Neváhejte a požádejte o znovuotevření stížnosti. Použijte odkaz, který máte v e-mailu, nebo odpovězte Tomášovi.
Jak řekl SunsetGaze, nikdy nenechávejte otevřenou stížnost nedotčenou; k jeho zpracování potřebujeme vaši spolupráci.
🙏
Feel free to ask for the complaint to be reopened. Use the link you have in your email, or reply to Tomas.
As SunsetGaze said, never leave an open complaint untouched; we need your cooperation to process it.
🙏
Ahoj.
Můžete prosím popsat, co se stalo? Dozvěděl jsem se pouze, že váš účet je z nějakého důvodu zablokován.
Hello.
Can you describe what has happened, please? I only learned that your account seems to be blocked for some reason.
Rád bych to znovu otevřel. Za prvé, můj přítel a já jsme měli účet s přesilovou hrou. Oba jsme vyhráli a neměli jsme problém s vyzvednutím výhry. Pak jsme oba vyhráli slušnou částku a oni mi odmítli vyplatit výhru. Vyplatili mého přítele. Když jsem se zeptal proč, řekli, protože nechtěli. Nyní dodám, že v té době nebylo v jejich pravidlech uvedeno, že 2 lidé ze stejné domácnosti nemohou hrát na jejich stránce. Ujistil jsem se, že tuto výmluvu nepoužívají, protože v jejich pravidlech není uvedeno, že to není povoleno. Legrační je, že zaplatili mému příteli, ale ne moji výhru. Několikrát mi řekli, že mi zaplatí, a pak si to rozmysleli. Byl to ten nejneprofesionálnější kontakt, jaký jsem kdy měl s kasinem. Když se zapojili, prostě ignorovali guru kasina. Myslím, že je to krádež, když vám vezmou peníze a odmítnou vám dát důvod, proč vám nevyplatí výhru. Za takové chování by měli být potrestáni.
I would love to have it reopened. First of all my boyfriend and I both had an account with power play. We both had won and had no problem collecting our winnings. Then we both won a decent amount and they refused to pay me my winnings. They paid out my boyfriend.When I asked why they said because they didn't want to. Now I will add at that time no where on their rules did it say 2 people from the same household could not play on their site. I made sure that they were not using that excuse because their rules didn't state that it was not allowed. The funny thing is they paid our my boyfriend but not my winnings.They told me a few times they would pay me and then changed their mind. It was the most unprofessional contact I have ever had with a casino. They just ignored casino guru when they got involved. I think it is theft if they take your money and refuse to give you a reason why they won't pay out your winnings. They should be penalized for that kind of behavior.
Nechápu, jak mi bylo řečeno kasinovým guru, že pro mě nemohli udělat nic jiného. Existuje způsob, jak to otevřít a vyplatit své výhry?
I don't understand as I was told by casino guru that they couldn't do anything else for me. Is there a way to have this opened and paid my winnings?
Opravdu jsem chtěl pokračovat, stále chci. Guru kasina řekl, že nemohli nic dělat, protože přesilová hra přestala komunikovat. Rád bych to otevřel, ale jak mi můžete pomoci, když vám neodpoví. Bylo mi řečeno, že nemůžu jít dál, protože mají plné právo mě ukončit bez dobré omluvy. Jsem naštvaný i po roce.
Really I wanted to continue I still do. Casino guru said they couldn't do anything as power play stopped communicating. I would love to open this back up but how can you help me if they don't reply to you. I was told I couldn't go any further as they have every right to terminate me without a good excuse. I'm still angry a year later.
Nechápu, jak mi bylo řečeno kasinovým guru, že pro mě nemohli udělat nic jiného. Existuje způsob, jak to otevřít a vyplatit své výhry?
I don't understand as I was told by casino guru that they couldn't do anything else for me. Is there a way to have this opened and paid my winnings?
Ahoj.
Pro jistotu mi neunikly nedávné události, kdy jsem na poslední dobu zhruba před 5 měsíci odpověděl slovy: "Klidně požádejte o znovuotevření stížnosti. Použijte odkaz, který máte v emailu, popř. odpovědět Tomášovi."
Udělal jsi to?
Protože pokud jste to neudělali, musíte začít s touto akcí; jinak k opětovnému otevření vůbec nedojde.
V této části jsem také trochu zmatený: "Prostě ignorovali kasino guru, když se do toho zapojili." Co se týče této stížnosti 👈, byli jste to vy, kdo se odmlčel.
Ocenil bych, kdybyste mi pomohli pochopit kontext. 🙏
Děkuji.
Hello.
Just to be sure I haven't missed the recent events, when I replied to the last time 5 months or so ago, saying, "Feel free to ask for the complaint to be reopened. Use the link you have in your email, or reply to Tomas."
Did you do that?
Because if you did not, you have to start with this action; otherwise, there will be no reopening at all.
I'm also a bit confused about this part: "They just ignored casino guru when they got involved." As far as this complaint 👈 is concerned, you were the one who went silent.
I would appreciate it if you could help me understand the context. 🙏
Thank you.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.