DomůFórumKasinaPlayMojo Casino - všeobecná diskuze

PlayMojo Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

3 421 zobrazení 22 odpovědí |
před rokem
|
1 2
Přidat příspěvek
jwmdhl
před 7 měsíci

To rozhodně není příjemné. Předpokládám, že ti o tom nic neřekli, že ne?

Doufám, že s námi budou spolupracovat, že se dostaneme k jádru problému a nějak ho vyřešíme.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj. Ano, výběry jsou v tomto řetězci kasin velký problém. Obvykle trvají nejméně 72 hodin.

Jinými slovy, výplaty nejsou předem zpracovány.

Teprve po 72 hodinách, aby měl zákazník čas

možná zrušit výplatu 😉


Ale také mám zkušenost s tím, že výplata probíhá i po 7 dnech.

se to nekoná. Ale stížnost můžu podat až po 14 dnech...

Automaticky přeloženo:
LittleFu
před 6 měsíci

Nejde o to, že byste zde neměli podat stížnost; věc se má tak, že náš tým není schopen v žádném případě zasáhnout před uplynutím 14denní lhůty, víte.

Máte nyní nějaké problémy s výběrem? Neváhejte kdykoli podat stížnost.

Automaticky přeloženo:
jwmdhl příspěvek smazal/a
jwmdhl
před 6 měsíci

Vaše stížnost byla bohužel po přezkoumání důkazů, které máme k dispozici, uzavřena jako „neoprávněná". Michal vám v závěrečné zprávě vaší stížnosti také vysvětlil celý důvod:

„S lítostí vám oznamuji, že vám v této záležitosti nemohu pomoci. Na základě důkazů, které jsem si prohlédl, neproběhla žádná komunikace ohledně jakýchkoli limitů účtu od 1. dubna ani dříve. Zprávy z 2. dubna však ukazují, že jste kontaktovali kasino s žádostí o roztočení zdarma a zmínili jste se o ztrátě výhry, protože si ji nemůžete vybrat. Tyto zprávy se o žádných limitech účtu nezmiňovaly."

Situaci navíc komplikuje skutečnost, že u kasina PlayMojo vlastníte více účtů. To ztěžuje přesné přiřazení vámi poskytnutých snímků obrazovky k odpovídajícím účtům. Zdá se také, že mezi vašimi snímky obrazovky a záznamy ze systému kasina existují nesrovnalosti. Je pozoruhodné, že důkazy kasina jasně ukazují, které zprávy patří kterému účtu, zatímco v materiálech, které jste poskytli, je toto rozlišení nejasné.

Kasino funguje pod záštitou Kahnawake (KGC) , takže je neváhejte kdykoli kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
jwmdhl příspěvek smazal/a
jwmdhl příspěvek smazal/a
jwmdhl příspěvek smazal/a
jwmdhl příspěvek smazal/a
jwmdhl příspěvek smazal/a
jwmdhl
před 6 měsíci

Je mi opravdu líto, že jsme vám ve vašem případě nemohli více pomoci.

Kontaktujte prosím licenční úřad. Kontakty naleznete zde .

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ztráta rovnováhy nekontrolovaným hraním v opilosti a následná

obviňovat kasino z viny. To se mi líbí 😉

Automaticky přeloženo:
jwmdhl příspěvek smazal/a
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.