FórumKasinaPower Casino - všeobecná diskuze

Power Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 3 roky od Anonymized436
|
24744 zobrazení 98 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
Power Casino
před 2 roky

Komedianti, selhali (v každém smyslu). Ještě mi musíš vrátit peníze! Těší mě, že máte zavřeno. Rukáv mentálně retardovaný

Automaticky přeloženo:
Anonymized198
před 2 roky

Ahoj Marquezi,

pochopil jsem správně, že váš pokus o eskalaci problému kontaktováním licenčního úřadu selhal?

Je mi líto, ale podle Vaší stížnosti ( uzavřeno jako neoprávněná ) bych byl velmi překvapen, kdybyste uspěl.

Omlouvám se, přeji jen to nejlepší.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

ahoj ne,

uzavřeli jste to jako oprávněné.

Od kasina jsem obdržel 3 500 eur a sdělení od držitele licence, že kvůli mé stížnosti bylo konečnou volbou odebrání herní licence.

Tak jsem vyhrála hodně 🙂

Uzavřenou stížnost z Vaší strany raději nekomentujte, i proto, že se pak stávám vulgární 🙂

Automaticky přeloženo:
Anonymized198
před 2 roky

Ahoj,

a gratuluji. 🙂

Dobře, zkontroloval jsem to a vaše stížnost na Power Casino (na kterou jsem odkazoval) byla uzavřena jako neoprávněná. Zkontrolujte prosím tento odkaz: https://casino.guru/power-casino-player-s-account-has-not-been-blocked

file dejte mi vědět, pokud uvidíte stejný výsledek.

Pokud jste se dříve vyjádřili k jiné stížnosti, udělejte to prosím ve správném vláknu kasina nebo vytvořte nové vlákno v sekci diskuse o stížnosti.

Děkuji.

Spravedlivé - další komentáře přeskočím.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Zavřel jsi mi to jako neoprávněné. Pokračoval jsem sám se svými právníky, přímo s Gaming Curacao.

Z vyžádaných 4000 jsem vzal zpět 3400, řekl bych, že to šlo docela dobře.

Kdyby to bylo na vás, musel bych své peníze nechat v rukou těch šmejdů, kdo ví, možná by vám dali nějaké procento. Nevím.

Automaticky přeloženo:
Anonymized198
před 2 roky

Ahoj,

i když se snažíme podporovat hráče, jak nejlépe umíme, nemluvíme s autoritou žádného právníka. Nemůžeme tedy použít žádný druh páky, sloužíme pouze jako zprostředkovatel.

Děkuji za aktualizaci, mám z vás radost.

Mohu vědět, jaký argument právník použil, aby toho dosáhl?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, jistě,

zůstali jsme v kontaktu s držitelem licence. Na podporu mé práce jsme předložili lavinu různých dokumentů a prostě držitel licence udělal vše podle pravidel.

kasina jsou povinna OKAMŽITĚ uzavřít účet, pokud se vyskytne problém s hazardem. 2/3 dny, jak dovolíte, nejsou tolerovány. Držitel licence rozhodl, že online kasina musí být připravena a efektivní, pokud jde o hazardní hry.

Takže to trvalo měsíc a půl, ale podařilo se nám přivézt domů dva velmi uspokojivé výsledky.

Můžeme být velmi spokojeni.

Automaticky přeloženo:
Anonymized198
před 2 roky

Ahoj,

Musím říct, že jsem pozitivně překvapen! Děkuji.

Navrhuji, že prvním uspokojivým výsledkem by bylo, že jste získali část svých ztracených vkladů, že?

Putování o druhém, ačkoli. To, že licenční úřad spolupracuje a věc vyřešil, možná?

Automaticky přeloženo:
Anonymized198
před 2 roky

Dobrý den, můžete mi prosím sdělit, na kterého držitele licence jste zažádali? Kontaktoval jsem curacao-egaming.com a řekli, že toto kasino není jedním z nich...



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zdá se, že se rozhodli neobtěžovat a spustili nové kasino:

102fefa.bet

Stránky jedna ku jedné powercasino.com

A v patičce webu stejná data:

file

takže buďte opatrní i s tímto kasinem.

Automaticky přeloženo:
ovaaal
před 2 roky

Ahoj,

děkujeme za váš návrh. Tyto informace jsem předal našemu datovému týmu, prověříme je. 👍

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

můžete stále požadovat peníze zpět z těchto kasin?

Automaticky přeloženo:
Anonymized436
před 2 roky

Začal bych u licenčního úřadu, ale upřímně nevím, zda je vůbec možné řešit zavřené kasino. Dále již nemohu zkontrolovat licenční údaje, takže vám, obávám se, nemohu dále poradit.

Na základě některých nedávných stížností kasino jednoduše přestalo platit, než bylo uzavřeno.

Takže to vypadá jako slepá ulička. 🙁

Automaticky přeloženo:
Anonymized198
před rokem

Pokud je to pravda, pak vše skončilo dobře pouze pro jednoho člověka.

ostatní hráči - nedostali své platby a navíc přišli o možnost si kdekoli stěžovat

nějak nespravedlivé

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, snažím se jít po penězích, které mi toto kasino dluží od doby, kdy bylo uzavřeno. Máte nějaký doklad o jejich licenci na Curacao?

Automaticky přeloženo:
Anonymized198
před rokem

Dobrý den, hledám jejich poskytovatele licencí. Máte nějaký důkaz, kdo to býval?

Opravdu bych ocenil vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
ston98dd
před rokem

Ahoj, podle našeho systému měli platnou licenci a jako důkaz přikládám tento odkaz: https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/

Zde můžete také zkusit podat reklamaci, ale nezaručuji, že bude úspěšně vyřešena.

Každopádně vám přeji hodně štěstí a doufám, že se vám podaří získat své výhry.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, provedl jsem výběr z powerup kasina a byl zpožděn o 10 dní a vždy mi řekli, že můj výběr je v poslední fázi posledních 5 dnů.

Automaticky přeloženo:
leonidasmpok
před 2 měsíci

Dobrý den, je to vše, co vám kasino řeklo? Rád bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho, co potřebují kolem výběru udělat, takže pokud to neudělají správně, můžete nás kontaktovat a pokusíme se vám pomoci.

Viděl jsem však, že jste před chvílí aktualizovali svou stížnost a řekli jste, že peníze dorazily. Je to tak a vše je vyřešeno? 🙂

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky