DomůFórumKasinaParamigoBet Casino - všeobecná diskuze

ParamigoBet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

8 279 zobrazení 74 odpovědí |
před 9 měsíci
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Milý/á Hugbearli .

Děkujeme, že jste se s námi podělili o svou zkušenost, a je nám opravdu líto, že vaše interakce s naší platformou zanechala negativní dojem.

Rádi bychom váš případ podrobněji prošetřili a pomohli vám problém co nejdříve vyřešit. Mohli byste nám prosím poskytnout své ID hráče, aby naše týmy podpory a ověřování mohly váš účet přímo zkontrolovat?

Chápeme vaše obavy ohledně procesu KYC a neustále pracujeme na zrychlení i srozumitelnosti našich postupů. Vaše zpětná vazba je pro nás cenná a bude zohledněna při zdokonalování našich služeb.

Těším se na vaši odpověď.


S pozdravem,

Tým Paramigo

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

10033578


Nyní, 1 týden a nic není ověřeno. Nejprve odmítnutí bez vysvětlení/oznámení. Pak vlastní 48hodinové pravidlo pro takový základní úkol je bezcenné.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Čekal jsem už docela dlouho, uplynulo mnoho víkendů a teď začíná nový víkend, ale mé výběry ještě nebyly zpracovány.

Jsem si téměř jistý, že úmyslně odkládají výběr peněz, protože v předchozích případech, kdy se mi výběry odkládaly, jsem nečekal a všechno jsem ztratil. (Jenže minule jsem měl štěstí, musel jsem čekat jen týden a dočkal jsem se).

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Doufejme, že se zástupce kasina dostane i k vašemu výběru, protože je v tomto vlákně aktivní.

Existuje vůbec nějaké vysvětlení pro to zpoždění?

Automaticky přeloženo:
o_Val
před 6 měsíci

Milý /á ovaaal ,

Děkujeme za Vaši zprávu a omlouváme se za dlouhé čekání. Mrzí nás, že Váš problém stále není vyřešen, a ujišťujeme Vás, že Vaše žádost o výběr byla opět postoupena příslušnému oddělení.

Děkujeme za vaši trpělivost. Určitě se vám co nejdříve pokusíme pomoci.

S pozdravem,

Tým Paramigobetu

Automaticky přeloženo:
hugbearli
před 6 měsíci

Milý/á hugbearli ,

Děkujeme za poskytnutý doklad totožnosti. Litujeme, že váš problém stále není vyřešen, a ujišťujeme vás, že vaše žádost o výběr byla opět postoupena příslušnému oddělení.

Děkujeme za vaši trpělivost. Určitě se vám co nejdříve pokusíme pomoci.

S pozdravem,

Tým Paramigobetu

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Včera bylo všechno rozhodnuto. Obdržel jsem své výběry. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
o_Val
před 6 měsíci

Skvělé, takže se ti podařilo všechno vyřešit, co? Kasino se s tebou snažilo komunikovat, což bych bral jako docela dobré znamení.☘️

Užij si své peníze a hodně štěstí v dalších sezeních. 😉

Automaticky přeloženo:
o_Val
před 5 měsíci

Milý ovaaal .

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu! Jsme velmi rádi, že byl problém úspěšně vyřešen a že jste obdrželi své peníze.

Pokud budete v budoucnu potřebovat jakoukoli pomoc, jsme vždy připraveni vám pomoci.


S pozdravem,

Tým Paramigobetu

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

No, ani nevím, co napsat... Velmi smíšené pocity... Ano, jsou to podvodníci a moc se jim nechce platit (a kdo dneska vlastně platí?), ale všechno ostatní je prostě špičkové! Živý chat je prostě úžasný, reagují během pár sekund a problémy se řeší okamžitě. Dokumenty se kontrolují docela rychle: 2 ze tří byly schváleny do minuty a třetí do 24 hodin, a to proto, že jsem se sám spletl s číslem. Samotný web je docela rychlý, nezpomaluje. Dokonce mi vrátili 75 % vkladu (150 dolarů). Vrátili ho a účet zavřeli. Ani jsem neměl čas udělat screenshot, kolik na účtu zbývá (asi 150 dolarů). Všechno je hotové bleskově. A na mou otázku - "proč?", mi dali docela upřímnou odpověď - "neřekneme" (Vážený uživateli, rozhodnutí učinilo oddělení pro dodržování předpisů a není předmětem diskuse.). Moc se mi líbila upřímnost a rychlost rozhodování, přímo na úrovni špičkového kasina. No, abych byl upřímný, dokonce se k nim chci vrátit... Pravda, nemám žádné peníze navíc. No, to je asi všechno.

Automaticky přeloženo:
rokita555
před 5 měsíci

Milý/á rokita555 .

Děkujeme za tak upřímnou a všestrannou zpětnou vazbu! Jsme rádi, že jste ocenili práci našeho živého chatu, rychlost zpracování dokumentů a celkovou kvalitu služeb. Snažíme se jednat co nejrychleji a nejtransparentněji.

Pokud jde o rozhodnutí oddělení pro dodržování předpisů – ta jsou skutečně činěna striktně v souladu s interními politikami a bezpečnostními požadavky a nemusí být vždy zveřejňována podrobně. Nicméně si vážíme vaší upřímnosti a dokonce i špetky ironie ve zpětné vazbě.

Pokud máte jakékoli dotazy nebo máte možnost se vrátit - těšíme se, že vás opět přivítáme mezi našimi hráči.


S pozdravem,

Tým Paramigobetu

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ano, samozřejmě to bylo ironické... Ale moc tomu nerozumím - proč byste vstupoval na trh online kasin, když jste v insolvenci? Koneckonců, na fóru KasinoAzov jsou tisíce uživatelů a po přečtení tohoto vlákna už skoro nikdo nebude chtít hrát. Nebo spoléháte na ty hráče, kteří nečtou recenze? Je jich velmi málo. Každopádně děkuji za komunikaci a ať se vaše kasino brzy zavře.

Automaticky přeloženo:
rokita555
před 5 měsíci

Milý/á rokita555 .

Děkujeme za Vaši zprávu a za Váš upřímný projev. Chápeme, že Vaše zkušenost byla zklamáním, a upřímně nás mrzí, že máte negativní názor na naši platformu.

Důvěra a reputace jsou pro nás velmi důležité a jakoukoli zpětnou vazbu bereme vážně. Rádi bychom zdůraznili, že náš tým denně pracuje na zlepšování služeb a transparentnosti procesů, včetně plateb a ověřování.

Je nám líto, že jste se ocitli v situaci, která vedla k tomuto závěru, ale děkujeme vám za účast v diskusi. Respektujeme vaši volbu a doufáme, že se nám jednoho dne podaří změnit váš názor.

S pozdravem,

Tým Paramigobetu

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Byl jsem překvapen, dobrý den všem.

Než jsem začal hrát, měl jsem se podívat na témata, zpochybnil jsem termín a: „obvykle se to vyřídí do 15 dnů"!

Chci zdroj, který není přemrštěný, vložit s novým bonusem dostupným pro 2. vklad a počkat půl měsíce, než budeme moci pokračovat v zábavě. Myslím, že by bylo hezké, samozřejmě nechápu váš požadavek, zkrátit lhůtu, abychom mohli v zábavě pokračovat.


Takže, stále čekám.

file

Automaticky přeloženo:
ADRIELDOMINGOS
před 4 měsíci

Byl tento příspěvek určen pro zástupce kasina?

Víš, opravdu nechápu, co tím myslíš. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Ahoj Romi,

Protože je toto místo pro všeobecnou diskusi, považoval jsem za vhodné zde vyjádřit váš názor na platební lhůtu společnosti Paramigo.

Ve skutečnosti, od zveřejnění tohoto příspěvku, stále nevyplatili odvolání, o které jsem požádal 05.08.2025! Počkejme si těch 15 pracovních dnů. Díky, a pokud se zástupce zmíněného kasina chce vyjádřit, myslím, že je to otevřené místo.

Pořád doufám, že dostanu peníze zpět a další bonus za vklad, aby zábava nekončila.

file


Automaticky přeloženo:
ADRIELDOMINGOS
před 4 měsíci

Ahoj,

Máte zpožděnou platbu, že? Chcete, abychom vám pomohli? Takovou pomoc poskytujeme v podobných situacích. Můžete podat další stížnost a mezitím nás můžete informovat i zde. Pokud ve vašich příspěvcích chybí otazníky nebo uvedení příjemci, je obtížné pochopit, co zde hledáte. To byl pravděpodobně smysl.

Pokud se chcete zeptat zástupce kasina, použijte prosím tlačítko „Citovat" nebo „Odpovědět", které najdete v posledním příspěvku preferovaného příjemce. Tlačítko „Citovat" nebo „Odpovědět" byste měli použít vždy, když chcete odpovědět konkrétní osobě.

file

Děkuji a rozhodnutí je na vás.

Automaticky přeloženo:
ADRIELDOMINGOS
před 4 měsíci

Ahoj!

Děkujeme, že jste se s námi tak transparentně podělili o svou zkušenost. Chápeme vaši nespokojenost s termínem a omlouváme se za nepříjemnosti způsobené čekáním.

Mohl byste nám prosím sdělit své ID hráče? Tak budeme moci přímo zkontrolovat stav vaší žádosti a poskytnout vám přesnější zpětnou vazbu.

Zůstáváme vám k dispozici a doufáme, že se situace brzy vyřeší, abyste si mohli i nadále užívat zábavu na naší platformě.

Upřímně,

Tým Paramigo

Automaticky přeloženo:
ParamigoBet Casino
před 4 měsíci

Ahoj Paramigo,

Právě jste potvrdili platbu, já jsem jen vznesl konstruktivní kritiku ohledně doby platby. Po 14 dnech se zdroj v rámci stanovené lhůty neprodal, takže pojďme si v zábavě dál.


K rukám,

Automaticky přeloženo:
ADRIELDOMINGOS
před 4 měsíci

Ahoj!


Moc děkujeme za vaši zpětnou vazbu a konstruktivní kritiku – právě taková zpětná vazba nám pomáhá se zlepšovat. Jsme rádi, že platba byla provedena včas a že si na naší platformě budete moci i nadále užívat zábavu.


Vždy se na nás můžete spolehnout a přejeme vám hodně štěstí v dalších zápasech!


Upřímně,

Tým Paramigo

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Tato stránka nabízí denní bonusy a funguje následovně: pokud vkládáte a nesplňujete požadavky na sázení, je to v pořádku. Pokud začnete vybírat příliš mnoho, mají tabulku a vypočítávají vaše výhry. Pokud vyhráváte příliš mnoho, říkají, že zneužíváte bonus. Mám štěstí, že jsem vyhrál více, než jsem vložil. Zajímalo by mě, co kdybych vložil 10 000 dolarů a při snaze získat zpět částku se vymlouvali na zneužití bonusu, nebo nechali mé výběry dlouho pozastaveny a výhry strhli z bonusů. filefile

Měl jsem štěstí, že jsem chytil pár dobrých her, abych získal tyto výhry, a už jsem byl v jiném bonusu s vysokými cenami a snažil jsem se splnit požadavky na sázení, když mi byly bonusové výhry zabaveny.

file

Upraveno
Automaticky přeloženo:
ericleo
před 3 měsíci

Hmm, řekli vám v kasinu, proč vám zabavili bonusové výhry? To je asi nejdůležitější část celé situace, protože my vidíme jen jednu stránku věci. Ptali jste se jich na to?

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.