FórumKasinaPinasbet Casino - všeobecná diskuze

Pinasbet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Radka
|
7877 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
RicoBuce
před 2 roky

Šéfe, napište mi, můžu zavolat 09497927541

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pane, není šance, že můj je podvodný čin.. Říkají, že je to vícenásobný čin, můj účet je ověřený a moje ID tam stále je

Automaticky přeloženo:
jhelatotz
před 2 roky

Mám pocit, že by se vám hodila pomoc, mám pravdu?

Automaticky přeloženo:
rainjuco312
před 2 roky

Je nám líto, ale stížnost je uzavřena jako nevyřešená z důvodu nedostatečné spolupráce ze strany kasina.

Teď pro vás nemůžeme nic udělat.

Zkusili jste se obrátit na PAGCOR ( https://www.pagcor.ph/regulatory/index.php )?

Myslím, že by se nám hodily nějaké detaily.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hraji několik hodin a už jsem hodně prohrál, a když jsem začal výrazně vyhrávat, začal jsem se snažit své výhry stáhnout. Najednou byla moje žádost o výběr zamítnuta a agent mi řekl, že „podvádím". Řekla, že to zmínil GP (poskytovatel her). Nechápu, co říkají, že podvádím. Neudělal jsem nic nezákonného. Pak se zdá, že mi byly zabaveny všechny výhry bez zjevného důvodu....ve výši 60 000 PHP+. Pak se mnou až do teď nikdo nemluví. Snažím se je oslovit, nechtějí se mnou mluvit ani vysvětlovat a ukazovat a dokazovat, jak jsem ve hře podváděl. Tato zkušenost s nimi je k vzteku!!!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Nemesis888
před rokem

To vyžaduje více podrobností od kasina. Pokud nevysvětlí, jak přesně jste podváděl, myslím, že byste měli podat stížnost.

Více o procesu se dozvíte zde .

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Bohužel si to nedokážou vysvětlit. Ve skutečnosti to od nich vyžaduji, ale oni mlčeli. Řekli, že poskytovatel hry (Dream Gaming) jim to řekl, takže se spoléhali pouze na to, aniž by provedli jakékoli vyšetřování. Je to všude napsaný podvod.

Automaticky přeloženo:
Nemesis888
před rokem

Dobrý den, moc se omlouvám za Vaše potíže. Každopádně, navzdory tomu, co říkají, bych na vašem místě podal stížnost. Alespoň to pomáhá dalším hráčům vidět realitu a špatnou pověst kasina (podle stupnice hodnocení Casino Guru) na konkrétním příkladu. Hráči se tak mohou rozhodnout, zda tam hrát nebo nehrát na základě více důkazů.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Magda
před rokem

Zajímalo by mě, jestli je Casino Guru může pomoci pronásledovat, ale každopádně jsem zde zaznamenal stížnost, stejně jako podle vašeho doporučení. Děkujeme za jakoukoli pomoc, kterou můžete rozšířit.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak změním své 1Win ID?

Automaticky přeloženo:
Phaps
před rokem

V tom by vám měla pomoci podpora 1Win. Zkuste chat operátora. 😉

Rozhodně stojí za vyzkoušení.

Dejte mi vědět, jak to dopadlo!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

pane salam alaikom můj problém je včera a doteď si nemohu vybrat své peníze..všichni agenti v kasinu pinasbet mi neodpovídají čekám na výběr, stále mě odmítají..kdysi jsem hrával tady na pinasbet kasino jsem prohrál hodně, ale když chci evybrat, nechtějí všechno, udělal jsem to i na bankovním účtu ok..

Automaticky přeloženo:
před rokem

stejná situace zde... prohrávám velkou částku a nyní vyhrávám malou částku, od listopadu stále odmítají mé výběry. 16 až do současnosti.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Od 16. listopadu doteď nemohu vybrat své peníze a stále říkají údržbu systému. Není možné provádět údržbu systému déle než 24 hodin. Neustále odmítají mé výběry, jejich 120 000 je jen malá částka ve srovnání s tím, co jsem ztratil víceméně 1 milion. file

Automaticky přeloženo:
BemBem
před rokem

Dobrý den, myslím, že není třeba hned panikařit, když do vysazení zbývá už jen pár dní. Na vyřešení takových problémů dáváme kasinům 14 dní. Jste stále v kontaktu s kasinem a informováni o tom, jak dlouhá by měla být údržba?

Všiml jsem si však, že se vám podařilo podat stížnost , takže až uplyne zmíněný čas, náš tým se vám pokusí pomoci. Mezitím nás neváhejte informovat, až uslyšíte něco nového.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky