před 2 roky
Šéfe, napište mi, můžu zavolat 09497927541
Boss text me I can call 09497927541
Boss text mo ako kaya ko to 09497927541
1
Šéfe, napište mi, můžu zavolat 09497927541
Boss text me I can call 09497927541
Boss text mo ako kaya ko to 09497927541
Pane, není šance, že můj je podvodný čin.. Říkají, že je to vícenásobný čin, můj účet je ověřený a moje ID tam stále je
Sir, there is no chance that mine is a fraudulent acct.. They say that it is multiple acct, my acct is verified and my ID is still there
Sir wala na chance kc fraudulent acct daw yung sa akin..multiple acct daw eh verified ung acct ko my i.d pa
Mám pocit, že by se vám hodila pomoc, mám pravdu?
I have a feeling that you could use some help, am I correct?
Je nám líto, ale stížnost je uzavřena jako nevyřešená z důvodu nedostatečné spolupráce ze strany kasina.
Teď pro vás nemůžeme nic udělat.
Zkusili jste se obrátit na PAGCOR ( https://www.pagcor.ph/regulatory/index.php )?
Myslím, že by se nám hodily nějaké detaily.
I'm sorry but the complaint is closed as unresolved due to a lack of cooperation from the casino.
There is nothing we can do for you now.
Did you try to turn to the PAGCOR (https://www.pagcor.ph/regulatory/index.php)?
We could use some details, I guess.
Hraji několik hodin a už jsem hodně prohrál, a když jsem začal výrazně vyhrávat, začal jsem se snažit své výhry stáhnout. Najednou byla moje žádost o výběr zamítnuta a agent mi řekl, že „podvádím". Řekla, že to zmínil GP (poskytovatel her). Nechápu, co říkají, že podvádím. Neudělal jsem nic nezákonného. Pak se zdá, že mi byly zabaveny všechny výhry bez zjevného důvodu....ve výši 60 000 PHP+. Pak se mnou až do teď nikdo nemluví. Snažím se je oslovit, nechtějí se mnou mluvit ani vysvětlovat a ukazovat a dokazovat, jak jsem ve hře podváděl. Tato zkušenost s nimi je k vzteku!!!
I am playing for several hours and have lost a lot already and when I started to win significant I strarted to try withdrawing my wins. All of a sudden my withdrawal request was rejected and I was told by the agent that I was "cheating". She said it was mentioned by the GP (game provider). I don't understand what they are saying that I am cheating. I did not do anything illegal. Then afterwards they seem like confiscated all my winnings for no apparent reason....amounting to PHP60,000+. Then no one is talking to me until now. I am trying to reach out to them, they don't want to talk to me or explain and show and prove how I have cheated in the game. This experience with them is infuriating!!!
To vyžaduje více podrobností od kasina. Pokud nevysvětlí, jak přesně jste podváděl, myslím, že byste měli podat stížnost.
Well, this requires more details from the casino. If they fail to explain how exactly did you cheat, I guess you should submit a complaint.
Bohužel si to nedokážou vysvětlit. Ve skutečnosti to od nich vyžaduji, ale oni mlčeli. Řekli, že poskytovatel hry (Dream Gaming) jim to řekl, takže se spoléhali pouze na to, aniž by provedli jakékoli vyšetřování. Je to všude napsaný podvod.
Unfortunately they cannot explain it. I in fact demand it from them, yet they went silent. They said the game provider (Dream Gaming) told them so they only relied upon it without any investigation done. It's a scam written all over it.
Dobrý den, moc se omlouvám za Vaše potíže. Každopádně, navzdory tomu, co říkají, bych na vašem místě podal stížnost. Alespoň to pomáhá dalším hráčům vidět realitu a špatnou pověst kasina (podle stupnice hodnocení Casino Guru) na konkrétním příkladu. Hráči se tak mohou rozhodnout, zda tam hrát nebo nehrát na základě více důkazů.
Hi, I am very sorry for your troubles. Anyway, despite what they say I would submit a complaint if I were you. At least it helps another players to see the reality and bad reputation of the casino (by Casino Guru rating scale) with the specific example. So players can make decisions to play or not to play there based on more evidence then.
Zajímalo by mě, jestli je Casino Guru může pomoci pronásledovat, ale každopádně jsem zde zaznamenal stížnost, stejně jako podle vašeho doporučení. Děkujeme za jakoukoli pomoc, kterou můžete rozšířit.
Wonder if Casino Guru can help chase them but anyway I logged complaint here as well as per your recommendation. Thanks for any help that you can extend.
V tom by vám měla pomoci podpora 1Win. Zkuste chat operátora. 😉
Rozhodně stojí za vyzkoušení.
Dejte mi vědět, jak to dopadlo!
Well, for that the 1Win support should help you out. Try the chat operator. 😉
It is definitely worth trying out.
Let me know how it went!
pane salam alaikom můj problém je včera a doteď si nemohu vybrat své peníze..všichni agenti v kasinu pinasbet mi neodpovídají čekám na výběr, stále mě odmítají..kdysi jsem hrával tady na pinasbet kasino jsem prohrál hodně, ale když chci evybrat, nechtějí všechno, udělal jsem to i na bankovním účtu ok..
sir salam alaikom my problem is yesterday and until now i can't withdraw my money..all the agents at pinasbet casino don't answer me i'm waiting for a withdrawal they keep rejecting me..i used to play here at pinasbet casino i lost a lot but when I want to ewithdraw, they don't want everything, I did it even in the bank account ok..
sir salam alaikom ang problema ko po kahapon at hanggang ngayon hnd ko ma withraw ang pera ko..lahat ng agent sa pinasbet casino d ako sinasagot naghihintay ako ng withdrawal panay reject..dati na ako naglalaro dto sa pinasbet casino malaki na natalo ko dto pero pag gusto ko ewithdraw ayaw nila lahat ginawa ko na pati sa bank acount ok..
stejná situace zde... prohrávám velkou částku a nyní vyhrávám malou částku, od listopadu stále odmítají mé výběry. 16 až do současnosti.
same situation here... i lose big amount and now im winning a small amount they keep rejecting my withdrawals since nov. 16 til up to the present.
Od 16. listopadu doteď nemohu vybrat své peníze a stále říkají údržbu systému. Není možné provádět údržbu systému déle než 24 hodin. Neustále odmítají mé výběry, jejich 120 000 je jen malá částka ve srovnání s tím, co jsem ztratil víceméně 1 milion.
Since Nov. 16 til now I cant withdraw my money and they keep telling system maintenance. Its impossible over 24 hours to have system maintenance. They keep rejecting my withdrawals its 120k its just a small amount compaired what i had lose more or less 1M.
Dobrý den, myslím, že není třeba hned panikařit, když do vysazení zbývá už jen pár dní. Na vyřešení takových problémů dáváme kasinům 14 dní. Jste stále v kontaktu s kasinem a informováni o tom, jak dlouhá by měla být údržba?
Všiml jsem si však, že se vám podařilo podat stížnost , takže až uplyne zmíněný čas, náš tým se vám pokusí pomoci. Mezitím nás neváhejte informovat, až uslyšíte něco nového.
Hello, I think there is no need to panic right away when the withdrawal is only a few days away. We give casinos 14 days to resolve such issues. Are you still in contact with the casino and informed about how long the maintenance should be ?
However, I noticed that you managed to file a complaint, so when the mentioned time is up, our team will try to help you. In the meantime, feel free to update us when you hear something new.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.