Dobrý den, zní to trapně.
Promiňte, že se ptám na takovou otázku, ale jste si jistý, že nikdo z vašich příbuzných nebo jiných lidí, kteří možná žijí ve společné domácnosti, snad nikdy nehrál ve stejném kasinu?
Víte, stává se to hodně. Takže chci být rovný.
Neváhejte se seznámit s naším bezplatným reklamačním procesem:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Protože věřím, že kasino by mělo mít silný důkaz, který jasně ukáže, že jste si vytvořili druhý účet a získali nespravedlivou výhodu jako první.
Pro odeslání stížnosti použijte tento odkaz:
https://casino.guru/complaints/create
Co si o tom myslíš?
Hello, that sounds awkward.
Forgive me for asking such a question, but are you sure none of your relatives or other people possibly living in the same household have not ever played in the same casino, perhaps?
You know, it happens a lot. So, I want to be straight.
Well, do not hesitate to get familiar with our free-of-charge complaint process:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Because I believe the casino should have strong proof to clearly show you did create a second account and gained an unfair advantage first.
To submit the complaint, use this link:
https://casino.guru/complaints/create
How do you feel about that?
Automaticky přeloženo: