FórumKasinaParadise Play Casino - všeobecná diskuze

Paradise Play Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od mhroelink1
|
4291 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Paradise Play Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Žádná reakce z kasina, které mě ignorují již více než 15 dní

Automaticky přeloženo:
mhroelink1
před 10 měsíci

Dostal jsem se na webovou stránku a původně jsem dokonce našel možnost, jak je kontaktovat, ale udělal jsem rychlý průzkum a byl jsem schopen najít jejich live chat. Prosím, zkuste to.

Přejděte na tento odkaz: https://www.paradiseplay.com/en-NL/faq/account

Poté klikněte na ikonu chatu

file

Jak vidíte, byl jsem schopen velmi rychle dosáhnout jejich živého chatu

file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Guru kasina Haha souhlasí s paradiseplay, že mi vezme peníze a zruší můj účet. Protože jsem uzavřel svůj účet "na neurčito" na casinosky.

Podle kasinového guru to znamená, že naznačuji, že jsem závislý na hazardních hrách. Opravdu, nikdy jsem tu neměl dobrou pomoc. Ještě jednou vtip.

file

Ačkoli je na webových stránkách Casino Sky jasně uvedeno, že vlastní vyloučení se vztahuje pouze na Casino Sky a nikoli na ostatní kasina.

Ale wow, pokud vyhrajete velké peníze v jiném kasinu (například 10 000 eur), budete náhle zablokováni pod rouškou blahobytu🤣🤣.

Opravdu jsem si jen málo věřil, že tým kasinových guru by mohl udělat cokoliv, protože Playboom atd. na ně také nereaguje.

Ale ten kasinový guru, dokonce i paradisecasino, má pravdu, to mi vadí!!! 🤣🤣🤣🤣🤣


filefile

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před 10 měsíci

Ahoj, podle toho, co jsem zjistila od Veroniky, je rozhodnutí ohledně Vaší stížnosti stále v šetření, takže ještě není nic ztraceno. Shromažďujeme další informace a ona vás jistě bude aktualizovat ve vláknu stížnosti.

Tak uvidíme, kam se celá situace vyvine.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Píše, že kasino paradise má právo vzít mé peníze, protože jsem uzavřel svůj účet na casinosky. I když je tam jasně uvedeno, že uzavření mého účtu je pouze pro Casinosky a nebude tedy převedeno do Paradiseplay. Takže mou stížnost uzavírá. Zdá se mi jasné, že od kasinového guru opět nebude žádná pomoc. Jak píše Veronika, mou stížnost uzavře, pokud mi nemůže s ničím jiným pomoci.



Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před 10 měsíci

Ahoj.

Viděl jsem i vaši stížnost. Právě teď je třeba říci, že tým ještě nedospěl ke konečnému závěru. Jen je vaše stížnost trochu zastaralá, pokud jde o výše zmíněný pokrok.

🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Co myslíte výše zmíněným pokrokem?

Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před 10 měsíci

To znamená, že v rámci tohoto pokroku se shromažďují další informace a náš tým se bude snažit vše vyřešit férovým přístupem. Zatím budeme muset být trpěliví a čekat.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nyní mi "vrátili" zálohu 150 eur. Samozřejmě výběr 10 000 eur není nikde vidět.

Také mi zablokovali veškerou emailovou komunikaci.

Když obvykle posílám e-mail, dostávám automatický e-mail zpět, ale už ho nedostávám, což znamená, že zablokovali komunikaci. Když posílám z jiné e-mailové adresy, dostanu automatický e-mail.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před 10 měsíci

To je překvapivě jednoduché, ale opět musíme říci, že konečné rozhodnutí ještě nepadlo.

Upřímně řečeno, počet aktuálně otevřených stížností je nebetyčný, omlouvám se za zpoždění,... Vydržte. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nyní mi "vrátili" zálohu 150 eur. Samozřejmě výběr 10 000 eur není nikde vidět.

Také mi zablokovali veškerou emailovou komunikaci.

Když obvykle posílám e-mail, dostávám automatický e-mail zpět, ale už ho nedostávám, což znamená, že zablokovali komunikaci. Když posílám z jiné e-mailové adresy, dostanu automatický e-mail.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jen jsem chtěl říct, že jsem rád, že se stížnost aktualizuje. A doufám, že výsledek bude pozitivní, samozřejmě!


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Mám stejný problém jako Sabine.

Vyhrál jsem 1500 euro a kasino stačí napsat následující e-mail:

Je to nepřijatelné!


Ahoj,

Doufám, že se vám daří dobře.

Tento e-mail se týká vaší žádosti o výběr a vašeho herního účtu. S lítostí vám oznamujeme, že výhry ve výši 1 500 EUR byly zabaveny a váš herní účet u nás byl trvale uzavřen podle níže uvedených podmínek.

8.4. Vyhrazujeme si právo podle vlastního uvážení zablokovat nebo uzavřít váš účet na jakékoli platformě vlastněné společností Sarah Eternal SRL, pokud se domníváme, že vaše další používání našich služeb poškozuje vaše zdraví a pohodu.

Váš vklad ve výši 280 € však bude vrácen na stejný účet, na který jste požádali o výběr.

Jakmile bude proces vrácení zálohy zahájen, obdržíte od nás potvrzovací e-mail. V tomto ohledu vás žádáme o trpělivost a pochopení.

Pokud budete potřebovat pomoci s čímkoli jiným, neváhejte nás znovu kontaktovat, buď e-mailem ( support@paradiseplay.com ) nebo chat,

S pozdravem,

Max

Podpora Paradise Play

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Doufejme v to nejlepší.

Automaticky přeloženo:
mhroelink1
před 10 měsíci

Oh, to snad nemyslíš vážně!? Jsou opravdu špatné!


Dostanete svůj vklad zpět a poté vás budou ignorovat a již na nic nereagují.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano klopt niks van dit kasino.


Zkontroloval jsem podmínky


Na základě vašich podmínek neříká nic o zabavených prostředcích.

8.4. Vyhrazujeme si právo podle vlastního uvážení zablokovat nebo uzavřít váš účet na jakékoli platformě vlastněné Sarah Eternal SRL, pokud se domníváme, že vaše další používání našich služeb poškozuje vaše zdraví a pohodu.


V jiné části vašich podmínek konkrétně říkáte, že může být zabavena, v této pouze říkáte, že můj účet může být zablokován.


Měli by vyplatit naše výhry, je škoda, že tady musíme podávat stížnosti.

Automaticky přeloženo:
mhroelink1
před 10 měsíci

Je to zkorumpovaný gang. Jakmile hodně vyhrajete, hodí toto pravidlo, abyste nevyplatili. Opravdu směšné.

Mám malou naději, že se něco udělá, protože nikdy nikomu neodpovídají. Zřejmě jim je jedno, jestli je ovlivněna jejich pověst.

Samozřejmě si tímto způsobem vydělají mnohem více, každý do toho hází peníze a pokud vyhrajete, nedostanete zaplaceno a oni vám peníze ukradnou.

Kostarika licence, jinými slovy prostě nemají licenci, což ztěžuje.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Mám stejný problém jako Sabine.

Vyhrál jsem 1500 euro a kasino stačí napsat následující e-mail:

Je to nepřijatelné!


Ahoj,

Doufám, že se vám daří dobře.

Tento e-mail se týká vaší žádosti o výběr a vašeho herního účtu. S lítostí vám oznamujeme, že výhry ve výši 1 500 EUR byly zabaveny a váš herní účet u nás byl trvale uzavřen podle níže uvedených podmínek.

8.4. Vyhrazujeme si právo podle vlastního uvážení zablokovat nebo uzavřít váš účet na jakékoli platformě vlastněné společností Sarah Eternal SRL, pokud se domníváme, že vaše další používání našich služeb poškozuje vaše zdraví a pohodu.

Váš vklad ve výši 280 € však bude vrácen na stejný účet, na který jste požádali o výběr.

Jakmile bude proces vrácení zálohy zahájen, obdržíte od nás potvrzovací e-mail. V tomto ohledu vás žádáme o trpělivost a pochopení.

Pokud budete potřebovat pomoci s čímkoli jiným, neváhejte nás znovu kontaktovat, buď e-mailem ( support@paradiseplay.com ) nebo chat,

S pozdravem,

Max

Podpora Paradise Play

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, tak v tomto případě hned na začátku řeknu, že je rozumné podat stížnost a náš tým se na to podívá. Měli jste však uzavřený účet v tomto kasinu nebo v některé z jeho sester? Respektive, vyloučil jste se z některého z nich?

Tato situace mě mrzí, ale náš tým je zde a pokusí se vám pomoci, jak nejlépe bude moci.

Doufám, že to dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Doufejme v to nejlepší.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Taky doufám v to nejlepší a pevně věřím, že vyhrané peníze se vám vrátí. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ztrácím svou malou víru, kterou jsem měl. Vypadá to, že nebudou reagovat jako všechny značky kasin Sarah.


Jednoduše je to nezajímá a budou pokračovat v podvádění lidí.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky