DomůFórumKasinaPinasbet Casino - všeobecná diskuze

Pinasbet Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Radka
|
8 664 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Pinasbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

filefile

ahoj... toto je moje stížnost na PINASBET ONLINE CASINO, že jsem hrál minulé ZÁŘÍ. 21, 2022...

nějaký agent mi poslal zprávu, že jsem ten šťastný hráč, kterého si PINASBET ONLINE CASINO vybralo k udělení odměny, tak jsem hru zkusil,,, vložil jsem 100 pesos a vstoupil do promo akce 50% prvního denního vkladu a oni to schválili, a když jsem vyhrál 36 000 pesos a pokusil se je vybrat, odmítli můj výběr a zablokovali můj účet

Automaticky přeloženo:
RicoBuce
před 2 roky

Ahoj,

Možná byl váš účet zablokován, protože jste výběr provedli poprvé. To znamená, že nyní musíte být ověřeni, abyste dostali zaplaceno.

Mimochodem, zkontrolovali jste bonusová pravidla, zajímalo by mě? Doufám, že neexistuje žádné pravidlo maximálního výběru 🤔

Dejte nám vědět, že to jde, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Myslím, že vlastně sdílím stejný sentiment k tomuto „online kasinu", ke kterému jsem se zaregistroval před několika dny? V tomto kasinu jsem však začal hrát teprve dnes. Vstoupil jsem a zaplatil 300 php jako svůj počáteční „kapitál", jako bych to normálně dělal s jakoukoli jinou platformou online kasina. Rád si stroj nejprve otestuji, než začnu platit za mnohem větší částku, abych nakonec přišel o mnohem větší kus vyplacených peněz. dnes kolem 17:00 jsem vyhrál asi 8 tisíc. Rozhodl jsem se tedy zastavit na 7,5 000 a zpracovat s nimi žádost o výběr. Již jsem u nich ověřil svou identitu a dokonce jsem kontaktoval CS, abych věděl, jak dlouho bude trvat, než zpracují ověření identity. Bylo mi řečeno, že jsem prošel procesem ověření a že musím obnovit svou stránku. Udělal jsem přesně to, co mi bylo řečeno, a viděl jsem, že už je to hotové. Poté jsem zpracoval svou žádost o výběr. Po několika minutách jsem zkontroloval stav své žádosti a zjistil jsem, že byla zamítnuta. Okamžitě jsem kontaktoval CS a bylo mi oznámeno, že moje sázení stále prochází kontrolou (což je mimochodem v pořádku). Protože je to úplně poprvé, co mi online kasino odmítlo CO, začal jsem mít obavy a začal jsem hledat podobnou situaci na FB a také na Googlu (tak jsem našel tento článek a váš web). Upřímně, ty komentáře, které jsem viděl, ve mně vyvolaly pocit, že je to všechno podvod. Každopádně se pokusím počkat na jejich aktualizaci. Per ler CS pro to nemají konkrétní časovou osu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

můj účet byl plně ověřen a vždy mi zavolají a zvou ke hře, ale kdykoli otevřu jejich aplikaci a pokusím se kontaktovat zákaznickou službu, jsou vždy pod správou, protože jsem vyhrál.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Myslím, že vlastně sdílím stejný sentiment k tomuto „online kasinu", ke kterému jsem se zaregistroval před několika dny? V tomto kasinu jsem však začal hrát teprve dnes. Vstoupil jsem a zaplatil 300 php jako svůj počáteční „kapitál", jako bych to normálně dělal s jakoukoli jinou platformou online kasina. Rád si stroj nejprve otestuji, než začnu platit za mnohem větší částku, abych nakonec přišel o mnohem větší kus vyplacených peněz. dnes kolem 17:00 jsem vyhrál asi 8 tisíc. Rozhodl jsem se tedy zastavit na 7,5 000 a zpracovat s nimi žádost o výběr. Již jsem u nich ověřil svou identitu a dokonce jsem kontaktoval CS, abych věděl, jak dlouho bude trvat, než zpracují ověření identity. Bylo mi řečeno, že jsem prošel procesem ověření a že musím obnovit svou stránku. Udělal jsem přesně to, co mi bylo řečeno, a viděl jsem, že už je to hotové. Poté jsem zpracoval svou žádost o výběr. Po několika minutách jsem zkontroloval stav své žádosti a zjistil jsem, že byla zamítnuta. Okamžitě jsem kontaktoval CS a bylo mi oznámeno, že moje sázení stále prochází kontrolou (což je mimochodem v pořádku). Protože je to úplně poprvé, co mi online kasino odmítlo CO, začal jsem mít obavy a začal jsem hledat podobnou situaci na FB a také na Googlu (tak jsem našel tento článek a váš web). Upřímně, ty komentáře, které jsem viděl, ve mně vyvolaly pocit, že je to všechno podvod. Každopádně se pokusím počkat na jejich aktualizaci. Per ler CS pro to nemají konkrétní časovou osu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Zajímalo by mě, v závislosti na situaci, které nyní čelí druhý hráč, máte přístup ke svému účtu? Nějaké známky údržby, prosím?

Myslím, že pokud nebude provedena revize, budou všechny výběry zamítnuty. Některá kasina to takto dělají.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

můj účet byl plně ověřen a vždy mi zavolají a zvou ke hře, ale kdykoli otevřu jejich aplikaci a pokusím se kontaktovat zákaznickou službu, jsou vždy pod správou, protože jsem vyhrál.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můžete vložit nějaké screenshoty, prosím? Jste nyní v kontaktu s kasinem? Jen chci mít jistotu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

pane salam alaikom můj problém je včera a doteď si nemohu vybrat své peníze..všichni agenti v kasinu pinasbet mi neodpovídají čekám na výběr, stále mě odmítají..kdysi jsem hrával tady na pinasbet kasino jsem prohrál hodně, ale když chci evybrat, nechtějí všechno, udělal jsem to i na bankovním účtu ok..

Automaticky přeloženo:
saipodenracmat1985
před 2 roky

Dobrý den, milý hráč, je mi líto, že slyším o vašich problémech, protože můžete vidět, že se s podobnými problémy potýkají další plátci z Filipín.

Zde si můžete zkontrolovat otevřené stížnosti. Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, odešlete naši vlastní stížnost zde.

Doufejme v to nejlepší. 🤞


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, stále mám přístup ke svému účtu. Mám spoustu snímků obrazovky a dokonce i záznam obrazovky, jak jsem to včera hrál, když jsem posílal zprávu zástupci živého chatu. Tam byste viděli, že nereagují. Zprávy jsou pouze dokonce označeny jako doručené a nejsou „přečtené", což znamená, že se je ani neodvážily otevřít. Mám také 2 nejnovější přepisy chatu. Kam je mohu přeposlat? Potřebuji e-mailovou adresu, kam to mohu poslat, prosím. Záznam obrazovky i snímek obrazovky je stále na disku Google s vlastní složkou označenou jako PB.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
mavieelemon
před 2 roky

Navrhl jsem, abyste podali stížnost, toto je správné místo pro každý související dokument.

Odešlete to zde .

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ahoj vam vsem,,,

můj účet byl plně ověřen a už jsem odeslal vše, co potřebovali, ale stále nepřišla žádná odpověď od pinasbet... už jsou to 3 týdny a stále od nich žádná slova,,,

Automaticky přeloženo:
RicoBuce
před 2 roky

Ahoj,

podle vaší stížnosti se zdá, že odstoupení bylo podáno 1. října, takže bych řekl, že ne, jsou to 3 týdny.

Jak se vás Kristina v poslední době zeptala, už jste obdrželi výběr z kasina?

Odpovězte laskavě prostřednictvím stížnosti .

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můj účet je uzamčen pinasbetem Vyhrál jsem 30 000 pesos a snažím se vybrat, ale vždy mi to říká, že byl zamítnut......a moje sázka je v kontrole....pak ji uzamkli...můj účet je plně ověřen

Automaticky přeloženo:
rainjuco312
před 2 roky

Ahoj,

stejná rada by platila i pro vás, pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, doporučuji podat stížnost .

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Jen podávám hlášení

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Jak se mohu nahlásit na stránce kasina?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jen podávám hlášení

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

dovolte, to je dobře - doufám, že tým stížností bude schopen problém vyřešit, protože jste hráli pouze se svými prostředky, takže si myslím, že jste nevzali žádný bonus. Dejte našemu týmu čas, aby to zkontroloval a rozhodl se o dalším postupu.

Rád bych odpověděl i na vaši druhou otázku, ale nerozumím tomu, co se zdá.

Prostřednictvím "Jak se mohu nahlásit na stránce kasina?" - Ptáte se mě, jak nahlásit kasino nějakému úřadu nebo jak se do kasina dostat, prosím?

Dejte mi laskavě vědět.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Chci říct, jak mohu kontaktovat pinasbet, protože jejich zákaznický servis neodpovídá

Automaticky přeloženo:
rainjuco312
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, ale nemám žádné řešení, zkusil bych každý kontaktní formulář inzerovaný na stránkách kasina nebo jejich profilech na sociálních sítích.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky