mám pocit, že je to trochu škoda, protože toto fórum nabízí vestavěný překladač textu. Je to jen laskavý návrh, takže rozhodnutí nechávám na vás.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj.

Takže teď byly uzavřeny mým účtem, ale ne peníze

se nevrátili.

Automaticky přeloženo:
anzelika33
před 8 měsíci

Je mi líto, že to došlo až sem, ale občas se snažíte být vyloučeni z online kasin, mám pravdu?

Chápu, že jste pevně přesvědčeni o tom, že máte nárok na vrácení peněz, ale upřímně řečeno, nejprve bych počkal, až stížnost řádně vyřeší tuto otázku.

Aktualizace by podle časovače měla proběhnout velmi brzy. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Kasino je naprostý podvod! Tady opravdu neplaťte, jsou to zločinci. Na zálohu čekám už půl týdne a jen mě zdržují. Měl bych počkat na e-mail, který stejně nepřijde. Snaží se mě přimět, abych si hrál s penězi. Ale nenechám se strhnout takovou drzou podporou. Byl jsem UJIŠTĚN, že jej obdržím automaticky do 48 hodin. Nyní je to dvojnásobek bez jakékoli zpětné vazby. Vím, že 200% je lákavé, ale drž se stranou!

Automaticky přeloženo:
fxsoo
před 5 měsíci

Ahoj, říkáš, že se tě kasino snaží oklamat, abys hrál s penězi, ale zároveň říkáš, že tvůj vklad ještě nedorazil, tak o jakých penězích to prosím mluvíš? Máte problém s výběrem nebo vkladem? Zkusili jste zkontrolovat, zda nedošlo k nějaké chybě u poskytovatele plateb?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, minulý týden jsem se zastavil v tomto kasinu. Peníze byly odepsány okamžitě a se svou bankou jsem neměl žádné problémy. Platební systém však měl problém a transakce se podle nich ''nepovedla''. Lidé mi však nechtěli připsat peníze, i když jsem jim poslal doklad o transakci. Poté mi bylo řečeno, že bych měl počkat 48 hodin, než mi peníze budou AUTOMATICKY odeslány zpět. Nyní uplynulo více než 90 hodin a já stále nemám své peníze. Včera mi přišel email, že peníze byly připsány na můj účet. Od pátku jsem se ani nepřihlásil, protože tam nechci hrát a chci jen zpět své peníze. A ano, zjevně jsem v pokušení jen tak hazardovat s penězi, protože je pro mě těžké je vyplatit, jen jsem zdržen. Několikrát mi teď lhali, což mohu dokázat. Kriminální prasata

Automaticky přeloženo:
fxsoo
před 4 měsíci

Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní. Myslím, že pár dní ještě není taková katastrofa a kasino řeklo, že mají technické problémy s platebním systémem. Doporučuji být chvíli trpělivý, i když vím, že to není jednoduché, ověřte si u kasina, v jaké fázi výběr je a pokud je to stále stejný starý příběh, pak bych doporučoval podat stížnost, kde to náš tým zkusí pomoct ti.

Pokud však máte nějaké nové informace, neváhejte nám je dát vědět. Pevně věřím, že své peníze dostanete a vše šťastně dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj,

Nechápu, proč mě znevažují. Pravděpodobně kvůli ochraně nabídky. Tito lidé mi několikrát lhali o mých penězích a dokonce očekávali, že je na konci ověřím (všechny druhy dokumentů). Samozřejmě mám na něco takového trpělivost, ale ne, když mi několikrát lžou, když mi říkají věci, které se nedodržují. A poté bude částka, kterou jsem požádal o smazání, připsána na můj účet. Což se zatím nestalo. Nicméně mi přišel email, že to dostanu zpět, ale jestli se tak stane ;D

Automaticky přeloženo:
fxsoo
před 4 měsíci

Jasně chápu, že se nikdo nechce dostat do takové situace a dostat se do problémů s kasinem. Jsem jen rád, že by se věci měly pohnout kupředu a peníze by měly být vráceny dle emailu.

Dej nám vědět, jestli se to stane nebo ne, protože mě to docela zajímá. Doufám, že tato situace pro vás dopadne dobře. A pokud ne, pokusíme se pomoci.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky